و نفر بعدی دعا می کنم اگر تنهاست زودتر از تنهایی در بیاد اگر هم تنها نیست در زندگی موفق باشه
همیشه با عشق زندگی کنه
و دعا می کنم زنده بودن را برای زندگی دوست داشته باشه
نه زندگی را برای زنده بودن…
اقا صابر واقعا محتاج به اين دعا هستم
و اما نفر بعد ، دعا مي كنم هيچ وقت محتاج هيچ بنده اي نشه،و با توكل بر خدا حاجت روا بشه






پاسخ با نقل قول


.برای نفر بعدی آرزوی خوشبختی میکنم

علاقه مندی ها (Bookmarks)