سلام:)
حزب های 115 و116 رو میخونم
1جن -آخر مرسلات
تشکرشده 2,293 در 573 پست
سلام:)
حزب های 115 و116 رو میخونم
1جن -آخر مرسلات
مسافر زمان (جمعه 07 تیر 92), صنا (چهارشنبه 19 تیر 92), صاعد (جمعه 07 تیر 92)
تشکرشده 2,343 در 504 پست
سلام
حزب 117 رو می خونم
1 نبأ- 1 انفطار
ذکر روز جمعه اللهم صل علی محمد و ال محمد
reihane_b (جمعه 07 تیر 92), مسافر زمان (جمعه 07 تیر 92), صنا (چهارشنبه 19 تیر 92)
تشکرشده 2,343 در 504 پست
سلام
حزب 118 رو می خونم
1انفطار- 1 اعلي
ذکر روز شنبه یا رب العالمین
rozaneh (چهارشنبه 19 تیر 92), مسافر زمان (شنبه 08 تیر 92), صنا (چهارشنبه 19 تیر 92)
تشکرشده 2,293 در 573 پست
سلام:)
حزب 119 و120 رو میخونم
1 اعلی - آخر ناس
در پناه قرآن
صدق الله العلی العظیم
rozaneh (چهارشنبه 19 تیر 92), ویدا@ (یکشنبه 09 تیر 92), مسافر زمان (شنبه 08 تیر 92), صنا (چهارشنبه 19 تیر 92), صاعد (شنبه 08 تیر 92)
تشکرشده 462 در 107 پست
سلام به همه دوستان قديم و جديد
خدایا قرار ده روزه ام را در این ماه روزه روزه داران واقعى
و شب زنده داری ام را نیز مانند شب زنده داران
و بیدارم کن در آن از خواب بی خبران
و گناهم را بر من ببخش اى معبود جهانیان
و درگذر از من اى درگذرنده از گناهکاران . .
دوستان خوبم ضمن تبريك فرا رسيدن ماه بخشش و مغفرت اگر موافق باشيد مثل سال پيش ختم قران رو شروع كنيم ، تا تشكر ويژه از پاييزان عزيز بخاطر ايجاد اين تاپيك معنوي
با اجازه حزب 1 با من
التماس دعا[/QUOTE]
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
با سلام و تبریک حلول ماه رمضان
از صنا بخاطر تقسیم بندی حزب قرآن ممنون.امیدوارم مثه پارسال بتونیم دو بار(حتی بیشتر) ختم قرآن داشته باشیم....
حزب 2 با من
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
با سلام و احترام
ضمن تشکر از همه اعضایی که در پر رونق شدن این تاپیک انرژی گذاشته اند، به استحضار عزیزان می رساند که لینک تلاوت و ترجمه قرآن نیز به تالار همدردی اضافه شده است که دوستان می توانند به صورت آنلاین استفاده کنند.
سایت مربوط به استاد حسین انصاریان هم شامل سرفصل های غنی هست که می توان در ایام ماه مبارک رمضان از آن استفاده کرد.
تشکرشده 2,343 در 504 پست
سلام
حزب 3 امشب می خونم.
بقره 75 - 106
ویرایش توسط صاعد : چهارشنبه 19 تیر 92 در ساعت 20:55
تشکرشده 462 در 107 پست
سلام، صبح اولين روز هفته بخير و شادي
حزب 4 با من
ذکر روزشنبه یا رب العالمین
طاعاتتـون قبــول
التماس دعـــــــا
![]()
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
سلام دوستان
حزب 5 با من.
موفق باشید
O.o°•♥خـــٌـدایــا راز دل با تــو چـہ گویَـم ڪِہ تــو خــود راز دِلــــی ♥•°o.O
http://gifportal.ru/data/smiles/cveta-674.gif
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)