به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 51
  1. #31
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    می دانی خانم انتظار سبز من که هنگ کردم. دخترهای رعنا می یان می گن پسرها ما را به خاطر قد و قامتمان رد می کنند و دخترهای ظریف هم وضعشان بهتر نیست و به آنها گفته می شود باید درشت تر باشید. خوب خانم عزیز قد اکثر خانم های ایرانی در همین حدود شما است. من ده سانت از شما بلندتر هستم به نظر خیلی ها قد بلند می یام. خودم اینطوری فکر نمی کنم اما دیگران این را می گویند. پس قد شما کوتاه نیست خانم عزیزم. قد شما براساس مشخصات نژاد ایرانی خیلی هم خوب است و کاملا طبیعی هستید.
    یک نکته ای که هست. ببینید شما هر احساسی نسبت به خودتان داشته باشید مطمئن باشید آن را به دیگران هم منتقل می کنید. یعنی اگر شما از اندام خودتان کاملا رضایت نداشته باشید و بهش افتخار نکنید خواستگار شما هم دقیقا همین احساس را خواهد داشت. این یک اصل خیلی مهم است خانمی. پس شما باید به جایی برسید که بگویید : من یک دختر زیبا با قد و وزنی بسیار مناسب هستم. آن وقت این خواستگاری ها کاملا برعکس می شود. تا می توانی روی اندام خودت کار کن تا به جایی که می خواهی برسی. حتما این کار را بکن. لباس هایت را طوری انتخاب کن که به اندامت بیاید. روی زیبایی صورتت ، مدل موهایت وقت بگذار. کرم و لوسیون استفاده کن. ماسک مو و صورت و دیگر محصولات مناسب. سایت های که مخصوص زیبایی و لباس است مطالعه کن . وقتی این کار کردی و زمانی که به جایی رسیدی که وقتی توی آینه نگاه می کنی بگویی خدایا شکرت که زیبا و مناسبم آن وقت خواستگارهایت هم نظرشان فرق می کند.
    نکته دیگر اینکه شما که مذهبی هستی همان وقت آشنایی یعنی هنگام تماس تلفنی خانواده پسر روی این نکته تاکید بسیار کن و بگو که چادری هستی و خواهی ماند. تکلیفشان را همان موقع بدانند بهتر از این است که بیایند و یک مشت حرف بی سر و ته راجع به شما تحویلتان بدهند و بروند. اگر اقایی فکر می کند دختر باید مانتوی کوتاه بپوشد و آرایش کند دلیلی ندارد به خواستگاری یک دختر چادری برود. باید از اول این نکته را بداند.
    حالا به جز قد و چادرت نکته دیگری بوده که خواستگارهایت به خاطر آن شما را رد کرده اند ؟

  2. 4 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (سه شنبه 06 خرداد 93), khaleghezey (سه شنبه 06 خرداد 93), meinoush (سه شنبه 06 خرداد 93), reihane_b (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 اردیبهشت 95 [ 01:17]
    تاریخ عضویت
    1393-2-10
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    2,041
    سطح
    27
    Points: 2,041, Level: 27
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 115 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی پونوجون
    من خودمو دوست دارم.تو کارم خیلی موفقم.برای ادامه تحصیل دانشگاه دولتی قبول شدم که به خاطر مسافت دور از شهرمون نرفتم.به تمیزی و لباسم اهمیت میدم ولی ارایش نمیکنم.خیلی کارا بلدم و همه به عنوان ی ادم موفق بهم نگاه میکنن.اما نه ی زن موفق از نظر خانواده و مادر بودن.به نظر من ی زن موفق زندگی خانوادگی موفقی هم داره.ی همسر ایده اله و البته ی مادر خوب و عالی.اما خدا این نعمتارو از من دریغ کرده.ی چیز بدی که بابتش خیلی ناراحتم حس حسادتیه که به دوستام و اطرافیان پیدا کردم.بچه هاشونو که می بوسن یاحتی عکسشو برام میفرستن خیلی ناراحتم میکنه.حتی عکسی که باهمسرشون دارن هم ازارم میده البته بگم به روم نمیارم ولی ...میدونم خیلی بده.بیشترین موردسرهمون قدمه پونیوجون و اینکه ادم تقریبا متعادلیم.من با وجود پوشش وعقاید خاصم اهنگ گوش میکنم و حتی توی مجالس زنونه میرقصم.همه از تعجب رقص من شاخ درمیارن که نه به چادرشو نه به این رقصش میدونی ادما یا کاملا مذهبی ان یا هم عقایدشون غیر مذهبیه که البته هردو برای من قابل احترامن.اما کسی مثل خودم که هردو رو باهم داشته باشه خیلی کمن و وقتیم هستن قدشون اونقدر بلنده کهامشب رفتم حرم امام رضا واسه همه دعا کردمخدا خودش مشکله همه رو برطرف کنه بعدشم مشکله منو

  4. 2 کاربر از پست مفید انتظارسبز تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 07 خرداد 93), meinoush (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  5. #33
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    قدت مشکلی نداره. اگه ناراحتی کفش پاشنه بلندی که راحت باشه بخر بپوش.
    معیاراتم یه نگاهی بنداز تعدیل کن. یا شاید اصلا نظرت عوض شه معیاراتو ببینی.
    اینکه از همه لحاظ موفقی عالیه. معیاراتو بازنگری کن. همه خواستگاراتو بررسی کن. بالاخره در زمینه زندگی زناشویی هم موفق می شی و کسی که مناسبته رو پیدا می کنی.
    به بقیه هم کاری نداشته باش. هر کی راه خودشو می ره زندگی خودشو می کنه. تو که م یگی از همه چی راضی هستی. پس در ارامش همه خواستگاراتو بررسی کن. اون کسی که م یخوای رو پیدا می کنی.

  6. 3 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 07 خرداد 93), reihane_b (چهارشنبه 07 خرداد 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  7. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام عزیزم
    قد شما بلند نیست ولی اینجا هم خیلی از قد متوسط خانمها کمتر نیستید، فکر نمیکردم (نمی کنم) قد اونقدر برای خواستگاراتون (تعداد زیادیشون منظورمه) مهم باشه که فقط و فقط بخاطر همین یه مورد شما رو نپسندیده باشن.
    البته میگما یکی دو تاشون حالا بخاطر اختلاف قدتون نپسندیدن طبیعیه ولی بیشتر از این پسرا به قد دختر حساس نیستن. (شایدم من اشتباه فکر میکنم...!)
    آخه منم تقریبا هم قدای شما هستم،خواستگار بلند قد هم چندین مورد داشتم،از فامیل و غریب،
    فقط یه مورد یه بار پیش اومد که یه آقایی خواسته بودن بیان خواستگاری،منو ندیده بودن هنوز، خودش یه ایراد ظاهری داشت که تا مامانم فهمید میخواست بگه نه نیان،ولی من گفتم مامان اینجوری خیلی به پسر برمیخوره که بفهمه بخاطر این مورد حتی بهش اجازه خواستگاری و حرف زدن هم ندادیم. حالا بذار بیشتر تحقیق کنیم بعد اگه همه چی اوکی بود بذار تا بیان...
    چند وقت گذشت دیدیم خبری نشد! اونا پیگیر نشدن،فقط چند بار خاله شون(واسطه) غیرمستقیم !!! همش قد من رو از مامانم میپرسید!!
    بعد چند وقت خودش گفت خواهرزاده ام دختر شما رو دیده ،و گفته خیلی خوب بوداا ،فقط حیف که بلند نیست!!!!!!!!!!!! گفتم خب بیا! تا من باشم دیگه به فکر غرور پسر و خواستگارا نباشم!!
    من که شنیدم خیلی خیلی واسم بی اهمیت بود! با اینکه کلا اعتماد به نفسم خیلی بالا نیست،ولی توی این مورد نمیدونم چرا هیچ بهم برنخورد!!
    شما هم واست مهم نباشه،چون طبیعیه هر کسی یه سلیقه ای داره
    فقط گفتم چقدر واسطه کارش ناجالب بود! میتونست یه چیز دیگه بگه، یا اصلا نگه...
    حالا خواستگارای شما هم به نظرم کارشون جالب نیست که میان عیب میذارن روی دختر مردم مثلا!!

    اگه زیرچادر هم تیپ خوب و زیبایی داشته باشی و متناسب با یه خانم چادری باشی،شیک پوش هم باشی به نظرم موضوع قد خیلی پررنگ نمیشه واسه خواستگارات...

    -----------------------------------------------------------
    نوشتی که:
    یشترین موردسرهمون قدمه پونیوجون و اینکه ادم تقریبا متعادلیم.من با وجود پوشش وعقاید خاصم اهنگ گوش میکنم و حتی توی مجالس زنونه میرقصم.همه از تعجب رقص من شاخ درمیارن که نه به چادرشو نه به این رقصش میدونی ادما یا کاملا مذهبی ان یا هم عقایدشون غیر مذهبیه که البته هردو برای من قابل احترامن.اما کسی مثل خودم که هردو رو باهم داشته باشه خیلی کمن
    منم همین فکرو میکردم ولی اشتباست.
    مردم با همه جور عقیده ای هستن، ولی ولی ما باید متناسب با عقایدمون باشیم به طور واقعی.
    شما که چادر می پوشید باید حجابتون هم حجاب یه چادری باشه،باید رفتارتون هم رفتار یه چادر باشه، صحبت کردنتون ،زندگی کردنتون...

    ببین مثلا من چادری می بینم،ولی موهاشو بیرون میریزه،همیشه لاک ناخن میزنه، گردنش زیر روسری پیداست،آستین مانتوهاش همیشه بالاست و.... خب این خانم چادری واقعا چادرش با کل حجابش هم خوانی نداره.
    اصلا وقتی تناسب بین حجاب و رفتار و طرزفکر آدم نباشه،در نهایت شخصیتی شکل میگیره که به دل کمتر کسی می شینه .یعنی با اینکه همه جور شخصیتی داریم ولی شخصیتایی جذاب تر هستن که این موارد با هم هم خوانی داره،حالا میتونن خیلی فرد با ایمانی باشه یا ایمانش کمی کمتر باشه... بالاخره مورد پسند یه قشری قرار میگیره.
    عزیزم یه وقت سوءتفاهم نشه ها،منظورم رو کلی میگم.
    خودم هم کمی با این موضوع مخصوصا قبلا درگیر بودم.

    ببین ما هم رفته بودیم یه جشنی،یه خانم چادری بود جشن برادرشوهرش بود و کمی رقصید،کسی هم براش تعجب آور نبود.
    ولی یه دخترخانم چادری دیگه بود،که داماد از فامیلای دورشون میشد، وقتی بلند شد رقصید پیش ما اصلا جالب نبود. واسه اینکه اصلا طرز رقصیدن هم مهمه!! و باید به شخصیت و حجاب دختر بخوره.
    هر رقصی( در جمع های زنانه) در هر جشنی درست و جالب نیست. به این نکته بیشتر فکر کن
    رفتارهای دیگه ات هم خودت آنالیز کن ببین با حجابت و طرزفکرت همخوانی دارن؟
    هر چی این تناسب کمتر باشه،افراد کمتری هم جذب ما میشن.

    فقط امیدوارم از حرفام ناراحت نشده باشی عزیز
    ویرایش توسط reihane_b : چهارشنبه 07 خرداد 93 در ساعت 11:44

  8. 5 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 07 خرداد 93), meinoush (چهارشنبه 07 خرداد 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 07 خرداد 93), آزرم (چهارشنبه 07 خرداد 93), صبوری (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  9. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 دی 93 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1393-2-11
    نوشته ها
    268
    امتیاز
    1,216
    سطح
    19
    Points: 1,216, Level: 19
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 1,029 در 261 پست

    Rep Power
    41
    Array
    سلام
    دختر خانومای عزیز شما خیلی بد برداشت کردید از حرفای من
    اولا گفتم زیبایی دخترا بیشتر از پسراست و این مسئله طبیعیه چون دخترا خیلی به زیباییشون اهمیت میدن ولی پسرا اینطوری نیستند فقط بحث آرایش و به خود رسیدن نیست اگه دقت کرده باشید دختری که یه جوش کوچولو میزنه سریع میره متخصص پوست و مو ولی پیرا تا وقتی طاس نشن گذرشون به این مکان ها نمیخوره

    و گفتم پسرا رو نسبت به همجنس های خودشون در نظر بگیرید مثلا همین ریزش مو شتریه که بنوبت سراغ هر پسری میره و کاری که نباید ....

    در کل خوشگلترین پسرا بعد از اینکه کمی زیر بار مسئولیت های زندگی متاهلی و مسئولیت و مخارج زندگی میرن سریع کرک و پرشون میریزه اما برای دخترا برعکسه و بعد از ازدواج چون استرسشون کمتر میشه و خیلی از دغدغه هاشون از بین میره از نظر زیبایی بهتر از قبل میشن
    (من نوشته ام رو یبار دیگه خوندم ولی متوجه نشدم کجا گفتم که دخترا زشتن و پسرا خوشگلن ...!!!)

    من که پسرم و حق انتخاب دارم یاد گرفتم از معیارام کمی کوتاه بیام چون تنها کسی که داشت ضرر میدید خود من بودم تنها کسی که بهش سخت میگذشت من بودم

    شما ها که ماشال.. همه مهندس هستید ، وقتی که یه مهندس میخواد وسیله ای رو طراحی کنه حداکثر ها رو درنظر میگیره ولی برای حداقل ها طرح میده

    ولی کدوم یکی از ما اینطوری هستیم ، شما باید ببینید که حداقل چیزهایی که شما رو خوشبخت میکنه چی هستند

    بخدا زندگی کردن با یه پسر معمولی که کار و درآمد متوسطی داره و از لحاظ مالی در شروع کاره بد نیست
    کیه که دلش نخواد با یه پسر تاپ ازدواج کنه که استاد دانشگاه و پولداره
    کی از موقعیت اجتماعی و اقتصادی بالا بدش میاد

    ولی حقیقت اینه که هرچقدر معیارهاتون سخت تر و سنگین تر باشه شانس ازدواجتون کمتر میشه

    خود من الان کسیو پیدا کردم که حداقل های منو داره و فعلا در فاز مخ زنی هستم و داریم صحبت هامونو میکنیم
    ولی در گذشته چند بار سمت دختر های سطح بالا رفتم و متوجه شدم تنها چیزی که با اونها بدست نمیارم آرامشه

    مثال همشون هم این بود که ما یه سیب قرمز بالای درختیم دست یافتن به ماسخته باید بیای بالای درخت اگه نمیتونی از همون سیبای لهیده ای که افتادن روی زمین بردار!!!

    پسر هم همینطوره
    اگه دنبال یه خانواده ثروتمند هستید باید احتمال دخالت والدین رو درنظر بگیرید
    اگه دنبال یه پسر خوشگل هستید باید احتمال روابط گذشته و آینده اش رو در نظر بگیرید
    اگه دنبال یه پسر با جایگاه اجتماعی خاص هستید باید احتمال مواجه شدن با رغیبای احتمالی رو هم بدید

    ولی اگر دنبال یه پسر نرمال هستید که داره از صفر شروع میکنه خیلی راحت به خواستتون میرسید

    دخترا متاسفانه یه جوری از مذهب و شرایط اقتصادی و جایگاه اجتماعی و مذهبی خانوادشون صحبت میکنن و میگن با پسرا کفویت ندارن که هر کی ندونه فکر میکنه دختر بیل گیتس هستند یا باباشون میلیاردره یا دختر پیامبر هستند و ... و پسرا از پشت کوه اومدن

    پای حرفاشون هم که بشینی متوجه میشی پدر مادرشون از صفر شروع کردن و الان بعد 30 سال زندگی مشترک در رفاه هستند حالا از خواستگارشون میخوان همون زندگی که الان دارن رو براشون محیا کنه
    یا وقتی از تحصیلات و شغل برادرشون میپرسی متوجه میشی که برادره یا مسافر کشه یا کارگره یا خیلی هنر کرده باشه مثل اکثر ماها یه لیسانسه و تحصیلکرده بیکاره

    خوشبختانه توی ایران طبقات اجتماعی هر چقدر که با هم فاصله زیادی دارن اما تعدادشون زیاد نیست

    مثلا یه عده هستند با درآمد های میلیاردی و یه گروه هستند با درآمد متوسط و یه گروه هم افراد فقیر و بی بزاعت
    که اکثر مردم در رنج متوسط هستند و گروه های فقر و ثروتمند خیلی کم هستند

    من نمیدونم با این وضعیت چرا کفویت اقتصادی ایجاد نمیشه

    اما مبتکر و مخترع کفویت و تناسب کدوم قسمت از جهانه
    خوب معلومه کشورهای پیشرفته
    ولی تعریف اونا چیز دیگه ایه

    مثلا توی آمریکا سیاه پوستا و سرخپوستا با سفید پوستا ازدواج میکنن
    مسیحی با یهودی و مسلمان ازدواج میکنه
    دختر سن بالا با پسر کم سن تر از خودش ازدواج میکنه
    دختر قد بلند با پسر قد کوتاه ازدواج میکنه
    از دو کشور مختلف با دو فرهنگ مختلف با هم ازدواج میکنن
    پسر مجرد با زن مطلقه ازدواج میکنه
    اونجا عشق و علاقه و خواستن حرف اول رو میزنه

    شاید چون به سخنرانی های آقای شاهین فرهنگ گوش نکردن وگرنه یه ترازو میذاشتن و قد و وزن و همه چیز رو توش مینوشتن بعد منتظر میموندن تا یکی دقیقا همونطوری بیاد خواستگاریشون و میلیونها نفر دختر و پسر مجرد تا 40 سالگی کارشون اشک و گریه بود و دعا و خدا رو مقصر میدونستن که چرا بخت اونا رو بسته !!!

    خدا رو شکر که آقای فرهنگ همینجاست وگرنه معلوم نبود تکلیف اون زیمباوه ای که برای کار مهاجرت کرده بود آمریکا چی میشد و باید تا لحظه مرگ تنهایی زندگی میکرد

    چیزی که جالبه توی ایران مردم خیلی شبیه هم هستند چه از نظر مذهب چه از نظر شرایط اقتصادی چه از نظر مشخصات فیزیکی ولی با این حال کماگرایی و ایده آل طلبی خودمون داره ریشه به تیشه مون میزنه

    شاید بازم عده ای از شما فکر میکنن من بدون همسر موندم و میخوام شما رو گول بزنم و از آینده درخشانی که در انتظارتونه منحرف کنم تا با من و امثال من که خیلی پیش پا افتاده هستیم و بدون همسر موندیم ازدواج کنید

    موفق باشید

  10. 9 کاربر از پست مفید معاون کلانتر تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 07 خرداد 93), homan74 (دوشنبه 16 اسفند 95), meinoush (چهارشنبه 07 خرداد 93), noamooz (پنجشنبه 08 خرداد 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 07 خرداد 93), نیمه پنهان ماه (شنبه 10 خرداد 93), میشکا (دوشنبه 12 خرداد 93), رویای پر کشیدن (پنجشنبه 08 خرداد 93), شایسته89 (پنجشنبه 08 خرداد 93)

  11. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 خرداد 96 [ 08:11]
    تاریخ عضویت
    1392-1-27
    نوشته ها
    221
    امتیاز
    4,855
    سطح
    44
    Points: 4,855, Level: 44
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    129

    تشکرشده 303 در 118 پست

    Rep Power
    36
    Array
    سلام دوستم انتظار سبز.انشاالله شماهم ازدواج میکنی و خوشبخت میشی.
    دخترهای خوب انقدر این اقای معاون کلانتر رو از توپست زدید که بنده خدا از کبودی نمیتونه دیگه بره خواستگاری بابا حداقل دلتون به حال دختر مردم بسوزه والا.
    از بعضی نظرات بنده خدا راست میگه.ولی خوب از نظر ارایش خوب تا تقاضا نباشه عرضه نیست.من خودم یه پست داشتم که توش ازتون کمک میخواستم عاشق و دلباخته پسر ترم بالایی شده بودم یادتونه به خدا خداییش پسره مودب و خوبی بود خیلی بافرهنگ ولی باور کنید یک سری من بدون ارایش رفتم دانشگاه یه کار اداری داشتم تو دانشگاه دیدمش من با یکی از هم کلاسیهای دختر که متاهل هم هست بودم که ایشون خیلی ارایش کرده بودند من و اون دختر به پسره سلام کردیم و در کمال تعجب اون پسر فوق مودب جواب سلام من و نداد ولی در کمال تعجب جواب سلام اون دختر و که داد هیچ تازه شروع کرد باهاش حال و احوال.یعنی منو میدیدید کم مونده بود فکم در بره از تعجب.بعد اون باخودم گفتم اینی که انقدر مودب بود اینجوری کرد وای به حال بقیه والا...
    کلا میخواستم بگم خوده پسرا از دخترا ارایش میخوان...
    دوست خوبم انتظار سبز لطفا شما هم یکم از کل معیارهات بگو تا بتونیم کمکت کنیم تا الان فقط گفتی تحصیل کرده باشه

  12. 4 کاربر از پست مفید setareh 1390 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 07 خرداد 93), meinoush (چهارشنبه 07 خرداد 93), reihane_b (چهارشنبه 07 خرداد 93), پونیو (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  13. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 اردیبهشت 95 [ 01:17]
    تاریخ عضویت
    1393-2-10
    نوشته ها
    45
    امتیاز
    2,041
    سطح
    27
    Points: 2,041, Level: 27
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 115 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی ریحانه جون.نظراتت خیلی مفید بودن.
    من بدون دلیل برای قدم حساس نشدم.شاید علتش اینه که بیشتر طیف ادمایی که ی سری از معیارای منو داشتن قدهای بلندی هم داشتن.گاهی علنا مادر پسر اعلام می کرده که دختر مورد نظر ما باید قدش بالای165 باشه و...برام خیلی مهم نیست. واسه چادر هم که گفتی نه اینطور نیست من خط قرمزا رو کاملا رعایت می کنم.امادوست ندارم به خاطر چادری بودن و اعتقاداتم بهم بگن امله یا به خودش نمی رسه یا بلد نیست برقصه.من حتی توی عروسی های نزدیکمون جلوی نامحرم به هیچ عنوان نمی رقصم و این فقط جلوی خانوماست . میدونی کلا این مسائل به کنار سختگیری های پدر و خونواده به کنار،علت اینکه این موضوع نمیتونه اتفاق بیفته توی زندگیم خیلی ناراحتم می کنه.بعضی وقتا از اینکه هیچوقت نتونم ازدواج کنم وبرای همه عمر بخوام تنها بمونم وحشت می کنم

    - - - Updated - - -

    - - - Updated - - -

    مرسی اقای کلانتر
    (گرچه خیلی باهاتون موافق نیستم وبه نظرم علت 80 درصد کارایی که دخترای الان میکنن ناشی از رفتار و معیارای زیباگرایانه پسراست.این که بگم تمام دخترا و کلا جنس زن نیاز به توجه و دیده شدن دارن اغراق نکردم واگر کسی خودشو می پوشونه و خط قرمزا رو رعایت می کنه دلیلش این نیست که این نیازتوی وجودش نیست.دخترا عاشق اینن که ازشون تعریف بشه و بگن چقدر خوشگلن و دقیقا همون چیزی که ستاره جون گفتو من بارها به عینه دیدم.با دوستام که راه میرم هیچکس به من توجه نمیکنه و این مسئله کاملا مشهوده برام.با اینکه من و امثال من شاید با کارایی که اونا میکنن خیلی هم خوشگل تر بشیم ،ولی فقط همون لحظه مهمه و چشم اینده نگری ندارن این پسرا

  14. 2 کاربر از پست مفید انتظارسبز تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 07 خرداد 93), khaleghezey (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  15. #38
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    این همه خواستگار داری واسه چی می ترسی ازدواج نکنی؟ تو که م یگی همه چیت رو به راهه. ناراحت نباش همسر مناسبت هم رو به راه می شه. معمولا اوضاع کسی می لنگه که کلا از همه ور لنگه :) تو که می گی اوضات خوبه یعنی بلدی موفق بودنو یعنی بلدی پیشرفت کردنو. پس نگران ازدواجت نباش. اونم جور میشه. معیاراتو تعدیل یا حداقل بازنگری کن. نگران قدت نباش مشکلی نداره. جاهای بیشتر مهمونی های بیشتر یا هر جایی که فکر می کنی خواستگار پیدا میشه برو. بیخودی هم نگران نباش. موفق باشی.

  16. 5 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (چهارشنبه 07 خرداد 93), khaleghezey (چهارشنبه 07 خرداد 93), reihane_b (چهارشنبه 07 خرداد 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 07 خرداد 93), صبوری (چهارشنبه 07 خرداد 93)

  17. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 95 [ 15:20]
    تاریخ عضویت
    1392-8-01
    نوشته ها
    67
    امتیاز
    2,587
    سطح
    30
    Points: 2,587, Level: 30
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    255

    تشکرشده 105 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستای خوبم،
    تک تک نظرات رو خوندم ولی تو یکی از این تاپیک ها نوشته ای دیدم "در خواستگاری سنتی خونواده پسر هر بازی دلشون بخواد سر خانواده دختر در میارن" واقعا دلم گرفت
    همین چند روز پیش یکی از آشنایان نظر ما رو پرسید که معرفیتون کنم به یکی از فامیلاشون که از ایشون خواسته بودن دختری با این مشخصات پیدا کنه
    و من همه شرایط رو داشتم، مادر این آقا پسر هم تماس گرفتن (عنوان نکردن کی معرفی کرده)و حتی نظر ما رو پرسیدن و قرار شد دو روز بعدش ساعت 1 ظهر تماس بگیرن برای دونستن نظر ما چون شرایط آقا پسر خاص بود (ساکن خارج کشور) ولی متاسفانه همچین خونواده ای مه ادعای فرهنگشون میشه خبری ازشون نشد
    و از اون روز من ناراحتم و با خودم میگم حتی ارزش یک دیدار هم نداشتم؟؟؟؟
    دوستان واقعا تو بد زمانی هستیم باید بخاطر یه مسئله طبیعی که خق من و شما و هر انسانی هست انقدر سختی و عذاب بکشیم
    باور کنید من همیشه برای ازدواجم دعا کردم و امید داشتم ولی همیشه دل شکسته تر از قبل شدم!

  18. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 دی 93 [ 13:59]
    تاریخ عضویت
    1393-2-11
    نوشته ها
    268
    امتیاز
    1,216
    سطح
    19
    Points: 1,216, Level: 19
    Level completed: 16%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 1,029 در 261 پست

    Rep Power
    41
    Array
    سلام
    خانم انتظار سبز حالتون خوبه
    در نهایت من متوجه نشدم که مشکل اصلی که پیش میاد و این تعداد بالای خواستگار منجر به ازدواج نمیشه چیه ؟
    شما نمیپسندید یا اونها شما رو نمیپسندند
    منظورم اینه که با کدام قسمت این قضیه مشکل دارید ، اینکه مورد پسند واقع نمیشید یا اینکه تا حالا خواستگاری نداشتید که بپسندیدیش و یا هردوی اینها

    در درجه اول لطفا معیارهاتون رو لیست کنید و بفرمایید :

    اما میخوام نظر شما رو به دوتا تاپیک که به تازگی دو پسر در خصوص دغدغه هاشون برای ازدواج نوشتند جلب کنم
    http://www.hamdardi.net/thread-33590.html
    http://www.hamdardi.net/thread-32716.html
    ببینید همانطور که مشخصه این دوستان روی هر دختری دست نگذاشتند وگرنه براحتی میتونستند ازدواج کنند
    معلومه که به سمت دختر های خیلی خاص رفتند که تبعات اون اینه که باید به جواب منفی شنیدن و سر نگرفتن وصلت عادت کنند و صبر پیشه کنند و تلاش کنند تا در نهایت همسر دلخواهشون رو پیدا کنند و ازدواج کنند

    پس این موضوع یک موضوع مشترکه و دختر و پسر نداره

    پس لزومی نداره که شما خودتونو سرزنش کنید یا به خودتون فشار بیارید و خودتونو عذاب بدید

    اکثر دخترها پسری رو میخوان که تحصیلکرده باشه و به طبع اون شغلش هم متناسب با تحصیلاتش باشه و جایگاه اجتماعیش مناسب باشه

    پسری که همسن شماست احتمالا تحصیلاتش هم در درجه شماست با این تفاوت که یکسال توی خونه منتظر بوده که بره سربازی و دوسال هم سرباز بوده که سه سال از عمر اکثر پسرها اینطوری از بین میره یعنی ممکنه پسری سه سال از شما بزرگتر باشه اما کار نداشته باشه ولی شما شاغل باشید

    پسرا بعد از فارغ التحصیلی و سربازی با غولی به نام بیکاری روبرو میشند و حاظر نیستند تن به هر کاری با هر حقوقی بدن درست برعکس شما
    خودتون میدونید که چه شرایطی حاکم شده بر کشور و روز به روز داره وضعیت اشتغال خراب تر از قبل میشه
    بطوری که خود رئیس جمهور گفته که تا چند سال آینده علنا استخدام دولتی در کار نیست

    و پسرا اکثرا نمیتونن با کار خصوصی ازدواج کنند چون همیشه این دلهره رو دارند که ممکنه بیکار بشند و حتی در همون جلسه خواستگاری اگر پدر دختر بفهمه کارشون خصوصیه ردشون میکنه و ...

    بقول نیچه درس و دانش مثل درختی که دیر به بار میشینه اما ثمره و نتیجه اش همیشگی و پرباره

    پس شمایی که این معیار رو داری که همسرت باید حتما تحصیلکرده باشه و شغلش جایگاه خاصی داشته باشه باید عواقب این معیار رو بپذیری حتی به ارزش هدر رفتن موقعیت های ازدواجت و اینکه شانست هر بار کمتر بشه

    و درست نیست که خدا رو مقصر بدونی و از دست خدا ناراحت باشی
    چون فقط شما بنده خدا نیستید و خیلیای دیگه هم بنده اون هستن مثل پسرایی که خیلی باهوش بودن و احتیاجی به خرخونی برای قبول شدن در کنکور و حفظ کردن مطالب نداشتن ولی بخاطر نیاز مالی مجبور شدن مسافر کشی کنند
    یا پسرایی که به قول شما چندش آور و زشت هستند
    و خیلی از پسرای دیگه

    نمیدونم تکلیف اینا چیه ولی مطمئنن اینا هم برای ازدواج مثل شما به خدا و امام رضا و ... متوسل میشن


    اما درخصوص آرایش من نگفتم چرا دختر ها آرایش میکنند
    شما گفتید که دختر معمولی هستید ولی وقتی آرایش میکنید خیلی زیبا میشید و دوستانتون هم بهتون میگند که خیلی زیبا هستی
    من گفتم شما باید خودتون رو بدون آرایش در نظر بگیرید و بر این اساس زیبایی پسرا رو بسنجید و طبیعتا همسر شما با شمای بدون آرایش زندگی میکنه
    .................................................. .....................................
    اما حرف هایی که زدید رو اصلا نمیپسندم
    شما میگید پسرا از دختری بیشتر استقبال میکنند که زیبا تر باشه ، خوب حرف شما تا حدودی درسته ولی این مسئله مربوط به پسرها نیست من دیدم که خود دختر ها هم زیاد دوستاشون که زیبا نیستند رو تحویل نمیگیرند و منتظر این هستند که اون دختر ازشون جدا بشه تا پشت سرش غیبت کنند و در دانشگاه دخترایی که زیبا نیستند تنها هستند اما دخترایی که زیبا هستند دوست های همجنسشون خیلی زیاده (نمیگم همه اینطورین سوء تفاهم نشه)
    حتی پسرا هم نسبت به دوستای خودشون همین رفتار رو دارند
    و برعکس صحبت های شما رو هم من فراون دیدم حتی مورد تمسخر واقع شدن یک پسر رو که بخاطر کار اداری به یک اداره مراجعه کرده بود توسط چند تا دختر دیدم و دخترا هم از پسر های زیبا خیلی استقبال میکنند

    این مسئله یک مشکل اجتماعیه و ما باید فرهنگ مردم رو اصلاح کنیم
    نه اینکه فقط تعمیمش بدیم به یک جنسیت یا گروه خاص و بدتر از اون اینکه عذر بدتر از گناه بیاریم

    مثلا دخترا با لباس تنگ و مالتو کوتاه و بدن نما بیان بیرون و آرایش کنند بعد مدعی بشن که پسرا اینطوری میخوان

    اولا مگه هر کی بگه برید توی چاه شما هم باید برید

    ثانیا پسرا این جور دخترا رو فقط برای رابطه جنسی یک ساعته میخوان ولی برای ازدواج دنبال دختری میگرند که خیلی آرایش نکنه و سنگین باشه و به هیچ وجه دوست پسر نداشته باشه و رابطه برقرار نکرده باشه

    در ضمن حتی بعضی از پسرا وقتی دختری رو میبینن که خیلی آرایش کرده و ناجور اومده بیرون و حس کنن که دارن تحریک میشن از اون دختر فاصله میگیرن و یا اگر مجبور باشن صحبت کنن خیلی با احساس ناراحت کننده ای حرف میزنن و همش به این فکر میکنن که اگه یکی اونا رو با اون دختر ببینه الان چه فکری راجع بهشون میکنه ولی با دخترای ساده راحت ترن و حتی بگو بخند هم دارند

    و معمولا دختری که خیلی آرایش میکنه حتی اگر روابط جنسی رو تجربه نکرده باشه با یه کلمه زننده ازش نام برده میشه که به معنی دختریه که با هر فردی رابطه داره

    کسی حق نداره بگه شما چطور آرایش کنید یا چطور لباس بپوشید ولی هر کاری میکنید برای خودتون بکنید و طوری که همه از شخصیت شما و خانوادتون تعریف کنند و جذب این چیزا بشن نه اینکه برای رفع نیازهای جنسیشون به سمت شما کشش پیدا کنند

    و نکته مهم اینه که در خصوص دوستتون که آرایش کرده بود و شما بدون آرایش رفتید و تحویلتون نگرفتند به نظر من این مسئله چندان درست نیست

    اکثرا دخترا فکر میکنند که بدون آرایش خیلی زشت هستند و همین مسئله باعث میشه اعتماد به نفسشون رو از دست بدند و نتونن روابط عمومی قوی برقرار کنند و تو خودشون میرند و خیلی با اخم و ناراحتی صحبت میکنند چون فکر میکنند که زیبایی ندارند و طرف مقابل فقط زیباییشون رو میبینه و مثلا اگر زیبا نباشن کارشون راه نمی افته

    دختری که این طرز فکر رو داره وقتی آرایش میکنه و حس میکنه زیبا تر شده اعتماد به نفسش بیشتر میشه و شاداب تر و با نشاط تر رفتار میکنه و همین اعتماد به نفس باعث میشه ارتباط قوی تری پیدا کنه و متاسفانه فکر میکنه رفتار اون پسر تغییر کرده در حالی که این رفتار خودشه که بیشتر تغییر کرده


    در نهایت منکر این نمیشم که پسرا از دختر زیبا بیشتر خوششن میاد چون این مسئله مرد و زن نداره و عکسش هم صادقه

    منکر اینم نمیشم که دخترا نباید آرایش کنند

    ولی چیزی که اکثر مرد ها رو به تحسین یک دختر وا میداره اینه که در عین حال که مرتب و زیبا حاظر شده ولی سنگینی اش رو حفظ کرده (استثنا هم هست مثل اون پسری که گفته چادری بودن شما رو نمیپسنده و این بستگی به سلیغه هر پسری داره)


    امیدوارم کسی رو ناراحت نکرده باشم اینا فقط نظرات شخصی و فردی من بود که در این مدتی که زندگی کردم و کم هم نبوده به دست آوردم

    از اینکه زیاد مینویسم هم عذر خواهی میکنم چون محدودیت در ارسال پست دارم و ...

  19. 4 کاربر از پست مفید معاون کلانتر تشکرکرده اند .

    Amir_23 (جمعه 09 خرداد 93), meinoush (جمعه 09 خرداد 93), فرهنگ 27 (جمعه 09 خرداد 93), رویای پر کشیدن (جمعه 09 خرداد 93)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.