اما به نظرم شما بهتره روی این رفتار ایشون تمرکز نکنی. مثلا اگر گفت فلان کارت بد بود اگه مطمئنی که اشتباه میکنه فقط گوش کن همین. بحث را ادامه نده و در ذهنت هم به اون نپرداز.
در مورد قهرتون، خوب قهر طولانی که خوب نیست ولی الان که قهر کردین اگه ایشون توهین کرده فکر نکنم درست باشه که حداقل مستقیم شما برای اشتی پیش قدم بشی.
اما چرا تو اتاق زندانی! شما زندگیتو بکن بداخلاقی نکن در حد ضرورت هم حرف بزن. من کارشناس نیستم ولی فکر کنم بهتره عادی نباشی تا ایشون هم فرصت داشته باشه که فکر کنه.
ایا شما هیچ فعالیت اجتماعی داری؟ مثل کلاس زبان ... باشگاه کلاسهای هنری مورد علاقت.
امیدوارم کارشناسها بیان و کمکت کنن تا بهتر ارزیابی و تحلیل کنی
در ضمن بعضی ها در عصبانیت حرفهایی میزنن که طرفو بیشتر حرص بدن و خیلی حرفهاشون جدی نیست و لحظه ایه.
- - - Updated - - -
اما به نظرم شما بهتره روی این رفتار ایشون تمرکز نکنی. مثلا اگر گفت فلان کارت بد بود اگه مطمئنی که اشتباه میکنه فقط گوش کن همین. بحث را ادامه نده و در ذهنت هم به اون نپرداز.
در مورد قهرتون، خوب قهر طولانی که خوب نیست ولی الان که قهر کردین اگه ایشون توهین کرده فکر نکنم درست باشه که حداقل مستقیم شما برای اشتی پیش قدم بشی.
اما چرا تو اتاق زندانی! شما زندگیتو بکن بداخلاقی نکن در حد ضرورت هم حرف بزن. من کارشناس نیستم ولی فکر کنم بهتره عادی نباشی تا ایشون هم فرصت داشته باشه که فکر کنه.
ایا شما هیچ فعالیت اجتماعی داری؟ مثل کلاس زبان ... باشگاه کلاسهای هنری مورد علاقت.
امیدوارم کارشناسها بیان و کمکت کنن تا بهتر ارزیابی و تحلیل کنی
در ضمن بعضی ها در عصبانیت حرفهایی میزنن که طرفو بیشتر حرص بدن و خیلی حرفهاشون جدی نیست و لحظه ایه.
ایا پدر یا مادر ایشون سختگیر نیستن؟





یه جورایی خوبیهای دیگران رو نمیبینه و بر عکس خوبی خودش رو خیلی بزرگ میبینه.اهل محبت زبونی نیست و گاهی که سعی میکنه این کار رو بکنه انقدر مصنوعیه که آدم خندش میگیره
اما یه تفاوت بزرگ داریم ما اینکه یادم نمیاد قهر کرده باشیم .البته گاهی بیش میاد که بخواهیم بعد از بحث تنها باشیم که در اون صورت یا ایشون از خونه میزنه بیرون یا من میرم تو اتق.این وضعیت هم در شدید ترین شرایط به 2 ساعت نمیکشه.در مورد اینکه همسرت میگه کاش اشتیمون نمیدادند:همسر من این رو نمیگه بلکه همیشه میگه دوستت دارم(البته بعد از اینکه من بهش میگم ابراز علاقه نداری این رو میگه) و ... اما مادرش تا حالا چند بار به این شکل که کاش این وصلت از اول جور نمیشد این موضوع رو گفته و البته ایشونم کاملا سکوت کرده و این از نظر من یعنی اینکه ایشون با مادرش موافقه و بنا به مصلحت هایی بیان نمیکنه.خلاصه خوشحالم که یکی هست که من رو بهتر میفهمه اما عمیقا دعا میکنم که با عنایت بروردگار و کمک مشاورین و دوستان در اینده ای نزدیک مشکلتون حل بشه


علاقه مندی ها (Bookmarks)