aphdممنون ولی خوب نیستم
تشکرشده 33 در 20 پست
aphdممنون ولی خوب نیستم
تشکرشده 123 در 48 پست
قول میدم یه مدت اذیت میشی ولی ارزششو داره.حالتم خوب میشه به خدا توکل کن
aphd (جمعه 19 آبان 91)
تشکرشده 7 در 5 پست
سلام مریم جان
میفهمم چی میگی الان بدجور وابسته شدی.البته سه ماه خیلی بهتر از چند سال وابستگیه.
از صبح تا عصر با وجود اینکه شاغله همش با هم هستیم خب معلومه بهش عادت کردی.هرچیزی به اندازه خوبه حتی شیرینی که خوشمزس هم زیادش خوب نیست.
با دوستان موافقم الان شما در وضعیتی نیستی که بتونی خوب تصمیم بگیری.یخورده زمان میبره تا آرامش پیدا کنی.
در حال حاظر روحت حساس شده خواهر گلم ولی خوب میشی.
روز آفتابی (جمعه 19 آبان 91)
تشکرشده 34 در 14 پست
مریم جان سلام
من هم الان تو ترکم با اینکه تو تمام این سالها عاشقانه دوستش داشتم حتی تمام مدتی که نبود ولی وقتی می دونم منو برای ازدواج نمی خواد پس نبایدادامه بدم، الان هم با اینکه زنگ می زنه التماس می کنه که با هم حرف بزنیم اما دارم مقاومت می کنم، هر وقت کم آوردی بیا تو این تالار دوباره بخون که بهت گفتن محکم نه بگو اون وقت امیدوارتر می شی
موفق باشی
fa_karoon (یکشنبه 05 آذر 91)
تشکرشده 527 در 189 پست
سلام عزیزم
چه کار خوبی کردی
حتی اگه باهات ازدواج می کرد میشدی مثل من
بزار همیشه یکی به دنبال تو باشه نه تو به دنبال اون ه همیشه در زندگی این بشه اهرمش و طلبکار باشه
تنهاییت رو با دوستیه دیگه پر نکن
سعی کن بین خاستگارات یکی رو انتخاب کنی
من خیلی دیر به این نتیحه ها رسیدم اما تو اشتباهه ما ها رو نکن
به خدا که ازدواج سنتی خیلی بهتره
sare jo0on (یکشنبه 21 آبان 91)
تشکرشده 33 در 20 پست
بچه ها ممنونم از همه اما من نمیتونم فراموشش کنم![]()
تشکرشده 33 در 20 پست
سلام بچه ها امروز دیگه گفت نامزد داره خودش خول و چله فکر میکنه بقیه هم مثل اون هستن همه چی و به مامانم گفتم گفت کمکم میکنه فراموشش کنم همه شمارو دوست دارم بوس
maryam70 (یکشنبه 05 آذر 91)
تشکرشده 0 در 0 پست
مریم جان نگو نمیشه فراموشش کرد
من بدتر از تو بودم 3 ماه اول دوستی.اما حتی بعد 1 سال تونستم 2 ماه ازش جدا شم
من 2.5 ساله که هر روز همو دیدیم.از صبخ تا شب حرف زدیم با هم
اگه سرکار بودم و خواستگار داشتم دم از اینکه نمیتونم ازش جدا شم رو نمیزدم
نگو نمیشه.چون هر چقد بگی مغزت همون رو انجام میده
تو راخت به زندگیت برس و مطمین باش امکان پذیره
فقط غیر ممکن غیرممکنه
موفق باشی
تشکرشده 33 در 20 پست
الان خیلی بهترم تقریبا فراموشش کردم دوستتون دارم
![]()
maryam70 (یکشنبه 05 آذر 91)
تشکرشده 409 در 124 پست
عزيز دلم خيلي خوشحالم آخرين پستت اين بود و داري فراموش ميكني
اگه اجازه بدي يه چيزي بگم شايد بعدها به دردت خورد.
واسه عاشق شدن هميشه يه ملاكت پويايي اون رابطه باشه
اينكه تمام روز با هم چت ميكردين و قطعا به هيچ كار ديگه نميرسيدي و حتي سركار نرفتي،يعني اين رابطه اصلا سالم نبوده و تو رو از زندگي عقب نگه ميداشته.
كسي كه واقعا دوست داشته باشه پيشرفتت آرزوشه و تشويقت ميكنه![]()
Hamdardi2 (یکشنبه 05 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)