خانوم مجرد عزیز،
مشکل شما مشکل ارتباطی نیست، مشکل تربیتی و شخصیتی است. اگر براتون ممکنه مشاور خوب یا روانکاو پیدا کنید و مراجعه کنید تا این گره های ذهنیتون باز بشه
این سوالات جواب داده بشه
عقده ها پیدا بشه و رفع بشه
نذار با این مشکلات جلو بری و اذیت بشی.
دوست عزیز، امیدوارم از حرفم ناراحت نشید. ولی من افراد کم سن تر از شما توی تالار می بینم که خیلی با درایت تر و عاقلانه تر برخورد می کنند.
فکر می کنم برای 27 سال سن، کارهای شما دوراندیشی لازم را نداره. خیلی طالب محبت و توجه هستی و از طرفی درگیر محدودیتها و اعتقادات.
بین این دو گم شدی و فشارهاش اذیتت می کنه. به هر سمت می ری یه طرف موضوع سنگینی می کنه و می کشدت به طرف بعدی.
می ترسم از این که باز یه مدت خودت را کنترل کنی و به خودت فشار بیاری
باز ناغافل جذب یک آدم نامربوط و سواستفاده گر بشی و آسیب ببینی.
اگه از نظر مالی برات امکانش هست که حضوری پی گیر مشکلت باشی، حتما این کار را بکن.
برات آرزوی آرامش و شادی را دارم
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)