maryam70عزیز
او راست میگه ، واقعاً عاشقته ، اما عشق جنسی .
بله عزیزم ، یک پسر از شدت عشق جنسی چه بسا اشکشم برای طرفش در بیاد چه بسا شدیداً قربان صدقه بره اونم از ته دل ، اما همش از روی کشش جنسی هست و توجه به جنسیتت ، اصلاًعشقی به شخصیت تو نداره ، اینو مطمئن باش ، برای همین هم میگه ازدواج خیر ، دوستی و عشق و حال آری ، تو براش یک وسیله ارضاء شهوت هستی که عاشقانه هم به این خاطر میخوادت ، اما با کسی ازدواج میکنه که شخصیتش براش دوست داشتنی باشه . شخصیت شما را دوست نداره همین رابطه باهاش برقرار کردن که ضعیف بودن شما را نشان داده خودش یکی از دلایلی هست که شخصیتت را قبول نداره ، فقط جنسیتت براش مهمه ، زن بودنت ، که این هم در تو تنها خلاصه نمیشه ، این نوع عشق را یک مرد همزمان میتونه به ده ها زن داشته باشه ، کافیه حتی جلوی چشم شما نسبت به دختر دیگری تحریک جنسی بشه با چنان حسرتی او را برانداز می کند و می طلبد که گویی رومئو هست در برابر ژولیت .
پس باور کن که میگه عاشقتم درسته ، اما باور هم داشته باش این عشق به شخصیت تو نیست ، برای همین حاضر نیست با تو ازدواج کنه ، هرچه بیشتر هم به خواسته هاش تن بدهی این بی اعتبار شدنهات بیشتر و بیشتر میشه .
برای خودت ارزش قائل باش ، خودت خودت را دوست داشته باش ، خواهی دید نیازی به عشق پسرهای هوس باز نخواهی داشت .
موفق باشی
.











علاقه مندی ها (Bookmarks)