به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 33 , از مجموع 33
  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 11 مرداد 92 [ 18:19]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    67
    سطح
    1
    Points: 67, Level: 1
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    تشکرها
    6

    تشکرشده 12 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    فقط 21 سالته
    کلی وقت داری برا ترمیم احساست ...
    اما من ...
    تا چقدر زمان باید بدم به خودم تا ترمیم شم؟
    کاش سنم کمتر بود

  2. #32
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 شهریور 92 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1392-3-28
    نوشته ها
    91
    امتیاز
    461
    سطح
    9
    Points: 461, Level: 9
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 87 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر فروردین نمایش پست ها
    فقط 21 سالته
    کلی وقت داری برا ترمیم احساست ...
    اما من ...
    تا چقدر زمان باید بدم به خودم تا ترمیم شم؟
    کاش سنم کمتر بود
    امید وارم زود تر مشکل شما هم حل بشه!

    - - - Updated - - -

    با تشکر از سبحان جان
    نقل قول نوشته اصلی توسط sobhan13 نمایش پست ها
    1- تو خونه نمون تا جای ممکن
    2- اگه خونه هستی تو جمع باش نه که بری تنها تو اتاقت
    این روزا خونواده سر همین مسئله کمی باهام مشکل دارن! و بهتر بیشتر تنها باشم!
    3- اگه واست امکان داره چند روز برو خونه یکی ، مثلا خونه مادربزرگت یا هر جا که راحتی تا محیط زندگیت تغییر کنهفامیل هامون این شهر کم هستن و اونقدر صمیمی نیستیم که بشه رفت خونشون!
    4- نمازماه رمضون بهنونه ی خوبی برای با خدا بودن ازش استفاده می کنم!
    5- شروع نکردن رابطه ای جدید
    6- کنترل افکار ، یه روشهایی خودم کشف کردم که جواب گرفتم :
    تو این مدت خیلی سرد شدم با اینکه قبلنا آدم احساسی بودم ولی الان هیچی روم تاثیر نداره و کسی به دلم نمی شینه که برم سمت یه رابطه جدید!

    اگه یه جا تنهایی و فکرت داشت میرفت ... سری از جات پاشو و تغییر وضعیت بده ، مثلا الکی برو یه لیوان آب بخور یا تلویزیون روشن کن شروع کن به آواز خوندن یا هر کار دیگه . (این روش کنترل افکار )

    اما یه کار میگم که تمرینه واسه قدرت مند شدن افکارت !

    من جواب گرفتم اما اگه دیدی نمیتونی ادامه نده من واسه خودم اسمشو گذاشتم آهنگ درمانی !

    با هندس فری آهنگ های غمگین یا احساسی گوش کن بزار قشنگ روت فشار بیاد حتی اشک تو چشمات جمع بشه یا گریه کنی بعد تو همون حالت سعی کن بری تو فازه بیخیالی و بی اهمیتی ! حالا دیگه با هر روشی که خودت میدونی . بعد به یه جایی میرسی که دیگه عاشقانه ترین و احساسی ترین و غمگین ترین آهنگ ها روت بی تاثیره ! یعنی آهنگ گوش میدی ولی هیچ واکنشی نداری و فقط یه صدا میشنوی ! باور کن اینقدر ذهنتو قوی میکنه که بعدش خودت تعجب میکنی چقدر راحت میتونی افکارت رو تحت کنترل داشته باشی .
    به نظرم یه جور بدن سازی واسه ذهنه

    اما اما ...
    بعد از این مرحله به جای خوبش میرسیم ، چون من واسه خودم هدفم این نبود که احساس رو از بین ببرم ، هدفم از این روش تحویله یه آدمه بی احساس ، بی عاطفه و خشک و عصبی نیست پس بعد از این که تونستی یه آهنگ که باهاش خاطره داری رو گوش بدی و خیلی راحت ازش رد بشی آماده ی مرحله ی بعد هستی !

    دیگه میری تو فازه آهنگ های شاد و عاشقانه از نوع مثبت و امید بخش و دوست داشتن و تریپ عاشق و معشوق و رسیدن به عشق و از ای حرفا .... !
    حالا باید بتونی با شنیدن این آهنگ ها خودت رو خیلی راحت باهاش همراه کنی و ذهنتو آماده کنی که میخوای عاشق بشی و بهترین و مهربون ترین همسر در انتظاره توست تا همه احساستو تقدیمش کنی ، فقط لازمه واسه خودت یه دختر خیالی بسازی یا اگر خانوم بودی یه پسر خیالی ! و همراه آهنگ واسه خودت تصویر سازی کنی و لذت ببری از این همه عشق
    گاهی حتی میتونی تو هم همراه آهنگ بخونی و دیگه قشنگ بری تو حس .

    یعنی بعد از یه مدت آنچنان زندگیت عادی میشه که حتی اگه طرفو از نزدیک هم ببینی خیلی راحت برخورد میکنی که خودت شگفت زده خواهی شد که چطور ممکنه
    ممنون از راه حلت به نظر جالب می یاد سعی می کنم امتحانش کنم ولی به نظر یه کم سختهه !!! :)

  3. 2 کاربر از پست مفید shervin تشکرکرده اند .

    roze sepid (چهارشنبه 16 مرداد 92), sobhan13 (پنجشنبه 10 مرداد 92)

  4. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 شهریور 92 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1392-5-09
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    79
    سطح
    1
    Points: 79, Level: 1
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array
    داش من می فهمت شرمنده اینطوری میگم اما اگه خیلی میخواستیش دهنت سرویس میشه تا فراموشس کنی بهتره با دوستات بری بیرون کمتر بهش فکر کنی خوش بگذرونی بری باشگاه بدنسازی یا والیبال اینطوری بهتر فراموش میکنی منم اینکار رو کردم

  5. کاربر روبرو از پست مفید ehsan0281 تشکرکرده است .

    shervin (پنجشنبه 10 مرداد 92)


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.