خیلی ممنون جناب اسیمن هم برای نفر بعدی می خوام که بتونه پدر و مادرش را از ته ته دلشون شاد و راضی کنه.و طول عمر با عزت و سلامتی برای پدر و مادرش می خوام.
همین طور اگر قصد ادامه تحصیل داره به بهترین نحو ادامه بده.و اگر دنبال کار می گرده یک کار خوب با حقوق خوب پیذا کنه و از کار و محیط کارش کاملا راضی باشه.





بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای
پاسخ با نقل قول
داشته باشه و در کنارش مسیر حرکتش به سمت کمال اسونتر و شیرین تر بشه مجبور نباشه با خودش بجنگه

علاقه مندی ها (Bookmarks)