مجددا سلام عرض میکنم با حال و هوایی بهترو خوش تر
ممنون از همتون به خاطر راهنمایی هایی که خالصانه و دوستانه به سمتم ارسال کردید.
دیشب وقتی اومد خونه یه کاغذ همراهش بود عکس یه پیرمرد و پیرزن که پشت به هم زیر بارون نشسته بودن انگار دلخوری داشتن اما پیرمرد با تمام دلخوریاش یه چتر رو سر خانومش گرفته بود
پایین عکس نوشته بود
حتی اگر ازم دلخوری هم هوامو داشته باش
کلی بغلم کرد همون وسط یک سری از حرفامو زدم
انگار باید توقعمو کم کنم خودم پیش قدم شم دقیقا زمانی که من میگمو میخندم و شادم اونم شاده و اگر من نخندمو اروم باشم اونم....
ولی قبول کنید اینم شد همون اولین جمله های اولین پست این تاپیکم.زن رکن اصلی و اساسی یک زندگیه.همه بار زندگی به دوش زنه.
علاقه مندی ها (Bookmarks)