به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 28 از 36 نخستنخست ... 818192021222324252627282930313233343536 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 271 تا 280 , از مجموع 351
  1. #271
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    آی خانوم کجا؟ کجا؟

    مگه من میذارم بری؟؟ تازه دارم باهات آشنا میشم...

    لطفا تشریف ببرید یه استراحتی بکنید و به محض تجدید قوا دلتون برای ما تنگ بشه و برگردید... وگرنه، نه من نه تو...

    منتظرتم، خیلی دیر نکنیااااا

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  2. 6 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 18 آبان 92), gisu (جمعه 17 آبان 92), Pooh (شنبه 18 آبان 92), toojih (شنبه 18 آبان 92), شیدا. (شنبه 18 آبان 92), صاعد (شنبه 18 آبان 92)

  3. #272
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    میرم چون فکر میکنم دوستان تمام چیزهایی رو که میشد به من کمک کنه،در راهنماییهاشون به من گفته اند، ولی من گویا موجودی شده ام که دیگه به قول آقای توجیه به پوچی کامل رسیده ام و دنبال هیچی نمیگردم و هیچی نمیخوام.

  4. #273
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خانمpooh.خودت مصلحت میدونی.مشکل خیلیا رودیدم توی تالارومتأثرشدم.مشکل شمارو یه جورایی شبیه مشکل خودم دیدم فقط میدونم خدادست ازسرت برنمیداره به حرمت رفاقت قدیمت باهاش.چون دخترمعتقدی هستی..یه زمانی به خداپشت کرده بودم یه شب باسرعت زیاد خارج ازشهرمیرفتم یه تصادف کردم دوسه متر توی جاده روی سینه کشیده شدم بعدش پرت شدم توی یه چاله. جو وحشتناکی بود کسایی که دیدن فکرکردن من جونم رفته.توی حالت غلت خوردن اومد روزبونم گفتم یا خدا.حضورش رو توی اون ثانیه های وحشتناک حس کردم.ازاون به بعد مسیرم تغییرکرد.مطمئنم تو که اینقد واسه ارزشهات زحمت کشیدی به حال خودت رهات نمیکنن.امیدوارم مسیرت روپیداکنی وقوی وپرتوان ادامش بدی.البته منظورم این نیست به خداپشت کردی منظورم اینه اگه یه موقه هایی پیچ رادیو رو کم شده احساس میکنی فکرنکن فراموش شدی.موفق باشی
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
    ویرایش توسط ammin : شنبه 18 آبان 92 در ساعت 00:45

  5. 5 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    gisu (شنبه 18 آبان 92), Pooh (شنبه 18 آبان 92), toojih (شنبه 18 آبان 92), مصباح الهدی (شنبه 18 آبان 92), شیدا. (شنبه 18 آبان 92)

  6. #274
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1392-6-29
    نوشته ها
    64
    امتیاز
    1,248
    سطح
    19
    Points: 1,248, Level: 19
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 67 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یعنی تسلیم مشکلات شدی؟
    از خودت قطع امید کردی؟؟؟

  7. کاربر روبرو از پست مفید jonube-sorkh تشکرکرده است .

    Pooh (شنبه 18 آبان 92)

  8. #275
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 25 اردیبهشت 01 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1390-6-17
    نوشته ها
    1,916
    امتیاز
    39,710
    سطح
    100
    Points: 39,710, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    3,893

    تشکرشده 3,096 در 1,314 پست

    Rep Power
    317
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط jonube-sorkh نمایش پست ها
    یعنی تسلیم مشکلات شدی؟
    از خودت قطع امید کردی؟؟؟
    شاید بهترین اسمی که میشه براش گذاشت همین باشه.

    - - - Updated - - -

    من فقط میدونم یه چیزی رو واقعا درونم ازم میخواد.واقعا میخوام. اونم اینه که قلب،احساس،ایمان و عشق رو، در هر سطح و در هر شکلی باشه، نخوام.

  9. #276
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    می دانی خانم پوه منم مدت هاست تصمیم گرفتم خودم را درگیر احساسات نکنم. البته هیچ انسانی نمی تواند بی احساس باشد اما دیگر خودم را اسیر احساسم نکردم. به نظر من اینکه ناظر احساست باشی اما تحت تسلط آن نباشی خیلی خوب است.
    تصمیم گرفتم فقط در مقابل احساسی که به خدای خودم دارم تسلیم باشم و لاغیر.
    خیلی راه دارم و هنوز کلی احساسات مهار نشده دارم که باید فکری به حالشان بکنم.

    امیدوارم هر جا هستی موفق باشی عزیزم.

  10. 3 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    Pooh (شنبه 18 آبان 92), toojih (شنبه 18 آبان 92), کاغذ بی خط (شنبه 18 آبان 92)

  11. #277
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 15:18]
    تاریخ عضویت
    1392-6-29
    نوشته ها
    64
    امتیاز
    1,248
    سطح
    19
    Points: 1,248, Level: 19
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 67 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Pooh نمایش پست ها
    شاید بهترین اسمی که میشه براش گذاشت همین باشه.

    - - - Updated - - -

    من فقط میدونم یه چیزی رو واقعا درونم ازم میخواد.واقعا میخوام. اونم اینه که قلب،احساس،ایمان و عشق رو، در هر سطح و در هر شکلی باشه، نخوام.
    یک جایی می رسد که آدم دست به خودکشی می زند ، نه اینکه یک تیغ بردارد رگش را بزند ، نه! قید احساسش را می زند

    چارلز بوکوفسکی / عامه پسند



  12. 2 کاربر از پست مفید jonube-sorkh تشکرکرده اند .

    Pooh (شنبه 18 آبان 92), toojih (شنبه 18 آبان 92)

  13. #278
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    66
    Array
    سلام خانم Pooh، کجا میخوای بری؟ کجا میتونی بری؟ هدفت چیه از اینکار؟ اصلن میدونی هدف چی هست؟!! فکر کردی از اینجا بری حالت بهتر میشه؟ لااقل اینجا

    چند آدم که اکثرا درب و داغون هستیم دور همیم و گاهی برای هم مینویسیم تا حس بهتری پیدا کنیم که تنها نیستیم.

    من خیلی وقته که دوست دارم فرار کنم برم یک جایی که هیچ کس منرو نشناسه، من هیچ کس رو نشناسم، پشت یک کوه، یک روستای دورافتاده! بدون اینکه دغدغه هیچ کس

    و هیچی رو داشته باشم یک زندگی آروم و راحتی شروع کنم!! ولی هر چی فکر میکنم می بینم من کجا میتونم برم که خودم رو همراه خودم نبرم. اگه بخوام واقعا فرار کنم

    باید از دست خودم فرار کنم که متاسفانه نمیشه.

    خانم Pooh، من و تو هیچ جا نمیتونیم فرار کنیم که زندگی بهتری داشته باشیم. همینجا با همین آدمها و توی همین محیط هم میشه زندگی آرومی داشت. یک درآمد

    بخور نمیری میخواد! یک اتاق جمع و جور، چند تا کتاب مال آدمهای درب و داغون، و اینکه به بقیه کاری نداشته باشیم. بعد از ظهری، دم غروبی توی سایه قدمی بزنیم

    توی پارک پیرمرد پیرزنی پیدا کنیم باهاش همکلام بشیم...

    نرو خانم Pooh، همینجا بمون و نوشته های متناقض بنویس و هر کسی هرچی گفت تو بگو درسته و باز توی نوشته بعدیت کار خودت رو بکن و از علی و خدا بد بگو!! کی به کیه؟!

  14. 6 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    gisu (شنبه 18 آبان 92), Pooh (شنبه 18 آبان 92), sanjab (شنبه 18 آبان 92), میشل (شنبه 18 آبان 92), مصباح الهدی (شنبه 18 آبان 92), خوشبختی (دوشنبه 20 آبان 92)

  15. #279
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز
    تاحالا نشده بود برات پست بذارم یعنی یادم نمیاد،احتمالا برای اینه که سطح سوادم کمتر از این چیزا بوده!!!
    ولی دوستان که می بینم همه خیلی دوست دارن باهات ادامه بدن و به نتیجه برسید،پس خودت رها نکن کسانی رو که شاید (حتی خیلی اندک) بتونن بهت کمک کنن
    ببین:
    نقل قول نوشته اصلی توسط toojih نمایش پست ها
    لااقل اینجا

    چند آدم که اکثرا درب و داغون هستیم دور همیم و گاهی برای هم مینویسیم تا حس بهتری پیدا کنیم که تنها نیستیم.
    آقای توجیه چه خوب امید میده
    آقای توجیه ما درب و داغون هستیم ولی از خیلیای دیگه که فکر میکنن خیلی خوبن وهیچ مشکلی ندارن! بهتریم
    لااقل بچه هایی که اینجا هستن دارن برای حل مشکلات(مخصوصا درون خودشون نه بیرون) تلاش میکنن، پس امید هست که روزی به نتیجه هم برسن

    نرو خانم Pooh، همینجا بمون و نوشته های متناقض بنویس و هر کسی هرچی گفت تو بگو درسته و باز توی نوشته بعدیت کار خودت رو بکن و از علی و خدا بد بگو!! کی به کیه؟!
    آقای توجیه کلا پستتون منو به شگفت آورد!
    شما مشکلتون با خدا وامام علی (ع) نیست، تازه اگه توکلتون به اونها باشه، مشکلات قابل هضم تر و قابل حل تر خواهند بود.

    وبهتره که تواین تاپیک به مسائل دینی نپردازیم و چیزایی رو که نمیدونیم زیر سوال نبریم


    به هرحال پوه عزیز منم با میشل موافقم،اگه میخوای مدتی رو به خودت استراحت بده، تالار هم نمیخوای بیای نیا، ولی مدتی که گذشت و فهمیدی وقتش رسیده باز به مشکلاتت بپردازی ،بیا اینجا

    من از طرف بچه ها میگم(بااجازتون!): بچه ها در خدمتت هستن

    مواظب خودت باش، هر وقتم اومدی قدمت روی چشم همدردی

  16. 6 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    faghat-KHODA (شنبه 18 آبان 92), gisu (شنبه 18 آبان 92), Pooh (شنبه 18 آبان 92), rozaneh (یکشنبه 19 آبان 92), مصباح الهدی (شنبه 18 آبان 92), خوشبختی (دوشنبه 20 آبان 92)

  17. #280
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 بهمن 92 [ 11:43]
    تاریخ عضویت
    1392-3-01
    نوشته ها
    191
    امتیاز
    909
    سطح
    16
    Points: 909, Level: 16
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 91
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 218 در 126 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    33
    Array
    pooh نرو

    من تازه ميخاستم باهات دوست بشم
    هميشه يه حس خنثي و ارامشي توي نوشته هات حس ميكردم
    لااقل بعضي وقتا بيا
    جون گيسو

  18. 5 کاربر از پست مفید gisu تشکرکرده اند .

    Pooh (شنبه 18 آبان 92), reihane_b (شنبه 18 آبان 92), rozaneh (یکشنبه 19 آبان 92), toojih (شنبه 18 آبان 92), میشل (شنبه 18 آبان 92)


 
صفحه 28 از 36 نخستنخست ... 818192021222324252627282930313233343536 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.