نوشته اصلی توسط رویای صداقت
من فکر کنم منظور رویای صداقت اینه گونی بپوشیم
آره اتفاقا پیشنهاد بدی نیست خیلی هم خاص به نظر میرسیم اونوقت:)
فکور من تشکر زده بودم تو دقت نکردی!اونا اون بالا,
مدرک نداری دیگه:D
تشکرشده 3,700 در 587 پست
نوشته اصلی توسط رویای صداقت
من فکر کنم منظور رویای صداقت اینه گونی بپوشیم
آره اتفاقا پیشنهاد بدی نیست خیلی هم خاص به نظر میرسیم اونوقت:)
فکور من تشکر زده بودم تو دقت نکردی!اونا اون بالا,
مدرک نداری دیگه:D
z o h r e h (سه شنبه 03 بهمن 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
آخ آخ
چه حالی میده اینهمه لباسای آنچنانی دوختین ، یهو بیام بگم:
همه لباسارو پاره کنید،جور نشد
باورکنید لذتی که در پاره کردن لباس هست ،در دوخت و دوز نیست![]()
نادیا-7777 (سه شنبه 03 بهمن 91)
تشکرشده 1,426 در 250 پست
[/quote]
بستگي داره مدرسش كي باشه؟
به شخصه زير بار اين خفت نميرم كه يه آقا بخواد بهم آشپزي ياد بده
[/quote]
اگر سامان گلریز باشه من هستم
موز سوخاری!!!!!!
هندونه با طعم سس ماهی!!!!!!!
دنت شکلاتی با طعم سامسونگ!!!!!!!!!
من هستم
درجریان گرونی پارچه نیستی نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟نوشته اصلی توسط نادیا-7777
من با همون کیسه گونی موافقم به راحتی پاره هم نمیشه نادیا لذتی نمیبره:311:![]()
فائزه_م (سه شنبه 03 بهمن 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
کلاس اشپزی تالارهمدردی استاد اشپزی خانم شمس اقای سامان گلریز است
کلاس اشپزی تالارهمدردی ثبت نام کنید![]()
محمدابراهیمی (سه شنبه 03 بهمن 91)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
اولا خدمت نادیا بگم که من لباس دارم خیلی خوشگله همونو میپوشم فقط اگه طولش بدی منم که تا چند ماه دیگه سایزم قطعا عوض میشه اونوقت وای به حالت باید خودت ببریم بازار لباس بخری چون تقصیر خودت بوده
زهره هنوزم که تنبیه نشدی من که تشکرتو ندیدم
ولی بیشتر از همه روی صحبتم با آقای ابراهیمی هست این سوژه رو به چه شکل میشه از ذهن شما پاک کرد 99 درصد پستهای شما در این تاپیک به گیر دادن به آشپزی اعضای خانم تالار گذشته عمل جراحی بشید یا با یک شوکی چیزی پاکش کنیم
بچه ها موافقید شوک با برق بدیم به ایشون تا بلکه یادشون بره؟
خوب تصویب شد بریم دنبال وسایل لازم...........................
فکور (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 901 در 185 پست
اییییییییییییییییول...بالا ره اعضا هجوم اوردند
یعنی زهره جان خدا خیرت بده...پیر شی جوون...واقعا نمی دونید چه قدر بهم خوش می گذره وقتی کل کل شما ها رو می خونم...
تا باشه از این کل کل ها...
نادیا جان ما هم دعوتیم؟؟؟؟؟؟باور کن چنان مجلست رو گرم کنم![]()
من کلی لباس دارم کسی نداشت خودم بهش می دم![]()
پرنده غريب (سه شنبه 03 بهمن 91)
تشکرشده 2,343 در 504 پست
بعدا من می گم شما دخترا بیکارید می گید نه
محمد جان چی شد این کلاس آشپزی
باباجان زودتر راه بنداز این کلاسو یکم سر این دخترای تالار گرم بشه
اینفدر هم دیگه رو سوژه نکنن
صاعد (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
تشویش اذهان عمومی ممنوعزهره هنوزم که تنبیه نشدی من که تشکرتو ندیدم
فکور خوب دقت کن
تو الان دونفری از دید نفر دوم بهش نگاه کن.تهمت نزن.
اینقدر راحت قضاوت نکن اون بچه هم یاد میگیره پس فردا قضاوتت میکنه!!!
تو الان الگوی اون بچه ای
هر چی بگی زود میره تو فکرش
.آره خداییواقعا نمی دونید چه قدر بهم خوش می گذره وقتی کل کل شما ها رو می خونم.
خدایا این شادی رو از ما نگیر
در ضمن خدمت اونایی که کمبود سوژه دارن و مدام پاشون تو آشپزخونه است عرض کنم
گدشت اون زمون که وقتی میومدن خواستگاری دختر اول از آشپزیش میپرسیدن وناهار و شام میموندن که اوضاع رو کنترل کنن
این روزا حواستون باشه میرین خواستگاری باید از هر انگشتتون یه هنر بریزه
آشپزی هم که روشاخشه
وگرنه ممکنه جواب رد بشنوین
راستی دوستم اس ام اس داده:
چی میشد وقتی یه خوراکی جدید میومد تو یخچال گوشیم notificationمیداد!!!
z o h r e h (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
آقا صابر ما زنگ تفریحمون سوژه بازی می کنیم کارمون سر جاشه
بچه ها با هیپنوتیزم و اینا میشه چیزی رو از ذهن کسی پاک کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا البته کارای روانشناسی دیگه
هرچند این آقای ابراهیمی رو هم اگه ذهنشو پاک کنیم این آقا صابر یادش میاره لازمه یه فکر اساسی به حال این دو نفر بکنیم فقط نمیدونم چه فکری
زهره خوشحالم که بالاخره توبه کردی و تشکر کردی
خوب من دیگه سهمیه ام داره تمام میشه و احتمالا تا امشب پست نزنم
فکور (چهارشنبه 04 بهمن 91)
تشکرشده 6,060 در 1,481 پست
نوشته اصلی توسط saber-g1
واقعا كه دخترا، خانوم ها چرا نسبت به اين توهين جنسيتي ساكت هستين؟
اين آقايون ميرن سراغ هر چي واسشون صرف داره، از هر چه بگذريم سخن دل (شكم) خوشتر هست. واسه همين گير سه پايه دادن به آشپزخونه و آشپزي
بابا يه تاپيك مردونه واسه خودتون باز كنيد به هم آشپزي ياد بدين و هنرهاتون رو به اشتراك بگذاريد تا شبا سر گشنه به بالين نگذارين.
صبا_2009 (چهارشنبه 04 بهمن 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)