سلام دوست عزیز دلم واسه اون دختره میسوزه اخه میدونی داری محاکمه اش میکنی خودش نمیدونه ازش خوشت نمیاد چون هرچی میگه مخالفت نمیکنه ؟ ببین با خودت روراست باش از زن زندگیت چی می خوای ؟یه زن اروم که هرچی شما بگی بگن چشم که نمیخوای .(خداروشکر انسان روشنفکری هستین و مثل بابابزرگامون فکر نمیکنید) دوست دارین نظرشو بگه ؟بعدش دلخور نمیشید که چرا تفاهم ندارید؟گمونم اون خانم میترسه شمارواز دست بده که نظری نمیده این عالیه که دوستون داره و میتونم به جرات بگم اولین عشقش در زندگیشید چون نمیدونه باید با دست پس بزنه با پا پیش بکشه.به خودش بگو از زن زندگیت چی میخوای اگه بازم تغییری حس نکردی ادامه نده چون هر دو اسیب می بینید.موفق باشی دوست عزیز![]()







علاقه مندی ها (Bookmarks)