عسل خانم بهتون میاد دختر فهمیده ای هستید .پست اول رو که خوندم خواستم بگم ادامه رابطه به ضرر شما تموم میشه اما ترجیح دادم حرفاتون رو بیشتر ببینم.
این نشونه از جانب شما چیز پذیرفته شده ای نیست پس شما هم باید جدیش بگیرید .رابطه زیادی طولانی بوده اما جلوی ضرر رو از هرجا بگیری منفعته.
رابطه شما در چه حدی بوده؟؟میشه بیشتر توضیح بدید؟؟؟







میگن که بگن به درک که میگن چرا زندگیت رو دار ینابود میکنی؟چرا افسار زندگیت رو میخوای بسپری دست یه همچین افرادی ها؟!!!!

البته راست و دروغش رو خدا میدونه

علاقه مندی ها (Bookmarks)