به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 31
  1. #21
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 مهر 94 [ 18:56]
    تاریخ عضویت
    1392-11-27
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    1,400
    سطح
    20
    Points: 1,400, Level: 20
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 11 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط [FONT=&quot
    صبوری;329892]جناب گلپسر يك سوال ازتون داشتم[/FONT].

    شما هنوز هم دوست داريد با همكارتون ازدواج كنيد يا نه؟؟؟؟؟

    اگر نه چرا؟؟؟؟؟
    درست حدس زدید. همانطور که طور که توی سرم پر از فکر متفاوته موقع نوشتن هم ضد و نقیض مینویسم.

    نمی دونم شما و کلا بچه های گروه چند ساله هستید و چطور با مسائل اطرافتون برخورد میکنید اما من به غیر از دوست داشتن به خیلی چیزای دیگه باید توجه کنم.

    از تفاوتهایی که وجود داره تا مشکلات شخصی و خانوادگی خودم. من باید قسمتی از هزینه های خونه رو تامین کنم و این از نظر دخترا برای کسی که به عنوان همسر انتخاب میکنند شاید خیلی مقبول نباشه.

    از اون طرف درآمدم انقدر نیست که بتونم هزینه دوتا زندگی رو بدم در حالی که هیچ پشتوانه مالی هم ندارم. همه دوستام که ازدواج کردند اگه یه خونه از پدر گرامشون هدیه نگرفتن لااقل یه مقدار هزینه رهن و اجاره رو قرض کردند.

    منی که هر چی در میارم خرج میکنم مسلما پس اندازیم ندارم تا بتونم به پشتوانه اون یه زندگی خوب رو بسازم.

    حلا با این شرایطم کسی رو میخوام که منو همینطوری و با تمام نداشته هام بخواد و ایشون اگر هم بر فرض مثال بر اثر این سطح روابط نظرشون نسبت به من عوض

    شده باشه نمیدونم چقدر میتونه در طول زندگی آینده با این شرایط کنار بیاد.

    ولی در کل من نظرم عوض نشده

  2. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 مهر 93 [ 16:40]
    تاریخ عضویت
    1392-12-23
    نوشته ها
    82
    امتیاز
    687
    سطح
    13
    Points: 687, Level: 13
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    68

    تشکرشده 205 در 73 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خب اینو میتونید ازشون بپرسید! این همه علامت سوال تو ذهنتون دارید نسبت به رفعش اقدام کنید. شما خواستگاری هرکس دیگه هم برید شرایطتون همینه و باید نظر طرف مقابلتون رو جویا بشیدو پس شما چطور میفرمودید به خانواده اعلام امادگی کردید برای ازدواج؟

  3. 2 کاربر از پست مفید خانوم شین تشکرکرده اند .

    gol_pesar (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 24 اردیبهشت 93)

  4. #23
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 16 اردیبهشت 96 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1393-2-14
    نوشته ها
    205
    امتیاز
    4,218
    سطح
    41
    Points: 4,218, Level: 41
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    136

    تشکرشده 378 در 148 پست

    Rep Power
    35
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gol_pesar نمایش پست ها
    ایشون 29 ساله هستند.

    من و ایشون چون موظف شرکت در شهرستانمون هستیم مستقل از بقیه کارمندها کار میکنیم. برای همین رفتار ایشون با بنده نسبت به بقیه متفاوته ولی در کل با بقیه همکارا هم سلام و علیک گرمی دارند.

    این آدامای دلسوز رو دیدین که با همه همدردی میکنند. یه جورایی اینجورین.


    قبلا هم عرض کردم به دلیل شرایط کاری امکان جدا کار کردن به نحوی که همدیگه رو نبینیم وجود نداره.

    بنده آدم سرد و گرم چشیده ای هستم و میدونم که نباید به احساس میدون بدم. خیلی احساسی هستم اما همیشه سعی میکنم احساسم تحت کنترلم باشه.

    خیلی وقتا توی خلوت خودم چند قطره اشک میریزم تا احساسم بهم غلبه نکنه.

    روزا که با ایشونم شاد و سرحالم و اغلب شبها دلم میگیره. یا تلویزیون میبینم یا پای کامپیوتر تا خسته شم و بخوابم.

    الان میخوام به این وضعیت خاتمه بدم و دنبال راه حل منطقی و عملی میگردم.

    یه سوال هم دارم از کسایی که تجربه دارند که اگر یه پسر در مورد خواستگاری از کسی پافشاری کنه چه عواقب نامطلوبی میتونه داشته باشه؟

    یا اگه دختری متوجه بشه که کسی واقعا دوستش داره میتونه در برابر طرفش بی احساس بمونه و علاقه مند نشه؟
    اقای گل پسر تجربه شخصی من بهم یمگه خیلی وقتا زنها میگن نه و خیلی هم قاطع میگن نه و چه بسا اذیت هم میکنن خواستگارو تا ببینن تا کجا پاشون می ایسته طرف؟
    تا کجا میخوادش؟ چقدر برای به دست آوزردنش تلاش میکنه؟ چقدر خودشو به آب و اتیش میزنه؟ به اصطلاح نازشون چقدر خریدار داره؟
    اتفاقا زنها از این رفتار که تا به یکی گفتن نه راهشو بکشه و بره و بگکه شما رو به خیر و منم بسلامت خیلی ناراحت میشن...
    اگه نظر من رو میخواین بدونین من بهتون پیشنهاد میکنم بار دیگه مطرح کنین،یا یانطور مطرح کنین که حداقل حرفهای من رو بشنو و بهم فرصت بده تا بیان کنم که چه آینده ای برات میخوام فراهم کنم در عین ان اطمینان رو بهش بدین که اگر باز هم با تمام اون تفاسیر نظرش منفی بود حرفش و نظرش کاملا محترم خواهد بود و شما بیچون و چرا قبول میکنید و احترام میذارید و با اصرارهای بیمورد اذیتش نخواهید کرد اما بهتون فرصت بده و حذفاتو در حال حاضر بشنوه

  5. 2 کاربر از پست مفید فرخ رو تشکرکرده اند .

    gol_pesar (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), sanjab (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93)

  6. #24
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gol_pesar نمایش پست ها
    درست حدس زدید. همانطور که طور که توی سرم پر از فکر متفاوته موقع نوشتن هم ضد و نقیض مینویسم.

    نمی دونم شما و کلا بچه های گروه چند ساله هستید و چطور با مسائل اطرافتون برخورد میکنید اما من به غیر از دوست داشتن به خیلی چیزای دیگه باید توجه کنم.

    از تفاوتهایی که وجود داره تا مشکلات شخصی و خانوادگی خودم. من باید قسمتی از هزینه های خونه رو تامین کنم و این از نظر دخترا برای کسی که به عنوان همسر انتخاب میکنند شاید خیلی مقبول نباشه.

    از اون طرف درآمدم انقدر نیست که بتونم هزینه دوتا زندگی رو بدم در حالی که هیچ پشتوانه مالی هم ندارم. همه دوستام که ازدواج کردند اگه یه خونه از پدر گرامشون هدیه نگرفتن لااقل یه مقدار هزینه رهن و اجاره رو قرض کردند.

    منی که هر چی در میارم خرج میکنم مسلما پس اندازیم ندارم تا بتونم به پشتوانه اون یه زندگی خوب رو بسازم.

    حلا با این شرایطم کسی رو میخوام که منو همینطوری و با تمام نداشته هام بخواد و ایشون اگر هم بر فرض مثال بر اثر این سطح روابط نظرشون نسبت به من عوض

    شده باشه نمیدونم چقدر میتونه در طول زندگی آینده با این شرایط کنار بیاد.

    ولی در کل من نظرم عوض نشده
    گل پسر عزیز،
    من با پست آخرتون یه کم تردید را در کلیت موضوع دیدم.
    به نظرم شما دوست دارید ازدواج کنید، ولی به شخصه فکر می کنید آمادگیش را ندارید.

    برای همین دو دل و مردد هستید. گاهی قدمی به جلو برمی دارید و بعد متوقف می شید.
    خودتون هم خیلی مطمئن نیستید که می خواهید ازدواج کنید یا نه.

    این که شما هزینه های زندگی خانواده تون را تامین می کنید به قول آقای توجیه، می تونه سرعت گیر باشه.
    چرا؟
    تا چه مقداری؟
    تا چه زمانی؟
    هزینه های چه کسانی؟ پدر و مادر یا خواهر و برادر؟
    این موضوع در تصمیم گیری دختر برای جواب، مهم هست.


    از این که بگذریم،
    شاید اون خانم هم غیرمستقیم متوجه جدی نبودن پیشنهاد شما شدن و برای همین نه گفتند یا تردید دارند.
    حس مطمئن نبودنتان در پیشنهادتون بهش منتقل کردید و بلافاصله هم با اولین ناز کردنهای ایشون، کشیدید عقب. الان هم بهتون گفته، اگر کسی پیشنهادش جدی باشه، اینقدر سریع عقب نمی کشه. داره بهتون می گه، اشتباه نکردم، پیشنهادت الکی بود.

    منم می گم همینطوره.
    هنوز مطمئن نیستی که می تونی ازدواج کنی.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : پنجشنبه 25 اردیبهشت 93 در ساعت 13:56

  7. 5 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    gol_pesar (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), khaleghezey (جمعه 26 اردیبهشت 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (جمعه 26 اردیبهشت 93), صبوری (پنجشنبه 25 اردیبهشت 93)

  8. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 مهر 94 [ 18:56]
    تاریخ عضویت
    1392-11-27
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    1,400
    سطح
    20
    Points: 1,400, Level: 20
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 11 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خانوم شین نمایش پست ها
    خب اینو میتونید ازشون بپرسید! این همه علامت سوال تو ذهنتون دارید نسبت به رفعش اقدام کنید. شما خواستگاری هرکس دیگه هم برید شرایطتون همینه و باید نظر طرف مقابلتون رو جویا بشیدو پس شما چطور میفرمودید به خانواده اعلام امادگی کردید برای ازدواج؟

    از نظر من تکرار مجدد این موضوع میشه اصرار و پافشاری. همچنین آدم عاقل باید روی چیزی پافشاری کنه که در مورد اون اطمینان داره. من نمیتونم احساسات

    اونو تحریک کنم و بعد تازه بشینم باهاش شرط و شروطمو در میون بزارم. اینو هم در نظر بگیرین که احتمال جواب مثبت ایشون زیاد نیست.

    فرخ رو عزیز از شما هم تشکر میکنم. اما فکر میکنم وقتی به کسی مدت زیادی هر روز باهاش هستی در پاسخ خواستگاریش قاطعانه نه میگی یعنی یه مشکلی این وسط وجود داره. اگر هم واقعا ناز کردنه که باید بگم من با این سبک رفتار کاملا غریبه ام.

    شیدا خانم از شما هم تشکر میکنم. در مورد هزینه خانواده علیرغم اینکه میدونم کمتر دختری با این مسئله کنار میاد اما من توی این قضیه فعلا راهی ندارم. ضمن اینکه در این مورد اصلا ناراحتی ندارم و خانوادمو واقعا دوست دارم. سعی میکنم با هرکسی که باشم در این مورد به توافق برسم.

    در مورد راسخ بودن روی تصمیمم باید بگم که ایشون منو میشناسم و میدونم که مرد را قول است. اصلا تردید و دودلی در رفتارم نبود.

    میخوام بهش بگم که میخوام برم خواستگاری. شاید از برخورد اون هم خیلی چیزا حل شه و هم راحت تر دل بکنم.

    بازم از همه دوستان ممنونم

  9. کاربر روبرو از پست مفید gol_pesar تشکرکرده است .

    شیدا. (جمعه 26 اردیبهشت 93)

  10. #26
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gol_pesar نمایش پست ها

    شیدا خانم از شما هم تشکر میکنم. در مورد هزینه خانواده علیرغم اینکه میدونم کمتر دختری با این مسئله کنار میاد اما من توی این قضیه فعلا راهی ندارم. ضمن اینکه در این مورد اصلا ناراحتی ندارم و خانوادمو واقعا دوست دارم. سعی میکنم با هرکسی که باشم در این مورد به توافق برسم.

    در مورد راسخ بودن روی تصمیمم باید بگم که ایشون منو میشناسم و میدونم که مرد را قول است. اصلا تردید و دودلی در رفتارم نبود.

    میخوام بهش بگم که میخوام برم خواستگاری. شاید از برخورد اون هم خیلی چیزا حل شه و هم راحت تر دل بکنم.

    بازم از همه دوستان ممنونم
    دوست محترم،
    این که شما به خانواده تون کمک می کنید، می تونه نکته مثبتی باشه براتون.
    نشون می ده در سختیها و مشکلات خانواده را تنها نمی ذارید. باوفا و خانواده دوست و قدرشناسید و می شه بهتون اعتماد کرد.

    ولی در کنارش، ازدواج برای مستقل شدن و تشکیل خانواده جدید هستم.
    ممکنه خانم احساس کنه که کمکهای نامشخص و زیاد شما به خانواده پدریتون، مانع پیشرفت زندگی مشترکتون می شه.
    برای همین هست که گفتم یک مقدار در این مورد باید با احتیاط بیشتر و با توضیحات مناسب تری با دختر خانم صحبت کنید.

    وگرنه چه کاری و چه سعادتی بهتر از نیکی و خدمت به پدر و مادر
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  11. کاربر روبرو از پست مفید شیدا. تشکرکرده است .

    gol_pesar (یکشنبه 28 اردیبهشت 93)

  12. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط gol_pesar نمایش پست ها

    میخوام بهش بگم که میخوام برم خواستگاری. شاید از برخورد اون هم خیلی چیزا حل شه و هم راحت تر دل بکنم.

    بازم از همه دوستان ممنونم

    فقط امیدوارم از این کارتون پشیمون نشید چون هر عکس العملی که ایشون داشته باشند باز شما سردرگم تر خواهید شد. تجربه به من میگه که بیان خواسته و احساس به روش مستقیم ارامش بیشتری به همراه داره تا اینکه خواستمون رو به روش معکوس بیان کنیم، جتی اگر مجبور باشید دوباره بیانش کنید بهتر جواب می گیرید نسبت به بیانش به روش معکوس (روشی که شما دارید انتخاب می کنید).
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  13. 5 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    gol_pesar (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), sanjab (جمعه 26 اردیبهشت 93), بی نهایت (جمعه 26 اردیبهشت 93), شیدا. (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), صبوری (جمعه 26 اردیبهشت 93)

  14. #28
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    آقای گل پسر هر دختر دیگری در جایگاه اون خانم باشه باید به شما با این همه خود رایی جواب منفی بده.

    از اول تاپیک می بینم علی رقم توصیه دوستان شما همش حرف خودتون را می زنید و به هیچ صراطی مستقیم نیستید.

    اول از همه شما باید یاد بگیرید راجع به آدم ها پیش قضاوت و ذهن خوانی نکنید.

    می گید خیلی حساب شده عمل می کنید من مخالف این حرفتون هستم اتفاقا روش ها شما اصلا حساب شده نیست از طرفی در جایی می گید:
    من نمیتونم احساسات اونو تحریک کنم و بعد تازه بشینم باهاش شرط و شروطمو در میون بزارم. اینو هم در نظر بگیرین که احتمال جواب مثبت ایشون زیاد نیست.

    و در جای دیگه می گید :

    میخوام بهش بگم که میخوام برم خواستگاری.
    شاید از برخورد اون هم خیلی چیزا حل شه و هم راحت تر دل بکنم.




    درحالت دوم بازم شما دارید احساسات ایشون را تحریک می کنید بعد بر اساس احتمالاتی که تحلیل عکس العمل ایشون عایدتون می کنه نتیجه گیری کنید؟!!!!

    همه کارهاتون بر اساس احتمال و حدس و گمانه بعد چطور ادعا می کنید که حساب شده عمل می کنید؟


    کمی حساب شده تر عمل کنید و خودتون را از این شاید و اگر ها رها کنید واینقدر خود رای نباشید.

  15. 5 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    gol_pesar (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), sanjab (جمعه 26 اردیبهشت 93), خانوم شین (جمعه 26 اردیبهشت 93), شیدا. (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), صبوری (جمعه 26 اردیبهشت 93)

  16. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 28 خرداد 95 [ 12:44]
    تاریخ عضویت
    1391-6-23
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    3,011
    سطح
    33
    Points: 3,011, Level: 33
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    17

    تشکرشده 24 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    میخوام بهش بگم که میخوام برم خواستگاری. شاید از برخورد اون هم خیلی چیزا حل شه و هم راحت تر دل بکنم.

    ببخشد دوست عزیز ولی من با خوندن همه حرفهاتون آخرم نفهمیدم شما این خانم رو واقعا میخاید یا نه!!!!

    اگه میخواید و فکر می کنید میتونه خوشبختتون کنه این همه تردید چه معنی داره؟؟؟شما حتی دلیل منفی بودن جوابش رو نپرسیدین!!!!! با این همه صمیمیتی که شما میگین دارید فکرنکنم پرسیدنش انقدر سخت بود!!!(اگه کسی از من اینجوری تقاضا میکرد 100% فکر میکردم پیشنهادش جدی نبوده)

    شما فکر میکنید اگه بگید میخواید برید خواستگری اون خانم چکارمیکنه؟؟؟ مثلا از رفتار ایشون چی قراره حل شه؟؟؟ فکر میکنید اگه بهتون علاقه ای داشته باشه ناراحت میشه و میگه نرید؟؟؟ مطمئن باشید هیچوقت چنین کاری نمیکنه و شما هم چیزی دستگیرتون نمیشه!!!


    نظر من تکرار مجدد این موضوع میشه اصرار و پافشاری. همچنین آدم عاقل باید روی چیزی پافشاری کنه که در مورد اون اطمینان داره. من نمیتونم احساسات اونو تحریک کنم و بعد تازه بشینم باهاش شرط و شروطمو در میون بزارم. اینو هم در نظر بگیرین که احتمال جواب مثبت ایشون زیاد نیست.


    یعنی یکبار دیگه مطرح کردن موضوع و یا پرسین دلیل میشه پافشاری؟؟؟؟ من شما رو نمیشناسم و نمیخوام زود قضاوت کنم ولی این بیشتر شبیه غرور میمونه!!!!

    لطفا با خودتون روراست باشید اگه واقعا یه نفر میخواید برای به دست آوردنش حداقل یه تلاشی بکنید (در حد پرسید دلیل جواب منفی حداقل)!!! اگر هم نمیخواید دیگه زیاد بهش فکر نکنید و برید دنبال سرنوشت خودتون.

  17. 2 کاربر از پست مفید taranom2002 تشکرکرده اند .

    gol_pesar (یکشنبه 28 اردیبهشت 93), شیدا. (دوشنبه 29 اردیبهشت 93)

  18. #30
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 01 مهر 94 [ 18:56]
    تاریخ عضویت
    1392-11-27
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    1,400
    سطح
    20
    Points: 1,400, Level: 20
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 100
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    43

    تشکرشده 11 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    از همه دوستانی که توی این مدت همراه من بودن و با بنده همدردی داشتند هم کمال تشکر رو دارم.

    امیدوارم همگی موفق و خوشبخت باشید.



    - - - Updated - - -






    سلام
    این یک حقیقته که نمیشه احساسات و شرایط اجتماعی در یک مقطع از زندگی روبا چند خط برای همه توضیح داد و انتظار داشت بقیه بتونند پاسخی جامع به شما بدن.

    هر مطلبی که من یا هر کسی داخل این سایت برای همفکری با دوستان برای رسیدن به راه حل درست میزاره حاوی نکات کلیدی یا احساسات نویسنده در لحظه است.


    همه افکار متفاوتی در ذهن دارند که بعضی از اونا شاید خبلی درست نباشن و آدم میتونه با مشورت با دوستانش افکار ناسالمشو اصلاح کنه.

    وقتی که من حرف دلمو برای دوستام نوشتم قصدی برای تلاش در مورد چگونگی و یا باید و نبایدهای پیشنهاد مجدد نداشتم. صحبتهای شما منو به فکر انداخت تا راه حلی برای چگونگی پیشنهاد دوباره پیدا کنم.
    از همه ممنونم اما من نمخوام این کار رو بکنم.

    چیزی که شاید برای دوستان خیلی روشن نشده اینه که اون خانوم فردی رو دوست داره که اون فرد خیلی به ایشون علاقه نشون نداده و رفتارهای این خانوم هم در ایجاد علاقه خیلی موثر نبوده.
    ایشون در رابطه با بنده هم احساس خیلی خوبی دارند اما خودشونو وابسته به دیگری میدونن.

    من به ایشون حق میدم که بخاطر آینده خودشون و من به بنده جواب منفی بدن. ممکنه رفتار سرد اون آقا و رابطه خوب ما کمی روی سطح این علاقه تاثیر گذاشته باشه اما این چیزی نیست که من با تکیه به اون بتونم مجدد پا پیش بزارم.

    از طرفی خیلی از اتفاقات و صحبتها و صمیمیت های موجود به خاطر تنهایی ایشونه. ایشون دوست داره که به من نزدیک باشه و صحبت کنه، درد دل کنه و به نحوی تنهایی خودشو پر کنه. در این مورد هم تقصیری متوجه ایشون نبوده چون من آدمی هستم که گرم برخورد میکنم.

    در کل باید بگم که من قصد دارم به پیشنهاد دوستم عمل کنم :






    نقل قول نوشته اصلی توسط جویا نمایش پست ها
    ببینید همون طور که دوستان گفتن راه حلش دوری کردنه
    اگه مجبورید که رابطه کاری داشته باشید پس حداقل سعی کنید رابطه محدود و رسمی باشه البته چون شما گرفتار احساس به ایشون شدید کاش همین حد رسمی رو هم می شد قطع کنید به هرحال حداقل، صمیمت و ساعت های طولانی حرف زدن رو کنار بذارید. اگر کم کم تو فکر دور شدن از ایشون باشید که چه بهتر



    یه راه حل فوق العاده ایجاد تفریحات و معاشرتهای خارج از محیط کاریه به نظر می رسه زندگی شما محدود به کارتونه و طبیعتا ارتباطتون محدوده به همین خانم پس خیلی ذهنتون رو درگیر خودش کرده




    باید برای خودتون برنامه های متنوع بزارید از این گروه های کوه نوردی و دوچرخه سواری و غیره که این روزها زیاد هستند تو اینا ثبت نام کنید واقعا لذت بخشه و سالم ترین تفریحم هست حالا می تونید از برنامه های سبکشون شروع کنید تا حدی که خودتون می تونید.

    باشگاه برید ورزشی که دوست دارید انتخاب کنید به هر حال باید در طول روز با تعداد افراد زیاد دیگه ارتباط اجتماعی داشته باشید و یکیش ایشون باشه در اینصورت وقتی تنها میشید فقط خاطرات ایشون تو ذهنتون نمیاد



    و وقتایی که میاد تو ذهنتون از تکنیک توقف فکر که تو همین سایت هست استفاده کنید و به افکارش پر و بال ندید


    در مورد راه حل خودتون به نظر من درسته این راه حل در حالت کلی غلطه چون همون طور که خودتونم گفتید در مورد اون نفر سوم انسانی نیست و دیگه اینکه معلوم نیست باعث حل مشکل بشه
    اما
    اما در یک صورت می تونه کمک کننده باشه
    شما بدون ایجاد رابطه احساسی و درگیر کردن احساس طرف مقابلتون سعی در شناخت و پیدا کردن فرد مناسبتون کنید
    درصورتیکه شما انتخابتون در مورد این خانم فعلی از روی احساس و غلط بوده باشه به راحتی با اومدن فرد مناسب درزندگیتون اون فراموش میشه
    به هر حال این تجر به شخصی و نظر شخصیه خودمه
    اما یه چیزیم می گم به نظر من شما به صلاح نیست که پیشنهاد مجدد به اون خانم بدید البته گفتین که تصمیمشم ندارید ولی دلیل من اینکه با توجه به اینکه خودتونم گفتین احساساتی هستین راستش به نظر میرسه که انتخاب این خانم توسط شما هم از روی احساس و به خاطر تنهایی و رابطه صمیمی از طرف ایشون و گفت و شنود هر روزیتون با اون باشه و شاید اصلا انتخاب عقلانی و درستی نباشه اگر اینطوره به صلاح نیست دوباره پیشنهاد بدید
    که البته یه مدت دوری کردن و بررسی موارد دیگه درست بودن تصمیمتون در مورد این خانم رو هم براتون مشخص تر می کنه
    ضمن اینکه اگر فکر کردین و به این نتیجه رسیدید که باید فراموشش کنید و مناسب شما نیست پس قوی باشید و اجازه ندید یه احساس ساده اختیار شما رو تو دستش بگیره کنترلش کنید از هر راهی با ورزش با کوه رفتن و غیره




    امیدوارم عاقلانه ترین و بهترین تصمیم رو بگیرید

    من ایشونو واقعا دوست دارم اما فکر میکنم باید این علاقه دو طرفه باشه تا پایدار بمونه. سعی میکنم به خاطر خودم و خودش این حسمو فراموش کنم.

    از همه دوستانی که توی این مدت همراه من بودن و با بنده همدردی داشتند هم کمال تشکر رو دارم.

    امیدوارم همگی موفق و خوشبخت باشید.
    ویرایش توسط gol_pesar : یکشنبه 28 اردیبهشت 93 در ساعت 22:04

  19. 2 کاربر از پست مفید gol_pesar تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 29 اردیبهشت 93), شیدا. (دوشنبه 29 اردیبهشت 93)


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. آیا رفتارهای من درسته؟دلم میخواد محکم قدم بردارم و آرامشم روز به روز عمیقتر بشه
    توسط آخیش در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 38
    آخرين نوشته: جمعه 08 مرداد 95, 01:01
  2. خواستگارم پس از یک سال و نیم هنوز امروز و فردا میکند
    توسط ahooo1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 شهریور 93, 10:54
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 تیر 93, 10:16
  4. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 اردیبهشت 91, 00:23
  5. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 24 شهریور 87, 13:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.