به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 21
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 13 بهمن 91 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    582
    امتیاز
    6,583
    سطح
    53
    Points: 6,583, Level: 53
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 574 در 212 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: عشق دانشگاهی و ...

    سلام .من می خواهم یه چیزی بهتون بگم .شما به عکس العملایی که از اون خانوم می بینید زیاد توجهی نداشته باشید بیشتر به این فکر کنید که یه جوری سر صحبت با خودش باز کنید و از خواسته خودتون مطمئن بشید. چون ممکنه عکس العمل اون خانوم و دوستاشم ازکنجکاوی در مورد رفتار شما بوده باشه و منتظره ببینه شما چه عکس العملی از خودتون نشان می دید. چون تا حرفی نزنید هیچی نمی شه گفت و هیچ کاری نمی تونید بکنید.موضوع را بامسائل عادی شروع کنید ولی نگذارید اینقدر عادی بشه که دیگه با بقیه براتون هیچ فرقی نداشته باشه و به خودشم این حس بدین که این یه نگاه عادی بوده .محکم باشید .به امید خدا!

  2. 2 کاربر از پست مفید niloofar 25 تشکرکرده اند .

    niloofar 25 (یکشنبه 30 فروردین 88)

  3. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 31 خرداد 91 [ 10:54]
    تاریخ عضویت
    1386-12-10
    نوشته ها
    1,675
    امتیاز
    16,606
    سطح
    82
    Points: 16,606, Level: 82
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 244
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,060

    تشکرشده 3,145 در 958 پست

    Rep Power
    188
    Array

    RE: عشق دانشگاهی و ...

    سلام عمو محمدرضای عزیز

    اگه همکلاستون هستن خیلی بهتره، شما در حال حاضر شرایط ازدواج و یا مطرح کردن این موضوع رو دارین؟
    اگه واقعا به اون خانم علاقه مند هستید باید قدم جلو بذارید. مطمئن باشید ایشون این کار رو نمی کنن. یا می تونید از طریق یه واسطه اقدام کنید که اول بررسی کنید ایشون قصد ازدواج دارن یا نه، بعد از این مرحله بهتره از ایشون بخواین که تا تموم شدن درستون، طوری که خونواده ها هم در جریان باشن، با هم در ارتباط باشین تا بیشتر همدیگه رو بشناسین.

    امیدوارم موفق باشید

  4. 2 کاربر از پست مفید shad تشکرکرده اند .

    shad (یکشنبه 30 فروردین 88)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 15 مرداد 90 [ 12:35]
    تاریخ عضویت
    1386-10-26
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    4,307
    سطح
    41
    Points: 4,307, Level: 41
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    54

    تشکرشده 60 در 42 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق دانشگاهی و ...

    سلام عمو محمدرضا
    باید مطمئن شوی که نامزد و شوهر دارد یا ندارد؟
    برادرت وم

  6. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 مرداد 90 [ 08:25]
    تاریخ عضویت
    1386-9-07
    نوشته ها
    50
    امتیاز
    8,646
    سطح
    62
    Points: 8,646, Level: 62
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 104
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    56

    تشکرشده 59 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق دانشگاهی و ...

    [align=justify]عمو محمدرضا دوست عزیز سلام
    به تالار خوش آمدی

    بهتره تکلیفت رو با خودت روشن کنی.
    به قول شاعر که می گه: حرف را باید زد / درد را باید گفت
    اینطوری انگار که هنوز تردید داری که دوسش داری یا نه؟ و اینکه احساس درونیت علاقس یا چیز دیگه ای؟ بهتره با خودت روراست باشی. اصلاً موقعیت ازدواج رو داری یا نه صرفاً می خواهی دوست بشی؟
    منتظر نیستی که اون خانم بیاد به شما پیشنهاد بده. مطمئناً این وظیفه شماست که بری جلو و مثل یه آقای باشخصیت و تحصیلکرده با ایشون صحبت کنی. درسته؟
    و هیچ وقت از روی عکس العمل ها و اطرافیان قضاوت نکن. چون الان شما یه روحیه ای داری که شاید یه رفتار بدون قصد و غرض اون خانم برای شما معنی دار باشه. می دونی که چی می گم. خدا زبونو برای چی داده؟
    اصلاً هم ترس به خودت راه نده. اگه تو زندگی واقعاً طالب چیزی باشی مطمئن باش حتماً به دستش میاری. برای من که ثابت شده.
    اینقدر هم به شکمت خیانت نکن. غذاتو بخور. جون بگیری حرف بزنی. گوشه گیری هم اصلاً به آقایون نمیاد. اینا توصیه های خواهرانه بود. امیدوارم برات مفید باشه.


    موفق باشی[/align]

  7. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 87 [ 10:49]
    تاریخ عضویت
    1387-5-21
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    3,320
    سطح
    35
    Points: 3,320, Level: 35
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق دانشگاهی و ...

    سلام تنها كاري كه ميتوني بكني بري با او صحبت كني براي منم چنين چنين اتفاقي ولي من حاضر نيستم موضوع عشق رو بيان كنم چون دخترم ...ميدونم اون دختر منتظر پيشنهاد شماست پس عجله كن

  8. کاربر روبرو از پست مفید پري تشکرکرده است .

    پري (یکشنبه 30 فروردین 88)

  9. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 87 [ 10:49]
    تاریخ عضویت
    1387-5-21
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    3,320
    سطح
    35
    Points: 3,320, Level: 35
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 2 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق دانشگاهی و ...

    سلام منم چنين اتفاقي برام افتاده ولي چون دخترم من هرگز پيشنهاد نميدم ومنتظر هستم ....پس عجله كن كه منتظر پيشنهادته

  10. کاربر روبرو از پست مفید پري تشکرکرده است .

    پري (یکشنبه 30 فروردین 88)

  11. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 تیر 90 [ 23:16]
    تاریخ عضویت
    1387-4-01
    نوشته ها
    292
    امتیاز
    5,107
    سطح
    45
    Points: 5,107, Level: 45
    Level completed: 79%, Points required for next Level: 43
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    696

    تشکرشده 713 در 214 پست

    Rep Power
    48
    Array

    RE: عشق دانشگاهی و ...

    سلام محمد رضا
    نمی دونم هنوز این تالار را می خونی یا نه ؟
    اما چیزهایی هست که باید بدونی :
    اول مطمئن باش درصد زیادی از دانشجوها به همین حس تو دچار می شن برخی اون را جدی می گیرن و برخی راحت از کنارش رد می شن !!! بنابراین مشکل تو یه مشکل خیلی خاص نیست !
    دوم وقتی که این جوری بهش فکر می کنی وابستگی احساسی برات به وجود میاد که در صورت رسیدن به او یا نرسیدن به تو صدمه می زند بنابراین سعی کن یه مدت خیلی منطقی در موردش فکر کنی تا بتونی بدون وابستگی انتخاب کنی
    سوم از طریق واسطه هایی اون و خانواده اش را بهتر بشناس
    چهارم شرایط خودت را بررسی کن آیا در شرایطی هستی که بتونی جلو بری و حداکثر تا دو سال آینده زندگی تشکیل بدی ؟
    پنجم : درد دل کردن آرومت می کنه این جا هیچ کسی تو را نمی شناسه (حداقل می تونی با یه نام کاربری دیگه بنویسی که نشناسه ) پس می تونی به ما اعتماد کنی ، اگه نتونستی به کاغذ و قلمت اعتماد کن و بنویس تا سبک شی حتی اگه بعدش پاره شون کنی . وقتی می نویسی بهتر می تونی فکر کنی
    یا علی
    منم بچه مسلمان !!! کتابم هست قرآن رسولم داده فرمان .. که وقت صحبگاهی .... کنم شکر الهی ..

  12. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 اسفند 87 [ 18:55]
    تاریخ عضویت
    1387-2-26
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    3,613
    سطح
    37
    Points: 3,613, Level: 37
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 37
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق دانشگاهی و ...

    سلام. من اومدم
    با شکمم آشتی کردم . با خودمم همینطور
    با واسطه هم رفتم جلو ولی مثل اینکه شوکه شده بودم ... چون اصلا به حرف های واسطه ام گوش نکردم وووو......

    خلاصه که با کلی حرف 2 ضربدر 2 میشه چهار مثل چک برگشتی ، برگشت خوردم و آلان اوضاع جور دیگه ای شده .....

    از تمومحرف ها استفاده کردم وحالا منتظر کمک های دیگر شما هستم ...
    می ترسم بازهم مشروط بشم ....

  13. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: عشق دانشگاهی و ...

    سلام بر دوست عزیز و عاشق پیشیه ما.
    خوب مثل اینکه موفق نشدی. اشکالی نداره باید بازم تلاش کنی اما قبل از این ها سوالاتی دارم
    1.قصد شما از دوستی با ایشان ازدواجه یا نه؟
    2. اگر ازدواجه شرایط ازدواج رو داری؟
    3.چرا بهش علاقمند شدی چه ویژگی تورو به اون علاقمند کرده(نگو نمی دونم فقط وقتی می بینمش دلم هوری میرزه) چون اون وقت بعد چند بار دیدن دیگه حتی دلتم هم تکون نمی خوره
    در ضمن این کارا ترس نداره شما یک تقاضایی را به صورت محترمانه و چندین بار از ایشان می کنید اگر قبول کرد بسمه الله وگرنه (هنوز دختران زیادی را می شناسم که با نگاه هایشان تو را مست می کنند) موفق باشی دوست گرامی

  14. #20
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: عشق دانشگاهی و ...

    داداش درست حرف بزن اصلاً ببینیم دردت چیه. اگه این مدلی بخوای صحبت کنی اولاً کسی متوجه نمی شه و دوماً وقتی متوجه نشه کمکت نمی کنه. آفرین پسر عجول!

  15. کاربر روبرو از پست مفید wintersun77 تشکرکرده است .

    wintersun77 (یکشنبه 30 فروردین 88)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.