به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 30
  1. #11
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: میگه دوستم داره میگه من و میخواد اما ازدواج نه!!!! (چه فکری تو سرشه؟؟؟؟؟؟)

    maryam70عزیز

    او راست میگه ، واقعاً عاشقته ، اما عشق جنسی .

    بله عزیزم ، یک پسر از شدت عشق جنسی چه بسا اشکشم برای طرفش در بیاد چه بسا شدیداً قربان صدقه بره اونم از ته دل ، اما همش از روی کشش جنسی هست و توجه به جنسیتت ، اصلاًعشقی به شخصیت تو نداره ، اینو مطمئن باش ، برای همین هم میگه ازدواج خیر ، دوستی و عشق و حال آری ، تو براش یک وسیله ارضاء شهوت هستی که عاشقانه هم به این خاطر میخوادت ، اما با کسی ازدواج میکنه که شخصیتش براش دوست داشتنی باشه . شخصیت شما را دوست نداره همین رابطه باهاش برقرار کردن که ضعیف بودن شما را نشان داده خودش یکی از دلایلی هست که شخصیتت را قبول نداره ، فقط جنسیتت براش مهمه ، زن بودنت ، که این هم در تو تنها خلاصه نمیشه ، این نوع عشق را یک مرد همزمان میتونه به ده ها زن داشته باشه ، کافیه حتی جلوی چشم شما نسبت به دختر دیگری تحریک جنسی بشه با چنان حسرتی او را برانداز می کند و می طلبد که گویی رومئو هست در برابر ژولیت .

    پس باور کن که میگه عاشقتم درسته ، اما باور هم داشته باش این عشق به شخصیت تو نیست ، برای همین حاضر نیست با تو ازدواج کنه ، هرچه بیشتر هم به خواسته هاش تن بدهی این بی اعتبار شدنهات بیشتر و بیشتر میشه .

    برای خودت ارزش قائل باش ، خودت خودت را دوست داشته باش ، خواهی دید نیازی به عشق پسرهای هوس باز نخواهی داشت .


    موفق باشی


    .

  2. 14 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (یکشنبه 14 آبان 91)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 29 اردیبهشت 97 [ 00:12]
    تاریخ عضویت
    1391-8-12
    نوشته ها
    629
    امتیاز
    8,334
    سطح
    61
    Points: 8,334, Level: 61
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 116
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    662

    تشکرشده 792 در 312 پست

    Rep Power
    76
    Array

    RE: میگه دوستم داره میگه من و میخواد اما ازدواج نه!!!! (چه فکری تو سرشه؟؟؟؟؟؟)

    به نظر من کسی که کسی رو دوست داره و از ته دلش هست ..باید اونو یه عمر دوست داشته باشه و مسوولیت رو قبول کنه . وگرنه دوست داشتنش زیاد ارزشی ایجاد نمیکنه ..
    مثل اینکه شما بگی من درس خوندن رو دوست دارم ولی دوست ندارم دانشگاه برم ..
    یا من بگم ریاضی و فیزیک رو به شدت دوست دارم ولی رشته ریاضی فیزیک رو نمیخوام انتخاب کنم .
    دوست داشتن بدون هیچ تلاشی فایده نداره
    تورخدا .. تورو خدا ... بدون علاقه ازدواج نکنین.. اینو برادرانه بهتون میگم . ولی یادتون نره معیار ها هم خیلی مهمه...

  4. 7 کاربر از پست مفید mohammad2012 تشکرکرده اند .

    mohammad2012 (یکشنبه 14 آبان 91)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 اردیبهشت 93 [ 10:47]
    تاریخ عضویت
    1391-5-28
    نوشته ها
    93
    امتیاز
    1,541
    سطح
    22
    Points: 1,541, Level: 22
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 59
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    503

    تشکرشده 496 در 107 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میگه دوستم داره میگه من و میخواد اما ازدواج نه!!!! (چه فکری تو سرشه؟؟؟؟؟؟)

    مریم جان فقط سعی کن که خودتو مشغول کنی

    کاری که من میکردم این بود که هر بار سعی میکردم مدت بیشتری ذهنمو آزاد کنم و نذارم که تو تلۀ فکرهایی که میتونن آزارم بدن بیفتم
    بعد برای مدتی که به اون قضیه فکر نکرده بودم به خودم جایزه میدادم

    سعی کن خودت رو مشغول کنی
    کتاب بخون
    با خونواده صحبت کن
    با دوستات صحبت کن
    بازی کن
    ورزش کن
    بذار کم کم التیام پیدا کنی

    اینا همه چیزاییه که خودت کم کم میتونی انجام بدی و هر کی برای خودش یه روشی داره برای فراموش کردن

    چیزی که من لازم دونستم بگم اینه که این نوع دوستی های بدون هدف تجربه ش یه بار کافیه دوست من
    و آخر همشونم شکست عاطفیه

    خیلی مواظب باش که برای فراموش کردن این رابطه تو یه رابطۀ دیگه نیفتی
    اینو به این خاطر میگم که راهکاریه که خیلیا به آدم میدن من از الان بهت میگم که بدونی این کار نه تنها باعث التیام این دردت نمیشه بلکه خودشم یه ضربه بزرگتر دیگه بهت خواهد زد

    سعی کن تحلیل این رابطه رو بذاری برای وقتی که از نظر احساسی ثبات پیدا کردی
    فعلا فقط این رابطه رو بذار کنار و دیگه بهش اصلا فکر نکن

    این تجربه به شرطی میتونه مفید باشه که دیگه تکرار نشه وگرنه میشه یه شکست دوست خوبم

    موفق باشی

  6. 7 کاربر از پست مفید unknownGirl تشکرکرده اند .

    unknownGirl (سه شنبه 16 آبان 91)

  7. #14
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 دی 91 [ 20:20]
    تاریخ عضویت
    1391-5-17
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    491
    سطح
    9
    Points: 491, Level: 9
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 33 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میگه دوستم داره میگه من و میخواد اما ازدواج نه!!!! (چه فکری تو سرشه؟؟؟؟؟؟)

    سلام بچه ها
    ممنونم اما میدونید مشکل کجاست؟؟؟؟؟؟این که واقعا تنهام
    دیگه به کی میتونم اعتماد کنم؟خسته شدم دیگه نه زنگ زدم نه اس چقدرباید بخاطر او گریه کنم؟؟؟؟
    تموم اشکایی که براش ریختم و میخوام که بهم برگردونه به هر قیمتی که شده آدم تا این حد بی احساس و سنگ دل؟مگه من اسبابازی دست اونم؟حالم خوب نیست چندروزه که همش دارم اشک میریزم از خونه بیرون نمیرم برا چی باید من و اذیت کنه؟
    مگه من چه بدی بهش کردم؟

    unknownGirl خودم هم همش تو فکر این بودم که با یکی دوست شم که با محبت های اون فراموشش کنم ولی اگه اونهم تنهام گذاشت؟اگه بدتر شد چی؟نمیدونم دق کردم همه فهمیدن حالم خوب نیست حتی بابام اما رو خودشون نمیارن دلم براش خیلی تنگه ولی نمیخوام برگردم میخوام فراموشش کنم.

  8. کاربر روبرو از پست مفید maryam70 تشکرکرده است .

    maryam70 (یکشنبه 05 آذر 91)

  9. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 15 اسفند 93 [ 13:27]
    تاریخ عضویت
    1391-5-23
    نوشته ها
    163
    امتیاز
    2,979
    سطح
    33
    Points: 2,979, Level: 33
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    747

    تشکرشده 434 در 128 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: میگه دوستم داره میگه من و میخواد اما ازدواج نه!!!! (چه فکری تو سرشه؟؟؟؟؟؟)

    مریم گلم

    حس تنهاییتو درک میکنم .. مخصوصا تو این فصل زیبا هیچ کس دلش نمیخواد تنها باشه

    تو هیچ بدی نکردی ، اخر همه ی این رابطه ها ( اکثرا ) چیزی جز تنهایی و وابستگی بیشتر نداره

    اگه بخوای برای فراموشی قبلی به رابطه ی دیگه ای رو بیاری اشتباه

    بزرگی کرده ای ؛ تنها چیزی که بدست میاری تنهایی و وابستگی بیشتری هست ..

    اطمینان دارم همه اینا رو خودتم به خوبی میدونی ..

    باید به فکر رفع بیکاری خودت باشی

    وقتی سرت شلوغ باشه ، و سرگرم باشی

    وقت کم تری داری تا فکر کنی و روحیت هم عوض میشه

    الان که هوا خوبه پیاده رویی رو تو برنامت بزار

    دوست خوبم برات ارزوی بهترینا رو دارم

  10. 5 کاربر از پست مفید سنجاب بازیگوش تشکرکرده اند .

    سنجاب بازیگوش (سه شنبه 16 آبان 91)

  11. #16
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 شهریور 96 [ 07:29]
    تاریخ عضویت
    1390-9-26
    نوشته ها
    86
    امتیاز
    4,735
    سطح
    43
    Points: 4,735, Level: 43
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    149

    تشکرشده 135 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میگه دوستم داره میگه من و میخواد اما ازدواج نه!!!! (چه فکری تو سرشه؟؟؟؟؟؟)

    عزيز دلم همه انسانها تنها هستند انسان تنها به دنيا مي آيد و تنها هم از دنيا مي ره، اين همه سال بدون اين آدم بي همه چيز زندگي كردي آيا دردي داشتي آيا احساس تنهايي مي كردي؟ نخير حالت هم بسيار خوب بود خيلي هم شاد بودي مي خنديدي و سبب شادي و شادماني ديگران هم بودي . اين چه رابطه اي است كه تو را وابسته و نيازمند كرده؟ اين رابطه يك مرض است. مرضي كه مدتها بايد صرف خودت بكني تا دوباره به روز اول برگردي. اين آدم ماندد انگلي مي ماند كه اعتماد به نفس و شخصيت تو را از بين برده تو به او و نه كس ديگري نيازي نداري تو به خودت نيازمندي. دستت را روي زانويت بگذار و يا علي بگو و بلند شو نگذار آدم هاي بي مصرف و بي ارزش تو را سرنگون كنند.
    عزيزم تو يك انساني و هر انساني ارزشش را از وجود ديگران نمي گيرد. تو اشتباه كردي به خاطر او سر كار نرفتي ولي نگذار اشتباهات پي در پي ديگر تو را واژگون كند. من جاي تو بودم الان يا دنبال يك كار ديگر مي رفتم و يا شروع به ادامه تحصيل مي دادم. اگر اكنون امكان كار كردن نداري يك كتابخانه ثبت نام كن و به كوب شروع به درس خواند بكن تا به او و امثال آن انگل بفهماني ارزش تو از او و امثال او خيلي بيشتر است و به هيچ عنوان تو نيازمند او نيستي و هرگز امثال او نمي توانند تو را از پا در آورند.
    مي پرسي چرا او با تو اين بازي را كرده چون همه فكر منافع خود هستد چون اون آقا نياز جنسي دارد و كسي را دسترس پذير تر از تو نيافته تو نباشي كسي ديگر هست. بنابراين تو بايد به فكر خودت باشي، اين آقا هرگز تو را نمي خواسته و دنبال تو نخواهد آمد. ولي يادت باشد زماني كه فرد مناسبي هم سر راهت قرار گرفت از مواضع خود كوتاه نيايي
    عزيزم تا دنيا بوده چنين بوده، انسانهاي زيادي فريب خوده اند و زندگي خود را از دست داده اند هيچ كس نمي تواند جز خودت به تو كمك كند. اون آدم هم مگسي بي قدر بيش نبوده كه مدتي برايت مزاحمت فكري ايجاد كرده، اين مگس را در ذهنت با مگس كش بكش

  12. 3 کاربر از پست مفید سارا 2010 تشکرکرده اند .

    سارا 2010 (سه شنبه 16 آبان 91)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1391-7-22
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    502
    سطح
    10
    Points: 502, Level: 10
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    120

    تشکرشده 123 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میگه دوستم داره میگه من و میخواد اما ازدواج نه!!!! (چه فکری تو سرشه؟؟؟؟؟؟)

    مریم جونم چرا روح و جسمه خودتو به خاطر موجودی که حتی لیاقت فکر کردنم نداره اذیت میکنی.میگی سه ماه تلفنو چتو این چیزا /من با آقای یک سال عقد و نامزد بودم ولی به دلایلی به جدایی کشید وقتی ازش پرسیدم چرا با من این کارو کردی و کجا رفت اون عشقی که ازش دم میزدی میدونی چی بهم گفت ؟فقط گفت متاسفم اون وقتا کلم داغ بود .خیلی دردناک بود ولی پیش خودم فکر کردم که اون لیاقت نداره که به خاطرش تباه بشم به خاطر همین چسبیدم به زندگیم و ازدواج کردم و حالا خوشحالم که بخاطر اون آدم آیندمو خراب نکردم عزیزم نگاه اون آقا به شما نگاه جنسیه.آیا واقعا شما گریه میکنی و غصه میخوری و خانوادتو به خاطر داشتن ناراحتی خودت غصه دار کردی چون که عروسک دست یه انسان هوس پرست نشدی به خاطر اینکه اجازه ندادی از تویی که یه انسانی نه آلت دستی برای سرگرمی ناراحتی.نمیخوام نصیحت کنم یا شعار بدم ولی خوشحال باش که دست خودشو رو کرده میتونست بگه یه مدت دیگه صبر کنی و بعد به خاستگاریت بیاد و میتونست اینجوری بازم ازت سوئ استفاده کنه.محبت خدارو نسبت به خودت درک کن و به خاطر خدا و به خاطر خودت از اینکه نمیتونی قبول کنی بازیچه باشی ناراحت و غصه دار نباش.و به خودت افتخار کن .

  14. 5 کاربر از پست مفید aphd تشکرکرده اند .

    aphd (سه شنبه 16 آبان 91)

  15. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 مرداد 92 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1389-10-15
    نوشته ها
    600
    امتیاز
    6,453
    سطح
    52
    Points: 6,453, Level: 52
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,919

    تشکرشده 1,958 در 415 پست

    Rep Power
    77
    Array

    RE: میگه دوستم داره میگه من و میخواد اما ازدواج نه!!!! (چه فکری تو سرشه؟؟؟؟؟؟)

    سلام مريم عزيزم
    وقتي تو سه ماه اونم از طريق مجازي انقدر وابسته كسي شدي فكر ميكني اگه اين رابطه به هر نحوي ادامه پيدا كنه با اين اوصافي كه خودت ميگي و اون تو رو براي ازدوا ج نمي خواد بعد يه مدت دوباره مجبور بشي جدا بشين اونوقت چه احساسي خواهي داشت ؟ يه كمي فكر كن .
    چه فايده داره كه يه رابطه اي رو كه سرانجامي هم برات نداره انقدر كشش بدي ؟ خدا رو شكر كه برات فيلم بازي نكرد و اين رابطه رو طولاني ترش نكرد و از همين اولش بهت گفت كه اين رابطتون سرانجامي نداره .خوب پس تو براي چي انقدر هنوز تو فكرشي ؟ و كارتو به خاطر خونه نشستن و چله گرفتن براي اون از دست دادي ؟ خواستگاراتو داري رد ميكني كه چي بشه ؟ آخرش مي خواي به كجا برسي ؟ مي خواي بزور اونم همونقدر كه تو اونو دوست داري تو رو دوست داشته باشه ؟خوب اون اندازه دوست داشتنش همين قدره يعني فقط براي چند روز خوشگذروني مي خوادت . پس تو هم بيشتر از اين براش وقت و انرژي نذار .
    سعي كن ارزش وقت و جوونيتو بدوني . براي فراموش كردنش هم سعي كن يه مدتي خودتو تو زمينه هاي مختلف فعال تر كني . با كار و دوستات خودتو مشغول كن . خودت مي بيني كه بعد يه مدت ديگه اين احساسات شديدت كنترل شده تر خواهد شد .
    اميدوارم موفق باشي و بتوني بر احساساتت غلبه كني .

  16. 4 کاربر از پست مفید saboktakin تشکرکرده اند .

    saboktakin (جمعه 19 آبان 91)

  17. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 22 دی 91 [ 20:20]
    تاریخ عضویت
    1391-5-17
    نوشته ها
    25
    امتیاز
    491
    سطح
    9
    Points: 491, Level: 9
    Level completed: 82%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 33 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میگه دوستم داره میگه من و میخواد اما ازدواج نه!!!! (چه فکری تو سرشه؟؟؟؟؟؟)

    فرشته مهربان-mohammad2012-unknownGirl-سنجاب بازیگوش-سارا 2010-aphd-saboktakin
    saboktaki
    سلام ازهمه شما ممنونم.میدونم چه قصدی داشت برا همین میخوام فراموشش کنم خیلی موذی بود کارمند شرکت نفت هس اما هیچ وقت نشناختمش من نمی بخشمش اما بچه ها میتونم فراموشش کنم باید فراموشش کنم
    اون ارزش هیچی نداره فقط یه هوس بازه که منتظر یه دختره برای ادامه هوس بازی با آی دی یکی از دوستام باهاش چت کردم قسم میخورد که تا حالا یه دوست هم نداشته درصورتی که من خودم دوستش بودم خیلی کثیفه.
    قول میدم فراموشش کنم از امروز قرارشد صبح تا ظهربرم تو یکی از اداره ها عصرا هم با دوستام بریم خونه باغ و خوش بگذرونیم تا فراموشش کنم.دوستتون دارم

  18. 7 کاربر از پست مفید maryam70 تشکرکرده اند .

    maryam70 (سه شنبه 16 آبان 91)

  19. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 01:43]
    تاریخ عضویت
    1391-7-22
    نوشته ها
    84
    امتیاز
    502
    سطح
    10
    Points: 502, Level: 10
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    120

    تشکرشده 123 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: میگه دوستم داره میگه من و میخواد اما ازدواج نه!!!! (چه فکری تو سرشه؟؟؟؟؟؟)

    عزیز دلم خوشحالم به این نتیجه رسیدی.همیشه قدر گوهر وجودتو بدون .موفق باشی و شاد

  20. 3 کاربر از پست مفید aphd تشکرکرده اند .

    aphd (چهارشنبه 17 آبان 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو سایت همسر یابی اشنا شدیم به دوستم گفته خیلی دوستم داره نمی دونم دوستم داره یا نه
    توسط arshida در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: شنبه 16 دی 96, 21:27
  2. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 آبان 94, 14:17
  3. شوهر دوستم فوت کرده...خودکشی...چه کمکی میتونم به دوستم بکنم؟
    توسط یک زن در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 خرداد 94, 16:40
  4. چیکار کنم تنهام نذاره؟؟؟؟؟؟
    توسط donya66 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 04 مرداد 93, 16:22
  5. شوهر دوستم جای منو تو قلبش گرفته
    توسط nahale1 در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 02 اردیبهشت 92, 03:01

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.