به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 59
  1. #41
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    محرک جان،

    پست اولت را بخون.
    دختره یعنی چی؟ این خانم دختردایی شماست. همسر شماست.
    دنبال مقصر نگردید. فرض که مقصر پیدا شد می خواهید چیکار کنید؟ زندانیش کنید؟ یا جریمه اش کنید؟

    مشکلات زندگی زناشویی با لجبازی و دعوا بدتر می شه.
    خانمها احساسی تر عمل می کنند. تا حد ممکن خاله و ... را از ماجرا خارج کنید ( چون در مورد خاله ها نوشتید گفتم )

    از یک بزرگتر کمک بگیرید. یکی غیر از خانواده درجه یک شما و ایشون.
    از دایی بزرگترتون که عموی ایشون هم هست. از پدربزرگتون. از یکی از بزرگان فامیل.

  2. #42
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 خرداد 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    337
    سطح
    6
    Points: 337, Level: 6
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 27 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نامزدم از اینکه به مادرم فش داده و به اون چنگ انداخته.همه جا با افتخار میگه که ببینید چه دختر با عرضع ای هستم تا حالا هیچکس کاری که من کردم نکرده.

    تنفر و کینه ام هر روز داره بدتر میشه فقط به فکر انتقامم. انتقامی که تا حالا در ایران کسی انجامش نداده
    دارم میترکم

    - - - Updated - - -

    امروز رفتم دادگاه براش اظهارنامه تمکین فرستادم که باید مدت 48 ساعت بیاد خونه اگه اومد میکشمش اگه نیومد که دیگه از بابت نفقه راحتم
    اما احتمال میدم بیاد اون وقت دنیا رو میارم جلوی چشاش

  3. #43
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    آقای محرک آروم باشید. این کاری که دارید برنامش رو میریزید، کاری نیست که تو ایران کسی انجام نداده باشه. اتفاقا خیلی هم تست شده، و عواقب بدی هم براتون داره. حتی یه کبودی ساده میتونه حسابی به ضررتون تموم بشه!

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...



  4. کاربر روبرو از پست مفید میشل تشکرکرده است .

    (محرک) (چهارشنبه 04 اردیبهشت 92)

  5. #44
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 خرداد 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    337
    سطح
    6
    Points: 337, Level: 6
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 27 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط میـشل نمایش پست ها
    آقای محرک آروم باشید. این کاری که دارید برنامش رو میریزید، کاری نیست که تو ایران کسی انجام نداده باشه. اتفاقا خیلی هم تست شده، و عواقب بدی هم براتون داره. حتی یه کبودی ساده میتونه حسابی به ضررتون تموم بشه!
    کبودی بی آبرویی و بی عفتی و رسوایی رو میزنم و بعد خودکشی میکنم
    و روحم نظاره گر خودکشی نامزدم و پا به فرار پذاشتن خانوادش از استان هست

  6. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 13 تیر 93 [ 20:39]
    تاریخ عضویت
    1392-1-07
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    1,246
    سطح
    19
    Points: 1,246, Level: 19
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 298 در 112 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بر تو محرک عزیز با این امیدواری که به زندگی داری !!!
    این رسمش نیست دوست عزیز
    مشکلاتی پیش اومده ، اما چرا شما آتش رو شعله ورتر میکنی دوست من ؟!
    زندگی رو بیشتر از این برای خودتون تلخ نکنین
    توافقی از هم جدا بشین و بیشتر این اعصاب خودتون رو خراب نکنید

  7. کاربر روبرو از پست مفید هدف تشکرکرده است .

    (محرک) (چهارشنبه 04 اردیبهشت 92)

  8. #46
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 خرداد 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    337
    سطح
    6
    Points: 337, Level: 6
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 27 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط هدف نمایش پست ها
    درود بر تو محرک عزیز با این امیدواری که به زندگی داری !!!
    این رسمش نیست دوست عزیز
    مشکلاتی پیش اومده ، اما چرا شما آتش رو شعله ورتر میکنی دوست من ؟!
    زندگی رو بیشتر از این برای خودتون تلخ نکنین
    توافقی از هم جدا بشین و بیشتر این اعصاب خودتون رو خراب نکنید
    جدا نمیشه نمیدونم نیتش چیه. دیگه ابرویی برامون نزاشته چکار کنم؟
    به خدا دیگه قلبم داره از کار میفته.یک طرف مغزم بدجور درد میکنه.
    شما بگید رسمش چیه؟

  9. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 خرداد 92 [ 13:24]
    تاریخ عضویت
    1392-1-31
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    118
    سطح
    2
    Points: 118, Level: 2
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام محرک عزیز کسی یک شبه اینجوری نمیشه یا از قبل میدونستی واز دوست داشتن زیاد رفتی خاستگاری یا اینکه تو فامیل کسی رو داری که شما رو دوست داره و داره راه اشتباه رو یاد همسرت میده یا دوستانی داره که بهش حسادت میکنن و برای مهریه نیست چون یک بار بره دادگاه میفهمه که نمیشه به سادگی مهریه گرفت یا شما رو به خشم میاره که از کوره در برین و مثل خودش رفتار کنید سعی کن مثل خودش رفتار کنی و فقط صبور باش سعدی معتقد است که هر انسانی هوشش و استعداد و عادات نیکو یا زشت را از والدین به ارث میبرد و بنابر این کسی که فطرتا شایسته است تربیت در او تا ثیر دارد و کسی که نامستعد است تربیت در او موعثر نیست

  10. کاربر روبرو از پست مفید مجید-ر تشکرکرده است .

    (محرک) (چهارشنبه 04 اردیبهشت 92)

  11. #48
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 خرداد 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    337
    سطح
    6
    Points: 337, Level: 6
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 27 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط مجید-ر نمایش پست ها
    سلام محرک عزیز کسی یک شبه اینجوری نمیشه یا از قبل میدونستی واز دوست داشتن زیاد رفتی خاستگاری یا اینکه تو فامیل کسی رو داری که شما رو دوست داره و داره راه اشتباه رو یاد همسرت میده یا دوستانی داره که بهش حسادت میکنن و برای مهریه نیست چون یک بار بره دادگاه میفهمه که نمیشه به سادگی مهریه گرفت یا شما رو به خشم میاره که از کوره در برین و مثل خودش رفتار کنید سعی کن مثل خودش رفتار کنی و فقط صبور باش سعدی معتقد است که هر انسانی هوشش و استعداد و عادات نیکو یا زشت را از والدین به ارث میبرد و بنابر این کسی که فطرتا شایسته است تربیت در او تا ثیر دارد و کسی که نامستعد است تربیت در او موعثر نیست
    فقط انتقام هست که میتونه آرامم کنه.
    این وسط چند نفر باید به دستم کشته بشن.
    خودمم خودکشی میکنم.
    توی این سه ماه اگه حوادث روزنامه ها رو بخونید یقین بدانید من هستم از شمال غرب کشور

  12. #49
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 خرداد 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    337
    سطح
    6
    Points: 337, Level: 6
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 27 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ایییییییییییییییییییییییی یییییییییی خدا چرا منو آفریدیییییییییییییییییییی یییییییییییی چرا خلققققققققققققققققققققممم مممممممم کردی

  13. #50
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    آقای محرک،

    یه مدت کلا بی خیال این موضوع شو. فکر کن ازدواج نکردی. فکر کن اصلا رابطه ای با اون خانم نداری.
    کامل کامل بذار کنار.
    نه تماس بگیر.
    نه جواب بده.
    نه تو خونه در موردش حرف بزن.
    نه اگه اقوام یا کسی حرفی زد جواب بده. بگو من فعلا هیچ حرفی ندارم. شما هم لطفا حرفی نزنید.

    یک ماه یا حتی بیشتر کامل استراحت کن.
    بعد که یک کم جو آروم تر شد، تصمیم منطقی بگیر.
    طلاق یا ازدواج، هر کدوم که باشه، این همه آبروریزی و اعصاب خوردی نمی خواد.

  14. 2 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    asemani (چهارشنبه 04 اردیبهشت 92), ویدا@ (پنجشنبه 05 اردیبهشت 92)


 
صفحه 5 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بین ظاهر و اخلاق موندم :( بعد 5 سال نمیودنم چیکار کنم
    توسط S_H در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 مهر 91, 18:44
  2. دارم دیوانه میشم تو رو خدا کمک کنید
    توسط khad در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 خرداد 90, 23:56
  3. عشق و دیوانگی
    توسط m.mouod در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 مهر 88, 09:21
  4. یک لیوان آب
    توسط shad در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 تیر 88, 12:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.