امیر تینا جونم اینکه خیلی خوبه. مهسا مادر واقعیت نبوده و نتونسته فوت بچه ی واقعیشو تحمل کنه و درک و تو رو به عنوان جایگزینی برای بچه ی از دست رفته اش انتخاب کرده بودن تا حال اون بهتر بشه. چرا این ادمو دوست داری که برای شخص تو احترامی قایل نشده و به عنوان یه جایگزین انتخابت کرده و حتی رفتار درستی هم باهات نداشته؟ اون نمی تونسته به اندازه ی مربیت برات خوب باشه عزیزم. شک نکن. اگه خوبی هم می کرده احتمالا کنارش بهت رنج و عذاب روحی هم می داده. پس فراموشش کن. فکر نکن واست مادر میشده. خوب کاری کردی برگشتی همون بهزیستی گلم. دوستی احترام و همه چی دوجانبه است. اون خانم که باهات یه همچین رفتاری داشته که حتی بعد اینهمه سال فراموش نکردی و ترس هم برات مونده بود ارزش یه لحظه فکر کردن هم نداره چه برسه دوست داشتن.
حالا نمی دونم اون اقا واقعا بابات بوده یا نه. اگه اونم بابای واقعیت نبوده دیگه بهتر! اصلا دلیلی واسه ناراحتی نداری.
نوشتی 10 11 نفری هستن کسایی که انقدر برات مهمن که توی ترسات صداشون می کردی. می دونی چقدر خوشبختی؟! می دونی من هیچکسی رو ندارم وقتی بترسم صداش کنم؟ اینهمه خوبی داری گل من. به اینا فکر کن.
نوشتی دوست دخترت رد کرده ازدواج باهاتو. چون ترسیده. باور کن امیر جان من خیلی خیلی دلم می خواست مثله تو حاضر جواب می بودم که وقتی بهم توهین می شه حداقل جوابه رو بدم دلم خنک شه نمونه سر دلم!! همونطوری که نوشنم اگه تو دوستم بودی همینطوری که هستی قبولت می کردم و تغییرت هم نمی دادم. اون دو تا مثالی که زدی توی پست های اولت همین تاپیک هیچ ایرادی نداشت رفتارت. مخصوصا حاضر جوابی ای که به اون خانم داشتی. مگه ما دل نداریم؟! هر کی برسه دل مارو بشکنه جوابشم ندیم؟ مگه دل مردم مهم تر ازدل ماست؟ وقتی یکی دهن گفتن و تیکه پروندن داره خوب باید بشنوه! اینایی که مثال زدی اصلا ایرادی ندارن.
ممکنه دلیلی که دوست دخترت نخواسته باهات ازدواج کنه چیز دیگه ای باشه. مثلا احساس کرده به اون اندازه ای که باید دوسش نداری یا هر چیز دیگه ای. تازه اگه الان قبول نکرده معنیش این نیست که هیچوقت قبول نمی کنه!
امیر تینا جان خواهر برادر که کلی داری. همون دوستات که باهاشون بزرگ شدی. همین دوستایی که الان باهاشون دوستی. پدر مادر واسه خودت گذشت گلم اما احتمالا اگه همسرت خونواده ی خوبی داشته باشه می تونی بعد ازدواج پدر مادر همسرتو تا حدی مثله پدر مادر خودت بدونی.
سعی کن اگه می تونی و وقت داری هفته ای یه بار با کسایی که دورن ازت و دوسشون داری اینترنتی ویدیویی صحبت کنی که ببینیشون و حس کنی کنارت هستن. اگه هم نمی شه بهشون تلفن بزن.
بیخود خودتو به خاطر گذشته ها ناراحت نکن. هیچ دلیلی نداره که خودتو سرزنش کنی. فکر نکن اگه پیش مهسا می موندی خوب میشد. فکر هم نکن که همه ی پدر مادرها خوبن. گذشته اتو همونطوری که هست قبول کن. بعدش برای اینده ات برنامه داشته باش.
هیچ دلیلی نیست که خودتو سرزنش کنی. تو خیلی خیلی خیلی خوبی! هم گذشته ات خوبه گلم هم اخلاقت عزیزم. تو واقعا خوبی.






علاقه مندی ها (Bookmarks)