به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 82
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    52
    Array
    سلام پونیو عزیز.

    عزیزیم خداوند هر کسی رو به یه شکل افریده اما یک لحظه فکر کن که اون دختری که هم سن شما هست و نمیتونه راه بره یا دنیای اطرافشو ببینه .


    هرکسی یه شکلی داره و یه طاهر .منم میگم بینی ام بزرگه اما خیلی هم خوب شد که بزرگه چون به صورتم میاد و اتفاقا وقتی بهم میگن عمل زیبایی انجام بده از حرفشون خندم میگیره و بیشتر از خودم خوشم میاد
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  2. 4 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 01 خرداد 93), salehe92 (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 01 خرداد 93), پونیو (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93)

  3. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    دانلود تصویری سخنرانی های دکتر شاهین فرهنگ
    از این سایت سمینارهای هدف را ببین

    و لینک هایی که دختر بیخیال به خودم معرفی کرده......
    انسان موفق


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg


  4. 3 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 01 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 01 خرداد 93), پونیو (چهارشنبه 31 اردیبهشت 93)

  5. #23
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    سلام
    به نظر میرسه شما خیلی خوب در مورد مشکلاتتون اطلاعات جمع کردید ولی همچنان وارد مرحله ی اجرا نشدید. چیزی نمیتونم بگم ؛ چون هم خودتون میدونید، هم دوستان اشاره کردند ولی :
    صورت زیبای ظاهر هیچ نیست ای برادر سیرت زیبا بیار

    ***
    دل به این پیرزن عشوه گر دهر مبند کین عروسیست که در عقد بسی داماد است


    زیبایی خوبه ولی آخرش یه چیز دنیاییه، و بدتر اون که مال دوران جوونیه؛ آدم ها باید باطنشون خوب باشه در اون صورت میتونند کارهای خوب بکنند.زیبایی بیش از حد باعث میشه فرد کل عمرش رو برای نگهداری این زیبایی هدر بده ؛در جوونی جلوی آینه و منتظر بودن برای تحسین دیگران، و در پیری دنبال جراح های پلاستیک بودن و افسردگی گرفتن.
    زیبایی یه چیز خدادادیه، فرد براش زحمتی نکشیده ،پس هنر نکرده که "خوش شکل" شده؛نتیجه، این که: معیاری برای ارزش گذاری نیست. تمام.
    وقتی همه تناسب و زیبایی چهره ی شما رو تایید می کنند نظرشون رو بپذیرید ؛ فقط کافیه بپذیرید و نگذارید "تلقین" که یه چیز غیر واقعیه به افکار شما مسلط بشه.
    ضمنا من موافق تخصصی شدن کلیه ی امور برای پیشرفت کشور هستم ؛ تشخیص زیبایی خانم ها هم یه امر تخصصی و به عهده ی آقایون هست!!!!!
    با آرزوی شادکامی.

  6. 4 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 01 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 01 خرداد 93), پونیو (پنجشنبه 01 خرداد 93)

  7. #24
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام پونیو جان خوبی ؟
    راستش من پست ها را دقیق نخوندم.ولی همین طور که گذرا نگاه کردم متوجه شدم دوستان زیادی برات وقت گذاشتند و راهنمایی های خوبی شدی! این نشون می ده چقدر دوست دارن!
    راستش اولین بار که اسمت را تو این سایت دیدم خیلی از اسمت خوشم اومد.اسم ظریفی داری! با اینکه معنیش را نمی دونم ولی یه حس خیلی دخترونه ای بهم منتقل کرد.اگر میشه معنیش را بهمون بگو.

    پونیو جان من مطمئنم شما دختر زیبایی هستی!دوستت بهت درست گفته.شما زیبایی.اما خودت را دست کم می گیری!فکر کنم مدام همش خودت را مقایسه می کنی!آره؟

    پونیو جان یه پیشنهاد می کنم؛لطفا بهش عمل کن تا نتیجه اش را ببینی! لطفا برو کلاس ورزش! باشه؟

    پونیو جان می خوام یکمی از خودم بگم.شاید باورت نشه!
    راستش منم اعتماد به نفسم را قوی نمی دونم! گاهی واقعا از درون از خودم راضی نیستم و فکر می کنم نمی تونم کاری را انجام بدم یا گاهی می ترسم و... . من در این مواقع ادای آدمای بااعتماد به نفس را در میارم.یعنی فقط نقش بازی می کنم!!!
    بعد چند دقیقه می بینم بر ضعف اعتماد به نفسم غلبه کردم!
    از فردا امتحان کن.صبح که پاشدی تو دیگه یه پونیوی جدید هستی!
    حتی اگر تو دلت خندیدی اشکال نداره.بخند ولی کوتاه نیا و نقشت را بازی کن.
    صبح برو جلوی آینه.همیشه می رفتی به عیبات نگاه می کردی؟ این دفعه برعکس باش!فکر کن یه دختر خیلی خیلی خوشگل را داری می بینی!
    موهاتو شونه کن.بگو چه موهام خوشگل شدن. لپت را بکش!چه دختر خوشگلی!

    رفتی دانشگاه.یه دختر خوشگل کنارت نشسته؟ به نظرت خیلی خوشگله؟ عیب نداره.تو دلت بگو منم خوشگلم.تو یه جور من یه جور! اصلا به خودت خجالت و... راه نده! قشنگ بااعتماد به نفس کنارش بشین.انگار که یه دختر خیلی خوشگل هستی!متوجه شدی؟
    هر وقت هرچیزی تو ذهنت در حالت منفی اومد تو به خودت حالت مثبت را تلقین کن!باشه؟

    نکته دیگه اینکه پوست در زیبایی خیلی تاثیر داره.من به شما پیشنهادی می کنم که اگر انجام بدی تاثیر فوق العاده عالیش را مشاهده خواهی کرد! پوستت مانند پوست نوزاد شفاف می شه و روشن تر.حتی با یک بار هم تاثیرش قابل دیدنه.
    2 قاشق ماست را با یک قاشق سدر مخلوط کن.و نیم ساعت روی صورتت بگذار.بیشتر هم بشه بهتر.اصلا بذار کاملا رو صورتت خشک بشه.
    یک مطلب دیگه هم شنیدم.راستش عمل نکردم خودم.ولی می گن اگر هر شب سوره شمس را بخونی صورتت یک جذابیتی می گیره.و مجربه.(کوتاه هم هست.امتحان کن حتما)
    و همین طور اگر هر روز صبح یک صفحه قرآن بخونی.

    منم اول اعتماد به نفس خوبی نداشتم.ولی به مرور بهتر شدم. بعدا شاید اومدم بیشتر باهات حرف زدم.
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  8. 4 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 01 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 01 خرداد 93), پونیو (پنجشنبه 01 خرداد 93)

  9. #25
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام آقای ام. رضا ممنون از جوابتون درسته زیبایی باطن مهم تر هست . در برخورد اول نمیشه باطن زیبا رو ببینی اول ظاهر رو میبینی ؛ برا همینه می گند عشق در نگاه اول هوسه . خب پس آقایون متخصص زیبایی شناسی هستد ولی بیشتر زیبایی شناسیشون خلاصه شده به داشتن یه چهره ی ظریف و بی نقص اورپایی . من زشت نیستم خودمم قبول دارم که زشت نیستم ولی زیبا هم نیستم به نظرخودم! شاید دوستام به خاطر همون باطنم منو زیبا می بینند میگند که اخلاق رفتارت خوب باشه خوشگلترین خواهی بود.
    اصلا به نظرم چهره ی زشت وجود نداره فقط شکل چهره ها و اندازه ی اعضای صورت آدما با هم فرق داره . مثلا اکثر مردم فکر میکنن چشم درشت زیباست ولی برعکس بینی کوچیکش زیباست !
    پس این همه چشم بادومی ژاپنی کره ای که چشماشون ریزه زشتند؟ خب اونا هم که خیلی زیبان خیلی بانمک و دوستداشتنی اند .یا سیاهپوستا معمولا بینی بزرگ وپهن وگوشتی دارند ولی خیلیهاشون زیبا دیده میشند خیلی هاشون خواننده های جذابی اند که به خودشون میرسند میشند ملکه ی زیبایی !

    باید این دید زیبایی شناسی چهره رو تغییر بدیم همیشه چشم درشت و بینی کوچیک زیبا نیست تازه خیلی هم غیر عادیه شبیه فضایی ها میشی مگه عروسکیم که هممون شبیه هم باشیم ؟!


    سلام خانم مصباح الهدی عزیز ممنون خوبم دوستان همگی به من لطف دارند خیلی ممنونم ازتون

    راجع به اسمم هم بگم معنی اش رو نمی دونم ژاپنیه ؛ نخندیدا من هنوز بچم خیلی کارتون دوستدارم اسم یه شخصیت کارتونی ژاپنی هست . پونیو روی صخره کنار دریا . دوستداشتید ببینید خیلی بامزه ست.
    راستش منم خیلی وقتا دوست داشتم مثل شما حداقل ادای با اعتماد بنفسا رو دربیارم ! ولی خیلی کم موفق شدم
    فکر میکنم اگر از خودم تعریف کنم و به خودم ببالم بگم: وای من چقد خوشگل و بامزه ام قربون خودم برم ! میشه تکبر و خدا حالمو میگیره

    کلاس ورزش خوبه تابستون حتما میخوام برم باشگاه ورزش و رقص تنبلی بسه. و همینطور کلاس زبان با اینکه هنوزم از کلاس زبان رفتن میترسم ولی دیگه میخوام ضعف رو کنار بزارم من میخوام برم که یاد بگیرم اگه سر کلاس توپوق زدم اشتباه کردم مهم نیست خب زبان مادریم نیست که راحت صحبت کنم میخوام این زبان رو یاد بگیرم بهش مسلط شم که هم ذهنم فعال باشه هم اعتماد بنفسم بره بالا

    دختر های خوشگل تر از من خیلی زیادند ولی من زشت نیستم خب ولی همیشه این ترس بامن هست که به خاطر اینکه مثل اونا زیبا نیستم نمیتونم کسی که دوستدارم رو جذب کنم هر چند خودم اصلا دنبال آدمای خیلی خوشگل نیستم بیشتر خوشتیپی ، مرتب بودن ، با شخصیت بودن و رسیدگی به سر و وضع مهمه و این چیزا بیشتر آدما رو جذاب میکنه تا داشتن یه چهره فوق العاده زیبا .

  10. 7 کاربر از پست مفید پونیو تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 01 خرداد 93), m.reza91 (پنجشنبه 01 خرداد 93), meinoush (جمعه 02 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 01 خرداد 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 01 خرداد 93), دختر بیخیال (جمعه 02 خرداد 93)

  11. #26
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    افرین دختر خوب ژاپنی

    خوبه مفاهیم ذهنی ت رو تغییر دادی حتی اگه واقعا تغییر نکرده باشه همه چی از این کلماتمون شروع میشه

    حالا میمونه عمل به اوت تصمیم هات .
    کلاس زبان - ورزش

    رقص تو خونه خیلی خوبه هم روحت رو شاد میکنه هم هیکل رو متناسب میکنه .

    ولی جالبه از روی نوشته ها ادم تقریبا قیافه رو تصور میکنه تو این سایت.. من تو رو با حالت دختر اروم و معصوم و خوشگل تصور میکنم با یه دونه جوش رو لپت
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  12. 5 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 01 خرداد 93), meinoush (جمعه 02 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93), پونیو (پنجشنبه 01 خرداد 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 01 خرداد 93)

  13. #27
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته اردیبهشت نمایش پست ها
    افرین دختر خوب ژاپنی

    خوبه مفاهیم ذهنی ت رو تغییر دادی حتی اگه واقعا تغییر نکرده باشه همه چی از این کلماتمون شروع میشه

    حالا میمونه عمل به اوت تصمیم هات .
    کلاس زبان - ورزش

    رقص تو خونه خیلی خوبه هم روحت رو شاد میکنه هم هیکل رو متناسب میکنه .

    ولی جالبه از روی نوشته ها ادم تقریبا قیافه رو تصور میکنه تو این سایت.. من تو رو با حالت دختر اروم و معصوم و خوشگل تصور میکنم با یه دونه جوش رو لپت
    از اون موقع که یدونه جوش بزرگ زدم انقدر غر زدم 2 _ 3 تا دیگه هم اضافه شد !

    - - - Updated - - -

    شروع کردم به طراحی برای نقاشیم . اولش عصبی شدم ولی داره خوب پیش میره . هر چند ته دلم حسی بهم میگه تو واسه اینکار ساخته نشدی که نقاشی رو ادامه بدی بلد نیستی و گند میزنی ولی دروغ میگه هنوز اون علاقه ای که قبلا داشتمو به دست نیاوردم ولی فکر میکنم استعدادمو دارم حداقل هنوز طراحیم قویه . کم کم علاقمو بدست میارم بعدش هم خلاقیت و ایده های جالب میاد تو ذهنم .شاید کلاس های متفاوت برم مثل طراحی دوخت و اینا تا تنوع شه واسم . فقط میخوام کار ارزشمندی انجام و به خودم افتخار کنم
    ویرایش توسط پونیو : پنجشنبه 01 خرداد 93 در ساعت 16:28

  14. 4 کاربر از پست مفید پونیو تشکرکرده اند .

    meinoush (جمعه 02 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 01 خرداد 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 01 خرداد 93)

  15. #28
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    پونیو جان؛ اومدم دوباره یسری بزنم ، گفتم اگه هنوز به نتیجه نرسیدی یه راهکار دیگه بدم.

    پونیو ، همیشه لبخند به لب داشته باش :) لبخند چهره و زیبا نشون میده ،چهره و شاداب میکنه!


    امتحان کن ، دوروز امتحانش کن!

    روز اول:

    پونیو از خواب پا میشه ، با یک چهره درهم ، عبوس عصبانی ، اخمالو ! با موهای شلخته و شونه نکرده! پا میشه میره جلو آینه ، خب انتظار داری خوبی هارو ببینی ؟
    انتظار داری زیبایی ببینی!!
    خب معلومه روزتو بد شروع میکنی
    خودتو دوست نداری!
    از خودت بدت میاد
    در آخرم روزی که بد شروع شده ، احتمال خوب تمام شدنش نزدیک 0 درصد!

    روز دوم:

    پونیو از خواب پا میشه! اول دست و روشو میشوره! یا حمام صبحگاهیشو میره(اگه عادت داری)
    خوشحال میره سراغ کمد لباساش شروع میکنه به انتخاب لباس اونروزش ! بعد انتخاب میره سراغ آینه و موهاشو مرتب میکنه و شونه میکنه!
    یکمی بخودش میرسه بعد جلو آینه یک لبخند میزنه ! به خودش میگه :صبح بخیر پونیو ! روز خوبی داشته باشی!

    با همین کارهای کوچیک کلی بخودت انرژی مثبت دادی!

    امتحان کن نتیجه اش هم بیا بگو!

    یبار که میری جلو آینه با دید مثبت برو ، بگو به این دید میرم که فقط فقط زیبایی هامو ببینم!
    یبار دیگه به این دید برو که فقط فقط میخوای عیوبتو ببینی!

    ببین تو این دوحالت چقدر چهرتو متفاوت میبینی! اینکار تمرین میخواد! تمرین کنی متوجه تغییرات نوع دیدت میشی!

    حتی با چهره آدم های مختلف هم میتونی امتحان کنی، مثلا یبار به آدم هاا که نگا میکنی سعی کن با دید بدبینانه نگا کنی ، دیدی که میخواد فقط عیب ها رو ببینه!
    بعد نوع دیدتو عوض کن و سعی کن آدم ها رو زیبا ببینی !


    عزیزم دنیا خودش و اونطوری نشون میده که تو باهاش رفتار میکنی ، اونطوری که چشم های تو میخواین ببینن!
    به دنیا لبخند بزن تا بروت لبخند بزنه! سعی کن کاری کنی که دنیا باهات بخنده ، نه اینکه بهت بخنده!
    باهم خندیدن خوبه اما بهم خندیدن نه!

    من نمیدونم اطرافیان تو چطورین ، اما من الان داشتم خودمو با دوستانم مقایسه میکردم دیدم ااااا من در برابر اکثرشون قیافه معمولی ای دارم ! ( ببین دقت کن ، من حتی وقتی میخوام برات توضیح بدم از کلمه زشت برای خودم استفاده نکردم گفتم معمولی! استفاده نکردم چون نخواستم انرژی منفی بخودم منتقل کنم)

    بعد با خودم گفتم چرا ، فلانی و مثال زدم گفتم چه خوشگله، ماشالله عکسو !
    خب ماشالله فکر نکنم مواد آرایشی مونده باشه که ایشون استفاده نکرده باشن! اتفاقا عمل های زیبایی هم داشته !
    نفردوم و دیدم ااا اینم عمل کرده اینم مثه قبلیه!
    عزیزم چند تا از دوستامو مثال بزنم که عمل کردن!؟؟ یا خیلی بخودشون رسیدن!
    البته دوستانی هم داشتم که ساده بودن ، بدون عمل زیبایی و مواد آرایشی زیبا بودن ، اما تعدادشون خیلی کم بود ، مثلا من یکی تو دوستام پیدا کردم، اکثراا یا عمل کرده بودن ، یا آرایش زیاد ، و بدون آرایش قیافه های کاملا معمولی ای داشتن.! یا قیافه قبل عملشون خیلی معمولی بوده!

    من به بد و خوبش کار ندارم اینو میذارم پای تصمیم خودت و اعتقادات خودت، من میگم اگه خوشگلم هست خب همینطوری ننشسته تو خونه زانو غم هم بغل کرده باشه خوشگلی از تو آسمون براش اومده باشه!
    بخودش رسیده ! برای خودش و زیباییش وقت گذاشته!

    تو هم میتونی اینکارو بکنی ، البته نه فقط با عمل زیبایی و آرایش های آنچنانی !

    منظورم رسیدن بخودت و زیباییته
    ، نشدنی نیست میتونی بخودت برسی ، این قسمت تکراریه(تو پست قبلیمم گفتم میتونی بری دکتر یا از ماسک های گیاهی استفاده کنی یا ....)

    بنظرم تو نارااضی هستی از صورتت و ظاهرت بخاطر دوتا جوشی که میزنی همین باعث شده اعتماد بنفست اینقد پایین بیاد، اگه یک تلاشی بکنی و تغییر کنی مطمعنا اعتماد بنفستم میاد سر جاش.(البته این نظر شخصیمه ، چون معمولا ما دخترا به زیباییم و چهرمون حساسیم واسه همین این قضیه رو اعتماد بنفسمون معمولا تاثیر مستقیم داره)

    تو خودتو داری با دوستات مقایسه میکنی ، آدم هایی که نمیدونی چقدر بخودشون میرسن، مثلا شاید دوستات و میبینی که اصلا جوش صورت ندارن ، ممکنه خب تو خوراکشون دقت زیادی دارن ، یا اینکه دکتر رفتن یا اینکه از همین ماسک های سنتی استفاده کرده باشن. بهرحال هر زیبایی اکثرا یک تلاشی پشتش بوده، حتی اونهایی هم که زیبا هستن برای ماندگاریش تلاش میکنن(والا من یک مورد و به وفور تو اطرافیانم دیدم. )

    ولی خب من نمیدونم تو چرا بجای تلاش کردن نشستی داری غصه میخوری ، انگاری با یک مسله ای روبرو شدی که جوابی نداره!!!!!

    من موندم خدایی نکرده، شما اگه یک بیماری ناعلاج میداشتی چکار میکردی؟ هان؟؟؟


    کلاس ورزش حتما برو خصوصا اروبیک ، یا یوگا ! (تو روحیه ات خیلی تاثیر مثبت میذاره!)

    من خودم دیگه بخاطر کنکورم باشگاه و گذاشتم کنار ، از وقتی اینکارو کردم ، حس بدی دارم ! خیلی تو شادابی روحیه ام تاثیر داشت!.

    برای کلاس زبان هم والا من که اکثرا دیدم که همه کتبیشون خوبه ، اما تو listening و speaking مشکل دارن!

    کلاس زبان رفتن البته بنظر من ؛ فقط سی درصد کاره ، 70 درصد دیگه اش به تلاش خودت برمیگرده!

    مثلا برای تقویت صحبت کردنت ، میتونی بری جلو آینه و با خودت انگلیسی صحبت کنی! یا اینکه با خواهرت یا برادرت انگلیسی صحبت کنی! یا سعی کن با دوستات تو کلاس زبان به انگلیسی صحبت کنی.

    درسته اولش سخته بعضی کلمات و نمیتونی درست ادا کنی ، اما اینطوری هم تلفظت بهتر میشه ، هم کلمه هایی بذهنت میاد که مجبور میشی به دیکشنری مراجعه کنی و اونها بعد مدتی میشن ملکه ذهنتو دیگه از یادت نمیرن ، بنابراین دایره لغاتت بالا و بالاتر میره.

    یا اینکه برای تقوت گوش دادن !

    میتونی فیلم ها و انیمشن های انگلیسی و بیینی. اول با زیر نویس انگلیسی ببین بعد زیرنویس و بردار و سعی کن خودت بفهمی چی میگن!

    کم کم خودت متوجه تاثیرش میشی.

    حتی کلیپای اموزشی زبان هست ، که انیمشن ها و کارتون های معروف و بصورت آموزشی دراوردن ، به این نحو که اول اون کارتون پخش میشه با زیر نویس بعد هر اصطلاحی یا هر جمله ای که تو اون کارتون ویا انیمیشن گفته میشه و توضیح میدن البته به زبان انگلیسی ، و دوباره پخشش میکنن بدون زیر نویس و تو باید سعی کنی مفهمومش و بفهمی.
    میتونی از نت دانلودشون کنی.
    (سایتشو تو گوشیم دارم ،الان متاسفانه گوشیم خاموش شده، اگه خواسی دفعه دیگه که اومدم برات میذارمش!)

    مشکلاتتی که عنوان میکنی همه راه حل دارن ، فقط نیاز دارن به تلاش و اراده قوی ! همین.

    تلاش کن نتیجه اشو حتما میبینی!

    برای زیبایی پوستت ، تاثیرات ماسک های سنتی و دست کم نگیر ! اون ماسکی که بهت گفتم ، مفیده من زیاد ازش شنیدم ،نمیتونی همشو باهم بزنی ، میتونی فقط حنا و ماست و سدر و گلابشو امتحان کنی ، یا فقط حنا با ماست و امتحان کن.(ببین پوستت یک شبه که خراب نشده یک شبه بخواد ترمیم بشه، باید صبور باشی تا نتیجه مطلوبتو بگییری.) یا اینکه اصلا به جوشات دست نزن ، اونها میکروب دارن ، تو دست میزنی ، دستت آلوده میشه بعد همین دست و میزنی به بقیه صورتت خب معلومه جای دیگه آلوده میشه جوش میزنه ، حتما اگه دست زدی و حواست نبود ، برو با صابون صورتت و دستت و بشور!

    درضمن باید ماسک های متفاوتی و تجربه های متفاوتی و امتحان کنی تا ببینی کدومشون به پوستت میاد.
    دو سایت ninisite و mamisite تجربیات خوبی در اختیارت میذارن ، تجربیاتی که اکثرا خانوم ها با نوع پوست های متفاوت امتحان کردن ! میتونی از این تجربیات استفاده کنی.ببینی کدومش به پوستت میاد. ولی درکل باید برای زیباییت تلاش کنی ، حتی از این تلاش هم ناخودگاه حس بهتری بهت دست میده، چون درون پونیو میگه، پونیو ننشسته فقط غر بزنه غصه بخوره ، داره تلاششو میکنه! پس حس بهتری خواهد داشت.
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : جمعه 02 خرداد 93 در ساعت 23:17

  16. 4 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    meinoush (شنبه 03 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93), پونیو (جمعه 02 خرداد 93), مصباح الهدی (شنبه 03 خرداد 93)

  17. #29
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم دختر بیخیال جان از وقتی که گذاشتی و اینهمه نوشتی ! گلاب و سدر لیمو همه اینارو امتحان کردم اما نه به طور مداوم یعنی تنبلیم میاد هر شب بزارم یه ماسک آماده خریدم ازون میزنم پوست چرب همش باید بهش برسی نرسم که پره جوش میشه . اما مگه فقط پوستم خوب شه خوشگل میشم ؟!

    کلاس زبانم تا حالا نرفتم واسه همین میترسم برم ! باشگاه هم همینطور من واسه خیلی از کار ها بی دلیل میترسم !

    ولی میخوام انجامشون بدم حالا نه همه رو با هم که کم بیارم اما باید امسال به یسری از اهدافم برسم دیگه داره 20 سالم میشه اگه همینجور سنم بره بالا هیچ کار نکنم افسرده تر میشم خیلی از کسایی که دارند میرند سره کار درسشون تموم شده فعالند ممکنه افسرده بشند و احساس کنن بی ارزشند ! دیگه چه برسه به من که کاری نمیکنم از خودم بدم اومد از دست خودم عصبانیم . با توجه به سنم باید خیلی کارا بلد باشم که نیستم . دیگه بزرگ شدم باید مسئولیت پذیر باشم ! ولی از شکست میترسم خب میخوام بهترین باشم .

    - - - Updated - - -

    کمال گرای ترسویی که هیچ تلاشی نمیکنه !

    - - - Updated - - -

    بعضی وقتا مطمئن میشم که دوستداشتنی نیستم چطور خودمو دوستداشته باشم .

  18. 2 کاربر از پست مفید پونیو تشکرکرده اند .

    meinoush (جمعه 02 خرداد 93), toojih (شنبه 03 خرداد 93)

  19. #30
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 13 مهر 94 [ 18:50]
    تاریخ عضویت
    1392-12-02
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    2,764
    سطح
    32
    Points: 2,764, Level: 32
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 136
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    839

    تشکرشده 437 در 171 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اون کسی که قیافش مثل من مسخره نیست نمیتونه منو درک کنه

    - - - Updated - - -

    من از طرف خانواده و هم کلاسیام مسخره شدم این ذهنیت واسم ایجاد شده پس نمتونم عوض بشم خسته شدم انقدر سعی کردم خودمو دوستداشته باشم به خاطر اخلاق و رفتار م مهمه مهمه مهمه؟!
    که نجابت داشته باشی که با همه مهربون باشی نخوای دل بشکنی مهمه که مغرور نباشی به کسی غیر از خودت اهمیت بدی ؟؟؟؟!!! که به دیگران کمک کنی کار خیر انجام بدی اینا بهترین کاریه که میتونی انجام بدی ؟! ولی قیافت خوشکل آنچنانی نیست ؛ آره دختر بیخیال عزیز بخندی خوشگل میشی اما نه من که بینیم دو برابر بزرگتر میشه من وسواس دارم من مریضم ؟! نه واقعا بینیم بزرگه
    ویرایش توسط پونیو : شنبه 03 خرداد 93 در ساعت 01:24

  20. کاربر روبرو از پست مفید پونیو تشکرکرده است .

    toojih (شنبه 03 خرداد 93)


 
صفحه 3 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.