بهههههههههه سلام تولد تولد بازیه منم هستما
آبجی گل گل گل کاغذی تولدت مبارک
انشالله 120 سالگیت بدون دندون باشی نتونی کیک بخوری
برات آبنبات بیاریم
اینم کادوی من عروسک خوشملیه . خرابش نکنی
[img][/img]
همیشه شادابی گل رو داشته باشی اما عمرت مثل گل نباشه
[img][/img]
آخ این کارت روی جعبه عروسک بودش یادم رفت
[img][/img]








[/img]
[/img]
[/img]
پاسخ با نقل قول


نام گذاری کنن
نمی گین من ظرفیت ندارم ها؟؟؟
؛ قربون این محبت تو برم که تا شارژ کردی اومدی تبریک گفتی
؛ بابا من همین الانم آبنبات می خورم 
تنگ شده بود ( آخرین بار سه روز پیش بود البته
که فقط خودت سن واقعیم رو تشخیص می دی



جونمونه












علاقه مندی ها (Bookmarks)