به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 33
  1. #21
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 06 آذر 91 [ 19:39]
    تاریخ عضویت
    1391-6-09
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    354
    سطح
    7
    Points: 354, Level: 7
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    4

    تشکرشده 4 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیدن جستجوهای اینترنتی شوهرم داغونم کرد

    با سلام
    بنده خدا بار اولش بوده تازه چیزی هم ندیده حالا بزاریم حتی دیده باشه مگه چی میشه تو اینترنت نبینه بره بیرون ببینه خوبه ؟
    اتفاقا همین اتفاق واسه منم افتاد ما دو تامون هم مهندس کامپیوتریم وقتی دیدم یه همچین صفحه ای رو باز کرده منم که اتفاقی دیدم گفت یهو این صفحه اومد من دنبال یه چیز دیگه بودم نزاشتم ادامه بده می خواست ببنده که گفتم نبند اتفاقا شروع کردم باهاش به نگاه کردن با اینکه اصلا دوست نداشتم و بدم میومد اما این کارو کردم با یه ذوق خاصی نگاه میکردم وقتی ذوق منو دید بلند شد گفت ببین چه ذوقی هم کرده اه حالم بهم خورد ببندش من نبستم و باز نگاه کردم دیدم ناراحت شده بستم رفتم پیشش دیگه هیچ وقت همسرم این کارو نکرد.به جای اینکه جبهه بگیری باهاش باش کنارش باش و وانمود کن که خیلی از دیدن همچین تصویرایی خوشت میاد غیرتش نمیزاره که تو همچین چیزایی ببینی س خودشم نگاه نمی کنه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید نسترن1367 تشکرکرده است .

    نسترن1367 (چهارشنبه 08 آذر 91)

  3. #22
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 آذر 91 [ 10:31]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    858
    سطح
    15
    Points: 858, Level: 15
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیدن جستجوهای اینترنتی شوهرم داغونم کرد

    سلام
    ضمن تشکر از همه اونهایی که تا اینجا کمکم کردند
    همونطور که خودم احساس خجالت داشتم یه لحطه حس کردم اون هم همین حال و داره و بخاطر همین نمیتونه گرم برخورد کنه
    واسه همین خودم واسه خوش اخلاق شدنش قدم پیش گذاشتم و همون روز 4شنبه ای خیلی گرم و مهربون و عشقولانه باهاش برخورد کردم که خدارو شکر همون لحظه جواب داد و اخلاقش برگشت به قبل!
    و دیگه هیچ حرفی درباره اون موضوع نزدیم و مودم قرضی رو هم پس دادم چون کار اینترنتیم تموم شد.

    اما وقتی میای اینجا واسه حل مشکلت دیگه به اندازه کافی آشفته هستی دوباره بعضی از دوستان میان هی نمک میپاشن رو زخم آدم مخصوصا بعد اینکه متوجه اشتباهت شدی دیگه سرزنش فایده نداره بیشتر آدم رو عصبی میکنه
    لطفا رعایت کنید
    کسی که میاد اینجا دنبال اینه که به اشتباه خودش پی ببره و راه حلی واسه مشکلش بگیره نه اینکه مدام سرزنش بشنوه و بیشتر بهم بریزه

    در ضمن کسانی که میگن خوب اشکال نداره تو اینتر نت ببینه مگه چیکار کرده تو اینترنت ببینه بهتره تا بیرون ببینه!!!!!!
    واقعا این درسته؟؟ یعنی به همچین چیزی اعتقاد دارین؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
    واقعا عجیبه ببینین کارمون به کجا رسیده. . . . . !

    یا میگید حتما توی تو ندیده که اونجا میخواد ببینه!
    آدم چیزی که در توانش هست رو انجام میده هر کسی که نمیتونه مثل این عکس ها باشه!

    پس یه خانم هم وقتی اون طوری که میخواد محبت کلامی دریافت نمیکنه باید بره ( خدا نکرده زبونم لال ) از تو اینترنت پیداش کنه؟؟؟!!

    چرا فکر آدمها اینطوری شده!! راحت خودشون رو تبرئه میکنن! تازه میان سرزنش هم میکنن!
    می دونید چه صدمه ای به خودتون، جامعه، و حتی من میزنید...

  4. 6 کاربر از پست مفید niloo91 تشکرکرده اند .

    niloo91 (سه شنبه 07 آذر 91)

  5. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 23 فروردین 92 [ 15:52]
    تاریخ عضویت
    1391-4-20
    نوشته ها
    188
    امتیاز
    1,048
    سطح
    17
    Points: 1,048, Level: 17
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 52
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    559

    تشکرشده 569 در 163 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیدن جستجوهای اینترنتی شوهرم داغونم کرد

    niloo91 جان من هم با شما موافقم ، حریم خانواده باید حفظ بشه
    اتفاقا همین چندوقت پیش بود یه آقایی تاپیک زده بود که بدلیل تماشای مداوم این زنها و هیکلهای دست کاری شدشون دیگه هیکل و چهره زنهای واقعی رو نمی پسنده ، البته ایشون مجرد بودن اما اگه زن داشتن بیچاره زنش!
    کار خوبی میکنی جلوشو میگیری ، اما با سیاست

  6. 2 کاربر از پست مفید کبـود تشکرکرده اند .

    کبـود (سه شنبه 30 آبان 91)

  7. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: دیدن جستجوهای اینترنتی شوهرم داغونم کرد

    من همون اول پست تون عرض کردم مشکلتون چیزی نیست

    که نتونید خودتون حلش کنید .

    الان با 22 پست با 22 تا نظرهای مختلف افکارتون بهم ریخته

    خواهر من شما وارد یه زندگی شدید باید از پس مشکلاتشون بر بیای راهنمایی وکمک هم فکری خوبه ا

    اما نه انقدر که در همه پستها شمارو سر زنش میکردن این نوع راهنماییها اسیب میزنه .


    ...........
    ما برای بچه هامون طبل میخریم بچه ذوق میکنه اما هر موقه میخواد ازش استفاده کنه

    میگیم صداشو در نیار عصاب نداریم. بابا خوابه بچه بیدار میشه . پس بهتره براش طبل نخریم

    تا اینهمه اذیت نشیم .

  8. 3 کاربر از پست مفید پدربزرگ تشکرکرده اند .

    پدربزرگ (سه شنبه 30 آبان 91)

  9. #25
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 آذر 91 [ 10:31]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    858
    سطح
    15
    Points: 858, Level: 15
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیدن جستجوهای اینترنتی شوهرم داغونم کرد

    سلام

    اون طبل و با من بودین؟

    راستش اومدم واسه مطرح کردن دوتا مشکل و گرفتن راه حل
    اولی اینکه من کارای اینترنتیم زیاد شده و احتمالا تو آینده نزدیک نیازه تو خونه اینترنت داشته باشیم
    خودشم دانشجو اینترنت نیازه البته کارای اینترنتیشو میده من انجام بدم
    میخواستم بهم بگید چه کار کنم دیگه نره سراغ اون سایتا
    و اگه خدا نکرده دوباره اون اتفاق افتاد چه کار کنم این دفه بار اول بود بار دوم یا... چه عکس العملی باید داشته باشم
    بدبینی نمیکنم اما میخوام پیشگیری کنم که دوباره اشتباه نکنم

    دوم اینکه چرا همیشه من باید پیش قدم شم تا رفتارش مثل قبل شه یه مدتیه اگه بحثی پیش میاد می زنم به بی خیالی و عادی برخورد می کنم تا اوضاع رو به راه شه
    اما منم دل دارم دلم میخواد یه بارم شده اون بیاد منو خوش اخلاق کنه تو این مدت چند موردو که اینطوری برخورد می کردم حلم خوب بود خوشحال بودم که دعوا نمیشه اما بعد چند مورد دوباره عادی برخورد می کردم اما ته دلم ناراضی و ناراحت بودم که چرا اون هیچوقت ناراحت نمیشه ازینکه بینمون ناراحتیه تا بیاد اوضاع و آروم کنه اما همرو میریختم تو خودم و به خودم آرامش میدادم تا روزای خوبی داشته باشیم
    می ترسم یه روز کم بیارم
    واسه این مشکل آیا راه حلی هست؟؟

  10. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 آذر 91 [ 10:31]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    858
    سطح
    15
    Points: 858, Level: 15
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیدن جستجوهای اینترنتی شوهرم داغونم کرد

    سلام

    راستش اومدم واسه مطرح کردن دوتا مشکل و گرفتن راه حل
    اولی اینکه من کارای اینترنتیم زیاد شده و احتمالا تو آینده نزدیک نیازه تو خونه اینترنت داشته باشیم
    خودشم دانشجو اینترنت نیازه البته کارای اینترنتیشو میده من انجام بدم
    میخواستم بهم بگید چه کار کنم دیگه نره سراغ اون سایتا
    و اگه خدا نکرده دوباره اون اتفاق افتاد چه کار کنم این دفه بار اول بود بار دوم یا... چه عکس العملی باید داشته باشم
    بدبینی نمیکنم اما میخوام پیشگیری کنم که دوباره اشتباه نکنم

    دوم اینکه چرا همیشه من باید پیش قدم شم تا رفتارش مثل قبل شه یه مدتیه اگه بحثی پیش میاد می زنم به بی خیالی و عادی برخورد می کنم تا اوضاع رو به راه شه
    اما منم دل دارم دلم میخواد یه بارم شده اون بیاد منو خوش اخلاق کنه تو این مدت چند موردو که اینطوری برخورد می کردم حلم خوب بود خوشحال بودم که دعوا نمیشه اما بعد چند مورد دوباره عادی برخورد می کردم اما ته دلم ناراضی و ناراحت بودم که چرا اون هیچوقت ناراحت نمیشه ازینکه بینمون ناراحتیه تا بیاد اوضاع و آروم کنه اما همرو میریختم تو خودم و به خودم آرامش میدادم تا روزای خوبی داشته باشیم
    می ترسم یه روز کم بیارم
    واسه این مشکل آیا راه حلی هست؟؟

    میشه جواب بدین خواهش میکنم

  11. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 12:06]
    تاریخ عضویت
    1390-9-10
    نوشته ها
    100
    امتیاز
    1,165
    سطح
    18
    Points: 1,165, Level: 18
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    438

    تشکرشده 462 در 89 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: دیدن جستجوهای اینترنتی شوهرم داغونم کرد

    سلام دوست عزیز

    ببینید امروز دنیای پیشرفتهای علمی و تکنولوژی هست. و من و شما نمیتونیم جلوش رو بگیریم. همه این ابزارها هم سود داره هم ضرر.
    انسان هم که معلومه از هر چیزی منع بشه بیشتر در موردش کنجکاو میشه. این همه میگن ماهواره بده . میریزن. میبرن. باز مردم میرن دوباره میخرن.
    بهتره ما از هرچیزی درست استفاده کنیم تا اینکه کلا منعش کنیم
    خدا رو شکر همسر شما انسان بالغی هست. بنشینید تو شرایط نرمال ، و با کلام اروم و عاشقانه اما قاطعانه صحبت کنید نه اینکه شما مثل معلم باشید که مدام دستور میده و امر میکنه و تهدید
    مثلا این طور:
    عزیزم با توجه به نیاز هر دو ما به اینترنت فکر کنم وقتشه که دیگه تهیه کنیم اما باید قبلش هر دومون بدونیم که اینترنت هم به خاطر عدم محدودیت و جذابیتهاش شاید باعث بشه هر دومون بهش معتاد بشیم پس بهتره یکسری قوانین برای خودمون از الان بگذاریم مثلا روزهای جمعه و تعطیل بیشتر ار ...... ساعت باهاش کار نکنیم و اینکه اگر هر کدوم وسوسه شدیم که چیزهای غیر اخلاقی سرچ کنیم از اون یکی کمک بگیریم تا سراغش نریم.و...........

    دوست عزیز کلام شما باید کاملا دوطرفه باشه و اصلا یادداوری گذشته رو نکنید.
    بهتره یک مدت هم صبر کنید بعد اقدام برای خرید کنید تا این اتفاق کمی کمرنگ تر بشه
    موفق باشی

  12. کاربر روبرو از پست مفید sea تشکرکرده است .

    sea (سه شنبه 07 آذر 91)

  13. #28
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 16:45]
    تاریخ عضویت
    1391-9-05
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    254
    سطح
    5
    Points: 254, Level: 5
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 46
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    39

    تشکرشده 41 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیدن جستجوهای اینترنتی شوهرم داغونم کرد

    ای وای عزیزم...چرا واسه این کارا ناراحت میشی؟؟؟؟من با اینکه زنم ولی با نظر دوستان موافقم اکثر مردها همینجوورررن...من داداش خودم خیلی آدم مذهبی هست و تا حالا با هیچ دختری هم ارتباط نداشته اما وقتی کامپیوترشو نگاه میکنی هم فیلترشکن داره هم فیلمای بد میبینه هم شو نگاه میکنه اما نمازشو سر وقت میخونه و توی دنیای واقعی خیلی خوبه...ولی خداروشکر همسر من از همه چیز اینترنت سردرمیاره...اما اصلا ندیدم دنبال این چیزا باشه یا بعضی وقت ها یه اسمی که میزنه گوگل لیستی از اسمارو براش میاره که منم به شوخی میگم دنبال چیــــــــــی میگردی...ولی بهش اطمینان دارم...شوهرمم منو توی اینترنت کاملا آزاد گذاشته و اینترنت 24 ساعته داریم ولی به هم کاملا اطمینان داریم...مشکل تو اصلا چیز مهمی نیس...خودتو ناراحت نکن...همسرت گناهی نکرده که سرش دعوا راه انداختی عزیزم...اون فقط کنجکاوی کرده...

  14. 3 کاربر از پست مفید sr2282 تشکرکرده اند .

    sr2282 (سه شنبه 07 آذر 91)

  15. #29
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 07 آذر 91 [ 10:31]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    858
    سطح
    15
    Points: 858, Level: 15
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 42
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    30

    تشکرشده 30 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دیدن جستجوهای اینترنتی شوهرم داغونم کرد

    سلام
    ممنون ازجوابتون اما به این سوال جواب ندادید :
    اگه خدا نکرده دوباره اون اتفاق افتاد چه کار کنم این دفه بار اول بود بار دوم یا... چه عکس العملی باید داشته باشم
    بدبینی نمیکنم اما میخوام پیشگیری کنم که دوباره اشتباه نکنم؟
    خیلی برام مهمه


  16. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 12 بهمن 04 [ 00:01]
    تاریخ عضویت
    1391-6-06
    محل سکونت
    تهــــران
    نوشته ها
    438
    امتیاز
    13,948
    سطح
    76
    Points: 13,948, Level: 76
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 102
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,019

    تشکرشده 2,388 در 433 پست

    Rep Power
    64
    Array

    RE: دیدن جستجوهای اینترنتی شوهرم داغونم کرد

    شما چرا مثله مادر همسرت باهاش رفتار میکنی؟چرا انقدر موضوع رو پیچیده و بزرگ کردی؟
    از رو کنجکاوی چند تا عکس سرچ کرده.حالا خوبه چیزی هم ندیده!!
    اتفاقی نیفتاده انقدر بزرگش میکنی که اگه این شد چی کار کنم و چی کار کنم که دیگه نشه!!
    وقتی مدام چکش میکنی و حواست هست بدتر میشه و بیشتر وسوسه میشه بره سمتش
    زندگی رو برای خودت سخت تر میکنی.شوهرتون مسلما خودش یه مرد عاقل و بالغه و نیازی نیست مثله یه بچه باهاش رفتار کنید
    هر کی جای ایشون بود با رفتارای شما بیشتر وسوسه میشد بره ببینه چه خبره که شما رو انقدر ناراحت کرده یا ممکنه باهاتون لج کنه!!
    عادی رفتار کن.به نظر من با پیش کشیدن مداوم این قضیه و تلاش برای پیشگیری اون هم به صورت کاملا تابلو قبح این ماجرا میریزه و این برات خطرناک تره.یه جوری رفتار کن که انگار اصلا چیزی ندیدی.
    وقتی با نت هم کار میکنه مثلا چای بردار ببر بگو چای آوردم باهات بخورم !رفتاراتو تابلو نکن
    یکی از دوستای من هم این مشکلوداشت تو اتاقی که کامپیوتربود تلویزیون هم داشتن چند دقیقه بعد از اینکه شوهرش میرفت پای کامیوتر ایشون میرفت تو اتاق تلویزیون تماشا میکرد حتی وقتی شوهرش میگفت چرا میای اینجا میگفت واسه اینکه برق کمتر مصرف شه!!!
    مسلما اگه شوهرتون بخواد دنبال این چیزا باشه بیرون خونه هم میتونه دسترسی به نت پیدا کنه و اینکه ایشون اولین بارتو خونه این موضوع رو سرچ کرده نشون میده کاملا از کنجکاوی بوده و اهل این چیزا نیست راههایی که من گفتم فقط برای آروم کردن خودتونه. اینکارها و طرز فکرها فقط خودتو عذاب میده


 
صفحه 3 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. وقتی پسرم مریض میشه استرس همه وجودمو میگیره😣😣
    توسط J00j00 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 30 بهمن 95, 08:51
  2. مشکل مالي ما .همسرم عمل داشته ويک ماه استراحت مطلق تو خونه ما هم بي پول شديم خيلي داغونم
    توسط samirabano در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 02 خرداد 94, 14:53
  3. وقتی عزت نفس از بین رفته چطوری میشه درستش کرد؟
    توسط Pooh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: دوشنبه 31 شهریور 93, 07:36
  4. نمونه سوال ازمون ورودی مدرسه نمونه دولتی برای دوم دبیرستان میخوام
    توسط nice_girl در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 مرداد 93, 10:32
  5. یه اختلاف عقیدتی کوچیک که داره داغونم می کنه...
    توسط fahosseini63 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 24 آبان 92, 17:53

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.