به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 77
  1. #31
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    1,204
    سطح
    19
    Points: 1,204, Level: 19
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    328

    تشکرشده 332 در 115 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه شوهرم را جذب خود کنم و با او رفتار مناسب داشته باشم ؟

    دلم برات تنگ شده
    چرا اين قدر بي احساس و بي معرفتي آخه
    [color=#1E90FF]

  2. #32
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: چگونه شوهرم را جذب خود کنم و با او رفتار مناسب داشته باشم ؟

    هاجس عزیز

    لطفاً کنترل تاپیکت را داشته باش و ابتدا خودت رعایت کن که پستهای چتی و غیر ضروری ارسال نکنی . می دانی که ظرفیت تاپیکها 50 پست هست و بهتره غنی و تخصصی از ظرفیت استفاده بشه به جای صرفاً درد دل و ..... .

    راه کارهای تاپیک قبلی را هم جمع بندی کن و پستها و رفتارهای خودت در رابطه با شوهرت را آنالیز کن ، چون همه چیز به رفتار شما بستگی داره .

    بهتره بنا به عنوان تاپیک که عوض شد عمه همسرت را از محور توجه و تمرکز خارج کرده و متمرکز بر رفتار خودت شوی و مهارتها و رفتار صحیح را یاد گرفته به کار ببندی .

    موفق باشی


    .

  3. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (پنجشنبه 09 آذر 91)

  4. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 مرداد 92 [ 14:21]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    1,076
    سطح
    17
    Points: 1,076, Level: 17
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    451

    تشکرشده 462 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه شوهرم را جذب خود کنم و با او رفتار مناسب داشته باشم ؟

    هاجس جان عزيز من شنيدي ميگن گر صبر كني ز غوره حلوا سازي

    به كارهاي روزمرت رسيدگي كن فعلا بيخيال شوهرت شو (منظورم فقط از لحاظ احساسي) و اينقدر هم اين واژه طلاق رو بكار نبر باز منفي داره عزيزم.
    خانومي ما همه درك ميكنيم كه تو چي ميكشي و دوست داري اين قهر و قهر كشي هر چه زودتر تموم شه، ولي شما الان نياز داري احساساتت رو كنترل كني و خيلي صبور باشي (انسان تو همين موقعيتها و شرايط سخته كه بزرگ ميشه)
    مطمئن باش ايشون الان ناراحته كه با شما اونجوري صحبت كرده و از وضع پيش اومده خوشحال نيست و گر نه از راه نرسيده نميره زير پتو، ولي چون الان افتاده رو دنده لج، نميخواد به اين وضعيت خاتمه بده يعني غرورش هم اجازه نميده،
    همين كه دنباله حرف طلاق رو هم نميگيره يعني جدي نبوده و پشيمونه
    عزيزم شما فعلا فقط صـــــــــبر صبــــــــر صبـــــــــر

  5. 4 کاربر از پست مفید صنا تشکرکرده اند .

    صنا (پنجشنبه 09 آذر 91)

  6. #34
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    1,204
    سطح
    19
    Points: 1,204, Level: 19
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    328

    تشکرشده 332 در 115 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه شوهرم را جذب خود کنم و با او رفتار مناسب داشته باشم ؟

    سلام
    شوهرم هنوزم همون طوريه
    اصلا غذايي كه من براش ميارم نميخوره يا چايي و ميوه منو نميخوره وقتي براش ميارم برشون ميداره بعد دوباره خودش مياره يا چايي رو ميريزه تو قوري بعد يكي ديگه واسه خودش ميريزه اصلا باهام حرف نميزنه جواب سوالامم نميده
    من شوهرمو خوب ميشناسم خيلي كينه ايه
    البته منم بي خيال رفتار ميكنم انگار كه برام مهم نيست اون چيكار ميكنه
    بايد همينطوري ادامه بدم؟اگه اون نخواست هيچوقت اشتي كنه چي؟

    اينجوري بيشتر نمي ره سمت عمه ش؟؟؟؟؟؟[color=#483D8B]

  7. #35
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    1,204
    سطح
    19
    Points: 1,204, Level: 19
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    328

    تشکرشده 332 در 115 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه شوهرم را جذب خود کنم و با او رفتار مناسب داشته باشم ؟

    كمكم نمي كنيد؟
    نميدونم بايد چيكار كنم
    ميترسم اگه همينجوري ادامه پيدا كنه نسبت بهم سردتر بشه
    براش اين وضعيت عادي بشه
    [b]

    اينم بگم كه منظورم از سوالام اين بود كه مثلا ميپرسم شام ميخوري ؟
    يه همچين چيزاي معمولي

    فكر كنم بهترين راه طلاقه
    ديگه هيچوقت تو اين سايت نميام.
    [b]

  8. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مهر 93 [ 11:05]
    تاریخ عضویت
    1391-6-14
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    2,179
    سطح
    28
    Points: 2,179, Level: 28
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    206

    تشکرشده 221 در 81 پست

    Rep Power
    24
    Array

    RE: چگونه شوهرم را جذب خود کنم و با او رفتار مناسب داشته باشم ؟

    سلام دوست عزيز
    امروز كه بعد از دو سه روز امدم تالار و عنوان جديدت رو ديدم خيلي خوشحال شدم فكر كردم حالت بهتر شده و خودت اسم تايپيكت رو تغيير دادي ولي ظاهراً متاسفانه اين طور نبوده.
    صبر، مهرباني، صبر، عادي بودن، صبر ، رسيدگي به خودت و به خواسته هات كه باعث بالا رفتن عزت نفست مي شود ،صبر، انجام وظايف روزمره و انجام كارهاي هميشگي، صبر، بي تفاوتي نسبت به شرايط بد حال حاضر و در عين حال قهر نكردن و بي محلي نكردن، صبر، خودت را به اون راه زدن كه انگار نه انگار شوهرت با تو قهره و بهت كم توجهي مي كنه، صبر، سرگرم كردن خودت با كتاب و فيلم و تفريحات سالم و نشاط آور، صبر، ورزش حتي اگه شده كلاس ايروبيك و يا هر ورزش ديگري براي تخليه هيجانات ، صبر، انجام كارهاي هنري و كلاسهاي مختلف مطابق با علايق، صبر، آراستگي خودت و گرمي منزل، صبر، محبت به همسر در حد متعارف نه زياد لوس كردن نه كم محبتي كردن، صبر، مطالعه در مورد ارتباط موثر بين زوجين، صبر، كمك از يك مشاور خانواده به تنهايي، صبر، گذشت و بزرگواري، صبر، عبادت و توكل به خدا،
    دوست عزيز نمي خواستم ديگه برات پيام بگذارم چون حرفهايم تكراري است ولي متاسفانه مي بينم كه اصلاً به آنها توجه نمي كني. ولي دلم طاقت نياورد و باز مي گويم به نظر من فرمول بالا با تاكيد بر صبر و رسيدگي و توجه به خودت و خواسته هات (عزت نفس و اعتماد به نفس بالا) و در نهايت توكل به خدا تنها راه نجات زندگيت ات و به دست آوردن همسرت است. همسري كه به گفته خودت با چشم پوشي از اين مورد هيچ عيبي ندارد و همه خوبي ها را دارد و باور كن دوستت دارد فقط يكم كم آورده. پس كمكش كن و خودت و همسرت و زندگي ات را نجات بده. به هيچ وجه به طلاق فكر نكن و اين كلمه را تكرار نكن و اجازه نده در خانه ات اين واژه تكرار شود حتي اگر همسرت به زبان آورد نشنيده بگير
    موفق باشي

  9. 4 کاربر از پست مفید negar_ba تشکرکرده اند .

    negar_ba (شنبه 25 آذر 91)

  10. #37
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    1,204
    سطح
    19
    Points: 1,204, Level: 19
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    328

    تشکرشده 332 در 115 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه شوهرم را جذب خود کنم و با او رفتار مناسب داشته باشم ؟

    الان مي فهمم چرا مشاوران محترم هميشه اين توصيه رو به خانوما ميكنن كه هيچوقت تو كار شوهراتون تجسس نكنيد
    دليلش اينه كه 99 % مرداي جامعه ما دروغگو و بي معرفتن و محاله پاشون نلغزه و اگه همه زنا شوهراشونو چك كنن مطمئن باشين 99%ازدواج ها ي جامعه ما به طلاق ختم ميشه
    اگه زني به شوهرش دروغ بگه يا خيانت كنه همه اون زن رو محكوم ميكنن و به شوهر پيشنهاد ميكنن كه طلاقش بده ولي اگه طرف مرد باشه همه اتهاما متوجه زن ميشه كه لابد به خودت يا شوهرت نميرسي يا بهش توجه نميكني
    چرا من بايد در مقابل دروغاي مكرر شوهرم كوتاه بيام و صبر كنم و ببخشم و بازم در مقابل طلبكاري و قهرش صبر كنم و كوتاه بيام
    الان كه فكرشو ميكنم به اين نتيجه مي رسم كه اين اقا داره از دوست داشتن و علاقه من به خودش سو ء استفاده ميكنه
    هيچ خيري من از ازدواج نديدم
    هيچكدوم از نيازام براورده نميشه
    فقط زجر زجر و بازم زجر
    ديگه نميتونم تحمل كنم
    امكان نداره مردي كه يه بار دروغ ميگه ديگه اين كارو نكنه
    به اين اعضاي بدبختم كه مورد خيانت شوهراشون قرار گرفتن اينقدر نگين كه ببخشن و صبر كنن چون هيچ فايده اي جز هدر رفتن عمر و جوونيشون و نهايتا پشيموني از اين همه گذشت و فداكاري بي نتيجه نداره
    باتشكر


  11. 4 کاربر از پست مفید هاجس تشکرکرده اند .

    هاجس (یکشنبه 12 آذر 91)

  12. #38
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 تیر 03 [ 04:02]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1,530
    امتیاز
    37,798
    سطح
    100
    Points: 37,798, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second ClassSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    5,746

    تشکرشده 6,060 در 1,481 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    276
    Array

    RE: چگونه شوهرم را جذب خود کنم و با او رفتار مناسب داشته باشم ؟

    سلام هاجس جان

    نمی خواستم برات بنویسم. چون توصیه م با اصول مشاوره مغایرت داره.

    بهت توصیه میکنم بری واسه طلاق اقدام کنی. زندگی شما هیچ راه حلی جز طلاق نداره. نه بخاطر شوهرت و عمه ش . نه بخاطر اینکه شوهرت بهت دروغ میگه. بلکه بخاطر اینکه خودت نمی خوای این زندگیو ادامه بدی . برای اینکه هیچ تلاشی واسه ساختن نمیکنی . برای اینکه دو تا چوب پنبه گذاشتی تو گوشت و فقط خواسته هات رو داد می زنی.

    عزیزم از این سایت یا اطرافیانت چه انتظاری داری؟
    که عمه شوهرتو سر به نیست کنند؟ که ورد و جادو بخونن که شوهرت یه شبه وابستگی چند ساله ش رو کم کنه؟
    شما که نزدیکترین به شوهرتی نه می خوای و نه تلاشی میکنی از بقیه چه انتظاری داری؟

    عاشقی فقط این نیست که آدم به طرفش بگه دوستش داره. عاشقی فقط این نیست که تو خواسته ها و نیازهای مالیت به طرفت اولویت بدی. عاشق روزای سخت خودش رو نشون میده . به فرض که شوهرت عاشقت نیست . تو چی ؟ رسم عاشقی رو به جا اوردی؟

    یکی تو زندگیش پول نداره . یکی سلامتی . یکی با خانوادش مشکل داره . یکی همسرش معتاده . یکی همسرش شکاکه .از دید شما همه اینا باید برن طلاق بگیرن چون یه موقع هایی پیش میاد که به خواسته هاشون نمی رسن. اگه دیدگاهت اینه نه اینجا و نه هیچ جای دیگه هیچ کسی نمیتونه واست کاری کنه. از همسرت طلاق بگیر ولی اینو بدون اگه بعدا ازدواجی هم در کار باشه اون فرد هم بی عیب نیست اون زندگی هم بی مشکل نیست و این تویی که باید تسلسل وار مهر طلاق رو تو زندگیت ثبت کنی.

    می دونم که به حرفای من توجه نمیکنی.
    با این وجود بازم واست خوشبختی رو آرزو میکنم.

  13. 6 کاربر از پست مفید صبا_2009 تشکرکرده اند .

    صبا_2009 (شنبه 25 آذر 91)

  14. #39
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 11:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,973
    سطح
    26
    Points: 1,973, Level: 26
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    743

    تشکرشده 765 در 189 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: چگونه شوهرم را جذب خود کنم و با او رفتار مناسب داشته باشم ؟

    هاجس عزیزم

    میدونم که الان عصبانی هستی! و غمگین و تحت فشار! منم میخواستم دیکه برات پست نگذارم به خاطر اینکه اصلا به حرفای دوستان توجه نمیکنی البته یک مقدار به خاطر سن کمت و بی تجریگی ات هستش.
    اینرو بدون که زندگی بدون مشکل وحود نداره و هرکسی به نوعی با مشکلاتش دست و پنجه نرم میکنه! عزیزم خراب کردن و از بین بردن یک زندگی اصلا کاری نداره ولی این کار آدمای ضعیفه!
    فرد قوی کسیه که مشکلاتش رو شناسایی کنه، سهم خودش رو توی مشکلات ببینه و سعی در برطرف کردنش داشته باشه! اگه بشینی و فقط غر بزنی که مردها اینجورین و اونجورین و ... هیچ مشگلی حل نمیشه! بهتره از راهنمایی هایی که تا به حال صورت گرفته استفاده کنی و زندگیت رو بسازی! با جبهه ای که تو الان در مقابل همسرت گرفتی، خواه نا خواه عکس العمل هل مناسبی نشون نمیده! اینجوری هم نیست که مردا قدر محبت و گذشت رو نفهمن! اول تو همه تلاشت رو انجام بده و بعد بگو نتیجه ای نداشته عزیزم!! من خودم برای اینکه مشکلم حل بشه 6 ماه تمام با تمام وجودم جنگیدم و خدا رو شکر موفق هم شدم. اگر هم خدای نکرده به نتیجه ای نرسیدید لااقل پیش خودت سربلندی که همه تلاشت رو انجام دادی!!
    اینقدر بی طاقتی نکن و کمی صبر داشته باش! همه چیز درست میشه! پست قبلی من رو توی تاپیکت دوباره بخون تا بفهمی فقط تو نبودی که مشکل داشتی و همه زوجهای جوان اوایل زندگیشون مشکلاتی دارند که باید با درایت حلش کنند.من الان به اون مسائل اول ازدواجم میخندم و بیشترش رو به خاطر کم تجربگی ام میدونم.
    عزیزم مطمئن باش پاداش صبرت رو دزیافت میکنی و مشکلت حل میشه
    دلم میخواد پست بعدیت پر از خبرهای خوب باشه به شرط اینکه منطقی تر عمل کنی.

    مشکلی که اکثر زوج های جوان در اوایل ازدواج دارند اینه که خانواده ها در آماده کردن بچه هاشون برای ازدواج کوتاهی میکنند و هنر اداره زندگی مشترک رو به بچه ها یاد نمیدن! البته من خودم هم باید از این موضوع درس بگیرم!
    راستش من خودم هم هنوز هیج چیز به دختر 15 ساله ام یاد نداده ام ولی فکر میکنم که باید شروع کنم. ما والدین فکر میکنیم که تنها محبت کردن و احتیاجات فرزندانمون رو برآورده کردن کافی هست ولی به نظر من مهمترین چیز روش زندگی کردن رو یاد دادن مهمه و سعی کنیم تا اونجایی که ممکنه تجربیاتمون رو بهشون منتقل کنیم.

  15. 5 کاربر از پست مفید زیبا کردستانی تشکرکرده اند .

    زیبا کردستانی (شنبه 25 آذر 91)

  16. #40
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 12:52]
    تاریخ عضویت
    1391-8-04
    نوشته ها
    204
    امتیاز
    1,204
    سطح
    19
    Points: 1,204, Level: 19
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 96
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    328

    تشکرشده 332 در 115 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چگونه شوهرم را جذب خود کنم و با او رفتار مناسب داشته باشم ؟

    خيلي عصباني ام
    دارم منفجر ميشم
    ميخوام خودمو بكشم.

  17. کاربر روبرو از پست مفید هاجس تشکرکرده است .

    هاجس (چهارشنبه 18 بهمن 91)


 
صفحه 4 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.