به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 51
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 فروردین 02 [ 20:48]
    تاریخ عضویت
    1392-11-15
    نوشته ها
    132
    امتیاز
    8,905
    سطح
    63
    Points: 8,905, Level: 63
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 145
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 124 در 65 پست

    Rep Power
    28
    Array
    منم دوران دانشجویی اینطوری از یکی خوشم اومد بعدش اول چند تا سوال سر کلاس ازش پرسیدم نتونست جواب بده(عمدا سوال سخت پرسیدم که نتونه جواب بده)بعد از اون کم کم برای هر سوالی منو میبرد پای تخته0میخواست تلافی کنه اما من درسشو خییییلی خوب میخوندم)...تا اینکه بهم یه نامه دادو من به خواستم رسیدم اما بعد از چند وقت که با هم آشنا شدیم فهمیدم اصصصلا اون چیزی نیست که من در موردش فکر میکردم!!!...اینجوری شد که رابطمونو تموم کردمو گفتم که من از اولشم نمیخواستم با شما در ارتباط باشم!!!!!!!!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید tommy تشکرکرده است .

    khaleghezey (پنجشنبه 17 بهمن 92)

  3. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 بهمن 92 [ 18:46]
    تاریخ عضویت
    1392-11-16
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    117
    سطح
    2
    Points: 117, Level: 2
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دیشب استادم بهم اس داد که نمره ام شده 7 منم ازش خواهش کردم قبولم کنه اما اون گفت نمره نمیدم من ازش خواهش کردم چون سر امتحان این استاد بیمارستان بودم نتونستم بخونم بهش توضیح دادم اما قبول نکرد.من ازش خواهش کردم نمره قبولی بده بهم گفت نمره ارزش خواهش کردن نداره.منم گفتم من تا ب حال از کسی خواهش نکردم چون نمیخواستم معدلم بیاد پایین ازتون نمره خواستم اینم بگم معدلم 17 هستش.بعدش اس دادم گفتم ببخشید مزاحمتون شدم نباید ازتون درخواست نمره میکردم من اشتباه کردم.موفق باشین بعدش اس داد من احساسی نیستم .منظورشو فهمیدم.بعداز چندساعت بهش اس دادم ببخشید مزاحمتون شدم یه حرفی سر دلم مونده بود باید میگفتم از مسجاتون متوجه شدم شما دچار سوءتفاهم شدید.آقای استاد من اونقدر از طرف خانوادم تامین عاطفی شدم ک امروز نخوام کمبودی داشته باشمو محبتو از هرکسی گدایی کنم.من نه ب شما علاقه و احساس دارم نه به هیچکس دیگه.ارزش من بیشنر از اون چیزیه ک شما بخواین حتی بهش فکر کنید.اگه مسجای دوستانه و ازتون نمره خواستم بدون قصد و غرض بوده چون آدم بی ریایی هستم بای.
    صبح بهم مسج داد:سلام صبح بخیر منم جوابشو ندادم بعدش مسج داد جواب سلام واجبه من فکربدی نکردم نمیدونم چی شد که اینجوری برداشت کردی من ب این اس ام اسا عادت دارم خیلی از بچه ها ب من اس میدن حتی از شاگردای سه سال پیشم.منم خوشحال میشدمو ممنونم ک از من یاد میکنن.حرفای توام اگه باعث شد ک آرامش پیدا کنی خوبه ک گفتی.بدون من واسه شاگردام ارزش زیادی قائلم.
    به نظر شما ای چه شخصیتی داره؟منظورش از این حرفا چیه؟

  4. #33
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    سلام بهار جان.
    شما الان در جايي از اين رابطه ايستادي كه حتي يك حركت اشتباه حكم منفجر شدن بمب در زندگيت رو داره به هيچ عنوان جواب پيامش رو نده حتي يك سلام.
    جواب دادن تو رو وارد رابطه اي مي كنه كه آخرش اون چيزي كه تو ميخواي نيست.

  5. 2 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 17 بهمن 92), شیدا. (پنجشنبه 17 بهمن 92)

  6. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 دی 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1392-2-23
    نوشته ها
    709
    امتیاز
    18,833
    سطح
    86
    Points: 18,833, Level: 86
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 17
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    3,454

    تشکرشده 2,695 در 688 پست

    حالت من
    Narahat
    Rep Power
    129
    Array
    سلام دوست عزیز از من به شما نصیحت! من به عنوان یه استاد دانشگاه همکارام خیلی بهتر از شما میشناسم بخصوص اقایون .
    میگین چه منظوری داره ؟
    مطمئن باش نیتش هر چی هست خیر نیست!
    متاسفانه نمیدونم چطور بعضی از این اساتید محترم اقا تا این حد در روابطشون با دانشجو ها پاشون از حد و مرضها فراتر میزارن تا اونجایی که پیام سلام صبح بخیر!!!... هم برای دانشجوی دخترش بفرسته واقعا من شرمنده میشم همچین چیزایی رو میبینم و میشنوم!
    همین افراد باعث شدن دید خیلیا نسبت به مدرسین دانشگاه اونم اقایون اینقدر بد بشه! تا اونجایی که خود بنده هم دیگه نمیتونم اعتمادی داشته باشم!
    شما هم ارزش خودتون نیارید پایین خودتون بازیچه احساست این استاد نماها نکنید! دیگه هیچ ارتباطی خارج از حیطه درسی اونم در حد ضرورت باهاش نداشته باشین!سرتون به درس و مشق خودتون گرم باشه این حواشیها تو دانشگاه زیاد شما محل نزارین وظیفه شما در این جایگاه چیز دیگه ای!

  7. 2 کاربر از پست مفید abi.bikaran تشکرکرده اند .

    دختر بیخیال (پنجشنبه 17 بهمن 92), شیدا. (پنجشنبه 17 بهمن 92)

  8. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 آبان 97 [ 22:02]
    تاریخ عضویت
    1392-2-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    5,609
    سطح
    48
    Points: 5,609, Level: 48
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 141
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    291

    تشکرشده 315 در 142 پست

    Rep Power
    38
    Array
    .آقای استاد من اونقدر از طرف خانوادم تامین عاطفی شدم ک امروز نخوام کمبودی داشته باشمو محبتو از هرکسی گدایی کنم.من نه ب شما علاقه و احساس دارم نه به هیچکس دیگه.ارزش من بیشنر از اون چیزیه ک شما بخواین حتی بهش فکر کنید.اگه مسجای دوستانه و ازتون نمره خواستم بدون قصد و غرض بوده چون آدم بی ریایی هستم بای.
    عزیزم وقتی اینطور حرف میزنی تابلو داری خودتو لو میدی .. وقتی چیزی از احساسات در میون نیس اصن چراباید دربارش حرف بزنی اونم با استاد ..

    اصن نباید هیچ حرفی بزنی نباید هیچ وقت بهش ابراز کنی این حرفات داره چیزایی که تو وجودته و نمیتونه بیاد بیرون رو نشون میده ...

    اون استادم با این رفتارات فکر میکنم تقریبا فهمیده چی ب چیه ب نظر من که بیخیالش شو مگه اینکه اون خودش بیاد سمت تو ..

  9. 5 کاربر از پست مفید Elena1994 تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 17 بهمن 92), فرهنگ 27 (پنجشنبه 17 بهمن 92), تهمتن (پنجشنبه 17 بهمن 92), دختر بیخیال (پنجشنبه 17 بهمن 92), شیدا. (پنجشنبه 17 بهمن 92)

  10. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    بعدش اس دادم گفتم ببخشید مزاحمتون شدم نباید ازتون درخواست نمره میکردم من اشتباه کردم.موفق باشین بعدش اس داد
    من احساسی نیستم
    .منظورشو فهمیدم.بعداز چندساعت بهش اس دادم
    ببخشید مزاحمتون شدم یه حرفی سر دلم مونده بود باید میگفتم از مسجاتون متوجه شدم شما دچار سوءتفاهم شدید.آقای استاد من اونقدر از طرف خانوادم تامین عاطفی شدم ک امروز نخوام کمبودی داشته باشمو محبتو از هرکسی گدایی کنم.من نه ب شما علاقه و احساس دارم نه به هیچکس دیگه.ارزش من بیشنر از اون چیزیه ک شما بخواین حتی بهش فکر کنید.اگه مسجای دوستانه و ازتون نمره خواستم بدون قصد و غرض بوده چون آدم بی ریایی هستم بای.

    صبح بهم مسج داد:سلام صبح بخیر منم جوابشو ندادم بعدش مسج داد جواب سلام واجبه من فکربدی نکردم نمیدونم چی شد که اینجوری برداشت کردی
    من ب این اس ام اسا عادت دارم خیلی از بچه ها ب من اس میدن
    حتی از شاگردای سه سال پیشم.منم خوشحال میشدمو ممنونم ک از من یاد میکنن.
    حرفای توام اگه باعث شد ک آرامش پیدا کنی خوبه ک گفتی.بدون من واسه شاگردام ارزش زیادی قائلم.

    به نظر شما ای چه شخصیتی داره؟منظورش از این حرفا چیه؟
    گفته احساسي نيستم يعني با خواهش و استاد بيمارستان بودم و...دلش به رحم نمياد نمره بده.بعد وقتي شما اون صحبت ها رو كردي با فعل معكوس برداشت كردهيعني فكر كرده شما از دوريش خواب و خوراك نداري
    من به اين مسج ها عادت دارم هم يعني خيلي ها ابراز احساسات كردن ولي من فقط براشون ارزش دانشجويي قائلم.
    اين استاد شما حيطه كاري و غير كاري رو باهم قاطي كرده مراقب خودت باش .كلاهت رو دو دستي سفت بچسب باد نبره.

  11. 2 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (پنجشنبه 17 بهمن 92), شیدا. (پنجشنبه 17 بهمن 92)

  12. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 بهمن 92 [ 18:46]
    تاریخ عضویت
    1392-11-16
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    117
    سطح
    2
    Points: 117, Level: 2
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آخه من همه مسجاشو براتون تعریف نکردم اون با مسجاش غیرمستقیم بهم گفت من میخوام بهش ابراز علاقه کنم درصورتی ک من اصلا جز درس و امتحان هیچ حرف دیگه ای بهش نزدم.خیلی مغرور و از خود راضیه

    - - - Updated - - -

    اههههههههههههه خراب کردم آخه پسره ی پررو فک کرده کی هستش دلم میخواد خفه اش کنم.

  13. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    اشكال نداره بهار جان ماهي رو هر وقت از آب بگيري تازه است.ديگه بيخيالش شو ديشب هم گفتم پيام نده گوش نكردي ولي اين پيام دادن يه مزيت داشت كه متوجه شدي چي تو فكرشه.
    آخه من همه مسجاشو براتون تعریف نکردم اون با مسجاش غیرمستقیم بهم گفت من میخوام بهش ابراز علاقه کنم درصورتی ک من اصلا جز درس و امتحان هیچ حرف دیگه ای بهش نزدم.
    خیلی مغرور و از خود راضیه

    حالا اخلاق هاي جالبش يكي يكي رو ميشه اصلا به هيچ عنوان حتي براي نيم نمره بهش پيام نده.



  14. کاربر روبرو از پست مفید صبوری تشکرکرده است .

    شیدا. (پنجشنبه 17 بهمن 92)

  15. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 اسفند 92 [ 20:19]
    تاریخ عضویت
    1392-9-19
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    273
    سطح
    5
    Points: 273, Level: 5
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 114 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط bahar5005 نمایش پست ها
    صبح بهم مسج داد:سلام صبح بخیر منم جوابشو ندادم بعدش مسج داد جواب سلام واجبه من فکربدی نکردم نمیدونم چی شد که اینجوری برداشت کردی من ب این اس ام اسا عادت دارم خیلی از بچه ها ب من اس میدن حتی از شاگردای سه سال پیشم.منم خوشحال میشدمو ممنونم ک از من یاد میکنن.حرفای توام اگه باعث شد ک آرامش پیدا کنی خوبه ک گفتی.بدون من واسه شاگردام ارزش زیادی قائلم.
    به نظر شما ای چه شخصیتی داره؟منظورش از این حرفا چیه؟
    سلام


    چه بعضی مشکلات جواب ساده ای داره ! جناب بهار پنج هزار و پنج میلادی ! من جای شما باشم توی رابطه سه نفره ای که یک نفر دیگه همجنس من باشه( مثلا یک خانم همزمان عاشق دو پسر باشه) وارد نمیشم چه برسه به این استاد گرانقدر که n+1 رابطه مشابه رابطه با شما داره ..

    جناب ابی بیکران 19 شدین ، مرز رو اینطوری مینویسن ! اهان منظورتون حد و مرض و غرض بود؟
    کلا این تاپیک رفته تو فاز مسیج شناسی

  16. 2 کاربر از پست مفید کروکودیل تشکرکرده اند .

    دختر بیخیال (پنجشنبه 17 بهمن 92), شیدا. (پنجشنبه 17 بهمن 92)

  17. #40
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 فروردین 96 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1392-6-10
    نوشته ها
    834
    امتیاز
    8,579
    سطح
    62
    Points: 8,579, Level: 62
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 171
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    785

    تشکرشده 2,768 در 697 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    98
    Array
    جناب ابی بیکران 19 شدین ،
    مرز
    رو اینطوری مینویسن ! اهان منظورتون مرض و غرض بود؟

    کلا این تاپیک رفته تو فاز مسیج شناسی
    به نظر من( مرض)در جمله آبي بيكران جان ايهام لطيف و ظريف بود كه خواننده رو لحظه اي به فكر وا ميداشت.

  18. 2 کاربر از پست مفید صبوری تشکرکرده اند .

    کروکودیل (پنجشنبه 17 بهمن 92), دختر بیخیال (پنجشنبه 17 بهمن 92)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دو دلی برای انتخاب خواستگاری که وابستش شدم
    توسط thekavir در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 مهر 93, 12:38
  2. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: شنبه 31 خرداد 93, 11:04
  3. کمک کنید لطفآ، من در خارج از کشور در آستانه طلاق هستم از نامزدم
    توسط Freedom79 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 آبان 91, 09:47
  4. داستان زندگي و مشكلات من -خسته ام ديگه از خودم
    توسط mahsa-f در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 29
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 بهمن 90, 12:18
  5. داستان طنز « خواستگاري
    توسط keyvan در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 بهمن 87, 02:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.