سلام.من اگه جای شما بودم از خجالت می مردم.
تشکرشده 5 در 4 پست
سلام.من اگه جای شما بودم از خجالت می مردم.
یعنی چی که ازخجالت میمردم!منظورتوواضح تربگو؟![]()
تشکرشده 4 در 3 پست
سلام
من نوید هستم و تازه با این تالار گفتگو اشنا شدم و تعجبم رو برانگیخت.یا ایرانی ها خیلی دروغگو و پرابهام هستند یا خیلی فوق العاده هستن!!مگه میشه یه دختر(یا زن) ایرانی با قامت دو متر تو خیابان های تهران راه بره و همه دهنشون باز نمونه؟ پس چرا من یه همچین نمونه هایی رو از نزدیک ندیدم؟!مگه میشه؟این موضوع تو آمریکا واروپا پذیرفته شده است اما می تونه ذهن یه ایرانی رو تا هفته ها به خودش مشغول کنه.!من تو همین دو روزه که این تالار گفتگو رو شناختم چند موردمطلب ارسال شده درمورد زن ها ودختر های درشت اندام ایرانی خوندم که هنوز باورم نمی شه تو ایران زن های با این قد و اندام( اصطلاحا full figure ) باشند؟هنوز احساس می کنم خیلی هاشون دروغ می گن.؟!تازه خیلی از این زن ها با مرد های با اندام پایین تر از متوسط ازدواج کردن؟ من همیشه برام هیجان انگیزبوده که کنار یه دختر درشت اندام راه برم یا یک کم تماشا کنمش چون به نظرم کمیاب و گرانبهاست ولی خیلی کم پیش اومده یه همچین نمونه ای ببینم.یعنی ممکنه؟ من که فکر نمی کنم؟
نظر شما چیه؟
متشکرم
BYE
fred_11 (سه شنبه 05 مهر 90)
امکان نداره قد یه دختر انقدر بلند باشه!!!
جوانه؟؟؟ (دوشنبه 13 خرداد 92)
تشکرشده 839 در 268 پست
سلام
با خانومتون صحبت کنید.بگید واسه یه مرد این رفتار تحملش سخته.به قول یکی از دوستان تحقیر کنندست.
باشگاه هم توصیه خوبیه.
تا اینجاش شاید بگید خب اینم که حرف همون دوستان قبلی رو زد.چه لزومی بود به پست گذاشتن.
من میخواستم فقط نظرتون رو به یه جمله مهم از خودتون جلب کنم.
" مشکل چندانی نداریم "
این مهمه.باقیش قابله حل.
فقط خدا
تشکرشده 1,881 در 749 پست
بچه ها تاپیک تاریخ گذشته است. دقت کنید:mad::mad::mad:
faghat-KHODA (دوشنبه 13 خرداد 92)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)