سلام
منم شدم 56 ... سلامتی خودم که دارم مرزو رد میکنم .
آقای خاله قزی بهتون نمیاد 45 باشین ...
تشکرشده 1,769 در 422 پست
سلام
منم شدم 56 ... سلامتی خودم که دارم مرزو رد میکنم .
آقای خاله قزی بهتون نمیاد 45 باشین ...
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
khaleghezey (یکشنبه 18 اسفند 92), meinoush (یکشنبه 18 اسفند 92)
تشکرشده 11,395 در 3,444 پست
بجون خودم باارفاق شدم 45 توی این مورد خونه یکم اومد پایین درصد امتیازاتم کلا یکم احساساتی هستم من خیلی باید روی خودم کار کنم
البته شما چجوری 65 شدی؟!!!!!!!انصافا اگه تقلب نزده باشین که خیلی عالیه![]()
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
تشکرشده 1,769 در 422 پست
65 نه ه ه ه ه ه ه 56 شدم
به خودم شک کردم رفتم دوباره جوابامو مرور کردم
فقط به سوال 9 عدد 5 رو دادم ...
سوال 2 هم 5 بود ولی یادم اومد یه بار نتونستم خواسته پدرشوهرمو رد کنمو بهش نه بگم لذا 4 دادم
بقیه سوالام هام 3 و 4 بود ...
سوال10 هم که الان نمیدونم چیه 2 بود
سوال 15 هم 2 بودااااااااااا ولی چون یه خورده تو محیط کارم تنبلم نمیدونم چرا خیلی دلم میخواد به دیگران اعتماد کنم 3 دادم![]()
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
khaleghezey (یکشنبه 18 اسفند 92), meinoush (یکشنبه 18 اسفند 92), shabnam z (یکشنبه 18 اسفند 92)
تشکرشده 142 در 78 پست
اوه اوه.
پس نوبر جمع منم دیگه:
36
khaleghezey (یکشنبه 18 اسفند 92), meinoush (یکشنبه 18 اسفند 92), shabnam z (یکشنبه 18 اسفند 92)
تشکرشده 556 در 137 پست
سلام خدمت بچههای با دل و جرأت تالاربا اجازهامتیاز من شد57درسته لب مرزم ولی دارم رو خودم کار میکنم امیدوارم اینویژگی رو درست در خودم بوجود بیارم
قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶﴾کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان
khaleghezey (یکشنبه 18 اسفند 92), meinoush (یکشنبه 18 اسفند 92), دختر بیخیال (یکشنبه 18 اسفند 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)