به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 59
  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 خرداد 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    337
    سطح
    6
    Points: 337, Level: 6
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 27 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Sinéad نمایش پست ها
    همراه این خانم برید پیش یک مشاور ازدواج و شرایطتون رو توضیح بدید تا بهتون کمک کنه بفهمید آیا به درد هم می خورید یا خیر. تصمیمتون برای انتخاب همسر از راه های منطقی نبوده ولی حالا می تونید بفهمید آیا تصمیم شما صحیح بوده یا خیر. ازدواج اصلا چیزی نیست که با شک و تردید انجام بدید. قبل از رفتن پیش مشاور اصلا زندگی مشترکتون رو شروع نکنید.
    راستش از جدایی میترسم و از زندگی بیشتر از جدایی میترسم
    بدجوری سردرگمم

  2. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 دی 94 [ 14:29]
    تاریخ عضویت
    1391-12-18
    محل سکونت
    زیر آسمان
    نوشته ها
    171
    امتیاز
    2,829
    سطح
    32
    Points: 2,829, Level: 32
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    43

    تشکرشده 433 در 151 پست

    Rep Power
    31
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط (محرک) نمایش پست ها
    راستش از جدایی میترسم و از زندگی بیشتر از جدایی میترسم
    بدجوری سردرگمم
    شما نه از جدایی می ترسید و نه از زندگی. شما از کار اشتباه می ترسید که باید هم بترسید. اگه تصمیم فعلی شما برای ادامه یا جدایی 50-50 یا 60-40 درصد باشه مسلمه که شما از گرفتن چنین تصمیمی می ترسید ولی وقتی با یک مشاور آگاه مشورت کنید و همدیگه رو بهتر بشناسید تصمیم شما برای جدایی یا ادامه تبدیل میشه به 90-10 یا 95-5 درصد. اون موقع از گرفتن تصحیح صحیح ترسی نخواهید داشت.

  3. 5 کاربر از پست مفید Sinéad تشکرکرده اند .

    (محرک) (پنجشنبه 01 فروردین 92), sookoot (چهارشنبه 07 فروردین 92), کامران (پنجشنبه 01 فروردین 92), میشل (پنجشنبه 01 فروردین 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 فروردین 92)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 خرداد 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    337
    سطح
    6
    Points: 337, Level: 6
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 27 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Sinéad نمایش پست ها
    شما نه از جدایی می ترسید و نه از زندگی. شما از کار اشتباه می ترسید که باید هم بترسید. اگه تصمیم فعلی شما برای ادامه یا جدایی 50-50 یا 60-40 درصد باشه مسلمه که شما از گرفتن چنین تصمیمی می ترسید ولی وقتی با یک مشاور آگاه مشورت کنید و همدیگه رو بهتر بشناسید تصمیم شما برای جدایی یا ادامه تبدیل میشه به 90-10 یا 95-5 درصد. اون موقع از گرفتن تصحیح صحیح ترسی نخواهید داشت.
    دوست عزیز معیارهایی که از زن آیندم داشتم رو بعد ازدواج دیدم نداره. بنده از ظاهر رفتار و کردارش فکر کردم با معیارهام همخانی داره اما در باطن اینطور نبود.
    ما در شهر کوچیک زندگی میکنیم و دسترسی به مشاوره نداریم البته در بهزیستی مثلا مشاور هست اما کار آموزن نه متخصص

    - - - Updated - - -

    از این که گفتم از جدایی میترسم این بود که فکر میکنم نتونم فراموشش کنم به نوعی عاشقش هستم البته این هم از این میتونه باشه که تا حالا به غیر از اون با هیچ دختری نبودم

  5. کاربر روبرو از پست مفید (محرک) تشکرکرده است .

    کامران (پنجشنبه 01 فروردین 92)

  6. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,441 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    دوست گرامی
    اعتقاد شخصیم اینه که: ایشون به دلیل اختلاف تحصیلیشون یک جور احساس برتری داره و شما را به اصطلاح به عنوان تکیه گاه نمیتونه بپذیره چون شما دیپلمید. این حالت را تو خیلیا دیدم بخصوص اگه دختر سر باشه تو ی زمینه ای بخصوص تحصیلات.
    راه حلشم خیلی سادست. تلاش کنید برید دانشگاه و ی لیسانس بگیرید خیلی خیلی موثر است انشالله
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  7. 4 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    (محرک) (پنجشنبه 01 فروردین 92), sookoot (چهارشنبه 07 فروردین 92), میشل (پنجشنبه 01 فروردین 92), باران بهاری11 (پنجشنبه 01 فروردین 92)

  8. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 خرداد 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    337
    سطح
    6
    Points: 337, Level: 6
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 27 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط kamrava نمایش پست ها
    دوست گرامی
    اعتقاد شخصیم اینه که: ایشون به دلیل اختلاف تحصیلیشون یک جور احساس برتری داره و شما را به اصطلاح به عنوان تکیه گاه نمیتونه بپذیره چون شما دیپلمید. این حالت را تو خیلیا دیدم بخصوص اگه دختر سر باشه تو ی زمینه ای بخصوص تحصیلات.
    راه حلشم خیلی سادست. تلاش کنید برید دانشگاه و ی لیسانس بگیرید خیلی خیلی موثر است انشالله
    کاش مشکلات و نبود تفاهممون همین تحصیلات بود اگه این بود شب و روز درس میخوندم تا زودتر لیسانس بگیرم
    مشکل که یکی دوتا نیست

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 93 [ 01:00]
    تاریخ عضویت
    1391-12-26
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    1,440
    سطح
    21
    Points: 1,440, Level: 21
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 60
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 14 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    منم نظرم اینکه حتما به یک مشاور مراجعه کنید
    هر چه بیشتر زمان بگذره انجام یک راحل منطقی سخت تر می شه برای شما
    سعی کنید عاقلانه تصمیم بگیرد
    اگه شما الان نتونید مشکلات اولیه تون رو حل کنید چه طور می خواهید در آینده مشکلات بزرگتری رو حل کنید

  10. 3 کاربر از پست مفید kodak تشکرکرده اند .

    (محرک) (پنجشنبه 01 فروردین 92), میشل (پنجشنبه 01 فروردین 92), باران بهاری11 (جمعه 02 فروردین 92)

  11. #17
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    بهتر هست که به یک مشاور حضوری مراجعه کنید و تصمیم بگیرید.

    با این حالت بلاتکلیفی هم وارد زندگی نشید. تا همیشه فکر می کنه که شما مورد مناسبی نبودید و می تونست بهتر ازدواج کنه.
    همیشه این منت و دلسردی تو زندگی باهاش می مونه و گرمی زندگیتون را می گیره.

    بذار محکم و مطمئن وارد زندگی بشید. بدون هیچ شکی.
    راهش این است که باهاش صحبت کنی و بگی که من تو را دوست داشتم که آمدم خواستگاریت و ازت درخواست ازدواج کردم.
    اما دلم نمی خواد که زندگی به اجبار داشته باشیم. تو که در مورد علاقه ات به من مطمئن نبودی نباید قبول می کردی.
    ولی به هر حال اشتباهی است که پیش اومده و بهتره که از همین الان جلوش را بگیریم.
    می ریم مشاوره حضوری و یک هفته ( یک ماه ... هر چقد نظر مشاور بود) بهت فرصت می دم تا تصمیم نهاییت را بگیری.
    اگر بخواهی به این روش ادامه بدی بهتره که جدا بشیم. اینطوری می بینه که شما هم از جدایی ترسی ندارید و از خوش خیالی بیرون می آد.
    در ضمن اگر از خودت قاطعیت و مردانگی نشون بدی، احتمال این که بهت علاقمند بشه هست. اما اگر لوس و آویزون و سست اراده باشی، محاله بهت نزدیک بشه.

    اینطوری خانم هم متوجه می شه که اولا زندگی بچه بازی نیست.
    در ثانی شما نمی تونی تا آخر عمر با ادا اصولهای ایشون راه بیایی که هم می خواد باشه و هم نمی خواد باشه.
    و در آخر این که چون با تصمیم خودش وارد زندگی با شما شده، دیگه منتی سرتون نیست.

    تاپیکهای مختلف این آقا را بخون ببین قاطعیت نداشتن و بازیچه دست همسرش شدن زندگیش را به کجا رسونده.
    خانواده همسرم بهم بی اعتماد شدن + کمک فوری میخوام


  12. 5 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    (محرک) (پنجشنبه 01 فروردین 92), sookoot (چهارشنبه 07 فروردین 92), کامران (جمعه 02 فروردین 92), میشل (پنجشنبه 01 فروردین 92), باران بهاری11 (جمعه 02 فروردین 92)

  13. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 خرداد 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    337
    سطح
    6
    Points: 337, Level: 6
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 27 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از نوشته های خوبتون شیدا خانم
    چیزی که بیشتر از همه عذابم میده دورویی همسرم هست ایشون پدر ندارن.
    وقتی باهمیم و حرف میزنیم آدم رو با نیش و کنایه هاش میچزونه و از خودش بیزار میکنه منم خسته میشم و بهش میگم دیگه نمیخام باهات زندگی کنم اما پیش دیگران خودشو چنان به مظلومیت و بدبختی و بی گناهی میزنه که همه یقه من رو میگیرن.حرفایی که بخودم میزنه بعدا چنان زیر حرفاش میزنه که دیگه خودم به گوشام شک میکنم
    اطرافیان میگن گناه داره بی پدره با هم یه جوری بسازین
    بعضیشون میگن تو ازش سو استفاده کردی حالا نمیخایش
    به خدا دیگه میخام سرمو بکوبم به دیوار

  14. #19
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    محرک عزیز،
    وقتی نوشته هات را می خونم، انگار برادر دوقلوی محمد (همون تاپیک بالایی) داره می نویسه. با یه کمی تغییر.

    برادر من،
    مرد باش. محکم باش. این حرفها چیه می زنی؟
    چرا اسیر یه سری خاله زنک بازی و زنداییم گفت، خالش می گه ... شدی؟
    شما می خواهی با این خانم زندگی کنی یا دیگران؟

    ترحم و دلسوزی در تصمیم گیری برای ازدواج اصلا اصلا معنی نداره.
    برو مشاوره. یک مشاور خوب پیدا کن. حتی شده یه شهر دیگه. فوقش این که 4-5 بار باید بری و اون هم هفته ای یکبار. حرف یک عمر زندگی است.
    نگو شهرمون مشاور نداره یا ...

    به دیگران کاری نداشته باش. پیش همه گله و شکایت و درددل نکن. هر کسی از دید خودش و نگاه خودش و رابطه اش با شما یا اون خانوم به قضیه نگاه می کنه.
    معمولا هم کسی دوست نداره که باعث جدایی دونفر بشه. مخصوصا که دختر خانم پدر هم نداره و در فرهنگ ما نوعی ترحم هم به این افراد می شه ( از دوستانی که پدرشون به رحمت الهی رفتند، عذرخواهی می کنم. ولی این ترحم های نامناسب بعضا آسیب زننده هم هست).

    پس بهتر هست که احساسات و دلسوزی و ... بذاری کنار. مردانه به مشکلت نگاه کن و حلش کن. منفعل نباش.
    مهمترین کاری که باید بکنی این هست که نذاری همه فامیل وقت و بی وقت راجع به این موضوع حرف بزنند. مشکل را همه جا باز نکنید و پخش نکنید.
    و بعد هم جلوی این خانم قاطعیت نشون بدید. اگر شل باشی ازت دور می شه. اون یک مرد محکم می خواد، یک تکیه گاه. مخصوصا که پدر هم نداشته و مردانگی شما می تونه بیشتر جذبش کنه تا منفعل بودنتون.

    چرا به شما می گن که ازش سواستفاده کردی؟ منظورشون چی هست؟
    رابطه شما الان به چه شکل هست؟ عقد هستید؟ ارتباط جنسی داشتید؟

  15. 4 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    (محرک) (پنجشنبه 01 فروردین 92), کامران (جمعه 02 فروردین 92), میشل (جمعه 02 فروردین 92), باران بهاری11 (جمعه 02 فروردین 92)

  16. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 خرداد 92 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1391-12-29
    نوشته ها
    61
    امتیاز
    337
    سطح
    6
    Points: 337, Level: 6
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    47

    تشکرشده 27 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array
    شیدا خانم در مرد سوالتون
    اینکه میگن ازش سو استفاده کردین.آخه اونا وقتی به قضیمون نگاه میکنن و اینکه دختر دو رو بازی در میاره(اگه نوشتمو با دقت خونده باشی) احساس میکنن دختر هیچ تقصیری نداره
    رابطه من باهاش سطحی بوده

    - - - Updated - - -

    احساس میکنن که من دبه بازی در میارم

    - - - Updated - - -

    بعدش هم قضیه ما همه جا پخش شده و دیگه ورد زبانها شدیم


 
صفحه 2 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. بین ظاهر و اخلاق موندم :( بعد 5 سال نمیودنم چیکار کنم
    توسط S_H در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 47
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 مهر 91, 18:44
  2. دارم دیوانه میشم تو رو خدا کمک کنید
    توسط khad در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 خرداد 90, 23:56
  3. عشق و دیوانگی
    توسط m.mouod در انجمن ادبیات و عرفان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 06 مهر 88, 09:21
  4. یک لیوان آب
    توسط shad در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 تیر 88, 12:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:25 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.