اسمانی عزیزبله یجورایی داره و عملی میکنه والبته حتی اگه مدرکی نباشه مردم دوست دارن باور کنن تا سوژه ای برای غیبت هاشون باشه.وتو جامعه ما مردا اگه گناه بزرگی کنن بچشم نمیاد اما زنها حتی اگه یک خطا ازشون سربزنه از دید مردم زن خیلی بدیه که با وجود شوهر ارتباط دوستی داشته باشه.منم بهش خیلی اصرار ب اوردن بچه دوم داشتم بهیچ وجه قبول نمیکنه همه زندگیش رو در بچه اش خلاصه کرده میترسم شوهرش بخاطر بیتوجهی وبیمیلی در روابط جنسی کم کم ازش خسته بشه






علاقه مندی ها (Bookmarks)