به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 31
  1. #21
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array


    سلام
    پرنیان65

    به تالار همدردی خوش آمدی




    وضعیتت را درک می کنم ، تردید و دو دلی و بر سر دوراهی بودن و ضرب العجل زمانی برای تصمیم گیری داشتن خیلی سخت هست و قطعاً این مواقع آدمی نیاز به کمک و راهنمایی اشخاص ثالث مطمئن دارد و شما به درستی راه مشاوره گرفتن را انتخاب کرده ای از این بابت شما را تحسین می کنم


    بهتره به همسرت یک فرصت دوباره بدون عقد دائم بدهی و در این فاصله هردو به اتفاق هم حضوراً مشاوره برید و ضعفها و اشکالاتتون و سهم هرکدام را از پیش آمدن این وضعیت بفهمید و به کمک مشاور یاد بگیرید که چگونه با هم با تفاهم بیشتر زندگی کنید . به نظر میرسد زندگی شما با همسر سابقتون پتانسیل بهبود را دارد و این به هنر مندی شما و پذیرش هردوی شما باز میگردد ... شما درزندگی گذشته با همسرتان
    رفتارهای نسنجیده و بی مهارتی هایی داشته ای که باید اصلاح کنی و با آموختن مهارتهای زندگی بتوانی ارتباط بهتری با همسرت برقرار کنی .

    پی گیری همسرت و خواهان دوباره زندگی با شما شدن نشان از علاقه وی به شما دارد و بهتره روی این علاقه سرمایه گذاری کنید و با رفتار و رویه بهتر همسرت را جذب کنی ... اختلافات کوچک شما هم اگر درست مدیریت بشه میتونه فرصت باشه برای شما ... قطعاً این اختلافات ناشی از تفاوتهایی هست که اگر درست مدیریتش کنید زندگی شما را شیریتنر از زندگی افرادی که شباهتهاشون بیشتر هست خواهد کرد ...

    با پیشنهاد مدتی به صورت ازدواج موقت در کنار هم بودن موافقت کنید و شرط کنید که با هم مشاوره برید و در این مدت با استفاده از راهکارهای مشاور تمرین رفتار و رویه درست با هم را داشته باشید ... مطمئناً به این صورت بهتر به نتیجه خواهید رسید که مجداً عقد دائم کرده و با هم زندگی را ادامه دهید یا خیر





  2. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    kamran2007 (شنبه 13 مهر 92), پرنیان65 (شنبه 13 مهر 92), ویدا@ (شنبه 13 مهر 92), بی نهایت (شنبه 13 مهر 92)

  3. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 آذر 96 [ 13:21]
    تاریخ عضویت
    1390-10-21
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    5,696
    سطح
    48
    Points: 5,696, Level: 48
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    108

    تشکرشده 352 در 163 پست

    Rep Power
    40
    Array
    پرنيان خانم عزيز
    هميشه نحوه برخورد با مسائل و مشكلات خيلي مهمتر از خود مشكل هست يعني صدوهشتاد درجه هم ميتواني بهره مثبت ببري و هم منفي . اينكه طلاق گرفتين اصلاً‌ مهم نيست و فكر نكن كار اشتباهي كردي حتماً‌ لازم بوده و به جايي رسيده بودي كه بايد صلاق ميگرفتين.
    2- شما حق داري گذشته ات را و زندگي قبل از ازدواجت را هر طور كه دوست داشتي انتخاب و سپري كني و هيچ نيازي به توضيح و گفتن هم از نظر منطقي نبوده گرچه ما ايرانيها عادتهاي غلطي را برا خودمون ....ابزار و معيارو.... درست كرده ايم و از روي فقر فرهنگي به در و ديوار ميزنيم!!!!
    3- بنظرم شوهرتون خصوصيات خوبي داشته باشه و اهل زندگي است لكن هم عادت ايشان و هم غرور و بي توجهي شما اين مسئله را به طلاق كشونده من فكر ميكنم باعث رشد و متوجه شدن جفتتون هم شده و درسي بهتون داده لذا بعد از اين اصلاً احساس ناچاري و نياز يكطرفه به دلت راه نده با استقلال و بدون پشيماني از تصميمت در زندگي با شوهرت صحبت كن و تمام سنگاتو وا بكن ::::: گذشته هركس بايد در حافظه خودش بماند و كسي حق تعرض به آن ندارد . با انتخاب و ازدواج دل از هر چي بوده بريدين و نبايد هيچ شكي بمونه و تو هم غرورو خودخواهي ت وتحريك .. و بزاري كنار و به حساسيت و غيرت شوهرت احترام بگذاري ولي به شك كردنش نه!!!
    4- با توجه به فرزند مشتركتون اگه گذشته را با عبرت و تجربه مفيد قبول كردين مجدداً ازدواج كنيد و بنظرم عقد موقت نكنيد در مراوده و محاوره باشيد تا به تصميم برسيد . من نگرانم صيغه موقت شمارو در بلاتكليفي نگه دارد و فرصتهاتون را بگيرد؟ و اگره به انجام نرسيد يك تكرار ناموفق در زندگيتون ثبت بشه چون شما نميتوانيد از مردان مختلف خواستگاري كنيد تا به يكي برسيد؟

    - - - Updated - - -

    به شوهرت توضيح بده كه من چون از خودم و علاقه ام به فقط و فقط تو مطمئن بودم رفتارم با پسر عموم مثل هميشه بوده و دوست نداشتم اين موضوع به عنوان شك و اتهام به من نگريسته شود چون هيچ واقعيتي نداشته لذا منهم لجاجت كردم ولي به اين نكته رسيدم كه جفتمون بايد ملاحظه طرف مقابلمون را داشته باشيم بدون شك و شبهه و فقط با توصيه با اصلاح رفتار نه زدن اتهام و لجبازي.

  4. 2 کاربر از پست مفید حسين40 تشکرکرده اند .

    majid_k (شنبه 13 مهر 92), پرنیان65 (شنبه 13 مهر 92)

  5. #23
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 مهر 92 [ 12:26]
    تاریخ عضویت
    1392-7-12
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    75
    سطح
    1
    Points: 75, Level: 1
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    12

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنوم بزرگواران-از راهنمایی هاتون خیلی خیلی متشکرم-چند بار خوندمشون و دارم کم کم به نتیجه میرسم-بهترین ها رو براتون آرزو دارم-پاینده باشید

  6. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 شهریور 97 [ 12:32]
    تاریخ عضویت
    1392-7-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    4,961
    سطح
    45
    Points: 4,961, Level: 45
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger First Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 244 در 115 پست

    Rep Power
    36
    Array
    امیدوارم که بهترین انتخاب رو داشته باشی وازاین ب بعدخوشبخت تر از قبل زندگی کنی کنار همسروفرزندت.
    منم ب عنوان داداش تو ضمینه ای که ازش خبرداری یاری کن بلاخره شمابهتر از من روحیات ی دختر رو میدونیدومیتونید کمکم کنیدکه چیکارکنم که بهش برسم منتظر رهنمایی تووبقیه دوستان هستم ممنون

  7. کاربر روبرو از پست مفید sadafdarya تشکرکرده است .

    پرنیان65 (یکشنبه 14 مهر 92)

  8. #25
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 مهر 92 [ 12:26]
    تاریخ عضویت
    1392-7-12
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    75
    سطح
    1
    Points: 75, Level: 1
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    12

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شوهر سابقم الان اومد دوباره باهم صحبت کردیم .من بهش گفتم موافقم ولی باید قبلش پیش مشاوره بریم.انقدر خوشحال شد که چند سال پیش که ازم خاسگاری کرد اینطور نبود مثل دیوونه ها منو بوسیدانگار نه انگار نامحرمیم شانس آوردم از زیر دستش فرار کردم نمیدونم چرا خیلی دلم براش میسوزه احساس میکنم قضیه خاسگاری منو فهمیده و اینجور دارره خودشو به آب و آتیش میزنه آخه بهم گفت تصور اینکه تو مال یکی دیگه باشی منو دیوونه میکنه به نظرتون این حرفش دلیل بر این نیست که هنوز یه خورده نسبت به من بدبینی داشته باشه؟ ایشون فقط نسبت به پسرعموم حساس بودن اینم بگم که من از بین پسرای فامیل فقط با پسرعموم راحت بودم شاید اگه با اونا هم راحت بودم باز نسبت به من سو ظن داشتعین دیوونه ها شدم همش دارم فکر وخیال میکنم ولی وقتی میل و علاقه همسرم برای ازدواج مجدد رو میبینم آروم میشم

  9. #26
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 شهریور 97 [ 12:32]
    تاریخ عضویت
    1392-7-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    4,961
    سطح
    45
    Points: 4,961, Level: 45
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger First Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 244 در 115 پست

    Rep Power
    36
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط پرنیان65 نمایش پست ها
    شوهر سابقم الان اومد دوباره باهم صحبت کردیم .من بهش گفتم موافقم ولی باید قبلش پیش مشاوره بریم.انقدر خوشحال شد که چند سال پیش که ازم خاسگاری کرد اینطور نبود مثل دیوونه ها منو بوسیدانگار نه انگار نامحرمیم شانس آوردم از زیر دستش فرار کردم نمیدونم چرا خیلی دلم براش میسوزه احساس میکنم قضیه خاسگاری منو فهمیده و اینجور دارره خودشو به آب و آتیش میزنه آخه بهم گفت تصور اینکه تو مال یکی دیگه باشی منو دیوونه میکنه به نظرتون این حرفش دلیل بر این نیست که هنوز یه خورده نسبت به من بدبینی داشته باشه؟ ایشون فقط نسبت به پسرعموم حساس بودن اینم بگم که من از بین پسرای فامیل فقط با پسرعموم راحت بودم شاید اگه با اونا هم راحت بودم باز نسبت به من سو ظن داشتعین دیوونه ها شدم همش دارم فکر وخیال میکنم ولی وقتی میل و علاقه همسرم برای ازدواج مجدد رو میبینم آروم میشم
    سعی کنید که شماهم بهش فرصت بدیدشایدواقعا خودشو اصلاح کنه رفتار با پسرعموتون هم سعی کنید بشه مثل بقیه فامیل ی رفتار عادی باشه اگه اون شوخی میکنه بخاطر اینه که شماباهاش راحت میگیرید ی خورده باهاش خشک رفتار کنیدتااونم حساب کاربیاد دستش.
    پرنیان جون خوشحالم که داره مشکلتون حل میشه نکنه بریددیگه ب ماسرنزنید من هنوز کمک میخوام ازتون خواهرم

    - - - Updated - - -

    درضمن الان دلیل نمیشه که بهتون بدبین باشه چون شماکه الان زنش نیستیداگه فهمیده باشه میشه حق بهش داد که حس حسادتش گل کرده باشه ولی فکرنکنم بدبینی باشه خوب باهاش صحبت کن وبهش بگو که نمیخوای دوباره مسائل قبل تکراربشه

  10. کاربر روبرو از پست مفید sadafdarya تشکرکرده است .

    پرنیان65 (یکشنبه 14 مهر 92)

  11. #27
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    بهتره دست از ذهن خوانی های منفی بکشید .

    همسرتون واقعاً شما رادوست داره و اون حرفش هم حکایت از همین داره نه سوء ظن ... همسرتون در عین حال فرد با غیرتی هست و این بسیار خوبه و نشانه مرد بودنش هست ... همانطور که قبلاً گفتم پتانسیل های خوبی داره ... اگر اهل سوء ظن بود اینجوری برای مشاوره رفتن استقبال نمیکرد .. افراد سوء ظنی نسبت به هررفتاری بد بین هستند نه فقط روابط بین افراد





  12. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    majid_k (دوشنبه 15 مهر 92), شیدا. (یکشنبه 14 مهر 92)

  13. #28
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    پرنیان خوشحالم که داره توی مسیر درست قرار می گیری و انشالله مشکلاتت حل بشه.

    حرفهای فرشته مهربان را دقیق بخون.
    حتما با همسرت مشاوره برو و سعی کن این اختلافات جزیی را رفع کنی.

    یه نگاه به مشکلات تالار بنداز تا قدر زندگیت را بهتر بدونی.
    به خاطر یه خواستگاری قدیمی که آدم زندگی و بچه و آرامشش را به هم نمی ریزه.

    موفق باشی.

  14. #29
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 07 تیر 94 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1392-1-16
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    455
    امتیاز
    3,873
    سطح
    39
    Points: 3,873, Level: 39
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    873

    تشکرشده 1,282 در 361 پست

    Rep Power
    60
    Array

    تک تک لحظه های زندگیتان سرشار از عشق و شادی.
    پندار نیک . گفتار نیک . کردار نیک

  15. #30
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 مهر 92 [ 12:26]
    تاریخ عضویت
    1392-7-12
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    75
    سطح
    1
    Points: 75, Level: 1
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    12

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوستان عزیز از همه شما ممنون ممنون ممنونم.خیلی بهم روحیه دادید.از راهنمایی هاتون سپاسگذارم.رفتیم پیش مشاوره خوب پیش رفت همسر سابقم مایله که آخر این هفته ازدواج کنیم.به نظرتون بهتر نیست یه چند جلسه دیگه هم مشاوره بریم؟اینم بگم اون از نظر من کاملا فرق کرده.حتی به من گفت هر دو تامون خیلی کوته فکر بودیم که راحت بخاطر هیچی از هم جدا شدیم.بازم از همتون ممنونم.اجرتون با خدا


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.