با سلام
بنده خدا بار اولش بوده تازه چیزی هم ندیده حالا بزاریم حتی دیده باشه مگه چی میشه تو اینترنت نبینه بره بیرون ببینه خوبه ؟
اتفاقا همین اتفاق واسه منم افتاد ما دو تامون هم مهندس کامپیوتریم وقتی دیدم یه همچین صفحه ای رو باز کرده منم که اتفاقی دیدم گفت یهو این صفحه اومد من دنبال یه چیز دیگه بودم نزاشتم ادامه بده می خواست ببنده که گفتم نبند اتفاقا شروع کردم باهاش به نگاه کردن با اینکه اصلا دوست نداشتم و بدم میومد اما این کارو کردم با یه ذوق خاصی نگاه میکردم وقتی ذوق منو دید بلند شد گفت ببین چه ذوقی هم کرده اه حالم بهم خورد ببندش من نبستم و باز نگاه کردم دیدم ناراحت شده بستم رفتم پیشش دیگه هیچ وقت همسرم این کارو نکرد.به جای اینکه جبهه بگیری باهاش باش کنارش باش و وانمود کن که خیلی از دیدن همچین تصویرایی خوشت میاد غیرتش نمیزاره که تو همچین چیزایی ببینی س خودشم نگاه نمی کنه.









علاقه مندی ها (Bookmarks)