سلام دوستان.
چند روزي نبودم الان ديدم دوستان جديد هم به جمع اضافه شدن كلي خوشحال شدم.
دوستان جديد از اين كه همرا شديد واقعا متشكرم.
از اينجا به بعد بياد از حس و حالتون از خوندن دعايي كه با هم شروع كرديم بگيد.![]()
تشکرشده 2,768 در 697 پست
سلام دوستان.
چند روزي نبودم الان ديدم دوستان جديد هم به جمع اضافه شدن كلي خوشحال شدم.
دوستان جديد از اين كه همرا شديد واقعا متشكرم.
از اينجا به بعد بياد از حس و حالتون از خوندن دعايي كه با هم شروع كرديم بگيد.![]()
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
1234567(شنبه 16 فروردین 93), fariba s (شنبه 16 فروردین 93), khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 25 فروردین 93), دختر بیخیال (شنبه 16 فروردین 93), دختر تنهاا (شنبه 16 فروردین 93), شیدا. (شنبه 16 فروردین 93)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
درود بانو صبوری
آقا الوعده وفا من یکی رفتم حرم هم دعا کردم هم سهم صلوات هام رو فرستادم گفته باشم بعدا نگید سید بدقول بود![]()
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
1234567(شنبه 16 فروردین 93), asemaneabi222 (شنبه 16 فروردین 93), paiize (سه شنبه 19 فروردین 93), مصباح الهدی (شنبه 16 فروردین 93), دختر بیخیال (شنبه 16 فروردین 93), دختر تنهاا (شنبه 16 فروردین 93), شیدا. (شنبه 16 فروردین 93), صبوری (شنبه 16 فروردین 93)
تشکرشده 6,499 در 1,515 پست
صبوری عزیز ازت به خاطر ایجاد این تاپیک ممنونم.صبوری جان من وقتی این دعا را پیشنهاد دام واقعا فقط در حد یک پیشنهاد بود و قصدم این نبود که شما را مجبور کرده باشم.دلایلش هم تو پست های قبلیم گفتم.هم به خاطر معتبر بودن و اینکه چقدر روایت در مورد ختم 40 روزه زیارت عاشورا هست و حاجت قطعی می دهد. و هم به خاطر اینکه در دسترس تر هست.تو مفاتیح من دعای معراج نبود.خلاصه بازم منو اگه ناخواسته باعث ناراحتیت شدم ببخش دوست خوبم.برای دور بعد من دیگه پیشنهاد نمی دم.هرچی دوستان گفتند.اما تا حالا خیلی این زیارت عاشورا در من تاثیر گذاشته.آدم وقتی به لحظات عاشورا فکر می کنه؛تمام مشکلات براش خیلی کوچیک می شن.شب شهادت حضرت زهرا این زیارت را در حرم حضرت عبدالعظیم خوندم و برای همه خیلی دعا کردم. احساسم خیلی خاص بود و خیلی نمی تونم با کلمات توصیف کنم.یک چیزی بگم.من قبل از اینکه کربلا برم خیلی نمی تونستم با زیارت عاشورا ارتباط بگیرم!از بعد سفرم به کربلا(چند سال پیش) واقعا انگار این زیارت برام خیلی شیرین و جذاب شد.ای کاش دوباره زیارت کربلا قسمتم بشه.صد البته ان شالله قسمت همگی ما بشه!به خصوص تو صبوری عزیز صبوری عزیز ازت به خاطر ایجاد این تاپیک ممنونم.صبوری جان من وقتی این دعا را پیشنهاد دام واقعا فقط در حد یک پیشنهاد بود و قصدم این نبود که شما را مجبور کرده باشم.دلایلش هم تو پست های قبلیم گفتم.هم به خاطر معتبر بودن و اینکه چقدر روایت در مورد ختم 40 روزه زیارت عاشورا هست و حاجت قطعی می دهد. و هم به خاطر اینکه در دسترس تر هست.تو مفاتیح من دعای معراج نبود.خلاصه بازم منو اگه ناخواسته باعث ناراحتیت شدم ببخش دوست خوبم.برای دور بعد من دیگه پیشنهاد نمی دم.هرچی دوستان گفتند.اما تا حالا خیلی این زیارت عاشورا در من تاثیر گذاشته.آدم وقتی به لحظات عاشورا فکر می کنه؛تمام مشکلات براش خیلی کوچیک می شن.شب شهادت حضرت زهرا این زیارت را در حرم حضرت عبدالعظیم خوندم و برای همه خیلی دعا کردم. احساسم خیلی خاص بود و خیلی نمی تونم با کلمات توصیف کنم.یک چیزی بگم.من قبل از اینکه کربلا برم خیلی نمی تونستم با زیارت عاشورا ارتباط بگیرم!از بعد سفرم به کربلا(چند سال پیش) واقعا انگار این زیارت برام خیلی شیرین و جذاب شد.ای کاش دوباره زیارت کربلا قسمتم بشه.صد البته ان شالله قسمت همگی ما بشه!به خصوص تو صبوری عزیز صبوری عزیز ازت به خاطر ایجاد این تاپیک ممنونم.صبوری جان من وقتی این دعا را پیشنهاد دام واقعا فقط در حد یک پیشنهاد بود و قصدم این نبود که شما را مجبور کرده باشم.
دلایلش هم تو پست های قبلیم مفصل گفتم.هم به خاطر معتبر بودن و اینکه چقدر روایت در مورد ختم 40 روزه زیارت عاشورا هست و حاجت قطعی می دهد. و هم به خاطر اینکه در دسترس تر هست.تو مفاتیح من دعای معراج نبود.
خلاصه بازم منو اگه ناخواسته باعث ناراحتیت شدم ببخش دوست خوبم.برای دور بعد من دیگه پیشنهاد نمی دم.هرچی دوستان گفتند.
اما تا حالا خیلی این زیارت عاشورا در من تاثیر گذاشته.آدم وقتی به لحظات عاشورا فکر می کنه؛تمام مشکلات براش خیلی کوچیک می شن.شب شهادت حضرت زهرا این زیارت را در حرم حضرت عبدالعظیم خوندم و برای همه خیلی دعا کردم. احساسم خیلی خاص بود و خیلی نمی تونم با کلمات توصیف کنم.یک چیزی بگم.من قبل از اینکه کربلا برم خیلی نمی تونستم با زیارت عاشورا ارتباط بگیرم!از بعد سفرم به کربلا(چند سال پیش) واقعا انگار این زیارت برام خیلی شیرین و جذاب شد.ای کاش دوباره زیارت کربلا قسمتم بشه.صد البته ان شالله قسمت همگی ما بشه! به خصوص تو صبوری عزیز
- - - Updated - - -
صبوری عزیز ازت به خاطر ایجاد این تاپیک ممنونم.صبوری جان من وقتی این دعا را پیشنهاد دام واقعا فقط در حد یک پیشنهاد بود و قصدم این نبود که شما را مجبور کرده باشم.دلایلش هم تو پست های قبلیم گفتم.هم به خاطر معتبر بودن و اینکه چقدر روایت در مورد ختم 40 روزه زیارت عاشورا هست و حاجت قطعی می دهد. و هم به خاطر اینکه در دسترس تر هست.تو مفاتیح من دعای معراج نبود.خلاصه بازم منو اگه ناخواسته باعث ناراحتیت شدم ببخش دوست خوبم.برای دور بعد من دیگه پیشنهاد نمی دم.هرچی دوستان گفتند.اما تا حالا خیلی این زیارت عاشورا در من تاثیر گذاشته.آدم وقتی به لحظات عاشورا فکر می کنه؛تمام مشکلات براش خیلی کوچیک می شن.شب شهادت حضرت زهرا این زیارت را در حرم حضرت عبدالعظیم خوندم و برای همه خیلی دعا کردم. احساسم خیلی خاص بود و خیلی نمی تونم با کلمات توصیف کنم.یک چیزی بگم.من قبل از اینکه کربلا برم خیلی نمی تونستم با زیارت عاشورا ارتباط بگیرم!از بعد سفرم به کربلا(چند سال پیش) واقعا انگار این زیارت برام خیلی شیرین و جذاب شد.ای کاش دوباره زیارت کربلا قسمتم بشه.صد البته ان شالله قسمت همگی ما بشه!به خصوص تو صبوری عزیز صبوری عزیز ازت به خاطر ایجاد این تاپیک ممنونم.صبوری جان من وقتی این دعا را پیشنهاد دام واقعا فقط در حد یک پیشنهاد بود و قصدم این نبود که شما را مجبور کرده باشم.دلایلش هم تو پست های قبلیم گفتم.هم به خاطر معتبر بودن و اینکه چقدر روایت در مورد ختم 40 روزه زیارت عاشورا هست و حاجت قطعی می دهد. و هم به خاطر اینکه در دسترس تر هست.تو مفاتیح من دعای معراج نبود.خلاصه بازم منو اگه ناخواسته باعث ناراحتیت شدم ببخش دوست خوبم.برای دور بعد من دیگه پیشنهاد نمی دم.هرچی دوستان گفتند.اما تا حالا خیلی این زیارت عاشورا در من تاثیر گذاشته.آدم وقتی به لحظات عاشورا فکر می کنه؛تمام مشکلات براش خیلی کوچیک می شن.شب شهادت حضرت زهرا این زیارت را در حرم حضرت عبدالعظیم خوندم و برای همه خیلی دعا کردم. احساسم خیلی خاص بود و خیلی نمی تونم با کلمات توصیف کنم.یک چیزی بگم.من قبل از اینکه کربلا برم خیلی نمی تونستم با زیارت عاشورا ارتباط بگیرم!از بعد سفرم به کربلا(چند سال پیش) واقعا انگار این زیارت برام خیلی شیرین و جذاب شد.ای کاش دوباره زیارت کربلا قسمتم بشه.صد البته ان شالله قسمت همگی ما بشه!به خصوص تو صبوری عزیز صبوری عزیز ازت به خاطر ایجاد این تاپیک ممنونم.صبوری جان من وقتی این دعا را پیشنهاد دام واقعا فقط در حد یک پیشنهاد بود و قصدم این نبود که شما را مجبور کرده باشم.
دلایلش هم تو پست های قبلیم مفصل گفتم.هم به خاطر معتبر بودن و اینکه چقدر روایت در مورد ختم 40 روزه زیارت عاشورا هست و حاجت قطعی می دهد. و هم به خاطر اینکه در دسترس تر هست.تو مفاتیح من دعای معراج نبود.
خلاصه بازم منو اگه ناخواسته باعث ناراحتیت شدم ببخش دوست خوبم.برای دور بعد من دیگه پیشنهاد نمی دم.هرچی دوستان گفتند.
اما تا حالا خیلی این زیارت عاشورا در من تاثیر گذاشته.آدم وقتی به لحظات عاشورا فکر می کنه؛تمام مشکلات براش خیلی کوچیک می شن.شب شهادت حضرت زهرا این زیارت را در حرم حضرت عبدالعظیم خوندم و برای همه خیلی دعا کردم. احساسم خیلی خاص بود و خیلی نمی تونم با کلمات توصیف کنم.یک چیزی بگم.من قبل از اینکه کربلا برم خیلی نمی تونستم با زیارت عاشورا ارتباط بگیرم!از بعد سفرم به کربلا(چند سال پیش) واقعا انگار این زیارت برام خیلی شیرین و جذاب شد.ای کاش دوباره زیارت کربلا قسمتم بشه.صد البته ان شالله قسمت همگی ما بشه! به خصوص تو صبوری عزیز
اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرطبدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای
یا ضامن بی ضامن ها...!!!
حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛
کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟
با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
fariba s (دوشنبه 18 فروردین 93), khaleghezey (یکشنبه 17 فروردین 93), paiize (سه شنبه 19 فروردین 93), شیدا. (شنبه 16 فروردین 93), صبوری (یکشنبه 17 فروردین 93)
تشکرشده 2,768 در 697 پست
سلام مصباح الهدي عزيز
.دلایلش هم تو پست های قبلیم گفتم.هم به خاطر معتبر بودن و اینکه چقدر روایت در مورد ختم 40 روزه زیارت عاشورا هست و حاجت قطعی می دهد. و هم به خاطر اینکه در دسترس تر هست.تو مفاتیح من دعای معراج نبود.
خلاصه بازم منو اگه ناخواسته باعث ناراحتیت شدم ببخش دوست خوبم.برای دور بعد من دیگه پیشنهاد نمی دم.هرچی دوستان گفتند.
دوست من اگر اين تايپيك سرپاست به خاطر حضور شما دوستان عزيز هست.در يكي از پست ها گفتم مصباح جان خودش راجع به زيارت عاشورا نظرش رو ميگه چون واقعا من خودم اونقدر اين دعا رو نخونده بودم كه بخوام راجع بهش نظر بدم شما بيشتر از من اطلاعات داشتي.و اين پيشنهاد باعث شد منم توفيق خوندن زيارت عاشورا رو به لطف شما دوست عزيز داشته باشم.
فقط نگران صبا 2009بودم چون به خاطر دعاي معراج شركت كرد كه اون هم ختم دعاي معراجم رو تقديمش كردم وخيالم آسوده شد.
من از لحاظ اعتقادي در سطح متوسطي هستم .اونقدري راجع به دعا ها اطلاعات ندارم ولي يكي دو تا از دوستانم هستن واقعا در اين زمينه اطلاعاتشون كامل هست از اونها سوال ميكنم .
در اين تالار هم دوست داشتم اين تايپيكها رو دوستاني كه اطلاعات ديني مذهبيشون بيشتر و بهتر هست و ميتونند انتقادها رو هم مديريت كنند شروع و مديريت كنند ولي ديگه قسمت شد خودم شروع كنم
اميدوارم در تايپيكhttp://www.hamdardi.net/thread-32764.html
هم حتما من رو كمك و همراهي كني.
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
del (دوشنبه 18 فروردین 93), khaleghezey (یکشنبه 17 فروردین 93), مصباح الهدی (شنبه 16 فروردین 93), شیدا. (شنبه 16 فروردین 93), صبا_2009 (شنبه 16 فروردین 93)
تشکرشده 2,768 در 697 پست
سلام دوستان
صاحب اين تايپيك
http://www.hamdardi.net/thread-32697.html
بهار_68 عزيزهستند .به طور خاص و ويژه در دعاهاتون ياد كنيد و از خدا بخوايد بهترين سرنوشت رو براي خودش و دخترش رقم بزنه ...
انشاءالله
دوستاني كه اين پست رو ميبينند حتما لايك كنند تا بهار جان بدونند دوستان حتما به فكرشون هستند و براي عاقبت به خيريشون دعا ميكنند.
مصباح جان ممنون از اين حركت مثبت . از اين پس اين تايپيك ها رو دوستان در تايپيك ختم دعا معرفي كنند تا همگي در دعاهامون به طور خاص ياد و براي مشكلشون دعا كنيم.سلام بهار عزیزچقدر از خوندن تاپیکت ناراحت شدم.می دونم الان بیشتر به دلداری نیاز داری .کاش بیای تاپیکشروع چهل شب دعا به نيت رفع مشكلات دوستان همدردي. یکم درد و دل کنی و با بچه ها دعا بخونی!خودت در آینده اصلا نمی تونی حضانت بچه را بگیری؟
عزیزم می تونی بگی چرا فکر می کنی آیدا پیش پدرش باشه براش بهتره؟
به اميد برطرف شدن مشكلات همه دوستان.
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
asemaneabi222 (یکشنبه 17 فروردین 93), del (دوشنبه 18 فروردین 93), fariba s (دوشنبه 18 فروردین 93), heaven65 (دوشنبه 18 فروردین 93), khaleghezey (یکشنبه 17 فروردین 93), paiize (سه شنبه 19 فروردین 93), sanjab (پنجشنبه 21 فروردین 93), sara124 (یکشنبه 17 فروردین 93), واحد (یکشنبه 17 فروردین 93), مصباح الهدی (یکشنبه 17 فروردین 93), بهار_68 (پنجشنبه 21 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 19 فروردین 93), صبا_2009 (چهارشنبه 20 فروردین 93)
تشکرشده 1,769 در 422 پست
سلام دوستان من تو تعطیلات نبودم .... متاسفانه سعادت نداشتم همراهیتون کنم ...
ولی از این به بعد هستم![]()
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
fariba s (دوشنبه 18 فروردین 93), khaleghezey (یکشنبه 17 فروردین 93), paiize (سه شنبه 19 فروردین 93), مصباح الهدی (دوشنبه 18 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 19 فروردین 93), صبوری (دوشنبه 18 فروردین 93)
تشکرشده 3,618 در 912 پست
منم خیلی دوست دارم که در این ختم دعاهاتون شریک باشم.
خدایا بحق المهدی قسمت میدم که دعای قلب تک تک دوستان همدردی، و البته تک تک خواهرامو که واقعا دیگه مادرم نمیتونه بیشتر از این ناراحت بشه، و همچنین خواهرشوهرم که واقعا واسم مثل دوست میمونه رو برآورده و به خیر کن!
اگر قابل دونستید و یادتون بود، خواهش میکنم واسه منم دعا کنید!
دعا کنید که بتونم دست خیری باشم واسه دیگران و مشکل زندگیه من هم حل بشه!
آرزوهایم مشخص است و دست یافتنی و
من
برای رسیدن به آنها نهایت تلاش خود را خواهم داشت!
و امروز
من شاکرم! شاکرم که خداوندی دارم که
آرزوهایم رو به من هدیه دادند و
منه انسان
چیزی رو نخواهم ساخت، حتی دیگر لیستی نخواهم نوشت، من!!
من سر طاعت در برابر لیستی که به من هدیه میدهد برمیآورم.
fariba s (دوشنبه 18 فروردین 93), khaleghezey (دوشنبه 18 فروردین 93), sanjab (پنجشنبه 21 فروردین 93), مصباح الهدی (دوشنبه 18 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 19 فروردین 93), صبوری (دوشنبه 18 فروردین 93)
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
سلام دوستای عزیز.
من متاسفانه چندروزی نتونستم بخونم اما ازدیشب دوباره شروع کردم وحتما خودم رومیرسونم.
دوستان واسم دعاکنیدبه آرامشی که میخوام برسم.
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
khaleghezey (سه شنبه 19 فروردین 93), sanjab (پنجشنبه 21 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 25 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 19 فروردین 93), صبوری (سه شنبه 19 فروردین 93)
تشکرشده 599 در 247 پست
khaleghezey (جمعه 22 فروردین 93), sanjab (پنجشنبه 21 فروردین 93), مصباح الهدی (جمعه 22 فروردین 93), شیدا. (پنجشنبه 21 فروردین 93), صبوری (شنبه 23 فروردین 93)
تشکرشده 2,768 در 697 پست
پاسخ فرشته مهربان به ويداي عزيز در تايپيك
http://www.hamdardi.net/thread18976-2.html#post324979
دوستان همراه خبري ازتون نيست الان سه روز هست قرارمون از نيمه گذشتهویدا جان
تاپیک را که دیدم به روز آوری شده تعجب کردم .... اما گویی حکمتش این است که بگویم :
حقا که دعاهای آنروزتان معجزه کرد و واقعاً مشکلی حاد را با معجزه ای زیبا چنان حل کرد که هرچه زمان می گذرد خیرها و برکتها از آن کشفمان می شود . خود مشکل بسیار سازنده بود اگر چه سخت بود و همدلی ها و همنوایی دوستان مجازی و غیر مجازی چنان انرژی و فضایی روحانی و امید بخش ایجاد کرده بود که تداعی آن همان احوال خوش را می بخشد و همین خود از ثمرات مشکل بود .
باور کنید وقتی صبور باشیم و مطمئن باشیم حتی در مشکلات خود ساخته ، وقتی از خدا گره گشایی بخواهیم و مدد از نفسهای دلسوز و خیرخواهانه همدیگر با دعا بجوییم بهره ها می بریم که بعد از عبور ، سختی گذرانده شده را به نقل ها و نباتها بدل می کند و ..... من این را به عینه دیده و می بینم در ابتلایی که پیش آمد و هرچه شکر گویم باز هم ناقص است ......
بیایید از پوسته مشکلات عبور کنیم تا عمق پر حکمت و سازنده را ببینیم ، مایه آن صبر است و دعا برای عبور سالم و امید و توکلی عمیق با اعتماد به خالق یکتا ....... و بعد عمیق شویم تا برکتها را ببینیم
باز هم از دوستانی که آنروزها و هر وقت دیگر در کل دعایم کردند و می کنند صمیمانه تشکر می کنم و هرچه می خواهند برآورده به خیر شدنش را برایشان از خدا می خواهم به پاس محبتهای بی شائبه جاری در دستان به دعا برداشته اشان
دست حق همراهتان عزیزانم![]()
- اعلام حضور براي ختم قرآن در ماه رمضان سال1435قمري
http://www.hamdardi.net/thread-32764.html
خداوندا؛هدایتم کن تا به این باور برسم؛
که جواب برخی دعاهایم؛
«صبر» و «انتظار» است ...
khaleghezey (شنبه 23 فروردین 93), مصباح الهدی (شنبه 23 فروردین 93), شیدا. (پنجشنبه 04 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)