به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 39 , از مجموع 39
  1. #31
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عزیزم در مورد مشکل اون روز که قهر کردی و رفتی خونه پدرت و اعتراض داری که چرا همیشه من باید پیش قدم بشم ، می خواستم بگم که داری اشتباه میکنی ، همسرت بهت اس ام اس زده که برگرد خونه ، خوب این هم یک جور پیش قدم شدنه . عزیزم خیلی مشکلات رو بزرگ میکنی . و داری برای خودت مشکل میسازی .
    واسه دروغ همسرت هم به نظرم شاید یک جورایی میخواسته بهت بگه که حالم خوب نبوده برای همین نتونستم بیام دنبالت .
    شاید هم حالش انقدر بد بوده که نتونسته بره سر کار و نخواسته ناراحتت کنه .

    اگر من بودم با مهربونی یک جوری که فکر نکنه میخوام بازخواستش کنم ، بهش میگفتم عزیزم من یک سوال برام پیش اومده ولی شاید دارم اشتباه میکنم ، میخواستم از خودت بپرسم تا بهم بگی اگر دارم اشتباه میکنم ، بعد بهش بگو که از صحبتات با دوستت احساس کردم که نرفتی سر کار ، من دارم اشتباه میکنم ؟
    و هر جوابی بهت داد اصلا بحث رو کش نده و به همون حرفی که بهت میزنه اکتفا کن و بهش نشون بده که بهش اعتماد داری . همین . دیگه تمومش کن .

  2. کاربر روبرو از پست مفید tamanaye man تشکرکرده است .

    شیدا. (دوشنبه 24 تیر 92)

  3. #32
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array
    سلام صبا عزیزم! من 29 همسرم 35 - تدریس میکنم - من فوق لیسانس همسرم لیسانس - بچه دوم خونه هستم - الان تابستونه تعطیلیم. آشپزی میکنم غذاهای جدید درست میکنم. خونه داری میکنم .بعد از ظهرها میرم خونه مامانم. غروبا با همسرم میریم بیرون تقریبا هر روز این کارو میکنیم. 2-3 بار تو هفته هم به پدرشوهرم سر میزنیم. به جز همسرم مامانم بابام خواهرم برادرم و تعدادی از اقواممون رابطه خوبی با هم داریم و همه جوره میتونم روشون حساب کنم. یه دونه ام دوست صمیمی دارم. الانم قبل از عادت ماهیانه ام نیست. منم یه چیزی بگم این که گفتی دوست داری یکی شدیدا نازتو بکشه صاف زدی تو هدف
    من رک حرفمو بزنم؟
    قول بده ناراحت نشی؟ مرسی که قول دادی

    واکنشت به رفتارهای همسرت اصلا به یه خانم 29 ساله با تحصیلات عالی شباهت نداشت و نداره
    من فکر کردم یه دختر نهایتا 21 و22 ساله که یا ته تغاریه یا تک فرزند باشی که فقط خانه دار و هیچ مشغولیتی جز گیر دادن و نق زدن نداره
    خیلی خام و بی تجربه برخورد کردی تازه فکر کنم سابقه تاهلتون هم 4 سال باشه.
    اگه بخوای این روند رو ادامه بدی منتظر یه بحران اساسی تو زندگیت باش، ببین من کی گفتم

    چون تعطیلاتت زیاد شده میزان ناز کردنت و همچین تمرکزت رو همسرت بیشتر شده
    یه فکر اساسی واسه این بیکار بودنت بکن که تا مهر که کلاسات باز شروع میشه خطرناک به نظر میایی

    واسه اینکه ناز آدم رو بخرن حتما نباید یه موضع رو کش داد یا زیادی خوب بود(قضیه معطل شدن همسرت و ... یعنی من خیلی خوبم قدرمو بدون، نازمو بیشتر بکش) خودت باش، شرایط طرفت رو هم در نظر بگیر و بوقتش با یه سری حرکات ظریف بهش نزدیک شو.

    ببین قول داده بودی ناراحت نشیا

  4. 2 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (سه شنبه 25 تیر 92), شیدا. (دوشنبه 24 تیر 92)

  5. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 مرداد 93 [ 12:35]
    تاریخ عضویت
    1391-7-12
    نوشته ها
    90
    امتیاز
    1,935
    سطح
    26
    Points: 1,935, Level: 26
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    271

    تشکرشده 287 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    مرسی صبا جان. نه عزیزم واسه چی ناراحت شم؟ من اومدم اینجا که مشکلم برطرف بشه نه اینکه ناراحت بشم حرفهات رو همه اشو قبول دارم و میخوام سعی امو بکنم از این شخصیت وابسته و مهرطلب رها شم.

    - - - Updated - - -

    راهنمایی همه دوستان رو با جون و دل میپذیرم
    ویرایش توسط ستاره تنها : دوشنبه 24 تیر 92 در ساعت 14:02

  6. 2 کاربر از پست مفید ستاره تنها تشکرکرده اند .

    نازنین آریایی (سه شنبه 25 تیر 92), شیدا. (دوشنبه 24 تیر 92)

  7. #34
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 آذر 92 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1392-4-25
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    131
    سطح
    2
    Points: 131, Level: 2
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 16 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سلام

    نقل قول نوشته اصلی توسط ستاره تنها نمایش پست ها
    مرسی صبا جان. نه عزیزم واسه چی ناراحت شم؟ من اومدم اینجا که مشکلم برطرف بشه نه اینکه ناراحت بشم حرفهات رو همه اشو قبول دارم و میخوام سعی امو بکنم از این شخصیت وابسته و مهرطلب رها شم.

    - - - Updated - - -

    راهنمایی همه دوستان رو با جون و دل میپذیرم


    عزیزم سلام..
    من داشتم همینجوری تو این سایت گشت میزدم....تاپیک تورو که خوندم پشتم لرزید!!!
    نتونستم عضو نشم و حرفامو بهت نگم!
    من خیلی از شما کوچیکترم!22 سالمه اما یه عقیده ی قوی تو زندگیم دارم اونم اینه که زندگیه متاهلیه من ارزشش خیلی والاتر از اونه که بخوام با قهر و جدل از زیباییاش کم کنم...من تو زندگیه متاهلیم چیزایی رو فهمیدم که شاید دونستنش به شما هم کمک کنه!
    هیچوقت از شوهرن انتظار عذرخواهی نداشته باش! مردا مث زنا پشیمونیشونو ابراز نمیکنن! وقتی شوهرت اس داده که بیا خونه یعنی پا پیش گذاشته! مردا با عمل عذرخواهی میکنن نه با زبون .نباید مجبورشون کنی به زبون بیارن!چون ممکنه تظاهر کنن و یه روز خسته بشن.همین که بغلت کرده و بوسیده یعنی عزیزم من از گرمای هوا و روزه و هزار تا کوفت و زهرمار دیگه کلافه بودم!
    نمیخوام سرزنشت کنم که چرا از خونه رفتی ...اما حالا که برگشتی اینو اویزه گوشت کن هیچوقت نذار مشکلاتت از در خونت بیرون بره تا هر کسی به خودش اجازه دخالت در اونو بده!
    انقدر زن باش که شوهرت جلوت قد خم کنه! هیچ زنی با قهر احترامش بیشتر نمیشه!
    منم یه زمانی همش منتظر بودم شوهرم نازمو بکشه!همیشه تو دعواها این من بودم که عذر خواهی میکرد! از این وضعیت خسته شده بودم.فکر میکردم انقدر برای شوهرم بی اهمیتم که حاضر نیست کاری بکنه!
    اما یه روز مادر شوهرم حرفی بهم زد که زندگیمو تغیر داد....
    بهم گفت مردا بنده ی محبتن! توقعتو تو زندگی بیار پایین ! یه ماه این کارو بکن! تو این یه ماه بدون منت محبت کن.بدون توقع یه دستت درد نکنه!
    تو اشتی پیش قدم شو .بهم گفت کوچیکی کن تا بزرگ بشی! تو اون مدت همه ر واسه شوهرم کردم...اون بد اخلاقی میکرد من عذرخواهی میکردم! دعواهارو همیشه با شوخی و دو تا بوس تموم میکردم!
    باورت نمیشه از اون روز زندگیم شده بهشت......شوهرم میگه وقتی میبینم انقد خوبی من چه طور بد باشم!
    عزیزم به خدا اثری که تو محبت کردن هست تو قهر و لجبازی نیست!
    یه چیز دیگه مردا تو عصبانیت بر خلاف زنها که دوست دارن حرف بزنن به سکوت احتیاج دارن! یه وقتایی بهم زدن این سکوت باعث کلافگیشون میشه!
    به خدا تو زندگی زناشویی باید بی منت محبت کرد !
    هیچوقت با سوالای پی در پی باعث نشو شوهرت بهت دروغ بگه وهرروز به شوهرت بگو که دوسش داری و مطمین باش اون تو عمل پاسخ میده! بهش اس ام اس بده وقتی سر کاره! هروقت که احساس کردی چقدر دوسش داری بهش یاداوری کن و از اینکه میگه منم همینطور احساس سردی نکن و از دوست داشتن شوهرت لذت ببر!
    کوچکترین دعواها یه وقتایی با یه لجبازیه کوچیک یه زندگیه قشنگ و نابود میکنه! برای زمدگیت برای عشقت بجنگ!
    و از همه مهمتر پیش دوستا و خانوادت از شوهرت بدگویی نکن!


    - - - Updated - - -

    ببخشید پرچونگی کردم اما وقتی میبینم زندگیهایی که میشه پر از عشق باشه داره سرد میشه تنم میلرزه!

    راستش پدر و مادر من عصبی و پرخاشگرن و خانواده شوهرم فوق العاده اروم و متین!
    من ازراه پدر و مادرم پیش میرفتم و داشتم همه چیو خراب میکردم!
    راه کوتاه اومدن و صلح راهی که مادر شوهر نازنینم بهم داد هم امتحان کردم!
    شما هم امتحان کنین اگه نتیجه ندیدین به شیوه خودتون برگردین!ضرر نداره!

  8. 3 کاربر از پست مفید helma تشکرکرده اند .

    milad08 (سه شنبه 25 تیر 92), shabe niloofari (سه شنبه 25 تیر 92), tamanaye man (سه شنبه 25 تیر 92)

  9. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 مرداد 92 [ 02:16]
    تاریخ عضویت
    1392-4-24
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    175
    سطح
    3
    Points: 175, Level: 3
    Level completed: 50%, Points required for next Level: 25
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class7 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 12 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    در جواب دوست عزیزم helma :
    دوستم خوب هر کسی در مقابل این یک ماه خوبی ممکنه عکس العمل متفاوتی نشون بده. شوهر شما درک موقعیتش بالا بوده و قدر دان بوده و به خودش اومده.

    من به شخصه تو این دو سال و نیم عقدم همیشه دعوا ها رو با نوازش و محبت خاتمه میدادم اما حالا به جایی رسیده که وظیفه ی من شده این امر و شوهرم دیگه از غرورش نمیگذره و من باید حداقل یک روز کم محلی و بد اخلاقیو تحمل کنم.

    و اینکه واقعا مگر زن موجود لطیف و شکننده ای نیست؟ پرا باید مدام شخصیتش و روحش به خاطر غرور مردا زیر پا له بشه؟

    ستاره ی عزیزم. اعتدال رو برقرار کن. اگر در ابتدای هر بحثی دیدی کار داره به جاهای باریک میکشه سکوت کن. و یا بگو حق با شماست و نذار حرف ها و کارهای بعدی به ضرر خودت تموم بشه. نه زیاد وابسته باش نه زیادی محبت کن که واقعا آسیب میرسونه.
    همیشه خوب باش ، اما خوبیو راحت خرج نکن.
    امیدوارم منظورمو رسونده باشم.

  10. کاربر روبرو از پست مفید آواز تشکرکرده است .

    نازنین آریایی (سه شنبه 25 تیر 92)

  11. #36
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 مرداد 93 [ 12:35]
    تاریخ عضویت
    1391-7-12
    نوشته ها
    90
    امتیاز
    1,935
    سطح
    26
    Points: 1,935, Level: 26
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    271

    تشکرشده 287 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من هم از آواز و هم از هلما عزیز کمال تشکر رو دارم ولی از نظر من هیچ کس در این دنیا ظرفیت گذشت همیشیگی و پیوسته و بی چون وچرا طرف مقابلش رو نداره. همیشه خوب بودن مهربون بودن وبیجا گذشت کردن فقط ارزش آدمو میاره پایین. آدم خوبه میانه روی داشته باشه. به جا حقشو بخواد؛ به جا گذشت کنه؛ به جا معذرت خواهی کنه ؛ به جا انتظار عذرخواهی داشته باشه. به جا عشق ورزی کنه و به جا دوری کنه! در جواب هلما عزیزم باید بگم کاری که تو دوست عزیز به من میگی انجام بدم؛من توی 4سال زندگی مشترکم انجام دادم. حتی به جرات میتونم بگم بیشتر از اون چیزی که تو یا هرکدوم از دوستان این تالار فکرشو بکنن. اما خواهرم جواب عکس داد. همسر مهربون و آسمونی و عاشق پیشه من تبدیل شد به یه آدم متوقع که من دیگه از پس خواسته هاش برنمیامدم و دیگه همه چی فقط از طرف من بود. البته منم تقصیر داشتم. چون به گفته کارشتاسان این تالار من جایی برای ابراز محبت همسرم باقی نداشته بودم. ولی حالا با کمک همه دوستان خوبم در این تالار میخوام خودمو دوست داشته باشم اعتماد به نفس داشته باشم درست عمل کنم. میخوام زندگیم از این تک محوری دربیادو همسرم واسم همه چیز نباشه فقط جای خودش باشه. بخدا این جوری هم میشه عاشق بود اینجوری هم عاقلانه تره هم واسه من وهم واسه همسرم آرامش و خوشبختی بیشتری رو بهمراه داره. میخوام بزارم همسرم نفس بکشه

  12. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 آذر 92 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1392-4-25
    نوشته ها
    11
    امتیاز
    131
    سطح
    2
    Points: 131, Level: 2
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 16 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array
    چی بگم واللا!هرکس بلاخره قلق زندگیشو بدست میاره,
    ولی اونچع که مسلمه قهر و از خونه رفتن راش نیست

    امیدوارم زندگیت همیشه خوب باشه عزیزم

  13. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 مرداد 93 [ 12:35]
    تاریخ عضویت
    1391-7-12
    نوشته ها
    90
    امتیاز
    1,935
    سطح
    26
    Points: 1,935, Level: 26
    Level completed: 35%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    271

    تشکرشده 287 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اونچه که از اسم تاپیکم واضح و مشخصه من هرگز دیگه از خونم نمیرم

  14. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 31 شهریور 92 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    537
    سطح
    10
    Points: 537, Level: 10
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 22 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام.مساله شما خیلی کوچیک و بی اهمیت بوده بذارید به حساب خستگی
    وقتی به شما پیامداده مطمئن باش از رفتارش پشیمون باشه
    شاید واقعا مریض باشه
    چرا اینطوری فکر نمی کنی مثبت فکر کن.بعضی از اقایون عذر خواهیشون با صدا کردن همسر یا حرف یا یک اس ام اس هست مطمئن باش هم دوست داره هم دلتنگت. اگه مشکلاته منو بفهمی می گی خدایاشکرت

    موفق باشی منو دعا کن


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.