پدربزرگ نبينيم ناراحتي...
شما ناراحت باشي دلمون ميگيره
خوووووب باشيد
دعا ميكنم خنده از چهره تون پاك نشه
بهار بهت ميگم رازش چيه ;-)
تشکرشده 1,286 در 287 پست
پدربزرگ نبينيم ناراحتي...
شما ناراحت باشي دلمون ميگيره
خوووووب باشيد
دعا ميكنم خنده از چهره تون پاك نشه
بهار بهت ميگم رازش چيه ;-)
Royaye Sedaghat (یکشنبه 17 دی 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
به به ببینین کیا اومدن همدردی
z o h r e h بانو
خوش اومدی دوباره به جمع یاران همدردی. خیلی دلتنگت بودیم گل بانو! بیا و برایمان بگو چه خبر؟
نمیدونم آفتاب از کدوم طرف دراومده که "سرافراز" بانو هم ناپرهیزی کردی سر زده به همدردی :) سلام سرافراز خوبم
خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ ایام به کام هست؟
رویای صداقت رازش چیه؟ در گوشم می گی؟ :D
bahar.shadi (سه شنبه 19 دی 91)
تشکرشده 656 در 231 پست
سلام به همه نمیدونم اینجا جای ما تک ستارها هم هست یا فقط جای چند ستاره هاست ؟
هم حالم خوبه هم بد
هم میخوام نیام هم میخوام بیام
یه سوال دارم چطور میتون اعتیادم رو نسبت به سایت همدردی درمان کنم ، لطفا نخندین معتاد شدم ...![]()
همه را دوست میدارم و همه دوستم میدارند
او که به ظاهر دشمن است، از در دوستی در می آید، بسان حلقه ای طلائی در زنجیر خیر و صلاح من
فلورانس اسکاول شین
malakeh (سه شنبه 19 دی 91)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
سلام
من هم به نوبه خودم بازگشت دوستم زهره رو تبریک میگم
راجع به حال و احوال هم شاید بشه گفت بدترین حال و احوال رو توی چند سال گذشته هم اکنون دارم تجربه میکنم
برای بهتر شدنش هم از خداوند صبر و کمک میخوام امیدوارم موقت باشه چون دارم کم میارم
دوستان لطفا موقع دعا منو یادتون نره![]()
فکور (سه شنبه 19 دی 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
سلام
من هم بازگشت خانم زهره محترم رو خیلی تبربک می گویم
خانم زهره محترم امیدوارم دوباره به فعا لیت در تالار همدردی با قدرت ادامه دهید
خانم زهره محترم تالارهمدردی به وجود شما نیاز دارد
براتون ارزوی موفقیت سلامتی می کنم
![]()
محمدابراهیمی (سه شنبه 19 دی 91)
تشکرشده 1,286 در 287 پست
رازش اينه كه خودتو دعوا كني ، يه جوري كه شديدا به غرورت بربخوره و نخواي جلوي خودت كم بيارينوشته اصلی توسط bahar.shadi
(مهربون گفتم ، اگه جواب نداد بگو خشانتش رو بيشتر كنم)
راستي من زهره خانوم رو نميشناسم ، اما منم باااااازي
زهره خانوم خوش برگشتيد![]()
Royaye Sedaghat (دوشنبه 16 بهمن 91)
تشکرشده 3,700 در 587 پست
سلام به همه دوستای خوبم
ممنون که به یادم بودید
تو این مدت کلی عضوجدید اومده که من باهاشون آشنا نیستم
رویای صداقت عزیز خوشبختم
زهره خانم اینجور که اینا گفتن یه خانم حدود 50-60ساله است که رفته بوده سفر گویا حالا منتظرن ببینن سوغاتی چی آورده از سفر
نوه ام راحیل چرا کمرنگه؟؟؟؟
راحییل بیا زود دلم تنگ شده بود واست
بهار شادی .نادیا.فکور.مریم .پدربزرگ.بی دل و...هم که حسابی فعالن
دلم تنگیده بود واسه همه
بیاین پیش مامان بزرگ
خلاصه که من با افتخار یه مدت ترک دوماهه رو گذروندم و الان پاک پاکم
ترک اعتیاد هم کار سختی نیست . باور کنید
فقط کافیه اینجا نشه همه زندگیمون
آقای ابراهیمی از شما هم ممنون
خلاصه که به همه دوستایی که اسمشون رو بردم و نبردم سلام![]()
z o h r e h (چهارشنبه 20 دی 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
به به ...یار قدیمی...رفیق شفیق و فابریک خودم
بدو بیا بغل دایی بینم
زهره جون منم همچین فعال نبودم
میومدم 2 تا پست میزدم و 3تاش حذف می شد و میرفتم
اصلا نادیا-7777+z o h r e h فقط میتونه بتروکونه
خوش اومدی عزیزم
نادیا-7777 (چهارشنبه 20 دی 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
به به به چه خبر اینجا
خوش آمدی آبجی ظهره
میگما بس که شب زنده داری کردی شبانه هم فعال شدی
مدیر هم متوجه شده شبها میای تالار گفت بزار سوپ رایزش کنم
حالا مامان بزرگ سوغاتی چیا آوردی اون بخچه رو بیار ببینم چیا آوردی
نقل و نبات زعفرون . یا عروسک اوازه خوان .ماشین کوکی .
برو بچ حمله به سوی صندلی هرکی زودتر برسه جایزه داره .
پدربزرگ (دوشنبه 16 بهمن 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
ملکه عزیزمنوشته اصلی توسط malakeh
خوش اومدی گل دختر
نه بابا اینجا جای همه هست!
اصلا مگه ما هم از اول چند ستاره بودیم؟ اصلا بیا این ستاره های من مال شما
یه موقعی اینجا دل ما رو شاد کرد. حالا ما سعی می کنیم دل بچه های اینجا رو شاد کنیم
عزیزمستاره ها رو هم مدیر جان زحمت می کشن بسته به فعالیتت نصب می کنن رو
پروفایلت :D
انشالا که حالت خوب بشه و غم از دلت بره! برای ترک اعتیاد هم فقط کافیه چند روز نیای
اونوقت می بینی که درست شده. من امتحان کردم. جواب میده
====================
خوب خوب خوب این زهره باز اومده و صفای تالار شده :)
زیارت قبول خانوم. بیا اینم بوس زیارتمنم ماه دیگه رفتم عوضش رو در میارم تلافی
می کنم...تازشم دلتون بسوزه من که یه سوغاتی خوب گرفتم
====================
رویای صداقت بذار بهت بگم رویا جون باشه؟ :)
رویا جون دیگه امسال با حجم کاری زیادم نمیرسم اما از الان واسه سال دیگه میخونم.
قول میدم از اول اسفند که سرم خلوت شد بشینم سر درس که سال دیگه برم دانشگاه
تهران :D ایشالا تو قبول بشی. راستی همه بازین. توی بازی میتونی هر بلایی خواستی سر
زهره بیاری :D من خودم ضامنت میشم
===============
من امروز ساعت 5 یک برنامه مهم دارم. دعام کنین که از پسش بر بیام خواهشا.
التماس دعای ویژه دارم از همگی
bahar.shadi (پنجشنبه 21 دی 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)