به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 66
  1. #21
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array
    سلام.با یه حال خیلی بد اومدم یه چیزی رو بهتون بگم.چند روزه که نامزدم هی اسمس میده و عجز و لابه میکنه و خواهش تمنا که تلفناشو جواب بدم،منم بلاخره این کار رو کردم و جواب دادم، توی همه ی تلفناش بغض میکنه و خواهش میکنه که جدا نشم.میگه من تنها بودم از اول زندگیم و تنها دلخوشیم تو بودی و حالا با رفتن تو از اینم بیچاره تر میشم و قول و قسم و خواهش که دیگه اذیتت نمیکنم. منم با خونواده م در میون گذاشتم و اونا به شدت هرچه تمام تر مخالفت کردن با ادامه ابن رابطه. منم موندم ایلون و سرگردون،دیگه جایی رو نداشتم حرفامو بزنم اومدم به شما بگم. چیکار کنم خداییییا

  2. #22
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    سلام

    مریم جان به نظر من هم نظر خانوادت درست تره

    این آقا دفعه پیش هم درست موقع دادن مهریه از این فیلمها بازی کرده بود

    مشکلات شخصیتی عمیق ایشون حتی اگه خودش و خانوادش هم بخوان به این راحتی ها حل نمیشه

    از نظر من ایشون قادر به خوشبخت کردن شما که نیستند هیچ کلا با هر کسی بعد شما ازدواج کنه هم اونو نمیتونه خوشبخت کنه

    من جای شما بودم محکم راهم رو میرفتم

    راستی الان در چه مرحله ای هستی؟
    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  3. 2 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    maryam1363 (پنجشنبه 17 اسفند 91), باران بهاری11 (پنجشنبه 08 فروردین 92)

  4. #23
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array
    مریم جان سلام

    حتما حتما از یه مشاور حاذق وقت بگیر و با همسرت چند جلسه برید.شرط ادامه رابطه رو بذار ادامه جلسات مشاوره.فعلا هم به خانوادت چیزی نگو .حق دارن عصبی و دلخور باشن.از طرفی الان در شرایطی نیستن که بخوان تورو درک کنن.بنابراین با همسرت برید پیش مشاور .اگر خدا خواست و همسرت تغییر کرد کم کم با کمک همون مشاور خانوادت رو برای پذیرش همسرت اماده کن.
    این اخرین شانس رو به خودت و همسرت بده تا بعدا افسوس نخوری

    موفق باشی
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  5. 3 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam1363 (پنجشنبه 22 فروردین 92), ویدا@ (جمعه 18 اسفند 91), باران بهاری11 (جمعه 18 اسفند 91)

  6. #24
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array
    فکور جان سلام،ممنونم عزیزم از جوابت،الان رادیو داره دعای فرج رو پخش میکنه خدا میدونه که چقد دلم شکسته. دیگه نه نای فکرکردن دارم نه نای بریدن نه نای ادامه،قشنگ موندم سر دو راهی.
    مریم عزیزم مرسی که بازم اومدی و برام نوشتی،دیدم نوشته بودی برای گرفتاریت دعا کنیم،ایشالا که زودتر گرفتاریت برطرف بشه. حکم طلاق توافقی ما صادر شده با 25000000 تومن. ولی فعلاً نرفته محضر و امضا بکنه،من که قرار بود وکیلم بره.حالا میگه پشیمونم و .......... میگه یه آپارتمان 6 دانگ هم به اسمت میزنم و یک سال دیگه مراسم میگیریم ولی خونواده م میگن این آدم بشو نیست داره کلاه سرت میذاره عروسی میکنی بعد پرتت میکنه بیرون و از این حرفا. نمیدونم چرا تا میاد همه چی تموم شه باز دوباره یه پارازیت میافته این وسط.توروخدا برام دعا کن مثل همیشه.ازت ممنونم

  7. #25
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 02 [ 10:23]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    1,285
    امتیاز
    24,091
    سطح
    94
    Points: 24,091, Level: 94
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 259
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteranOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    3,681

    تشکرشده 4,954 در 1,249 پست

    Rep Power
    225
    Array
    مریم جان فکر کنم اگه نخواد طلاق بده هنوز هم راه داشته باشه

    شما به این آدم علاقه داری؟

    خیلی خصوصیات بدی براش نوشتی خودت ببین

    خیانت، بچه ننه بودن و ...

    من کاری به بقیه صفات ندارم ولی شما خیانت و بچه ننه بودن این آدم رو میتونی تحمل کنی؟

    نظر من اینه که ایشون مدتی بعد از اینکه از فاز احساسات فعلی خارج شد به مدت کمتر از یک ماه از الان دوباره به خودش و به رفتارهای قبلیش برمیگرده

    آخه دفعه اول نیست

    اگه خیلی دچار احساسات شدی و فکر میکنی هنوز ارزش ادامه داره حتما با گرفتن حق طلاق حتی در صورت گذشتن از مهریه کمی فرصت بده

    اگه حق طلاق رو نداشته باشی و ایشون این دفعه رو اون فاز بیفته و بگه طلاق نمیدم زمان بسیار زیادی رو از دست میدی

    واقعا چند سال میشه درگیر یک نفر بود؟
    پرواز کن آنگونه که می خواهی
    وگرنه پروازت می دهند آنگونه که می خواهند

  8. 5 کاربر از پست مفید فکور تشکرکرده اند .

    maryam1363 (پنجشنبه 22 فروردین 92), sanjab (پنجشنبه 17 اسفند 91), tamanaye man (جمعه 06 اردیبهشت 92), ویدا@ (جمعه 18 اسفند 91), باران بهاری11 (جمعه 18 اسفند 91)

  9. #26
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 فروردین 03 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1390-10-11
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    2,483
    امتیاز
    37,786
    سطح
    100
    Points: 37,786, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsRecommendation Second ClassVeteranOverdriveTagger Second Class
    تشکرها
    8,332

    تشکرشده 10,025 در 2,339 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    374
    Array
    مرسی مریم عزیز

    مریم جان فکر نکن درکت نمیکنم

    باور کن شرایط سختت رو میفهمم و میدونم در چه اوضاعی هستی.همه ماها شاهد هستیم که چه دورانی رو تو گذروندی

    اما مریم جان.یکمی بیشتر قوی باش.تو قدرت تصمیم گیری داری.ضعف میتونه همیشه باهات باشه اما الان بعد از این همه مبارزه وقت ضعف نیست.

    ببین خانومی

    تو بهتر از ما و خانوادت ، همسرت رو میشناسی.خودت چی فکر میکنی؟فکر میکنی چون اسم پول امده ترسیده؟فکر میکنی اگر میخواستی اصلا ازش مهریه نگیری بازم اینجوری به دست و پات میفتاد؟

    به نظر من یه بار دیگه هم به خودت و اون فرصت بده.اما شما نمیتونید تنهایی مشکلاتتون رو حل کنید.نیاز دارید یکی بی طرف کنارتون باشه.

    یه یا علی بگو همت کن.من احساس میکنم همسرت از اون شخصیتهاست که فقط اهل بولوف زدن باشه.و وقتی میبینه کار داره به جای باریک میکشه وا میده
    گاهی برای رشد کردن باید سختی کشید،گاهی برای فهمیدن باید شکست خورد،گاهی برای بدست آوردن باید از دست داد،چون برخی درسها در زندگی فقط از طریق رنج و محنت آموخته میشوند.


  10. 2 کاربر از پست مفید maryam123 تشکرکرده اند .

    maryam1363 (پنجشنبه 22 فروردین 92), باران بهاری11 (جمعه 18 اسفند 91)

  11. #27
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 اردیبهشت 04 [ 19:10]
    تاریخ عضویت
    1390-2-04
    نوشته ها
    909
    امتیاز
    18,736
    سطح
    86
    Points: 18,736, Level: 86
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 114
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,315

    تشکرشده 3,200 در 813 پست

    Rep Power
    118
    Array
    مریم عزیز

    آزموده را آزمودن خطااست. کسی که نتونه هنگام خشم عصبانیتش رو کنترل کنه و به فکر احترام و حرمت طرف مقابل نباشه و مرتب این عمل رو مقابل

    خانواده خودش و خانواده شما انجام داده باشه باز هم بعید نیست تکرار کنه.

    نمی دونم چرا اینقدر در تصمیم گیری شما هم مثل اون شدی و شل کن سفت کن در میاری.

    آیا به این یقین رسیدی که اگر بازهم اون بی احترامیها و کارهایی که در برابر شما - خانواده ات - محل کارت- وکیلت و......

    غیره رو کرد با زهم توان داری تحمل کنی و یا دوباره این مسیری رو تکرار می کنی که از یکسال پیش تا امروز درگیرش بودی ولی اینبار بدون حمایت خانواده ات....

    همه چیز بستگی به شما و توان شما برای تحمل ای آقا و اون مادری داره که ازش تعریف می کردی...

    اگر مرد راه هستی بسم الله......

  12. 3 کاربر از پست مفید sanjab تشکرکرده اند .

    maryam1363 (پنجشنبه 22 فروردین 92), ویدا@ (جمعه 18 اسفند 91), باران بهاری11 (جمعه 18 اسفند 91)

  13. #28
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array
    سلام و ممنون از این همه لطفی که نسبت به من دارین فکور ،مریم و سنجاب عزیز.
    راستش رو بخواین اگه همون اوایل که رفتم سراغ جدایی ، مهریه م رو میبخشیدم بله طلاقم میداد،سؤال مادرمم از من همینه که میگه کجا بود شوهرت توی این 8 ماه که تو غصه خوردی و زانوی غم بغل کرده بودی ،چطور یهو یادش افتاد که تو عشقشی اونم عشق اول و آخر؟
    هنوزم وقتی یادم میاد که چه بلاهایی به سرم آوردن و چقدر خرد خاکشیرم کردن تنم میلرزه،چقدر تحقیر شدم،هیچوقت یادم نمیره.حالام درسته اون رفتارای درست حسابی نداشت ولی عقل تشخیص دادن که داره،میدونه دیگه زنی مثل من گیر نمیاره.شایدم واسه همین عذاب وجدان گرفته و ........
    فکور جان راستش منم همینو میدونم که آبا که از آسیاب بیافته بعید نیست که دوباره شروع کنه،سنجاب راست میگه که آزموده را آزمودن خطاست، در مورد احساس من که پرسیده بودین خوب من از اول تا آخر ماجرا خیلی دوستش داشتم ولی هرچی من پنبه میکردم اون رشته ش میکرد تا دیگه کم آوردم حالام اومده نمک میپاشه به زخمهام و خاطرات خوش رو برام مثل فیلم دوره میکنه و آتیشم میزنه.واسه من دیگه توی این شهر آبرویی نمونده که بخوام دوباره باهاش ادامه بدم همه مسخره م میکنن و جدای از اینها خونواده م به شدت مخالف هستن اینبار دیگه پشتیبانی اونها رو هم ندارم.
    من آدم ترسویی هستم،و البته اگه راستش رو بگم اگه عروسی کرده بودم تا پای جونمم که شده ادامه میدادم اما میترسم همین یه امتیاز به هم خوردن در دوره نامزدی رو از دست بدم و بعدش دیگه هیچی نداشته باشم واسه از دست دادن. این که همه ش گیر داده که اگه عروسی بکنیم همه چی حل میشه و دیگه کسی نمیتونه دخالت بکنه همه ی حرفش همینه.در حالی که من این حرف رو قبول ندارم بلاخره سالی که نکوست از بهارش پیداست.
    میبینین توروخدا خودم همه چی رو میدونم اما باز احساساتی میشم و دلم میلرزه،اونم خودش قلق منو میدونه،میدونه چقد دل رحم و مهربونم،داره با روح و روانم بازی میکنه.نمیدونم چرا برگشتم به تالار،شاید اومدم واسه جداییم ازتون تأییدیه بگیرم، اومدم که شما شاهد باشین که دیگه نتونستم.

  14. 2 کاربر از پست مفید maryam1363 تشکرکرده اند .

    sanjab (جمعه 18 اسفند 91), باران بهاری11 (پنجشنبه 08 فروردین 92)

  15. #29
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 24 تیر 93 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-10-15
    نوشته ها
    224
    امتیاز
    3,034
    سطح
    33
    Points: 3,034, Level: 33
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 491 در 147 پست

    Rep Power
    37
    Array
    سلام، سال نو همه تون مبارک. با دلی شکسته آرزو میکنم خدا بهترین هارو براتون رقم بزنه در سال جدید.
    سال 91 برای من بدترین سال زندگیم بود. از همه کسایی که این پست من رو میخونن خواهش میکنم برام دعا کنن شاید دعای یکی که ناشناس هم هست بگیره و من هم زندگیم سرو سامون بگیره و بتونم به آرزوهای قشنگم برسم. شروع امسال با جداییم همراه بود و من خدارو شکر میکنم واسه تمام چیزهایی که بهم عنایت کرده و و شکر برای اینکه ......... نمیدونم دلم گرفته و بغض کردم. ای کاش امسال روزی بیاد که بیام اینجا و بنویسم که خوشبختم. بازم از همه تون ممنونم من فقط خدارو دارم و دوستی شما رو

  16. 9 کاربر از پست مفید maryam1363 تشکرکرده اند .

    barani (پنجشنبه 08 فروردین 92), maryam123 (پنجشنبه 08 فروردین 92), mohammad6599 (یکشنبه 20 مرداد 92), sanjab (پنجشنبه 08 فروردین 92), tamanaye man (جمعه 06 اردیبهشت 92), taraneh89 (پنجشنبه 08 فروردین 92), ویدا@ (یکشنبه 18 فروردین 92), میشل (پنجشنبه 08 فروردین 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 08 فروردین 92)

  17. #30
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 مهر 92 [ 16:33]
    تاریخ عضویت
    1391-2-17
    نوشته ها
    19
    امتیاز
    1,080
    سطح
    17
    Points: 1,080, Level: 17
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 20
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 47 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست جون
    بهت تبریک میگم که از شر چنین آدمی خلاص شدی، ایشالا قسمت منم بشه:o
    امیدوار باش و سعی کن کمتر بهش فکر کنی.
    اولش سخته ولی اگه سعی کنی که هر روز مدت زمان کمتری نسبت به روز قبل به موضوع فکر کنی خیلی زود فراموش میکنی(حتی میتونی برای این هم زمان تعیین کنی تا خودت رو مجبور کنی، هر روز چند دقیقه کمتر بهش فکر کنی)
    میدونی واقعا من اعتقاد دارم و به چشم هم دیدم که تو این دنیا هر چی با این دست بدی با همون میگیری.دیر یا زود داره ولی سوخت و سوز نداره . مطمئن باش که چوبش رو خواهد خورد.
    سعی کن به خودت برسی . برو کلاس ورزش و از نظر تغذیه هم به خودت برس چون خیلی خیلی رو طرز فکر تاثیر داره.
    بعد هم سعی کن که خیلی بیشتر از قبل بری تو اجتماع تا دیده بشی و ایشالا امسال خبر خوشبخت شدنت رو بهمون بدی.
    هممون دوستت داریم

  18. 5 کاربر از پست مفید noterdam تشکرکرده اند .

    barani (پنجشنبه 08 فروردین 92), maryam1363 (پنجشنبه 22 فروردین 92), ویدا@ (یکشنبه 18 فروردین 92), میشل (پنجشنبه 08 فروردین 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 08 فروردین 92)


 
صفحه 3 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.