سلام لطفا برای من هم دعا کنید ملتمسانه
تشکرشده 162 در 54 پست
سلام لطفا برای من هم دعا کنید ملتمسانه
khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 14 فروردین 93), مصباح الهدی (یکشنبه 10 فروردین 93), دختر بیخیال (دوشنبه 11 فروردین 93), شیدا. (شنبه 09 فروردین 93)
تشکرشده 492 در 107 پست
سلام صبوری گلمو سلام دوستان
سال نو مبارک
صبوری عزیزم مجدداً ممنونم بابت این تاپیک عالیت
من واقعاً اروم شدم شاید صد در صد آرومم نکرده باشه ولی سبک شدم
سعی می کنم تا با تمام هواس و دقتم بخونم و درک کنم ، هر شب مسجد میرم البته دیروز رو توی شاه عبدالعظیم خوندم ولی شبایی دیگه توی مسجد می خوندم و برای همه بچه دعا می کنم. این حرف منو فقط کسایی که دغدغه ذهنی دارن می فهمن فقط اونا می فهمن آرامش یعنی چی؟
من قبلاً هم خیلی دعایی عاشورا خوندم ولی این یکی فرق می کنه به خدا همین که میگم "السلام علیک یا اباعبدالله" اشکها امونم نمیدن و یاد مظلومت آقا و خانوادش میوفتم و حال عجیبی دارم تا آخر دعا. دیگه همه چی یادم میره، یاد میره گرفتاریام مشکلاتم ....
شاید چون من شاغلم و الان توی تعطیلات هستم بیشتر بهم حال میده و شاید هم خیلی سرگردون بودم الان این دعا بهم آرامش میده و البته مطمئنم که تاثیر دعای شما خوبان هم هست و بابت تک تک دعاهاتون در حق من حقیرممنونم و از همه خواهش می کنم امسال که حاجتاتون رو گرفتید بیاید توی همین تاپیک خبرشو بدید و ما رو خوشحال کنید.
بچه ها من ختم دعامو به آقای امام عصر هدیه می کنم.
التماس دعا![]()
khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 14 فروردین 93), مصباح الهدی (یکشنبه 10 فروردین 93), دختر بیخیال (دوشنبه 11 فروردین 93), دختر تنهاا (شنبه 09 فروردین 93), شیدا. (شنبه 09 فروردین 93)
تشکرشده 97 در 31 پست
سلام به همه دوستان امیدوارم دعاتون مقبول باشه وممنون ازا ینکه منو هم یاد میکنین تو دعاهاتون
خاستم یه چیزی بگم دوستان لطف کنن هر کدوم که حاجتشون براورده شد بیا ن تو این تایپیک بگن که بقیه هم امیدوار شن ممنون از همتون
khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 14 فروردین 93),پریناز67(دوشنبه 11 فروردین 93), مصباح الهدی (یکشنبه 10 فروردین 93), دختر بیخیال (سه شنبه 12 فروردین 93), شیدا. (یکشنبه 10 فروردین 93)
تشکرشده 599 در 247 پست
تاپیک قشنگی دارید
برای منم دعا کنید برای اینکه یه معجزه بشه و من و آیدا و پدرش دوباره بریم زیر یه سقف و شاد باشیم
منم از شب جمعه شروع میکنم به خوندن زیارت عاشورا انشااله که گره از کار همه دوستان باز بشه
khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 14 فروردین 93),پریناز67(دوشنبه 11 فروردین 93), دختر بیخیال (دوشنبه 11 فروردین 93), دختر تنهاا (سه شنبه 12 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 12 فروردین 93), شایسته89 (سه شنبه 12 فروردین 93), صبا_2009 (دوشنبه 11 فروردین 93)
تشکرشده 30 در 12 پست
سلام خدمت همه و صبوری بزرگوار
انشاالله حاجت دل همه روا بشه به حق خانوم فاطمه زهرا،برای منم دعا کنید من دو بار بچم سقط شده خیلی اذیت شدم هم از نظر روحی هم از نظر جسمی،البته شکر خدا یه بچه دارم،میخوام دوباره باردار شم برام دعا کنید بچه سالمی دنیا بیارم و دیگه سقط نشه،یک پیشنهاد دارم خوندن چهل روز سوره حشر برای براورده شدن حاجات خیلی خوبه
*Yalda* (سه شنبه 09 اردیبهشت 93), khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), مصباح الهدی (سه شنبه 12 فروردین 93), دختر تنهاا (سه شنبه 12 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 12 فروردین 93)
تشکرشده 10,164 در 2,192 پست
میان ربنای سبز دست هایتان، حقیر را از دعای خیر محروم نکنید
khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), مصباح الهدی (سه شنبه 12 فروردین 93), دختر بیخیال (سه شنبه 12 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 12 فروردین 93)
تشکرشده 214 در 50 پست
سلام دوستان عزیز
سال نو همگی مبارک
اگر قابل دونستید برای من هم دعا کنید تا خداوند ارحم الراحمین منو از رنج بی پایانی که تحمل می کنم ، نجات بده .
شاد باشید .
khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 14 فروردین 93), دختر بیخیال (سه شنبه 12 فروردین 93), شیدا. (سه شنبه 12 فروردین 93)
تشکرشده 97 در 31 پست
سلام بچه ها خوبین
یه تایپیک گذاشتم با عنوان دعا واسه ازدواج هرکی مشکل ازدواج داره یه سری به اونجا بزنه ممنون
khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (پنجشنبه 14 فروردین 93), مصباح الهدی (چهارشنبه 13 فروردین 93), دختر بیخیال (سه شنبه 12 فروردین 93)
تشکرشده 3,056 در 916 پست
دوستان سلام از صبوری جان متشکرم که این تایپیک رو درست کرده متاسفانه من دیر متوجه تایپیک شدم و نتونستم از اول همراه بشم ولی میخوام از این به بعد رو باشم لطفا بگید اگه از امروز شروع کنم باید سیزده تا رو جبران کنم درسته ؟ دیگه اینکه فکر نمیکنم نام بردن از همه اونایی که التماس دعا کردن لازم باشه همین که در نیتمون باشه کافیه و خدا خودش میدونه . خواهش میکنم منم در نیتتون قرار بدید وحتما برای مشکلی که دارم دعا کنید ( مشکلم مربوط به پسرمه ) . در دور بعدی دعا حتما از اول خواهم بود . دعا برای غیر خیلی تاثیر کذار هست و خدا دعاهای همه رو قبول کنه انشا الله . از همه دوستانی که قبول زحمت میکنن و این دعا رو میخونن بی نهایت ممنونم . منم از صمیم دل برای رفع مشکلات شما دوستان دعا میکنم.
khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 13 فروردین 93), شیدا. (شنبه 16 فروردین 93)
تشکرشده 6,950 در 1,499 پست
سلام
این کار بسی زیباست
ممنون از صبوری عزیز با این کار ارزنده..
من دیر اومدم اما حقیقت چیزی فراتر از زمان و مکان هست پس من رو هم مشمول دعاهاتون کنید حتما .
حرم ارامبخش امام رضا بودم و بسیار یادتون کردم.اونجا هر کاری کردم نتونستم برا خودم دعا کنم واقعا شاید قرار بوده با زبان شما خاستم رو بگم.
برا سال جدید خاسته جدیدی از خدا دارم که میخام رسما ازش بخام چون تا دیروز ازش جدی نخاسته بودم.
پس لابلای دعاهاتون اسم من روذکر کنید منم هرشب زیارت عاشورا خاهم خوند.
اسمم یادتون نره فرشته اردیبهشت
تو دعاهاتون چیزی رو که میخام رو با عنوان "خاسته جدید فرشته" ذکر کنید" بازم ممنون
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
khaleghezey (شنبه 16 فروردین 93), شیدا. (شنبه 16 فروردین 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)