به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 88
  1. #71
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    این اصن قانون زندگیه که یکی بره اون یکی عزیزه ...پدر و مادر بچه شون براشون عزیزه و بلعکس...بچه های این تالار و همه کسایی که میگی ب ما لطف دارن..(این نشون از عزیز بودن من نیست!)...وقتی براشون عزیزم که باعث سر دردشون نشمو... معیار های عزیز بودن چیه!؟.....
    آدم اگه ناخواسته باعث سردرد بشه هیچی از دوستیش تو دل اطرافیانش کم نمیشه...ولی اگه خواسته دیگران رو اذیت کنی یعنی دوستشون نداری پس شما هم لیاقت دوست داشتن اونارو نداری(منظورم هممونه نه شخص شما)
    عزیز بودن معیارای متفاوتی داری برای اشخاص مختلف داره! ولی هر آدمی قابل دوست داشتن هست حتی فقط برای چند نفر...
    آرامش با این چیزا ب دست نمییاد...نمیدونم منظورتون از آرامش چیه! ولی آرامش ی که من بهش فک میکنه هیچ جوره راه نداره! آرامش م روییای و فانتزی نیست همونیه که صفحه 6 تو پست 57 گفتم..آرامش من وقتی مییاد که بفهمم هیچکی هیچکی رو تحقیر نمیکنه..این که بدونم زنده بودنم ب درد ه کسی میخوره یا نه! یعنی میتونم بره کسی کاری کنم یانه...
    خیلی از راه هایی که شما رو به آرامش میرسونه راه های منم هست!!
    ولی هیچوقت اون روزی نمیرسه که شما منتظرش هستی که کسی کسی رو تحقیر نکنه.شما داری خودت همین کارو میکنی(تو پست های دیگه تون متوجه شدم) شمایی که آرامشت با این حس میاد چه برسه به بقیه...
    ولی منم خیلی برام مهمه که بدونم زنده بودنم به درد کسی میخوره یانه...براهمین بجای اینکه خیال خودمو راحت کنم و دست رو درست بذارم بگم نه وبعدشم خودکشی...دارم میرم به دنبال اینکه به درد این دنیا ومردمش بخورم.شما نشستی ومیگی زنده بودنم به چه درد میخوره،خب حتما به درد میخورده ه الان زنده ای دیگه.
    اصلا 4تا نون برای پدر مادرت که میخری یعنی زنده بودنت به درد میخوره.همه که نمیتونن موسسه خیریه بزنن یا پزشک بشن یا یه جیزی خارق العاده ای اختراع کنن تا معلوم بشه که مفیدن برا جامعه.
    ما میتونیم خیلی تاثیر گذار باشیم.حتی با یه فکر ساده با یه حرف ساده بایه لبخند ساده با یه همدردی کردن،اگه کاسبی باگرونفروشی نکردن،اگه کارمندی با درست انجام دادن وظیفه ت ،اصلا اگه باوجدان زندگی کنیم یعنی شاهکار کردیم

  2. 2 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    roze sepid (جمعه 09 فروردین 92), باران بهاری11 (جمعه 09 فروردین 92)

  3. #72
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ه.شما داری خودت همین کارو میکنی(تو پست های دیگه تون متوجه شدم)
    اون چند تا پست من تحقیر نبوده! پستهای هدف داربوده اونم بی دلیل نبوده............
    شمایی که آرامشت با این حس میاد چه برسه به بقیه...
    اینو مانیتورتون بَد برداشت کرده:d...
    4تا gif تحقیر نیست..

    - - - Updated - - -

    4تا gif تحقیر نیست..پر از حرفای نگفته ست...

  4. کاربر روبرو از پست مفید 400kg تشکرکرده است .

    reihane_b (جمعه 09 فروردین 92)

  5. #73
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    میدونم که با حرفام حال نمیکنی!!!ولی من خوشحالم بعدچندسال کسی رو می بینم که دغدغه هاش تقریبا دغدغه های خودم حتی خیلی بیشتر.
    شما مهربون تر از خیلی آدمای خیرخواه وظاهرا مهربون وکسایی که فکر میکنن دارن لطف می کنن به جامعه هستی.ولی اینو به هیچکی نشون ندادی تا بشناسنت.
    آرامش با این چیزا ب دست نمییاد...نمیدونم منظورتون از آرامش چیه! ولی آرامش ی که من بهش فک میکنه هیچ جوره راه نداره! آرامش م روییای و فانتزی نیست همونیه که صفحه 6 تو پست 57 گفتم..آرامش من وقتی مییاد که بفهمم هیچکی هیچکی رو تحقیر نمیکنه..این که بدونم زنده بودنم ب درد ه کسی میخوره یا نه! یعنی میتونم بره کسی کاری کنم یانه...
    کاش همه مردم مثل شما فکر می کردن اون موقع خیلی از مشکلات حل میشد...
    دنیا به آدمایی مثل شما نیاز داره،البته اگه فکراتون رو عملی کنی ودست رو دست نذاری!!:mad:

    - - - Updated - - -

    باید برای دغدغه هامون راه حلی پیدا کنیم اگه دوست دارید البته!

    - - - Updated - - -

    4تا gif تحقیر نیست..
    بابا زیر دیپلم حرف بزنید!

    تا gif تحقیر نیست..پر از حرفای نگفته ست..
    شاید...
    راستی این جمله دکترشریعتی شنیدید؟شاید بی ارتباط با شما نباشه:
    حلاج شهرم . كسي نميداند كه زبانم چيست ؟ كه دردم چيست ؟ كه عشقم چيست ؟ كه دينم چيست ؟ كه زندگيم چيست ؟ كه جنونم چيست ؟ كه فغانم چيست ؟ كه سكوتم چيست ؟
    دکتر علی شریعتی / هبوط در كوير / ص209

    همین آدم هایی که میگه ب خودشون این اجازه رو میدن که منو ضد ارزش بدونن...منم ب راحتی میتونم مثل اوناباشم و من اونارو ضد ارزش بدونم اگه بخوام اینطوری باشم فرق من با مردم تو چیه!

    نقل قول:یک آیه در انجیل هست که من خیلی دوستش دارم و فکر میکنم اگر همه ی انجیل تحریف شده باشد این آیه اصیل است , زیرا بوی سخن یک پیغمبر را میدهد و تصور نمیکنم کسانی که به تحریف یک کتاب آسمانی می پردازند این قدر شعور و ذوق داشته باشند که چنین جمله زیبائی بسازند . میگوید : "" ای انسانها از راههائی مروید که روندگان آنها بسیارند از بروید که روندگان آن کم اند ""

    دکتر علی شریعتی / سخنرانی علی حقیقتی بر گونه اساطیر

    وجدانم وقتی راحت ــه که سایت های اینچنینی و مربوط ب ترک خودارضایی هیتلر نشن:D.....
    به نظر خودت اگه همه بیان سمتش خوبه؟
    وجدانم وقتی راحت ــه که خانم ها هم تو خیابون بتونن دوچرخه و موتور سوار بشن...و برن استادیوم....
    خانما مشکلات خیلی مهمتری از دوچرخه وموتورسواری دارن،میتونید ازشون بپرسید.
    نمیگم اینارو دوست ندارن ولی دغدغه هاشون خیلی مهمتر از این چیزاس که شما فکر میکنید.
    دغدغه هایی که شما هم میتونی برای رفعش کاری کنی...
    وجدانم وقتی راحته که بره یه نسل بعد خودم چیزی کاشته باشم که نسل بعد از من برداشت کنه..
    انجامش خیلی راحت تر از چیزیه که فکرشو می کنی...




    شخصیت 21سالگیت برا خودتم ارزشمندتر از اوناست،اینطور نیس؟


    نه...........
    ولی بقیه دوستش دارن!!!:rolleyes:

    دوست داشتن یه چیزیه که بین همه موجودات زنده هست .مهم اینه ک رو چ حسابی دوست داشته باشی و با دوست داشتنت چی کار کنی..وقتی خودتو دوست نداری نمیتونی کسی رو هم دوست داشته باشی...
    قرار نیست با دوست داشتن کار خاصی کنی.
    پس چرا گفتی اون دوست اینترنتی رو دوست داری؟!!پس دوست داشتن رو می فهمی وبلدی،فقط داری محبتت رو اشتباهی خرج کسایی میکنی که لیاقتشو ندارن

    خدایی اگه وجود داره و دلش ب حال ما میسوخت اگه وقت مشاوره بدون دفترچه بیمه داشت میذاشت یه سر بریم پیش خودش صحبت کنیم...
    الانم پیشش هستی،درضمن راحت ترین کار دنیا حرف زدن با خداست!!
    اتفاقا فیروید هم با من هم نظره...دیگه نظر فیروید رو که نمیتونید رد کنید..
    بیشتر درمورد نظرش میگی؟
    ویرایش توسط reihane_b : جمعه 09 فروردین 92 در ساعت 14:18

  6. کاربر روبرو از پست مفید reihane_b تشکرکرده است .

    باران بهاری11 (جمعه 09 فروردین 92)

  7. #74
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array
    سلام
    گفتی آرامش یه روز به چه دردت میخوره..مثل اینکه خوب منظورمو نرسوندم میدونی چرااوناروگفتم بخوری برا اینکه خسته شدی ازخودت از این دنیا ازخدایی ک بارها صداش کردی جوابتونداد فقط تنهاآرزوت اینه ک بخوابی ازین همه غم وپیله ک براخودت ساختی فاصله بگیری امانمیشه حتی چنددقیقه حتی باکلی قرص..پسرخوب برااون موقع دادم برااون موقع ک خوابتم نمیره دیگه چی آرومت میکنه جز اینکه خودت دست بکار شی و خودتوبکشی..
    پسرخوب ی بار شده فقط ی بار آروم خودتو بشکنی با خدایی ک پیشته آروم بحرفی؟نه
    نگو آره چون اون شکستن و اعتماد کردن و آرام شدن با اعتماد بش نبوده ..

    از دل مهربونت گفتی همه آدماهمینن چون از ی فطرتن..باورنداری؟کافیه چندبار با تمام وجود با یکی ازته دل بحرفی اونم همینطور..مهم کارو رفتاریه ک داریم همه فطرت دارن مهم مسیرمونه..بت برنخوره همین ک از دلت گفتی خیلیه چون بعضیا پیله هاشون با هیچی بازنمیشه ازوجودشون نمگن..
    گفتی کارم یا وجودم باارزش باشه می مونم یا انجام میدم..
    من حقیروناچیز ازت میخام ک آروم باشی سعی کنی کمی به حرف بچه ها گوش کنی وانجام بدی..خواهشا جانزن چون این کارت برام ارزش داره..
    شادباشی

  8. 2 کاربر از پست مفید باران بهاری11 تشکرکرده اند .

    400kg (شنبه 10 فروردین 92), reihane_b (جمعه 09 فروردین 92)

  9. #75
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود..
    والامن 3بار دقیق اون توصیه شما رو تو صفحه 7 تاپیک خوندم....هر چقدر فک میکنم بهش میبینم جز سرد مزاجی بره آدم چیزه دیگه نداره..حالا گیرم انجام دادم و مزاجم سرد شد.فک میکنید دیگه سمت انحراف جنسی م و خودارضایی و وَر رفتن با خودم نمیرم!..وقتی فکر خرابه آدم میره سمت اینا..فکرو باید درست کرد نه مزاج رو.....اون قرصی م که مصرف میکنمه طورایی میرم تو خلا..یه داروی گیاهیی اگه هست ک آدمو ببره تو خلابگید من همین جا اسلام مییارم;)
    (هر وقت ک میخوام قرص مصرف کنم 5-6تا باهم چون یکی دوتا و 3تا اثری روم نداره مثل قدیم قدرت تفکرتو ازت میگره و عملا نمیتونی فکر کنی و بعدش خطایی کنی!)البته 5-6تایی رو که میخورم 24ساعت میبره تو خلا بعد ه اون دوباره بر میگردم ب اون حالت ایاشی سابق م
    من حقیروناچیز ازت میخام ک آروم باشی سعی کنی کمی به حرف بچه ها گوش کنی وانجام بدی..خواهشا جانزن چون این کارت برام ارزش داره.
    .
    خواهش میکنم این حرفا کیه..جز شما کسی توصیه نکردی ک انجام ش بدم آخه ;)همه سئوال میکنن;)

  10. کاربر روبرو از پست مفید 400kg تشکرکرده است .

    reihane_b (جمعه 09 فروردین 92)

  11. #76
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    خو حق دارم حال نکنم:D...حرفایی رو که شما میگید من تا تهش رو میتونم از قبل بخونم..
    نمی تونی!!!!!چون شاید همونجور که خودت روز اول تو تاپیک من نوشتی یه جورایی مشکلمون یکیه(بجز اسکیزوفرنی)،
    ما تقریبا همسن وسالیم هممون جوونیم پس غم ها وغصه های مشترک زیاد داریم،هیچکی هم قصد نصیحت نداره چون هممون ازاین کار بیزاریم...
    اینم از عقده های ماست + نشان از فرهنگ غنی ماست..کدوم جامعه! یکی از یکی دروغ گو تر..یکی از یکی صابون تر....
    واقعا جالبه،همه مردم از یه موضوع رنج میبرن ولی هیچکدوممون حاضر نیستیم قبول کنیم که بابا یکی از افراد همین جامعه ای که میگیم خودمونیم.
    هممون دردای مشترک زیادی داریم ولی هیچکدوم سعی نمی کنیم با هم حلشون کنیم فقط می نالیم وبه راحت ترین راه ها متوسل میشیم.
    منم میتونم ب راحتی برم دنبال عقده های خودم و فکرامو عملی نکنم مثل خیلی ها....مثل خیلی ها که زندگی رو تو خوشی خودشون میبینن فقط .
    میدونم که میتونی،خیلی از کسایی که دارن زندگیشون رو فدای مردم میکنن می تونن.
    شاید باورت نشه ولی من اینجا وقتی مشکلات بچه ها رو میشنوم خیلی روم تاثیر میذاره،مشکلات اطرافیانم خیلی واسم مهمه ولی خیلی از دوروبریام هیچ اهمیتی واسشون نداره،من نمیتونم غصه نخورم ناراحت نشم ولی اونا میتونن.
    والا زمانی که ما بچه بودیم کسی مارو ب خوندن کتاب سوق نداد .تو مدرسه هم جای دکتر شریعتی و امثال این آدما. از اعراب پور بود تو کتاب ها.....کتابهایی که توش نقاشی میکشیدم فقط
    ولی کتابای روانشناسی رو خوندیا!!!!!!!
    گیرم 10تا کارکردم براشون وقتی خودشون نمیتونن کاری کنن بره خودشون تقصیر منه شهروند چیه!
    شما یه کاری بکن،یکی دیگه هم یه کار دیگه،خودمونم تلاش کنیم مشکلات شاید کامل حل نشه،حداقل تلاشمون رو کردیم،حداقل کمرنگ که میشه،شاید کوچکترین کار استارت یه تغییر بزرگ شد
    ب انجام رسیدن مهمه!
    دقیقا!
    پس یکیش رو به انجام برسون
    نارگیل نذارید زیره بقل ما خواهشا
    یه تفاوت دیگه شمابابقیه،بقیه جنبه انتقاد ندارن شما جنبه تعریفم نداید!!!
    عجب!!خیلی متواضعیدا
    تو کل این 11صفحه همین یدونه آتو رو تونستید از ما بگیرد که اونم پرچم کردیدنمیدونم بره چی کسایی که نمیدونم دوسم دارن یا نه (همون پسره) براشون کلی محبت خرج میکنم ولی کسایی که دوسم دارن(همون دختره) نمیتونم بهشون محبت کنم از خودم میرنجمشون!
    خانواده ات یادت نره!!
    باوو کدوم خدا!..هر موجود زنده ای آفریننده داره دیگه..خدا هم موجود زنده ست دیگه پس خالق خدا کی بوده!..یا وجود نداره یا اگه داره یه خالقی داشته..
    کتابای اثبات خدا هست،اگه واقعا میخوای خدارو انکار کنی،با تحقیق باشه.جواب این حرف شما تو همه ش هست،میتونم خودم مطالع کنم بهتون بگم ولی اگه خودتون بخونید بهتره.
    حداقل قبل از خودکشی این یه کارو بکنید...فقط همین!بعد هرکاری خواستید بکنید.
    راستی تو بیمارستانا میتونن راحت چیزی تزریق کنن آدم بدون درد بمیره؟..اگه آره خواهشا بگید..میخوام برم تو نخ ش و اعضای بدنمو بد مرگم اهدا کنم..انصافا حال نمیکنم با زندگی اینطوری اعضای بدنمو اهدا میکنم ب چند نفر حال میدم با مرگم....وصیت هم میکنم که قبرم نکنن! پول خرج نکنن بره مراسم و این مزخرفات .میگم خشکم کنید آتیشم بزنید بعد با خاکسترم درخت بکارید اسمشو بذارید فری.یدونه هم لوگوی CHEVROLETآویزون کنید ب درخت انصافا اینکارو خواهم کرد.
    پرس وجو میکنم خودتونم دنبالش باشید اگه فهمیدین منم درجریان بذارید لطفا!

    - - - Updated - - -

    ببین اگه خدا خالق داره پس لابد خالقشم باید خالق داشته باشه چون موجود زنده اس،همینطور پیش برید پس درواقع هیچ خالقی وجود نداره که خودش خالق نداشته باشه.پس آخرشکی جهان رو داره به وجود آورده کی داره کنترلش میکنه؟یه موجود زنده؟یا خالق خدا؟یا هیچکس؟
    ویرایش توسط reihane_b : جمعه 09 فروردین 92 در ساعت 19:42

  12. 2 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    فرهنگ 27 (جمعه 09 فروردین 92), باران بهاری11 (جمعه 09 فروردین 92)

  13. #77
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 95 [ 21:42]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    181
    امتیاز
    3,890
    سطح
    39
    Points: 3,890, Level: 39
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 8.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,697

    تشکرشده 825 در 209 پست

    Rep Power
    32
    Array
    سلام
    خندم گرفت ازحرفات پسرخوب اتفاقا میترسیدم گرم باشه اذیت شی..اتفاقا عسل گرمه بادرنجبویه گرمه زنبورعسل رو مست میکنه چبرسه آدم;-)..سیاهدانه روراستش نمدونم اماازتیزیش فکرکنم گرم باشه..
    برا مشکلت نگفتم پسرخوب برا اینکه خوب بخوابی..حالاچی گوش میدی بحرفام؟؟وبقیه راهنمایی هارو؟تا بعدش ادامه زندگی قشنگت رو بسازی..
    کاش آقای sci میومدن وراهنماییت میکرد..شماهم ازشون درخواست کن تا تشریف بیارن..البته به حرفاشون خوب عمل کن باشه؟؟
    راستی جواب بقیه سوالام چی شد؟
    و اینکه چقدتلاش کردی خوب شی نشد؟تلاش هااااا؟؟

  14. 3 کاربر از پست مفید باران بهاری11 تشکرکرده اند .

    400kg (شنبه 10 فروردین 92), reihane_b (شنبه 10 فروردین 92), sci (شنبه 10 فروردین 92)

  15. #78
    کارشناس افتخاری

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1390-1-25
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    1,231
    امتیاز
    15,345
    سطح
    79
    Points: 15,345, Level: 79
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 5
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,934

    تشکرشده 5,973 در 1,154 پست

    Rep Power
    148
    Array
    پسر خوب،
    مشکلت دقیقا چیه؟ دقیقا مساله ات رو در یک خط عنوان کن و سوالت رو بپرس... اگر می خوای همون جوابهای قبلی رو بنویسی لطفا این کار رو نکن چون جواب من نیست و اگر می خوای بگی نظریه دوستمون تو بیمارستان سپاه رو بخونم، اون هم ملاک نیست چون فقط و فقط بدرد معاف شدنت می خورده و بس، و بر پایه اظهارات شماست و به نظرم کار طولانی مدتی صورت نگرفته، گویا نزد روانپزشک دیگری هم نرفتی چون هیچ روانپزشکی به شما این توصیه هایی رو که نوشتی رو نخواهد کرد یعنی هرگز در جهت ترمیم اعتماد به نفس شما بر نخواهد امد و البته هیچ روانپزشکی کل پولهای شما را نخواهد گرفت
    مشکل شما اگر درست گفته باشی طوری نبوده که خانواده از ان بی خبر باشند و بخواهند با دیدن نظریه پزشکی که گذاشتی آنرا کشف کنند
    پس به جای حاشیه رفتن دقیقا بگو مشکلت چیه و سوالت رو بپرس! در غیر اینصورت اصلا جواب من رو نده! چون متاسفانه اطلاعاتی که عنوان کردی و نوع نگارش شما و بیان گفته ها حکایت از تضادهای بسیار زیادی داره
    اگر تمایل داشتید که در همدردی کسی به شما کمک کنه، صحیح، صریح و بدون حاشیه مشکل خودتون رو عنوان کرده ( نهایتا در سه خط) و سپس سوالتون رو ( در یک خط و نهایتا دو خط) عنوان فرمایید.
    پ ن : بدیهی است که هرگونه حاشیه سازی و توضیح حاشیه ای بدون پاسخ خواهد بود.

  16. 3 کاربر از پست مفید sci تشکرکرده اند .

    reihane_b (شنبه 10 فروردین 92), میشل (شنبه 10 فروردین 92), باران بهاری11 (شنبه 10 فروردین 92)

  17. #79
    Banned آغازکننده
    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 01:15]
    تاریخ عضویت
    1391-12-08
    نوشته ها
    64
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class
    تشکرها
    4

    تشکرشده 48 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array
    sci
    سلام..
    اینقدر این پسر خوب را ب کار نبرید خواهشا!..خوب از نظر شما و دوستان نمیدونم چیه ولی از نظر من یه چیز دیگه ست.....
    12صفحه با دوستان صحبت کردیم با تمام احترامی ک براشون قائل هستم ب نتیجه خاصی نرسیدیدم...سئوالهای سختی میپرسیدن که جواب هاشون خیلی راحت بود و.اتفاقات دیگر که توضیح ندم بهتره..همین ک تو این مدت باما هم صحبتی کردن باعث افختار اینجاب ــست

    میریم سراغ مشکلات اینجانب..(راجع ب هر کدوم از مشکلاتم تو این 12صفحه فک میکنم ب حد کافی توضیح داده باشم)

    1.افسردگی(شامل:اسکیزوفرنی--بی ثباتی شخصیت--چند شخصیتی (همون اسکیزو فرنیه نه؟)..عدم اعتماد ب نفس و برانگیختگی شخصیتی)
    2.انحراف جنسی..
    3.اعتیاد جنسی(شامل:همش خواب همجنسبازی دیدن و هر شب و هر روز با همون کاراکترهایی که سال ها تو ذهنت هست(اصن نمیتونم خواب ببینم! خودم خواب خودمو میبینم)..
    4.وسواس شدید فکری!!(شدید یعنی در حد دوبار اقدام ب خود کشی!!!)
    5.بی هدف!هدفم اینه که خودکشی کنم و اعضای بدنمو اهدا کنم و..وصیت نامه ای که تو صفحه قبل با رنگ قرمز توضیح دادم..اما برای انجام هدفم نمیدونم باید چیکار کنم..یعنی چجوری راحت و بدون دردخودکشی کنم و......
    6.بی ذوق!
    7.با وجدان ــه --وجدان درد

    از همین الان م حدس میزنم که بعد چند روز هم صحبتی با شما قراره برم پیش روانشناسی که شما قراره معرفی کنید...و دوباره این چرخش ادامه خواهد داشت

    - - - Updated - - -

  18. 2 کاربر از پست مفید 400kg تشکرکرده اند .

    reihane_b (شنبه 10 فروردین 92), roze sepid (شنبه 10 فروردین 92)

  19. #80
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 آبان 04 [ 19:04]
    تاریخ عضویت
    1391-12-24
    نوشته ها
    1,691
    امتیاز
    45,402
    سطح
    100
    Points: 45,402, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteranOverdrive25000 Experience Points
    تشکرها
    6,934

    تشکرشده 6,911 در 1,649 پست

    Rep Power
    350
    Array
    باز هم سلام.

    با اجازه آقای sci یه نکته ای رو روشن کنیم.

    فرهاد جان این مواردی که گفتی، مشکلاتی هستن که قصد داری برطرفشون کنی و برای برطرف کردنشون درخواست کمک داری؟ یا صرفا چیزهای آزاردهنده بدون اینکه بخوای برطرف بشن؟ یا...؟

    وقتی دکتر از شما خواستن مشکلاتت رو بگی، منظورشون مشکلاتیه که شما تمایل داری برای برطرف کردنشون کمک بگیری.

    چیزیکه باعث شد شک کنم که ممکنه منظور دکتر و شما از *مشکل* یکسان نباشه این بود که: اینجا انحراف جنسی رو بعنوان یک مشکل آوردی، اما قبلا گفتی که با g4y بودنت مشکلی نداری! برداشت سابق من این بود که تو در خودت انحراف جنسی ای نمیبینی، بلکه تمایلات جنسیت کاملا برات پذیرفته شده هست و از اونجائیکه ازدواج هم نمیخوای بکنی، کلا باهاش مشکلی نداری. برداشت قبلی من اشتباه بود؟ یا اینکه تفسیر تو از *مشکل* با ما متفاوته؟ یا الان منظورت اینه که با برخورد جامعه با تمایلات جنسیت مشکل داری؟ (البته گویا خودت هم تمایلات جنسیت رو انحراف میدونی)

    سوال های من بخاطر این بود که دکتر بهتر متوجه ذهنیاتت بشن.

    و یه نکته دیگه هم اینکه به نظر نمیرسه هدف تو از ایجاد این تاپیک دریافت راهکار برای خودکشی باشه. تو داری به سمت زندگی قدم برمیداری، نه مرگ. فرهاد جان لطفا با ما راحت و صادق باش. ما رو مثل آبجی و داداش خودت بدون. همه دوستت داریم و دلمون میخواد زندگی شادتر و آروم تری داشته باشی، اما اگه راحت و درست محتویات ذهن و قلبت رو ننویسی، نمیتونیم دستت رو بگیریم.

    هر اتفاق بدی، یه اتفاق خوبه...


    ویرایش توسط میشل : شنبه 10 فروردین 92 در ساعت 22:28

  20. 3 کاربر از پست مفید میشل تشکرکرده اند .

    reihane_b (شنبه 10 فروردین 92), roze sepid (شنبه 10 فروردین 92), باران بهاری11 (شنبه 10 فروردین 92)


 
صفحه 8 از 9 نخستنخست 123456789 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.