به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 87
  1. #31
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: آقای مدیر ای كاش می تونستی!!!؟

    من منظورم مخالفت با نظر کسی نبود و نیست و وقتی هم که می نوشتم به این فکر نمی کردم که به ضدیت با نظر شخص دیگه ای مطلب بذارم، بلکه فقط داشتم نظر خودم رو می نوشتم! من مطالبی که مطرح کردین رو خونده بودم، اون چیزی که بعد از خوندن مطالب شما به ذهنم رسید همین هایی بود که نوشته بودم حالا اگه متوجه مطلب نشده ام عذر می خوام...
    اگه در جاهایی هم مطالبی که نوشتم شما قبلا بهش اشاره کرده بودین، بازم دلیل بر این نمیشه که من بی توجه به مطالب ارائه شده بودم، دلیل بر این بوده که نظر من هم مشابه بعضی از نظراتی بوده که مطرح شده.
    اینکه روانشناسی ریشه اش غربی هست یانه رو من به این عنوان مطرح کردم که مهم نیست ریشه اش مال کجاس مهم عملیه که انجام میشه.
    آقای 118 گرامی، به نظر من انسان خوب بودن سخته خیلی سخت! در مورد این جمله شما:
    شما یک مقایسه ای انجام بده ببین کسانی که رفتارهای صحیح مذهبی را دارا هستند بیشتر به مشاوران رجوع می کنند یا افرادی که گزینه ی مذهب را حذف یا کمتر استفاده می کنند !!!؟
    این قضیه هم جمله من رو تصدیق می کنه. کسانی که می خوان بنده خوبی باشن به مشاور مراجعه می کنن و سختی تغییر خلق و خویی که یک عمر باهاش زندگی کردن رو به جون می خرن، حالا همونطور که گفتم همه هم به مشاور مراجعه نمی کنن و هر کس راه خودش رو انتخاب می کنه برای اینکه به آرامش برسه. اما به قول خودتون افرادی که براشون این مسائل اهمیتی نداره، راحت زندگیشون رو می کنن و براشون مهم نیست که چی، چی می شه و کی چی می شه!
    یه شعر معروف هم هست که : نابرده رنج گنج میسر نمی شود...
    پس باز هم تکرار می کنم که انسان خوب شدن سخته و انسان خوب موندن سخت تر.

    به هر حال من همه این حرفها رو گفتم، در ضمن خوبه طوری برخورد بشه که آدم جرأت داشته باشه نظرشو بنویسه اینجا که نیومدیم دعوا که حالا جبهه درست کنیم و یک سری برن پشت یه سنگر و یه سری پشت یه سنگر دیگه!!

    در ضمن من گناه کار نیستم! من فقط اشتباهی بودم :D

  2. 3 کاربر از پست مفید shad تشکرکرده اند .

    shad (چهارشنبه 20 شهریور 87)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: آقای مدیر ای كاش می تونستی!!!؟

    از دوستانی که در عین ناتوانی زبان به تمسخر و ناسزا می گشایند،کمال تشکر را دارم و البته برای آنها همچنان متأسفم؛تشکر زیرا که ذات بی منطق خود را نمایانده و در این جایگاه مجازی که چشم دیگران بر آنها نمی افتد و مقامی انسانی هم در کار نیست،شهوت برتری جویی دارند.
    اگر مشکلی یا سوء تعبیری هست و اگر منطق داریم و ذره ای ادب،می توان آن را با زبانی ملایم،با احترام به مخاطب و بیرون از پرخاشگری باز گفت.

  4. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آذر 89 [ 11:10]
    تاریخ عضویت
    1386-7-02
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    13,995
    سطح
    76
    Points: 13,995, Level: 76
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 507 در 236 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: آقای مدیر ای كاش می تونستی!!!؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط shad
    آقای 118 گرامی، به نظر من انسان خوب بودن سخته خیلی سخت! در مورد این جمله شما:
    شما یک مقایسه ای انجام بده ببین کسانی که رفتارهای صحیح مذهبی را دارا هستند بیشتر به مشاوران رجوع می کنند یا افرادی که گزینه ی مذهب را حذف یا کمتر استفاده می کنند !!!؟
    این قضیه هم جمله من رو تصدیق می کنه. کسانی که می خوان بنده خوبی باشن به مشاور مراجعه می کنن و سختی تغییر خلق و خویی که یک عمر باهاش زندگی کردن رو به جون می خرن، حالا همونطور که گفتم همه هم به مشاور مراجعه نمی کنن و هر کس راه خودش رو انتخاب می کنه برای اینکه به آرامش برسه. اما به قول خودتون افرادی که براشون این مسائل اهمیتی نداره، راحت زندگیشون رو می کنن و براشون مهم نیست که چی، چی می شه و کی چی می شه!
    یه شعر معروف هم هست که : نابرده رنج گنج میسر نمی شود...
    پس باز هم تکرار می کنم که انسان خوب شدن سخته و انسان خوب موندن سخت تر.

    به هر حال من همه این حرفها رو گفتم، در ضمن خوبه طوری برخورد بشه که آدم جرأت داشته باشه نظرشو بنویسه اینجا که نیومدیم دعوا که حالا جبهه درست کنیم و یک سری برن پشت یه سنگر و یه سری پشت یه سنگر دیگه!!

    در ضمن من گناه کار نیستم! من فقط اشتباهی بودم :D
    خانم شاد ممنونم که وارد گفتگو شدید ولی جون هر کی دوست دارید فقط متوجه منظور ما بشید بعد نظرتون رو بدید !!!
    ما کی گفتیم مشورت بده !!!!؟ یا مشاوره کردن رو رد کردیم !!! بحث ما سر ضعف های علم روانشناسی در ایرانه و اینکه اگر انسان ها به منبع احکام الهی رجوع کنند کمتر به این علم که تازه در ایران هم ناقصه نیازمند خواهند شد !!!
    انسان خوب بودن از نظر شما سخت تر از انسان بد بودنه !!!؟ عجیبه ها !! فکر می کنم شما انسان خوب رو با انسان فوق العاده و آرمانی اشتباه گرفتید همون اشتباه کلیشه ایی که خیلی های دیگه هم می کنند و با این توجیه خودشون رو راحت می کنند .
    یه لحظه رفتار انسانهای خوب و بد رو توی ذهنتون مرور کنید بعد ببینید کدومش براتون راحت تره ! اگه می بینید بعضی ها به بد بودن گرایش پیدا می کنند به این معنی نیست که خوب بودن سخته بلکه عوامل دیگه ای دخیله که خودتون بهتر از من می دونید .
    اتفاقا در گفتگو این کاملا رایجه که عده ای هم فکر هستند و عده ای دگراندیش و این عیبی نداره و ممکنه در تاپیک دیگری من با شما هم فکر باشم همانطور که در خیلی مواضع من با گردآفرید هم اندیش بودم .



  5. #34
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آذر 89 [ 11:10]
    تاریخ عضویت
    1386-7-02
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    13,995
    سطح
    76
    Points: 13,995, Level: 76
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 507 در 236 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: آقای مدیر ای كاش می تونستی!!!؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط گرد آفرید
    از دوستانی که در عین ناتوانی زبان به تمسخر و ناسزا می گشایند،کمال تشکر را دارم و البته برای آنها همچنان متأسفم؛تشکر زیرا که ذات بی منطق خود را نمایانده و در این جایگاه مجازی که چشم دیگران بر آنها نمی افتد و مقامی انسانی هم در کار نیست،شهوت برتری جویی دارند.
    اگر مشکلی یا سوء تعبیری هست و اگر منطق داریم و ذره ای ادب،می توان آن را با زبانی ملایم،با احترام به مخاطب و بیرون از پرخاشگری باز گفت.
    قربون آدم چیز فهم
    عین حرف دل منو زدی خداوکیلی

  6. کاربر روبرو از پست مفید 108 تشکرکرده است .

    108 (سه شنبه 19 شهریور 87)

  7. #35
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 تیر 90 [ 23:16]
    تاریخ عضویت
    1387-4-01
    نوشته ها
    292
    امتیاز
    5,107
    سطح
    45
    Points: 5,107, Level: 45
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    696

    تشکرشده 713 در 214 پست

    Rep Power
    48
    Array

    RE: آقای مدیر ای كاش می تونستی!!!؟

    خانم شاد برخورد من مناسب نبود و عذرخواهی می کنم. ظاهرا باید عنان سخن را به آقای 118 بسپارم که همان حرف من را در قالب مناسب تری عنوان می کنند.اون چیزی که من را ناراحت می کنه اینه که بحثی منطقی که مبتنی بر تعامل آرا هست به بیراهه می رود و به جدال منجر می شود .
    منم بچه مسلمان !!! کتابم هست قرآن رسولم داده فرمان .. که وقت صحبگاهی .... کنم شکر الهی ..

  8. کاربر روبرو از پست مفید مسلمان تشکرکرده است .

    مسلمان (سه شنبه 19 شهریور 87)

  9. #36
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آذر 89 [ 11:10]
    تاریخ عضویت
    1386-7-02
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    13,995
    سطح
    76
    Points: 13,995, Level: 76
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 507 در 236 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: آقای مدیر ای كاش می تونستی!!!؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط خسته
    ظاهرا باید عنان سخن را به آقای 118 بسپارم که همان حرف من را در قالب مناسب تری عنوان می کنند.
    ممنون از ابراز لطفت
    ولی نه داداش قربونت برم ، توپ رو توی زمین من ننداز فکر می کنم حرفا زده شد و اگر قراره مقایسه ای صورت بگیره بازدیدکنندگان محترم قضاوت صحیحی می تونند داشته باشند و به هر نتیجه ای که برسند برای من محترمه .



  10. #37
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: آقای مدیر ای كاش می تونستی!!!؟

    118 تو که وجدانی چنین حق طلب و خود شناسی چنین ژرف داری،پس چرا زبانت و کلامت اصلاح نمی شوند؟!!اگر سخنی را که یکی از مخاطبانش دقیقاً خودت هستی حرف دلت می دانی،پس چرا اصلاح پذیر نیستی و نیز دیگرانی که در حال رمضان درمانی اند و ساکولوژی را تحفه ای به دردنخور از باختر زمین می شمارند و یکسره به سویی می گذارندش؟!!
    باشد تا ببینیم تا سال آینده چه تغییری در امورات رمضان دروانی ها صورت گرفته است که حتی ذره ای از آن را در امور کلی جامعه ببینیم والبته همراه با روانشناسی ستیزان!!=مرگ بر هر چه روانشناس و روانشناسی است و آدمهای روانی که عبادت خدا نمی کنند!!!
    آدم های بیمار روانی=بی دین و کافر و این از کشفیات نسل سومی های منطقی و عقل کل است که تمسخر ادله اولین و آخرین آنهاست!!!!

  11. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آذر 89 [ 11:10]
    تاریخ عضویت
    1386-7-02
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    13,995
    سطح
    76
    Points: 13,995, Level: 76
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 507 در 236 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: آقای مدیر ای كاش می تونستی!!!؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط گرد آفرید
    118 تو که وجدانی چنین حق طلب و خود شناسی چنین ژرف داری،پس چرا زبانت و کلامت اصلاح نمی شوند؟!!اگر سخنی را که یکی از مخاطبانش دقیقاً خودت هستی حرف دلت می دانی،پس چرا اصلاح پذیر نیستی
    مگه نمیشه مخاطب حرف حق آدم خودش باشه یا مثلا مگه نمیشه آدم از خودش انتقاد کنه !!؟ اصلاح پذیری و تغییر نیاز به زمان داره و باید تمرین بشه منم سعی خودم رو می کنم البته معیارهام ممکنه با چیزی که تو فکرشو می کنی فرق داشته باشه چون بالاخره آدمها تفاوت نظرهای زیادی با هم دارند .

  12. کاربر روبرو از پست مفید 108 تشکرکرده است .

    108 (سه شنبه 19 شهریور 87)

  13. #39
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    176
    Array

    RE: آقای مدیر ای كاش می تونستی!!!؟

    با این سخن *شما*=محترمانه (و نه توی=خودمانی دروغی و نامحترمانه) کاملاً هم سویم و آن را مایه امیدهایی می دانم.

  14. #40
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آذر 89 [ 11:10]
    تاریخ عضویت
    1386-7-02
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    13,995
    سطح
    76
    Points: 13,995, Level: 76
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 507 در 236 پست

    Rep Power
    73
    Array

    RE: آقای مدیر ای كاش می تونستی!!!؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط گرد آفرید
    با این سخن *شما*=محترمانه (و نه توی=خودمانی دروغی و نامحترمانه) کاملاً هم سویم و آن را مایه امیدهایی می دانم.


 
صفحه 4 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. حال و احوال هستی
    توسط هستی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 خرداد 92, 02:14
  2. آقای مدیر ای كاش می تونستی!!!؟ (جديد)
    توسط غریب آشنا در انجمن بهترین های تالار همدردی از دیدگاه اعضاء
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: جمعه 22 مرداد 89, 14:11
  3. براستی س ک س چه فایده ای دارد ؟
    توسط همسفر در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 بهمن 87, 12:43

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.