دوتاپیک شما که با همین عنوان بود در هم ادغام شدند . لطفاً از ایجاد تاپیکهای متعدد با یک مضومن و محتوا بپرهیزید و یک
تاپیک را صرفاً دنبال کنید
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
دوتاپیک شما که با همین عنوان بود در هم ادغام شدند . لطفاً از ایجاد تاپیکهای متعدد با یک مضومن و محتوا بپرهیزید و یک
تاپیک را صرفاً دنبال کنید
تشکرشده 11 در 5 پست
از دوست عزیز hanafurtur
عذرخواهی میکنم که حرف بی ربطی رو در تاپیکش می نویسمببخشید عزیزم ، اومدم با فرشته مهربون حرف بزنم
سلام فرشته مهربون عزیز
دنبال یه رد پایی از شما می گشتم که اینجا دیدمت
می دونم نباید اینجا چیزی بگم ، شاید دعوام کنی ، ببخشید
اما واقعا می گم : دلم برات تنگ شده
من 2 سال پپیش چقدر باهات حرف زدم اما نبودم و دوباره اومد م با یه موضوع جدید
نمی دونم تاپیک منو خوندی یانه
اما ازت خواهش می کنم که بخونیش و راهنماییم کنی
http://www.hamdardi.net/thread-28838.html
دوست دارم عزیزم ، منتظرتم
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)