به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 9 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 81 تا 90 , از مجموع 111
  1. #81
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1392-6-21
    نوشته ها
    187
    دستاوردها:
    100 Experience PointsOverdrive1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    143

    تشکرشده 73 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    فقط صبوری؟هیچی نگم؟هیچ عکس العملی نشون ندم ؟؟؟

  2. #82
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array
    دختر خوب این همه راه حل گفتیم انجام بدی. ولی یه چیزی بگم توی همه راه حل ها گفتیم حرفی از خانواده نباشه. واسه همین میخوام بهت بگم نمیگم چیزی نگو ولی وقتی که اعتراضی میکنی تو زمان و مکان و شرایط مناسب و بدون حرف از خانواده اش بگو. حرف خودتو بزن چیکار داری واسه خانواده اش چقدر خرج کرده؟؟؟ اگه دوباره بین اعتراضات باز حرف از خانواده اش باشه باز همون طناز 1 ماه قبلی و متاسفانه هیچ تغییری نکردی. ما نمیگیم اعتراض نکن ولی اعتراضت فقط مختص خودت باشه. نگو به من میگی خرج نکن ولی خودت این همه واسه خانواده ات خرج میکنی.

  3. 2 کاربر از پست مفید kamr تشکرکرده اند .

    tannaz joon (جمعه 10 آبان 92), بهار_68 (پنجشنبه 09 آبان 92)

  4. #83
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    طناز دختر خوب به نظر من اولین مشکلی که داری اینه که باید خودتو تغییر بدی باید فقط و فقط رو خودت تمرکز کنی و رو کارهای خودت
    مجبور نبودی اون 100تومنی که بهت داده برای خونه خرج کنی که الان ازت بپرسه چیکارش کردی میرفتی برای خودت یه لباس شیک و تر تمیز میگرفتی یه کم به سر و وضع خودت میرسیدی جوری که ببینه پوله کجا خرج شده تا دیگه سراغ نگیره

    این که بهت میگیم صبر کن به این معنا نیست که هیچی نگو هیچی نخواه به خرجهای نامتعارفی که شوهرت میکنه کار نداشته باش تو فقط نیازهای خودتو مطرح کن از خواسته هات نگذر اگه مانتو میخواهی بگو ولی اگه نخرید ناراحت نباش بذار وجدان درد بگیره که نتونسته نیازتو برطرف کنه ولی اگه نگی من فلان چیزو میخواهم میگه اینکه لازم نداره من برم واسه اونا بخرم که نیازمندترن

  5. 3 کاربر از پست مفید بهار_68 تشکرکرده اند .

    kamr (شنبه 11 آبان 92), malakeh (پنجشنبه 09 آبان 92), tannaz joon (جمعه 10 آبان 92)

  6. #84
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    http://www.hamdardi.net/OLD/thread-11474.html

    - - - Updated - - -

    هر تاپیکی که خودم خوندم طناز جونم میخونه

  7. کاربر روبرو از پست مفید بهار_68 تشکرکرده است .

    tannaz joon (جمعه 10 آبان 92)

  8. #85
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array

  9. کاربر روبرو از پست مفید بهار_68 تشکرکرده است .

    tannaz joon (جمعه 10 آبان 92)

  10. #86
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1392-6-21
    نوشته ها
    187
    دستاوردها:
    100 Experience PointsOverdrive1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    143

    تشکرشده 73 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستای گلم ممنونم ازتون. یه دنیا دوستون دارم که بهم مثله یه خواهره دلسوز صادقانه چیز یاد میدین ..همه سعیمو میکنم..
    بچه ها یه قضیه دیگه اینکه وقتی میبینه من به فامیلم یا مخصوصا مردای فامیلم احترام میزارم بهم میگه چه خبره خودتو خفه میکنی؟در صورتی که من با فامیلای اونم همونجوری رفتار میکنم که با فامیله خودم رفتار میکنم..اما واسه فامیله من ناراحت میشه و میگه چرا؟ در صورتی که رفتار من کاملا رسمی و در حده معمول و مودبانه ست و خودشم اون احترامی که من می خوامو به فامیلم نمیزاره.. این قضیه چه جوری رفتار کنم؟/خوشحال میشم نظررستگار و سرافراز عزیز رو هم بدونم..

    - - - Updated - - -

    دوستای گلم ممنونم ازتون. یه دنیا دوستون دارم که بهم مثله یه خواهره دلسوز صادقانه چیز یاد میدین ..همه سعیمو میکنم..
    بچه ها یه قضیه دیگه اینکه وقتی میبینه من به فامیلم یا مخصوصا مردای فامیلم احترام میزارم بهم میگه چه خبره خودتو خفه میکنی؟در صورتی که من با فامیلای اونم همونجوری رفتار میکنم که با فامیله خودم رفتار میکنم..اما واسه فامیله من ناراحت میشه و میگه چرا؟ در صورتی که رفتار من کاملا رسمی و در حده معمول و مودبانه ست و خودشم اون احترامی که من می خوامو به فامیلم نمیزاره.. این قضیه چه جوری رفتار کنم؟/خوشحال میشم نظررستگار و سرافراز عزیز رو هم بدونم..
    ویرایش توسط tannaz joon : جمعه 10 آبان 92 در ساعت 15:28 دلیل: جا افتادن کلمه

  11. #87
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 آذر 93 [ 02:54]
    تاریخ عضویت
    1392-6-04
    محل سکونت
    زیر سایه خدا...
    نوشته ها
    517
    امتیاز
    3,053
    سطح
    34
    Points: 3,053, Level: 34
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    143

    تشکرشده 599 در 247 پست

    Rep Power
    64
    Array
    طناز جون اینجوری که شما پیش میری دیگه کم کم کسی نمیاد راهنماییت کنه تغییر کردن یه نفر تو پست گذاشتنش معلوم میشه اما شما هنوز یه مشکلی رو حل نکردی میری یه مشکل جدید واسه خودت پیدا میکنی
    مسئله خودت و شوهرت حل شد ؟
    رابطه با خانواده ها معمول و برقرار شد ؟
    تصمیم تو برای عروسی خواهرت گرفتی؟
    که باز رفتی دایره مشکلتو بزرگتر کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    طناز جون بازم یه مثال از زندگی خودم میزنم که ببینی فقط تو نیستی که از این مسائل داری ولی داری از کاه کوه میسازی!

    من یه پسرخاله دارم که 4سال از خودم کوچیکتره مثل برادرم میمونه تو خونه ما بوده و با هم بزرگ شدیم اصلا نمیتونم به چشم نا محرم نگاه کنم با اینکه بزرگه و برای خودش مردیه الآن ولی نمیتونم به چشم نامحرم نگاه کنم بهش بعد ازدواجمم همینجوری راحت بودم با بلوز معمولی و یه روسری الکی رو سرم که دیدم شوهرم داره چپ چپ نگاه میکنه فوری خودمو جمع و جور کردم و از اون به بعد مثل یه مرد غریبه باهاش برخورد کردم
    کلا رفتارت جلو شوهرت باید خیلی سنگین باشه مخصوصا با مردای نا محرم یه سلام کفایت میکنه دیگه حال شما چطوره و خانوم بچه ها چه خبرم نگووو چون مردا غیرت دارن
    شاید از نظر آداب و معاشرت درست نباشه اما زندگی مثل زندگی خودم و شما مثل یه کاسه چینی ترک خورده میمونه که هر آن ممکنه بشکنه پس اگه دوستش داری باید خیلی مراقبش باشی

    -
    ویرایش توسط بهار_68 : جمعه 10 آبان 92 در ساعت 16:51 دلیل: حذف تکرار

  12. 3 کاربر از پست مفید بهار_68 تشکرکرده اند .

    kamr (شنبه 11 آبان 92), malakeh (شنبه 11 آبان 92), tannaz joon (شنبه 11 آبان 92)

  13. #88
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1392-6-21
    نوشته ها
    187
    دستاوردها:
    100 Experience PointsOverdrive1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    143

    تشکرشده 73 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بهار جان من اگه هرروز پست میزارم علتش اینه که اینا مسائلی هستش که من همیشه باهاش روبرو میشم و نمیدونم چه برخوردی بکنم..میترسم یه رفتاری بکنم که زحمتمو هیچی کنه..

  14. #89
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    74
    Array
    سلام خانمی در این مورد ( نمیشه گفت مشکل خداروشکر) من حقو به همسرت میدم سلام و احوال پرسی با مردای غریبه اونم در کنار همسرت که هنوز نتونستی کامل دلشو بدست بیاری و اعتمادشو جلب کنی برای همسرت یه زنگ خطر محسوب میشه که فکر میکنه داری محبت رو از مردای دیگه جستجو میکنی. بهار جون راست میگن دلیلی نداره غیر سلام و احوال پرسی رسمی حرف دیگه ای باهاشون داشته باشی و بگو بخند کنی. مخصوصا الان که شوهرت هم زیاد حساس شده

    - - - Updated - - -

    همه مردا هموینطورین منتهی بعصی هاشون یکم حساستر ولی تو ذات همشون هست . پس یه کم رعایت کن . در ضمن عزیزم مردای نامحرم فامیلت هم مطمئنا انتظار حرف زیاد غیر احوال پرسی رو ازت ندارن

  15. کاربر روبرو از پست مفید kamr تشکرکرده است .

    tannaz joon (شنبه 11 آبان 92)

  16. #90
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 24 دی 93 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1392-6-21
    نوشته ها
    187
    دستاوردها:
    100 Experience PointsOverdrive1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    143

    تشکرشده 73 در 46 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تا تاسوعا عاشورا چیزی نمونده و من خیلی استرس دارم که نتیجه ای که دلم مخواد و میبینم یا نه..نظرتون چیه چند روز مونده که بریم شهرمون بهش بگم اگه اشکال نداره میخام این چند روزو با مامانم اینا باشم در صورتی که هم من میدونم هم اون اگه نگم هم باز با خانوادم هستم ..پیشه خودم میگم شاید یه کم تحریک بشه نظرتون چیه ؟؟

  17. کاربر روبرو از پست مفید tannaz joon تشکرکرده است .

    kamr (یکشنبه 12 آبان 92)


 
صفحه 9 از 12 نخستنخست 123456789101112 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.