به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 11 از 50 نخستنخست ... 234567891011121314151617181920213141 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 101 تا 110 , از مجموع 497
  1. #101
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام دوستان.

    چند روزي نبودم الان ديدم دوستان جديد هم به جمع اضافه شدن كلي خوشحال شدم.

    دوستان جديد از اين كه همرا شديد واقعا متشكرم.
    از اينجا به بعد بياد از حس و حالتون از خوندن دعايي كه با هم شروع كرديم بگيد.





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  2. 7 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    1234567 (شنبه 16 فروردین 93), fariba s (شنبه 16 فروردین 93), khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 25 فروردین 93), دختر بیخیال (شنبه 16 فروردین 93), دختر تنهاا (شنبه 16 فروردین 93), شیدا. (شنبه 16 فروردین 93)

  3. #102
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو صبوری

    آقا الوعده وفا من یکی رفتم حرم هم دعا کردم هم سهم صلوات هام رو فرستادم گفته باشم بعدا نگید سید بدقول بود
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  4. 8 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    1234567 (شنبه 16 فروردین 93), asemaneabi222 (شنبه 16 فروردین 93), paiize (سه شنبه 19 فروردین 93), مصباح الهدی (شنبه 16 فروردین 93), دختر بیخیال (شنبه 16 فروردین 93), دختر تنهاا (شنبه 16 فروردین 93), شیدا. (شنبه 16 فروردین 93), صبوری (شنبه 16 فروردین 93)

  5. #103
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    صبوری عزیز ازت به خاطر ایجاد این تاپیک ممنونم.
    صبوری جان من وقتی این دعا را پیشنهاد دام واقعا فقط در حد یک پیشنهاد بود و قصدم این نبود که شما را مجبور کرده باشم.
    دلایلش هم تو پست های قبلیم گفتم.هم به خاطر معتبر بودن و اینکه چقدر روایت در مورد ختم 40 روزه زیارت عاشورا هست و حاجت قطعی می دهد. و هم به خاطر اینکه در دسترس تر هست.تو مفاتیح من دعای معراج نبود.
    خلاصه بازم منو اگه ناخواسته باعث ناراحتیت شدم ببخش دوست خوبم.برای دور بعد من دیگه پیشنهاد نمی دم.هرچی دوستان گفتند.
    اما تا حالا خیلی این زیارت عاشورا در من تاثیر گذاشته.
    آدم وقتی به لحظات عاشورا فکر می کنه؛تمام مشکلات براش خیلی کوچیک می شن.
    شب شهادت حضرت زهرا این زیارت را در حرم حضرت عبدالعظیم خوندم و برای همه خیلی دعا کردم. احساسم خیلی خاص بود و خیلی نمی تونم با کلمات توصیف کنم.
    یک چیزی بگم.من قبل از اینکه کربلا برم خیلی نمی تونستم با زیارت عاشورا ارتباط بگیرم!از بعد سفرم به کربلا(چند سال پیش) واقعا انگار این زیارت برام خیلی شیرین و جذاب شد.ای کاش دوباره زیارت کربلا قسمتم بشه.
    صد البته ان شالله قسمت همگی ما بشه!به خصوص تو صبوری عزیز صبوری عزیز ازت به خاطر ایجاد این تاپیک ممنونم.صبوری جان من وقتی این دعا را پیشنهاد دام واقعا فقط در حد یک پیشنهاد بود و قصدم این نبود که شما را مجبور کرده باشم.دلایلش هم تو پست های قبلیم گفتم.هم به خاطر معتبر بودن و اینکه چقدر روایت در مورد ختم 40 روزه زیارت عاشورا هست و حاجت قطعی می دهد. و هم به خاطر اینکه در دسترس تر هست.تو مفاتیح من دعای معراج نبود.خلاصه بازم منو اگه ناخواسته باعث ناراحتیت شدم ببخش دوست خوبم.برای دور بعد من دیگه پیشنهاد نمی دم.هرچی دوستان گفتند.اما تا حالا خیلی این زیارت عاشورا در من تاثیر گذاشته.آدم وقتی به لحظات عاشورا فکر می کنه؛تمام مشکلات براش خیلی کوچیک می شن.شب شهادت حضرت زهرا این زیارت را در حرم حضرت عبدالعظیم خوندم و برای همه خیلی دعا کردم. احساسم خیلی خاص بود و خیلی نمی تونم با کلمات توصیف کنم.یک چیزی بگم.من قبل از اینکه کربلا برم خیلی نمی تونستم با زیارت عاشورا ارتباط بگیرم!از بعد سفرم به کربلا(چند سال پیش) واقعا انگار این زیارت برام خیلی شیرین و جذاب شد.ای کاش دوباره زیارت کربلا قسمتم بشه.
    صد البته ان شالله قسمت همگی ما بشه!به خصوص تو صبوری عزیز صبوری عزیز ازت به خاطر ایجاد این تاپیک ممنونم.صبوری جان من وقتی این دعا را پیشنهاد دام واقعا فقط در حد یک پیشنهاد بود و قصدم این نبود که شما را مجبور کرده باشم.
    دلایلش هم تو پست های قبلیم مفصل گفتم.هم به خاطر معتبر بودن و اینکه چقدر روایت در مورد ختم 40 روزه زیارت عاشورا هست و حاجت قطعی می دهد. و هم به خاطر اینکه در دسترس تر هست.تو مفاتیح من دعای معراج نبود.
    خلاصه بازم منو اگه ناخواسته باعث ناراحتیت شدم ببخش دوست خوبم. برای دور بعد من دیگه پیشنهاد نمی دم.هرچی دوستان گفتند.
    اما تا حالا خیلی این زیارت عاشورا در من تاثیر گذاشته.آدم وقتی به لحظات عاشورا فکر می کنه؛تمام مشکلات براش خیلی کوچیک می شن.شب شهادت حضرت زهرا این زیارت را در حرم حضرت عبدالعظیم خوندم و برای همه خیلی دعا کردم. احساسم خیلی خاص بود و خیلی نمی تونم با کلمات توصیف کنم.یک چیزی بگم.من قبل از اینکه کربلا برم خیلی نمی تونستم با زیارت عاشورا ارتباط بگیرم!از بعد سفرم به کربلا(چند سال پیش) واقعا انگار این زیارت برام خیلی شیرین و جذاب شد.ای کاش دوباره زیارت کربلا قسمتم بشه.صد البته ان شالله قسمت همگی ما بشه! به خصوص تو صبوری عزیز





    - - - Updated - - -

    صبوری عزیز ازت به خاطر ایجاد این تاپیک ممنونم.
    صبوری جان من وقتی این دعا را پیشنهاد دام واقعا فقط در حد یک پیشنهاد بود و قصدم این نبود که شما را مجبور کرده باشم.
    دلایلش هم تو پست های قبلیم گفتم.هم به خاطر معتبر بودن و اینکه چقدر روایت در مورد ختم 40 روزه زیارت عاشورا هست و حاجت قطعی می دهد. و هم به خاطر اینکه در دسترس تر هست.تو مفاتیح من دعای معراج نبود.
    خلاصه بازم منو اگه ناخواسته باعث ناراحتیت شدم ببخش دوست خوبم.برای دور بعد من دیگه پیشنهاد نمی دم.هرچی دوستان گفتند.
    اما تا حالا خیلی این زیارت عاشورا در من تاثیر گذاشته.
    آدم وقتی به لحظات عاشورا فکر می کنه؛تمام مشکلات براش خیلی کوچیک می شن.
    شب شهادت حضرت زهرا این زیارت را در حرم حضرت عبدالعظیم خوندم و برای همه خیلی دعا کردم. احساسم خیلی خاص بود و خیلی نمی تونم با کلمات توصیف کنم.
    یک چیزی بگم.من قبل از اینکه کربلا برم خیلی نمی تونستم با زیارت عاشورا ارتباط بگیرم!از بعد سفرم به کربلا(چند سال پیش) واقعا انگار این زیارت برام خیلی شیرین و جذاب شد.ای کاش دوباره زیارت کربلا قسمتم بشه.
    صد البته ان شالله قسمت همگی ما بشه!به خصوص تو صبوری عزیز صبوری عزیز ازت به خاطر ایجاد این تاپیک ممنونم.صبوری جان من وقتی این دعا را پیشنهاد دام واقعا فقط در حد یک پیشنهاد بود و قصدم این نبود که شما را مجبور کرده باشم.دلایلش هم تو پست های قبلیم گفتم.هم به خاطر معتبر بودن و اینکه چقدر روایت در مورد ختم 40 روزه زیارت عاشورا هست و حاجت قطعی می دهد. و هم به خاطر اینکه در دسترس تر هست.تو مفاتیح من دعای معراج نبود.خلاصه بازم منو اگه ناخواسته باعث ناراحتیت شدم ببخش دوست خوبم.برای دور بعد من دیگه پیشنهاد نمی دم.هرچی دوستان گفتند.اما تا حالا خیلی این زیارت عاشورا در من تاثیر گذاشته.آدم وقتی به لحظات عاشورا فکر می کنه؛تمام مشکلات براش خیلی کوچیک می شن.شب شهادت حضرت زهرا این زیارت را در حرم حضرت عبدالعظیم خوندم و برای همه خیلی دعا کردم. احساسم خیلی خاص بود و خیلی نمی تونم با کلمات توصیف کنم.یک چیزی بگم.من قبل از اینکه کربلا برم خیلی نمی تونستم با زیارت عاشورا ارتباط بگیرم!از بعد سفرم به کربلا(چند سال پیش) واقعا انگار این زیارت برام خیلی شیرین و جذاب شد.ای کاش دوباره زیارت کربلا قسمتم بشه.
    صد البته ان شالله قسمت همگی ما بشه!به خصوص تو صبوری عزیز صبوری عزیز ازت به خاطر ایجاد این تاپیک ممنونم.صبوری جان من وقتی این دعا را پیشنهاد دام واقعا فقط در حد یک پیشنهاد بود و قصدم این نبود که شما را مجبور کرده باشم.
    دلایلش هم تو پست های قبلیم مفصل گفتم.هم به خاطر معتبر بودن و اینکه چقدر روایت در مورد ختم 40 روزه زیارت عاشورا هست و حاجت قطعی می دهد. و هم به خاطر اینکه در دسترس تر هست.تو مفاتیح من دعای معراج نبود.
    خلاصه بازم منو اگه ناخواسته باعث ناراحتیت شدم ببخش دوست خوبم. برای دور بعد من دیگه پیشنهاد نمی دم.هرچی دوستان گفتند.
    اما تا حالا خیلی این زیارت عاشورا در من تاثیر گذاشته.آدم وقتی به لحظات عاشورا فکر می کنه؛تمام مشکلات براش خیلی کوچیک می شن.شب شهادت حضرت زهرا این زیارت را در حرم حضرت عبدالعظیم خوندم و برای همه خیلی دعا کردم. احساسم خیلی خاص بود و خیلی نمی تونم با کلمات توصیف کنم.یک چیزی بگم.من قبل از اینکه کربلا برم خیلی نمی تونستم با زیارت عاشورا ارتباط بگیرم!از بعد سفرم به کربلا(چند سال پیش) واقعا انگار این زیارت برام خیلی شیرین و جذاب شد.ای کاش دوباره زیارت کربلا قسمتم بشه.صد البته ان شالله قسمت همگی ما بشه! به خصوص تو صبوری عزیز



    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  6. 5 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    fariba s (دوشنبه 18 فروردین 93), khaleghezey (یکشنبه 17 فروردین 93), paiize (سه شنبه 19 فروردین 93), شیدا. (شنبه 16 فروردین 93), صبوری (یکشنبه 17 فروردین 93)

  7. #104
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام مصباح الهدي عزيز


    .
    دلایلش هم تو پست های قبلیم گفتم.هم به خاطر معتبر بودن و اینکه چقدر روایت در مورد ختم 40 روزه زیارت عاشورا هست و حاجت قطعی می دهد. و هم به خاطر اینکه در دسترس تر هست.تو مفاتیح من دعای معراج نبود.
    خلاصه بازم منو اگه ناخواسته باعث ناراحتیت شدم ببخش دوست خوبم.برای دور بعد من دیگه پیشنهاد نمی دم.هرچی دوستان گفتند.

    دوست من اگر اين تايپيك سرپاست به خاطر حضور شما دوستان عزيز هست.در يكي از پست ها گفتم مصباح جان خودش راجع به زيارت عاشورا نظرش رو ميگه چون واقعا من خودم اونقدر اين دعا رو نخونده بودم كه بخوام راجع بهش نظر بدم شما بيشتر از من اطلاعات داشتي.و اين پيشنهاد باعث شد منم توفيق خوندن زيارت عاشورا رو به لطف شما دوست عزيز داشته باشم.

    فقط نگران صبا 2009بودم چون به خاطر دعاي معراج شركت كرد كه اون هم ختم دعاي معراجم رو تقديمش كردم وخيالم آسوده شد.

    من از لحاظ اعتقادي در سطح متوسطي هستم .اونقدري راجع به دعا ها اطلاعات ندارم ولي يكي دو تا از دوستانم هستن واقعا در اين زمينه اطلاعاتشون كامل هست از اونها سوال ميكنم .

    در اين تالار هم دوست داشتم اين تايپيكها رو دوستاني كه اطلاعات ديني مذهبيشون بيشتر و بهتر هست و ميتونند انتقادها رو هم مديريت كنند شروع و مديريت كنند ولي ديگه قسمت شد خودم شروع كنم

    اميدوارم در تايپيكhttp://www.hamdardi.net/thread-32764.html
    هم حتما من رو كمك و همراهي كني.





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  8. 5 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    del (دوشنبه 18 فروردین 93), khaleghezey (یکشنبه 17 فروردین 93), مصباح الهدی (شنبه 16 فروردین 93), شیدا. (شنبه 16 فروردین 93), صبا_2009 (شنبه 16 فروردین 93)

  9. #105
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام دوستان
    صاحب اين تايپيك
    http://www.hamdardi.net/thread-32697.html

    بهار_68 عزيز هستند .به طور خاص و ويژه در دعاهاتون ياد كنيد و از خدا بخوايد بهترين سرنوشت رو براي خودش و دخترش رقم بزنه ...
    انشاءالله

    دوستاني كه اين پست رو ميبينند حتما لايك كنند تا بهار جان بدونند دوستان حتما به فكرشون هستند و براي عاقبت به خيريشون دعا ميكنند.

    سلام بهار عزیزچقدر از خوندن تاپیکت ناراحت شدم.می دونم الان بیشتر به دلداری نیاز داری .کاش بیای تاپیکشروع چهل شب دعا به نيت رفع مشكلات دوستان همدردي. یکم درد و دل کنی و با بچه ها دعا بخونی!
    عزیزم می تونی بگی چرا فکر می کنی آیدا پیش پدرش باشه براش بهتره؟
    خودت در آینده اصلا نمی تونی حضانت بچه را بگیری؟
    مصباح جان ممنون از اين حركت مثبت . از اين پس اين تايپيك ها رو دوستان در تايپيك ختم دعا معرفي كنند تا همگي در دعاهامون به طور خاص ياد و براي مشكلشون دعا كنيم.

    به اميد برطرف شدن مشكلات همه دوستان.





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  10. 13 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (یکشنبه 17 فروردین 93), del (دوشنبه 18 فروردین 93), fariba s (دوشنبه 18 فروردین 93), heaven65 (دوشنبه 18 فروردین 93), khaleghezey (یکشنبه 17 فروردین 93), paiize (سه شنبه 19 فروردین 93), sanjab (پنجشنبه 21 فروردین 93), sara124 (یکشنبه 17 فروردین 93), واحد (یکشنبه 17 فروردین 93), مصباح الهدی (یکشنبه 17 فروردین 93), بهار_68 (پنجشنبه 21 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 19 فروردین 93), صبا_2009 (چهارشنبه 20 فروردین 93)

  11. #106
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    سلام دوستان من تو تعطیلات نبودم .... متاسفانه سعادت نداشتم همراهیتون کنم ...
    ولی از این به بعد هستم
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  12. 6 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    fariba s (دوشنبه 18 فروردین 93), khaleghezey (یکشنبه 17 فروردین 93), paiize (سه شنبه 19 فروردین 93), مصباح الهدی (دوشنبه 18 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 19 فروردین 93), صبوری (دوشنبه 18 فروردین 93)

  13. #107
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array
    منم خیلی دوست دارم که در این ختم دعاهاتون شریک باشم.
    خدایا بحق المهدی قسمت میدم که دعای قلب تک تک دوستان همدردی، و البته تک تک خواهرامو که واقعا دیگه مادرم نمیتونه بیشتر از این ناراحت بشه، و همچنین خواهرشوهرم که واقعا واسم مثل دوست میمونه رو برآورده و به خیر کن!
    اگر قابل دونستید و یادتون بود، خواهش میکنم واسه منم دعا کنید!
    دعا کنید که بتونم دست خیری باشم واسه دیگران و مشکل زندگیه من هم حل بشه!
    آرزوهایم مشخص است و دست یافتنی و
    من
    برای رسیدن به آنها نهایت تلاش خود را خواهم داشت!
    و امروز
    من شاکرم! شاکرم که خداوندی دارم که
    آرزوهایم رو به من هدیه دادند و
    منه انسان
    چیزی رو نخواهم ساخت، حتی دیگر لیستی نخواهم نوشت، من!!
    من سر طاعت در برابر لیستی که به من هدیه میدهد برمیآورم.


  14. 6 کاربر از پست مفید del تشکرکرده اند .

    fariba s (دوشنبه 18 فروردین 93), khaleghezey (دوشنبه 18 فروردین 93), sanjab (پنجشنبه 21 فروردین 93), مصباح الهدی (دوشنبه 18 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 19 فروردین 93), صبوری (دوشنبه 18 فروردین 93)

  15. #108
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام دوستای عزیز.
    من متاسفانه چندروزی نتونستم بخونم اما ازدیشب دوباره شروع کردم وحتما خودم رومیرسونم.
    دوستان واسم دعاکنیدبه آرامشی که میخوام برسم.
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  16. 5 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    khaleghezey (سه شنبه 19 فروردین 93), sanjab (پنجشنبه 21 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 25 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 19 فروردین 93), صبوری (سه شنبه 19 فروردین 93)

  17. #109
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط صبوري نمایش پست ها
    سلام دوستان
    صاحب اين تايپيك
    http://www.hamdardi.net/thread-32697.html

    بهار_68 عزيز هستند .به طور خاص و ويژه در دعاهاتون ياد كنيد و از خدا بخوايد بهترين سرنوشت رو براي خودش و دخترش رقم بزنه ...
    انشاءالله

    دوستاني كه اين پست رو ميبينند حتما لايك كنند تا بهار جان بدونند دوستان حتما به فكرشون هستند و براي عاقبت به خيريشون دعا ميكنند.



    مصباح جان ممنون از اين حركت مثبت . از اين پس اين تايپيك ها رو دوستان در تايپيك ختم دعا معرفي كنند تا همگي در دعاهامون به طور خاص ياد و براي مشكلشون دعا كنيم.

    به اميد برطرف شدن مشكلات همه دوستان.
    صبوری عزیز وقتی این پستت رو دیدم اشک تو چشام جمع شد از شما و همه دوستایی که به طور خاص برام دعا میکنن بی نهایت سپاس گزارم منم هرشب برای رفع مشکل دوستان زیارت عاشورا رو میخونم
    تمام سختی دنیا رو میشه با یک جمله تحمل کرد خدایا میدانم که میبینی!

  18. 5 کاربر از پست مفید بهار_68 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 22 فروردین 93), sanjab (پنجشنبه 21 فروردین 93), مصباح الهدی (جمعه 22 فروردین 93), شیدا. (پنجشنبه 21 فروردین 93), صبوری (شنبه 23 فروردین 93)

  19. #110
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    پاسخ فرشته مهربان به ويداي عزيز در تايپيك


    http://www.hamdardi.net/thread18976-2.html#post324979


    ویدا جان

    تاپیک را که دیدم به روز آوری شده تعجب کردم .... اما گویی حکمتش این است که بگویم :

    حقا که دعاهای آنروزتان معجزه کرد و واقعاً مشکلی حاد را با معجزه ای زیبا چنان حل کرد که هرچه زمان می گذرد خیرها و برکتها از آن کشفمان می شود . خود مشکل بسیار سازنده بود اگر چه سخت بود و همدلی ها و همنوایی دوستان مجازی و غیر مجازی چنان انرژی و فضایی روحانی و امید بخش ایجاد کرده بود که تداعی آن همان احوال خوش را می بخشد و همین خود از ثمرات مشکل بود .

    باور کنید وقتی صبور باشیم و مطمئن باشیم حتی در مشکلات خود ساخته ، وقتی از خدا گره گشایی بخواهیم و مدد از نفسهای دلسوز و خیرخواهانه همدیگر با دعا بجوییم بهره ها می بریم که بعد از عبور ، سختی گذرانده شده را به نقل ها و نباتها بدل می کند و ..... من این را به عینه دیده و می بینم در ابتلایی که پیش آمد و هرچه شکر گویم باز هم ناقص است ......

    بیایید از پوسته مشکلات عبور کنیم تا عمق پر حکمت و سازنده را ببینیم ، مایه آن صبر است و دعا برای عبور سالم و امید و توکلی عمیق با اعتماد به خالق یکتا ....... و بعد عمیق شویم تا برکتها را ببینیم

    باز هم از دوستانی که آنروزها و هر وقت دیگر در کل دعایم کردند و می کنند صمیمانه تشکر می کنم و هرچه می خواهند برآورده به خیر شدنش را برایشان از خدا می خواهم به پاس محبتهای بی شائبه جاری در دستان به دعا برداشته اشان

    دست حق همراهتان عزیزان
    م
    دوستان همراه خبري ازتون نيست الان سه روز هست قرارمون از نيمه گذشته





    • اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري


    http://www.hamdardi.net/thread-32764.html


    خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
    که جواب برخی دعاهایم؛
    «صبر» و «انتظار» است ...






  20. 3 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 23 فروردین 93), مصباح الهدی (شنبه 23 فروردین 93), شیدا. (پنجشنبه 04 اردیبهشت 93)


 
صفحه 11 از 50 نخستنخست ... 234567891011121314151617181920213141 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشورت در برقراری مجدد یک ارتباط دوستانه از نوع سالم
    توسط mahbang در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 بهمن 90, 21:50
  2. دوستش دارم.دوباره شروع کنم یا ........؟
    توسط پریماه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 22
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 دی 89, 16:24
  3. خلاقيت از نوع فرهنگي...
    توسط parnian1 در انجمن گسترش خلاقانه افکار و احساسات
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 بهمن 88, 16:46
  4. تشكر از دوستام توي موضوع خودكشي
    توسط 1371125 در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 اردیبهشت 87, 21:42

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.