به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 26
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 02:59]
    تاریخ عضویت
    1392-10-14
    نوشته ها
    143
    امتیاز
    2,611
    سطح
    31
    Points: 2,611, Level: 31
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    448

    تشکرشده 166 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    برسرک ممنون که نظر دادی
    اقا منم باششگاه میرم که هیچ انبر مچ هم میزنم غذاهم خوب میخورم
    اخه برادر من باشگاه و اینا رو عضله تاثیر میذاره دیگه
    مگه نه؟
    من استخون بندیم ریزه
    اما اینطوری که شما میگی اگه ادم رو ساعد که میتونه عضله بیاره کار کنه هم اون ضایع بودنه مچش از تو چشم نمیاد
    که خوب خیلی هم خوبه من که دارم میرم باشگاه تمرکزم رو رو ساعد بیشتر میکنم ایشالا که درست بشه
    ممنون بابت راهنمایتون

    - - - Updated - - -

    achilis ممنون بابت نظر رک و رو راستی که دادی
    چ عجبیه یکی پیدا شد بدون اینکه قصد خر کردن منو داشته باشه نظر بده
    عرضم به حضورتون که منم میدونم هیکلم خوب نیست و محض اطلاعتون فقط نشستم فک کنم و دارم اشگاه میرم
    البته هیکلم شکل خوبی داره ولی خوب لاغره یه مقدار
    که اصلا برام مهم نیست
    چیزی که برام مهمه و میبینم که خیلی تو چشمه و نصبت به رفقام پایینتره اندازه مچمه که بچگونه است
    اینکه میگی بر شما تاثر داشته یعنی چی؟؟؟
    یعنی مچت کوچیک بوده بزرگ شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه استخون ادم تو این سن درشت میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟
    شما رفتی باشگاه استخونات درشت شد یا عضله اوردی؟
    چون عضله رو منم اوردم ولی استخونم همونه و مچ دست هم که عضله ای نداره که من بخوام پرورش بدم
    ممنون میشم به این سوالاتم هم جواب بدی دوست عزیز

  2. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط aminhashemy نمایش پست ها
    برسرک ممنون که نظر دادی
    اقا منم باششگاه میرم که هیچ انبر مچ هم میزنم غذاهم خوب میخورم
    اخه برادر من باشگاه و اینا رو عضله تاثیر میذاره دیگه
    مگه نه؟
    من استخون بندیم ریزه
    اما اینطوری که شما میگی اگه ادم رو ساعد که میتونه عضله بیاره کار کنه هم اون ضایع بودنه مچش از تو چشم نمیاد
    که خوب خیلی هم خوبه من که دارم میرم باشگاه تمرکزم رو رو ساعد بیشتر میکنم ایشالا که درست بشه
    ممنون بابت راهنمایتون
    درود امین فدات شم تو هنوز توی اینکه یکم لاغری و قدت بلنده موند؟!!! بخدا خیلی دلخوشی داری که تنها مشکلت اینه عمر باارزشت داره همینجوری میره جوونیت میره اینا دیگه برنمیگرده حواست هست گلپسر؟ ایشالله هرچه زودتر به نتیجه برسی
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  3. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 02:59]
    تاریخ عضویت
    1392-10-14
    نوشته ها
    143
    امتیاز
    2,611
    سطح
    31
    Points: 2,611, Level: 31
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    448

    تشکرشده 166 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    اقای earth
    سلام
    ممنون که نظر دادید
    به قران قبلا رفتم ازمایش
    و تیرروئید یا هیچ چیز دیگه ای ندارم
    قبلا هم گفتم
    تیروئید و این حرفا هم ندارم ازمایش رفتم
    اقا كيوان ممنون بابت توجه اتون
    لطفا يه دقتي تو پستم كنيد! گفتتم تيروئيد ندارم
    توی پست اول هم گفتم که دکتر تغذیه رفتم منتهی برنامه ایشون یه 400هزار تومنی تو ماه برام اب میخورد که نمیتونم از پسش بر بیام متاسفانه
    اینم بگم که دارم سر کار میرم و تو یه فرصت مناسب اگه نتونم هیکل رو تا قبلش درست کنم
    دوباره میرم و برنامه غذایی میگیرم و هرچقدرم لازم باشه خرج میکنم
    منتهی نمیدونم استخون بندیه من قراره چجوری دشت بشه با تغذیه واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    - - - Updated - - -

    khaleghezey عزیز
    ممنون که پیگیری
    اما چندتا نکنته رو بگم
    1- شکر خدا واقعا مشکل خاصی تو زندگیم ندارم
    نه که مشکلی ندارما
    مشکلاتم رو خاص نمیبینم
    هرجا رو نگاه میکنم میبینم مشکلاتی من دارم رو خیلیییییییییییییییی های دیگه هم دارن برا همین اهمیتی نمیدم
    مشکل نمیدونمشون اصلا
    یه سری دت گرمی میدونم بیشتر
    2-
    من نشستم تمام روزهای سال , 24 ساعته به دستم نگاه کنم که
    البته از هر فرصت کوتاهی برای غصه خوردن و عذاب دادن خودم در این باره کوتاهی نمیکنم ولی در کل
    کارهای دیگه هم دارم دیگه
    بابا تو کنکور رتبه ام زیر هزار شد
    الان تو دانشگاه درسم رو دارم میخونم
    در عین حال سرکارم میرم
    یه برنامه هم دارم که طبقش دارم درسهای جدا از داشنگاه میخونم که 4 - 5 سال دیگه که ایشالا یه مقدار هیکلم بهتر شد ( همونطور که تو تو یکی دو سال گذشته به جز مچم بقیه اش بهتر شده) یه سواد توپ داشته باشم که تو بازار کار خریدارم باشن
    نه اینکه برای کار برم التماس کنم
    و تا همینجاشم از خیلی از هم کلاسی ها بالاترم و برا پروژه و کار و اینا میان ازم کممک میگیرن
    اینا رو نگفتم که بگم " منم آره"
    صرفا گفتم که به ماجرا دید واقعی تری داشته باشید

  4. کاربر روبرو از پست مفید Mr.Anderson تشکرکرده است .

    khaleghezey (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93)

  5. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام
    راستش من نمی دونم این ایده آیا در ذهن من درسته یا نه.
    ولی تو مدرسه می خوندیم اگه قبل بلوغ هورمون رشد(سوماتو تروپین) زیاد ترشح بشه قد بلند میشه.بعد از بلوغ زیاد ترشح بشه،استخوان ها رشد قطری می کنند که می گفتن اگه بیش از حد ترشح بشه؛منجر به آکرومگالی یا غول آسایی می شود.
    حالا به ذهنم رسید شاید بشه این هورمون ها را تزریق کرد!!! البته نمی دونم .احتمال داره که هنوز نتونسته باشن شکل تزریقی این هورمون ها را بسازند که تا حالا به شما پیشنهاد نشده.ولی از یک پزشک این مطلب را بپرسید.شاید متخصصین تغذیه چون فقط به جنبه تغذیه فکر می کنند به این موضوع نپردازند.ولی یک پزشک ارتوپد این را بداند.

    آقای برسرک راجع به سوالی که از خانم ها کردین،من خودم به شخصه خوشم نمیاد.یعنی حس بدی بهم دست میده،وقتی یه مرد را اون طور که گفتین ببینم! تو خیابون هم که گاهی آقایون پرورش اندامی با تیشرت تنگ می بینم گاهی حالت بدی بهم دست می ده تا حدی که اطرافیانم متوجه میشن.حالت بد، نه حالت خوش اومدن.
    بهتره لباس های آزادتر و سنگین تری بپوشید.البته نظر شخصیم را صادقانه گفتم.چون گفتین خانم ها بگن.وگرنه قصد جسارت نداشتم.
    جالب بود که من قبلا فکر می کردم احتمالا فقط من این طوریم و عجیبم و بقیه دخترا احتمالا خوششون میاد که بعضی مردها این جوری لباس می پوشن.بعد اتفاقی متوجه شدم سلیقه دوستم هم همینه.تو این سایت هم یک جا یک دختر دیگه ای توتاپیک قد کوتاهی و تاثیر بیش از حدش در زندگیم همین سلیقه منو داشت.
    البته حتما بعضی دخترا خوششون میاد،که این جوری لباس می پوشن یا این قدر بعضی آقایون خودشون را می کشن تا پرورش اندام برنو هیکلشون اونجوری بشه.
    در هر دو صورت بهتره لباس آزادتری انتخاب کنید.

    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  6. 4 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    AMIN 1994 (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), ash1 (جمعه 19 اردیبهشت 93), khaleghezey (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93), Mr.Anderson (چهارشنبه 17 اردیبهشت 93)

  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 02:59]
    تاریخ عضویت
    1392-10-14
    نوشته ها
    143
    امتیاز
    2,611
    سطح
    31
    Points: 2,611, Level: 31
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    448

    تشکرشده 166 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام خانم
    نه این فقط تو ذهن شما نیست امپولاش بیرون هست
    منتهی من در مورد استروئید شنیده بودم که کاملا متناسب با بچ استخون بندیه
    اما انقدررررررررررر بدش رو شنید مو خوندم که کلا دورش رو خط کشدیم
    راستش برا همین کلا داروهای دیگه هم بیخیال شدم
    تا با دیدن جواب شما رفتم و یه سرچی درباره اش کردم
    ظاهرا سوماتروپین اون اثرات رو نداره
    و کم ضرر تره
    حالا میخوام برم از دکترم بپرسم
    اگه خوب باشه و کار ساز احتمالا استفاده کنم
    شدیدا ممنون بابت نظرتون
    هرچند اصلا حس خوبی نصبت به قسمت دوم نظرتون ندارم
    یه حسی دارم
    یه حس بدی
    به نظر من اکثر خانوما همین حرفا رو میزنن
    مثل اکثر مردا که دم از غیرت میزنن و اخرسرم زناشون با حجاب افتضاح میان بیرون
    مردا اونجورین زنا هم اینجوری
    تو حرف شاید اصلا همه بگن هیکلمهم نیست
    که ااااووووووووووولا
    هیکل مهم نیست به این معنی نیست که یه ادنم قد کوتاه یا یه لاغر مردنی رو قبول کنن
    هیکل مهم نیست یعنی اینکه حالا "رونی کلمن" هم نبود مهم نیست
    دوما تو عمل به نظر من ماجرا متفاوت میشه
    اقایون خوش هیکل خیلی اقبال بیشتری پیدا میکنن
    حالا ما بخیل نیستم که
    منتهی اینکه اکثر خانوما میان میگن نه مهم نیست ادم خیلی میسوزه
    البته قصد بی احترامی به شما رو ندارما
    شما نظر خودتون رو گفتید

  8. #16
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    سلام آقا امین
    من نگفتم برام هیکل مهم نیست.البته اونجوری مهم نیست.ولی می خوام بگم جمله من معنیش این نبود که مثلا می خواستم بگم برام هیکل مهم نیست. من داشتم می گفتم اتفاقا از هیکل های خیلی مشخص که می رن بدن سازی بدم میاد!!! اونایی که شبیه گلدون می شن خوشم نمیاد!!! من خودم فکر می کردم مشکل دارم!!!
    همین چندوقت پیش یک پسری با تیشرت تنگ که شبیه گلدون بود تو مترو دیدم داشت حالم به هم می خورد!!!
    من برام اون طوری هیکل که مهم نیست اما اگه بخوام سلیقه خودمو بگم که چه جور هیکلی برای آقایون می پسندم.هیکل کاملا معمولی!نه با بازوهایی مثل ملوان زبل!من اینو واقعا بیشتر می پسندم و از تیپ ملوان زبلی بدم میاد!
    یعنی یک پسری اگر با تیپ گلدون بیاد خواستگاری من شاید خودش فکر کنه چه امتیاز مثبتی داره.در حالی که همون برای من یک امتیاز منفی بزرگ محسوب میشه.
    تو همون تاپیک قد که همش می گفتن بدن سازی من یه لحظه کنجکاو شدم ببینم مثلا مگه هیکل های بدن سازی چه جوریه تو گوگل سرچ کردم اصلا داشت حالم بد می شد!!!به خصوص دختر بی خیال می گفت بعضی ها شبیه (کباب کوبیده )میشن،اصلا اونا دیگه برام فاجعه بود.
    پس یه جورایی هیکل برای من مهمه ولی سلیقم متفاوته!
    منم دارم نظرم را صادقانه می گم.
    این جوری گفتین نگران شدم نکنه من مشکل دارم؟!!!
    واقعا دارم به خودم شک می کنم!!!

    حالا به آقایونی که هیکلشون بدن سازی شده است یه وقت جسارت نشه!منو ببخشید قصد بی احترامی نداشتم.فقط داشتم سلیقم را می گفتم.حتما دخترایی که گلدونی می پسندن هم هست.

    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  9. 3 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    AMIN 1994 (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), ash1 (جمعه 19 اردیبهشت 93), Mr.Anderson (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93)

  10. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 تیر 95 [ 14:02]
    تاریخ عضویت
    1389-10-16
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    4,680
    سطح
    43
    Points: 4,680, Level: 43
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranOverdriveTagger First Class
    تشکرها
    117

    تشکرشده 94 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    زیاد حساس نباشین درست میشه
    منم تو یه بازه زمانی رو قدم حساس بودم میگفتم شاید قد 176-7 قد کوتاهی محسوب میشه
    تو سن من و شما رشد و استخوان قطری میشه و مطمئن باشین طی چند سال اینده این مشکل کوچیک بودن مچ دستتون درست میشه
    درمورد سوماتروپین که مصباح الهدی عزیز پیشنهاد کردن به هیچ وجه بدون دستور پزشک استفاده نکنید. حتی دیگه پزشکا هم کمتر سوماتروپین و تستوسترون و ... تجویز میکنن چون عوارض دارن.
    یکی از بزرگترین عوارضشون هم در درازمدت عقیمی مردان هست.
    پس بدنتون رو به دارو وابسته نکنید. کلا دور استروئید و سوما و تستوسترون و ... رو که تو باشگاه ها تجویز میشه خط بکشین.
    حتی من میگم تا جای امکان از مکمل های ورزشی هم استفاده نکنید.
    شما وقتی میتونی با تغذیه صحیح به بدنت پروتیین و کربوهیدرات و ویتامین برسونی چرا با هزینه های سنگین مکمل ها اینکارو انجام بدی ؟

    چندتا توصیه که رو خودم اثر کرد بهت میگم مطمئن باش انجامشون بدی حساسیتت کم کم محو میشه :
    - قد و وزن و مچ دستت رو با بقیه مقایسه نکن. تو جامعه همه جور پسری داریم. حامد حدادی رو داریم با 218 سانت قد بیت الله عباسپور رو هم داریم با 166 سانت قد. هردوتاشونم ورزشکار و ادمای نامداری تو این کشور هستن. پس ببین خدا همه جور ادمی افریده مهم اینه خودت بخوای موفق بشی.

    - فک نکن دخترا از هیکلای خیلی خاص خوششون میاد. صحبت های مصباح الهدی رو خوندی ؟ دیدی چی نوشته ؟ باور کن دروغ نمیگه. بخدا من این حرف رو صرف روحیه دادن نمیزنم اما حتی خواهر خودمم بهم میگه باشگاه میری مثه اینا نشی. پس ببین قریب به اتقاف دخترا زیادم با همچین هیکلی موافق نیستن.

    - سعی کن خودت رو همینجور که هستی دوست داشته باشی و از دیدن خودت تو اینه لذت ببری. اینو اویزه گوشت کنه که " خدا همه جور بنده ای داره "

    برو دم بیمارستان ببین چقد اگهی به یک کلیه با گروه خونی فلان نیازمندیم زده شده بعدش بگو خدایا شکرت

  11. 3 کاربر از پست مفید AMIN 1994 تشکرکرده اند .

    ash1 (جمعه 19 اردیبهشت 93), Mr.Anderson (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93)

  12. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام دوست عزیز،جای این افکار بشین به تواناییهای خودت فکر کن ،مطمئن باش توی وجودت استعدادهایی هست که این چیزی که از نظر خودت به عوان مشکل یاد شده گم میشه توش(ااز نظر من اصلا مشکل نیست،یکی چاقه،یکی لاغره،یکی قدش بلنده یکی کوتاست و.....)این دیگه غصه خوردن نداره که!!!همه استیل بدنشون عین هم نیست که!!!جای این فکرا دعا کن که سالمی،یه روز برو بیمارستان ببین ادمهاییی که میان و طرف مجبوره به خاطر کلیش هفته ای سه بار بره دیالیز شه،بیمارستانی که ادم سالمش میره توش خود به خود مریض میاد بیرون از بس که محصطش ناراحت میکنه ادمو1!!یه روز با دستات جای پاهات راه برو ببین میتونی؟؟؟یه روز چشماتو ببند ببین تا دم خونتون بدون اون میتونی راه بری؟؟؟؟؟؟؟یه روز از دستات کمک نگیر ببین کار میتونی کنی اصلا!!!خیلیها این چیزهایی که گفتم رو ندارند شما همشو به علاوه خیلی چیزای دیگه داری،بازم داری غصه میخوری!!!متاسفانه ادمیزاد به داشته هاش قانع نیست و نداشته هاشو میبینه،رو خودت کار دوست عزیز،این چیزی که شما نوشتی مشکل نیست شما داری مشکل میبینیش

  13. 4 کاربر از پست مفید samanft تشکرکرده اند .

    AMIN 1994 (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), ash1 (جمعه 19 اردیبهشت 93), Mr.Anderson (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 18 اردیبهشت 93)

  14. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 02:59]
    تاریخ عضویت
    1392-10-14
    نوشته ها
    143
    امتیاز
    2,611
    سطح
    31
    Points: 2,611, Level: 31
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    448

    تشکرشده 166 در 82 پست

    Rep Power
    30
    Array
    سلام به همگی خانم مصباح الهدی من چیزی که خودم فکر میکردم و نوشتم شایدم حق با شماست شاید دلیل این طرز فکر من اینه که به یه دختر تو زندگیم نزدیک بودم اونم از هیکل گنده خوشش میومد و من رو به احتمال 99 درصد یکی از دلایل رد کردن من هم همین هیکل و اینا بود یه جای دیگه توی همین سایت هم گفتم (شایدم چند جای دیگه) که من بیشتر بعد از ماجرای رد شدنم بود که عدم اعتماد به نفس گرفتم به قیافه ام هیکلم و ... خدا رو شکر تونستم با مقایسه با باقیه پسرای هم سنم ببینم که قیافه ام بد نیست حالا نمیگم عالیه ولی خوبه هیکلمم رفتم باشگاه بهتر شد از اون لاغر مردنی بودنش در اومد اما مچم درست نشد که نشد و هنوزم داره اذیتم میکنه *** امین جان اگه بتونم خودم رو با دیگران مقایسه نکنم که عالی میشه ولی اگه بتونم فعلا که دارم رو خودم کار میکنم حالا ایشالا که بشه میدونی؟ مثلا تو اوتوبوس یا مترو که ادم میخواد میله رو بگیره اونجا که استین ادم میره کنار و کنار دستای دیگه قرار میگیره اگه یه مقدار اختلاف باشه مشکلی نیست ولی وقتی کلللللللللللللللللللللللل للللللی اختلاف باشه دیگه چجوری بهش فک نکنم وقتی میام یه عکس میذارم تو یه شبکه اجتماعی یارو میاد نظر میده " ااااااااااااا تو چقدر لاغری" یا وقتی دوستم یوهو بر میگرده میگه " تو چرا مچت مثل بچه هاست؟!" من چجوری تو این شرایط فک نکنم بهش ؟چجوری مقایسه نکنم اخه؟ *** اقا سامان من خیلی به نکات مثبتم فک میکنم و میدونم که نصبت به بعضی از هم سن هام واقعا تو رده بالاتری هستم هم کاری هم درسی هم ظاهری شما هم نمیخواد بشینی تاسف بخوری من خودم روزی چندین بار خدا رو سر مسائل مختلف شکر میکنم بازم کمه ها ولی محض اینکه میگی ادما قانع نیستن میگم که فک نکنی خوبی هارو نمیبینم دلایلش هم بالا گفتم اون رابطه و اون حرفا و ... باعث شده نتونم به این راحتی بیخیال این ماجرا بشم قطره های اب ذره ذره توی یه سنگ سوراخ ایجاد میکنن حرفای دیگران و رفتارارشون و دیدن ادمای مختلف به مرور این عذاب رو برام به وجود اورده اینم نیازه به افسوس و تاسف نداره شما هم اگه مشکلت متفاوته نیا تو این پستا منم اگه یکی مثلا مشکلش با من متفاوات باشه شاید درکش نکنم اما نمیرم تاسف بخورم که وااااای بیایید ببینید مردم به چیا میگن مشکل

  15. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط aminhashemy نمایش پست ها
    سلام به همگی خانم مصباح الهدی من چیزی که خودم فکر میکردم و نوشتم شایدم حق با شماست شاید دلیل این طرز فکر من اینه که به یه دختر تو زندگیم نزدیک بودم اونم از هیکل گنده خوشش میومد و من رو به احتمال 99 درصد یکی از دلایل رد کردن من هم همین هیکل و اینا بود یه جای دیگه توی همین سایت هم گفتم (شایدم چند جای دیگه) که من بیشتر بعد از ماجرای رد شدنم بود که عدم اعتماد به نفس گرفتم به قیافه ام هیکلم و ... خدا رو شکر تونستم با مقایسه با باقیه پسرای هم سنم ببینم که قیافه ام بد نیست حالا نمیگم عالیه ولی خوبه هیکلمم رفتم باشگاه بهتر شد از اون لاغر مردنی بودنش در اومد اما مچم درست نشد که نشد و هنوزم داره اذیتم میکنه *** امین جان اگه بتونم خودم رو با دیگران مقایسه نکنم که عالی میشه ولی اگه بتونم فعلا که دارم رو خودم کار میکنم حالا ایشالا که بشه میدونی؟ مثلا تو اوتوبوس یا مترو که ادم میخواد میله رو بگیره اونجا که استین ادم میره کنار و کنار دستای دیگه قرار میگیره اگه یه مقدار اختلاف باشه مشکلی نیست ولی وقتی کلللللللللللللللللللللللل للللللی اختلاف باشه دیگه چجوری بهش فک نکنم وقتی میام یه عکس میذارم تو یه شبکه اجتماعی یارو میاد نظر میده " ااااااااااااا تو چقدر لاغری" یا وقتی دوستم یوهو بر میگرده میگه " تو چرا مچت مثل بچه هاست؟!" من چجوری تو این شرایط فک نکنم بهش ؟چجوری مقایسه نکنم اخه؟ *** اقا سامان من خیلی به نکات مثبتم فک میکنم و میدونم که نصبت به بعضی از هم سن هام واقعا تو رده بالاتری هستم هم کاری هم درسی هم ظاهری شما هم نمیخواد بشینی تاسف بخوری من خودم روزی چندین بار خدا رو سر مسائل مختلف شکر میکنم بازم کمه ها ولی محض اینکه میگی ادما قانع نیستن میگم که فک نکنی خوبی هارو نمیبینم دلایلش هم بالا گفتم اون رابطه و اون حرفا و ... باعث شده نتونم به این راحتی بیخیال این ماجرا بشم قطره های اب ذره ذره توی یه سنگ سوراخ ایجاد میکنن حرفای دیگران و رفتارارشون و دیدن ادمای مختلف به مرور این عذاب رو برام به وجود اورده اینم نیازه به افسوس و تاسف نداره شما هم اگه مشکلت متفاوته نیا تو این پستا منم اگه یکی مثلا مشکلش با من متفاوات باشه شاید درکش نکنم اما نمیرم تاسف بخورم که وااااای بیایید ببینید مردم به چیا میگن مشکل
    پسر خو چرا حالا این همه عصبی هستی؟؟؟؟؟؟حرف منو بد برداشت کردی عزیز جان،اینجا نمیشه همیشه رو توضیح داد،اگر امکان پیام خصوصی باز ود برات توضیح میدادم حرفمو،اما در کل حرف منو اشتباه برداشت کردی،من منظورم این بود نذار این چیزی که بهش میگی مشکل تو رو از بقیه جدات کنه و احساس ضعف بینشون کنی،خواستی ایمیلتو بذار تا برات منظورمو کامل توضیح بدم

  16. کاربر روبرو از پست مفید samanft تشکرکرده است .

    Mr.Anderson (جمعه 19 اردیبهشت 93)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بی اعتمادی به شوهر
    توسط sayeh_m در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 آبان 91, 11:47
  2. چه طور دوباره اعتماد کنم؟
    توسط a.a در انجمن تعدد زوجات، چند همسری، صیغه موقت
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 آبان 91, 14:43
  3. چگونه به همسرتان اعتماد کنید
    توسط eghlima در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 31 تیر 91, 13:58
  4. بي اعتمادي و بدبيني نسبت به ديگران (شناخت، اعتماد)
    توسط parse در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 مهر 89, 19:16

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:26 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.