دوستای خوبم مرصی از پیغاماتون.dadaie عزیزم من دوتا خواهر کوچکتر از خودم دارم.رابطه همسرم با اونها خیلی خوبه.ولی متاسفانه همسرم فقط حرف خودشو میزنه.رابطه ام با خانواده همسرم هم فوق العاده خوبه.ولی همسرم حرف اونهارو هم گوش نمیکنه.الان در حال حاضر با خانواده اش هم رفت و آمد نمیکنه.یه جوارائی همه باهاش قطع رابطه کردن.میدونین چیه حس میکنم خودشم خیلی کلافه و سردرگمه.ولی خیلی مغروره.درهرصورت من میخوام جلوش بایستم.نمیخوام زندگیمو به این راحتی از دست بدم.پریشب باهاش در رابطه با آرایشگاه صحبت کردم.گفت ولی من منتظر برنامه طلاقمونم.منم خیلی محکم بهش گفتم که تو خودت دوراه جلوی پای من گذاشتی.من با طلاق موافق نیستم.ولی حاضرم همینجوری به زندگیم ادامه بدم.در ضمن میخوام کار آرایشگاهمو انجام بدم.اونم قبول کرد.میدونی حس میکنم وقتی جلوش محکم می ایستم خودشو میکشه عقب.ولی به محض اینکه جلوش ضعف نشون میدم اون خودشو میکشه جلو و یه جوارائی زور میگه.دیگه نمیخوام ضعیف باشم.دوستای خوبم برام دعا کنید.







علاقه مندی ها (Bookmarks)