البته منم با دوستان موافقم که باید در کمک به دیگران تو هم کمکش کنی ولی تا حد اعتدالش
نذار این احساس ترحم شوهرت خیلی زیاد بشه و اون خانم بهش تکیه کنه و ناخوداگاه به طرفش کشیده بشه و شوهر تو رو هم بکشه ( چون دله دیگه قانون سرش نمیشه )
خوب اون عمو یا فامیل های دیگه هم داره دیگه مطمئنا اونا هم دلشون میخواد به این خانم تا حدودی کمک کنن!
محتاط باش ولی کسی رو که کسی رو نداره رو اذیت نکن






راست بریم چپ بریم فرشته هم باشیما شما زنا بلاخره یه گیری میدین ما مردا واقعا مظلومیم 
ولی لامصب با این قیمتا آخرش همش دردسر داشتیم نتیجشم شد همون رهن بشینیم بهتره با این قیمتای خونه




علاقه مندی ها (Bookmarks)