به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 35
  1. #11
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 11:43]
    تاریخ عضویت
    1390-1-09
    نوشته ها
    237
    امتیاز
    2,402
    سطح
    29
    Points: 2,402, Level: 29
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 48
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    818

    تشکرشده 848 در 197 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: نمی توانم راستش را بگویم. وای هرگز نمیتوانم.

    بازم میگم فرشته مهربان
    تو واقعا فرشته ای.


    من نمیدونم چطور بگم که با خوندن حرفات چه حالی پیدا کردم و چطور دلم لرزید؟
    ممنونم.

    چشم . حتما کاری که گفتید رو انجام میدم و میام و بهت میگم که چی جواب گرفتم.
    واقعا که این کابوس چقدر وحشتناکه.
    واقعا که چطور روانمو میخوره و منو به زمین میکوبه.


    راستش چون تا یه مدت دیگه به سفرعمره خواهم رفت تصمیم دارم اونجا همه خواهشمو از خدا کنم که اون طور که خودش وعده داده، منو دریابه و نجات بده.

    شاید باور نکنی اونقدر که این غم برام سنگینه، موهام دارن سفید میشن. یه ناراحتی پوستی و مشکلات بینایی و..
    من هرگز حماقتم رو نادیده نمیگیرم. من به خودم به جسمم و به روحم بد کردم.

    جسمم داغونه. وقتی فکر میکنم چطور دوام اوردم و تحمل کردم و حتی یه قطره اشک نریختم تا کسی از مشکلم بویی نبره، فکر میکنم دیگه هیچ وقت اون توانو ندارم.
    من واقعا معتقدم خدای بزرگ منو از اون ارتباط بیرون کشید . وگرنه من نمی تونستم رهاش کنم.

    میدونم خدا رهام نکرد.
    با اینکه من غرق بودم.
    اما حالا دارم زندگی توام با آرامشی رو تجربه میکنم .
    گذشته منو رها نمیکنه.


    فرشته عزیزم
    حتما به حرفات گوش میکنم و عمل میکنم و بهت میگم چی نتیجه گرفتم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط grey-sm
    سلام...متاسفم در بابمشکلی که در گذشته براتون پیش اومده...من نظرم کوتاه میگم...به نظر من بهتره این موضوع فراموش کنین و به زندگی روبه جلوتون نگاه کنین...
    من یک مرد ایرانیم ..هیچ مرد ایرانی نمی تونه با این حرف کنار بیاد....وشما اگه واقعا از گذشتتون پشیمونین و در درگاه خدا توبه کردین لزومی نداره دیگه ایندتون بابت این اتفاق خراب کنین...

    سعی کنین زندگی جدیدی و شروع کنین و همه گذشته رو درسی برای ایندتون قرار بدین...

    امیدوارم با همسرتون خوشبخت بشین


    دوست عزی
    خیلی ممنوم بابت نظر آرامش بخش شما.
    ممنون که درک میکنید.

    اما سوالم اینه:

    آیا حق نداره بدونه؟

    نمیخوام نسبت به او خودخواه باشم.
    همین.

  2. 9 کاربر از پست مفید mehrabooni تشکرکرده اند .

    mehrabooni (چهارشنبه 17 آبان 91), میشل (دوشنبه 09 اردیبهشت 92)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 04 بهمن 91 [ 14:15]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    نوشته ها
    662
    امتیاز
    4,847
    سطح
    44
    Points: 4,847, Level: 44
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 103
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,967

    تشکرشده 1,971 در 570 پست

    Rep Power
    82
    Array

    RE: نمی توانم راستش را بگویم. وای هرگز نمیتوانم.

    فرشته چقدر زیبا توضیح دادی ، من که واقعا لذت بردم و از این بابت ازت ممنونم

    برای مهربونی هم لحظاتی پر از خوشبختی رو آرزو میکنم و به اراده و توانش در توبه نصوح تبریک میگم و کمی هم حسودیم میشه!

    به نظر من جواب سوالت اینه که اگر مهربونی قدیم جواب میخواد که حق داره بدونه اما مهربونی جدید نه چون مهربونی تازه متولد شده چیزی برای پنهان کردن نداره

  4. 8 کاربر از پست مفید فرانک1389 تشکرکرده اند .

    فرانک1389 (چهارشنبه 10 آبان 91), میشل (دوشنبه 09 اردیبهشت 92)

  5. #13
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: نمی توانم راستش را بگویم. وای هرگز نمیتوانم.

    نه نیازی نیست بدونه .

    اگر قرار بود کسی بدونه ، خدا پرده ها را کنار میزد و نشون میداد به همه .

    شما حق نداری ذهن او را نسبت به چیزی که گذشته و تکرار نمیشه درگیر کرده آزار دهی ،خودت را که داری آزار می دهی به غلط ، او را حق نداری آزار دهی .

    خانمی می دونی یکی دیگر از دلایل اینکه ما حق نداریم خطاهای پنهان خود را جز نزد خدا جای دیگر جار بزنیم چیه ؟ اینه که امنیت روانی و آرامش ذهنی دیگران را به هم میزنیم و این خودخواهیه و خطا .

    اینکه خدا نمیخواد هم خودافشایی کنیم هم دیگر افشایی ، چون هم کمک به اشاعه آن رفتارهای اشتباه میکنه و نوعی عادی سازی هست ، هم امنیت روانی و حتی فیزیکی را در جامعه از بین میبره .

    میدونی چرا امروزه در جوامع بشری آستانه تحریک نسبت به خیلی از گناهان و خطاها پایین اومده و اینهمه داریم فرو میرویم ، بخاطر همین افشا هاست ، از درج در صفحات حوادث گرفته ( متأسفانه ) تا نقل و نبات بین آدمها و جک و اس ام اس ها .

    حتی در همین فضای مجازی تاکید ما براینکه وارد جزییات نشید اینه که حریمها شکسته نشه ، قبح زدایی نشه ، نا امیدی ایجاد نکنه ، آرامش ذهنها را به هم نزنه و ....


    اگر درست بیاندیشی و حکمت و محتوای دستورات همون خدایی که چند وقت دیگه به خانه اش میری را بدانی به اینجا با قاطعیت و اطمینان میرسی که نباید بگی وقتی توبه کرده ای و عبور کرده ای و عمیقاً هم رنج آنرا کشیده و می کشی وهرگز هم اراده تکرار بخرج نمی دهی .



    .

  6. 24 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (شنبه 27 آبان 91), میشل (دوشنبه 09 اردیبهشت 92), بهار.زندگی (سه شنبه 10 اردیبهشت 92)

  7. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: نمی توانم راستش را بگویم. وای هرگز نمیتوانم.

    مهربونی عزیز،

    مدتهاست که توی تالار می شناسمت و تاپیکهات و ماجرای زندگیت را می دونم. پشیمونیت و تلاشت برای کمک کردن به پسر و دخترهایی که توی این جور مسایل بودند از نوشته هات کاملا پیداست.

    امیدوارم که خدا هم توبه شما را بپذیره و کمکت کنه که زندگی خوبی داشته باشی.

    اول این که جزییات زندگیت را توی تاپیکت نگو. مثلا یک ماه بعد قراره برید مکه و ... به هر حال موضوع حساس است و احتیاط لازم.
    دوم این که من احساس می کنم خودت را نبخشیدی. سعی کن این مرحله را هم طی کنی. تو دختر جوانی هستی با دل پاک. حیف است که به روح و جسمت این همه آسیب بزنی.

    اگر می تونی مشاوره حضوری برو و اگر نه به کمک مطالعه سعی کن راههایی را پیدا کنی که بتونی خودت را ببخشی.

  8. 16 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (چهارشنبه 10 آبان 91), میشل (دوشنبه 09 اردیبهشت 92), بهار.زندگی (سه شنبه 10 اردیبهشت 92)

  9. #15
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: نمی توانم راستش را بگویم. وای هرگز نمیتوانم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان

    با مهربونی تولد یافته مهربون باش ، با سرزنش ویادآوری خطایی که تموم شده و ازش عبور کرده ، آزارش نده ، خودتو برای خواستگارات دختر پاک بعد از تولد دوباره ببین و با اعتماد به نفس روبرو شو گلم



    مهربونی عزیزم

    وقتی تو از مهربانی یک بنده خیلی خووووووووب خدا (فرشته مهربان) اینطور دلت آروم میگیره چطور از

    رحمت خدا غافلی و به خودش توکل نمی کنی؟

    وقتی نوشته های فرشته رو خوندم اشک تو چشمام حلقه زد بخدا.

    فرشته جان گفتنی ها رو گفتن. منم چند خطی دوست داشتم واست بنویسم.

    من فکر نمی کنم خدا دوست داشته باشه شکسته شدن بندش رو ببینه جلوی بنده های دیگش! اونم یک بنده

    پشیمون و نادم! دوست نداره به خطای گذشته اعتراف کنه جز نزد خودش!

    مسلمه که قصد تو فریب دادن کسی نیست و فقط قصدت حفظ آبروته و دوست نداری جلوی یک بنده

    خدا زبان به اعتراف از یک گناه باز کنی.

    حالا که اینطور پشیمونی خودت رو بسپار به صفت "ستار العیوبی" خداوند که خیلی وقتا نه تنها پرده

    پوشی می کنه خطاهای ما رو ، با انداختن حرف ما سر زبون مردم به نیکی حسابی شرمندمون

    می کنه. مصداق عبارت "کم من ثناء جمیل لست اهلا له نشرته" "چه بسیار من رو به نیکی سر زبانها

    انداختی در حالیکه لایقش نبودم!"
    در دعا کمیل که لطف خدا بندش رو چنین شرمسار می کنه!

    واسه همینم به قول فرشته توبه واقعی گناهان رو پاک می کنه و گاهی تبدیل به حسنه می کنتشون.

    عزیزم برات دعا می کنم آنچه که خیره برات اتفاق بیافته و خداوند زندگی زیبایی بهت ببخشه

    به توصیه های فرشته عمل کن و نتیجه رو بگو.















  10. 16 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (چهارشنبه 10 آبان 91), پدربزرگ (سه شنبه 16 دی 93), میشل (دوشنبه 09 اردیبهشت 92)

  11. #16
    Banned
    آخرین بازدید
    شنبه 19 دی 94 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1390-10-12
    نوشته ها
    633
    امتیاز
    6,328
    سطح
    51
    Points: 6,328, Level: 51
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    2,084

    تشکرشده 1,278 در 497 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمی توانم راستش را بگویم. وای هرگز نمیتوانم.

    عزیزم اگر شما از ته دل از گناه خودت پشیمونی ، و از خدا طلب مغفرت کردی و توبه کردی ....پس همین کافیه .خدا می بخشه اونوقت بنده خدا نمیبخشه؟

    بنابراین لزومی نداره راجع به گذشتت به خواستگارت چیزی بگی .اصلا اگر قرار بود همه گذشته آدم به خواستگار ربط داشته باشه که باید از روزی که به دنیا می اومدم با زوجمون با هم بودیم .

    عزیزم مهم همینه که شما به اشتباه خودت پی بردی و از خدا خواستی که شما رو ببخشه .از الان برای همسر آیندت پاک باش و جز اون به کس دیگه ای فکر نکن

    شما از الان میخوای با این مرد زندگی کنی ، پس این مرد به گذشته شما ربطی نداره .و باید همه معیارهاش رو در الان تو و در آینده ای که با هم خواهید داشت پیدا کنه ، نه در گذشته .

    شما که نمیخواهید در گذشته همدیگر زندگی کنید .از الان با هم بودنتان را شروع کنید .و خوبی و پاکیت رو از الان به همسرت ثابت کن

  12. 5 کاربر از پست مفید tamanaye man تشکرکرده اند .

    tamanaye man (پنجشنبه 11 آبان 91), میشل (دوشنبه 09 اردیبهشت 92)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 شهریور 92 [ 11:03]
    تاریخ عضویت
    1391-5-02
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    1,170
    سطح
    18
    Points: 1,170, Level: 18
    Level completed: 70%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    52

    تشکرشده 31 در 18 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمی توانم راستش را بگویم. وای هرگز نمیتوانم.

    به نظر من هم اگه واقعا اشتباهی بوده که ازش توبه کردی اصلا لازم نیست بگی. چیزی هست بین خودت و خدا. این هم بدون که بیش از 99 درصد مردها در ایران اصلا با این مساله کنار نمیان. پس لازم نیست بگی

  14. کاربر روبرو از پست مفید delgir89 تشکرکرده است .

    delgir89 (پنجشنبه 11 آبان 91)

  15. #18
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 26 بهمن 92 [ 16:02]
    تاریخ عضویت
    1391-5-18
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,667
    سطح
    23
    Points: 1,667, Level: 23
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    46

    تشکرشده 48 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمی توانم راستش را بگویم. وای هرگز نمیتوانم.

    امام علی ع:
    ای مالک اگر شب کسی رامشغول گناه دیدی صبح او را با آن گناه مبین زیرا ممکنست هنگام سحر توبه کرده باشد

  16. 7 کاربر از پست مفید sera تشکرکرده اند .

    sera (شنبه 27 آبان 91), میشل (دوشنبه 09 اردیبهشت 92)

  17. #19
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 اردیبهشت 98 [ 09:11]
    تاریخ عضویت
    1391-2-29
    نوشته ها
    939
    امتیاز
    15,687
    سطح
    80
    Points: 15,687, Level: 80
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    6,262

    تشکرشده 5,821 در 1,048 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    142
    Array

    RE: نمی توانم راستش را بگویم. وای هرگز نمیتوانم.

    کاربران عزیز
    ازتون یه خواهش دارم

    البته با اجازه مهربانی عزیز

    فکر کنم مهربانی عزیز راهنماییهای لازم رو دریافت کرده و باید به اجرا دربیاره تا نتیجشونو ببینه و بعدا به ما یا به فرشته مهربان گزارش بده

    پس خواهش میکنم دیگه این تاپیک رو بالا نیارید چون امکانش هست برای دوست عزیزمون دردسر ساز شه

    باتشکر


  18. 6 کاربر از پست مفید نادیا-7777 تشکرکرده اند .

    نادیا-7777 (پنجشنبه 11 آبان 91)

  19. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 06 بهمن 91 [ 10:51]
    تاریخ عضویت
    1391-8-15
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    272
    سطح
    5
    Points: 272, Level: 5
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 29 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نمی توانم راستش را بگویم. وای هرگز نمیتوانم.

    سلام عزیزم.من تخصص خاصی توروانشناسی ندارم اما نظرمو میگم به خاطر تجربه مشابهم.من ارامش 24 هستم چون پسوردم مشکل برام به وجود اورد اینو انتخاب کردم.میتونی پست منو بحونی کمک فوری...مزاحمت های دوست پسر سابقم بعد ازدواج.راستش من خیلی به این موضوع اعتقاد دارم که خدا به هرکسی از جنس خودش همسر میده اگه پاک باشی یه همسر پاک و اگه نه عکسش.من خودم قبل ازدواج رابطه جنسی هم داشتم اما نه در حد از دست دادن بکارت اما بعد مجبور به ازدواج شدم وتوبه کردم.نمیدونم چقد توبه من درسته .توی مهربونی خدا شک ندارم فقط واسه این که میگن شرایطش خیلی سخته یعنی باید شیرینی گناه کاملا در تو تلخ شه و گوشت بدنت که از حرام به بدنت هست از غصه پشیمانی اب شه.نمیدونم اگه باز تو اون موقعیت تنهایی ها قرار بگیرم ایا واقعا سمت گناه نمیرم؟این فکرا ناراحتم میکنه.چون من تا ازدواجم زیاد طول نکشید پاک شدنم و امتحان نشدم.اما با این وجود از همسرم راضیم.یه هدیه میدونم از سمت خدا.با این وجودحس میکنم همسرم قبل ازدواج روابطی داشته نه در حد من اما مطمینم ترک کرده مث خودم.خیلی هم سعی کردم تجسس نکنمو جلو خودمو بگیرم.از اونجایی که روز مشاوره قبل ازدواج مشاور ازم پرسید عکس العملت اگه بفهمی قبل ازدواج همسرت فقط یه رابطه تلفنی داشته در حد دانشگاه چیه؟منم گفتم ناراحت میشم خودش جوابو به دهنم داد گفت میبخشیش که چون الان خیلی عادیه این جور روابط منم هنگ بودم گفتم اره.که همون روزای اول ازدواج اتفاقی تو فون بوک موبایلش اسم دنیا دیدم فکر کردم از فامیلاس پرسیدم دنیا کیه گفت یه موبایل فروشی که حدس میزنم الکی بود چون یه جوری جواب داد.هدفم از این همه پرحرفی که کردم این بود که خدا سر راهت کسیو میزاره از نظر اعتقادی وعملکرد شبیه خودت کسی که به هر دلیل فریب خورده.حالا شاید تا ابد خطاش واست اشکار نشه اما لازم نیس زیاد عذاب وجدان داشته باشی.شاید اونم یکی باشه که توبه کرده.یا حتی اگه پاکترین بندشوهم بده بهت بدون استحقاقشو حتما در تو دیده.

  20. 2 کاربر از پست مفید نورا تشکرکرده اند .

    نورا (چهارشنبه 17 آبان 91)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. توجه:ویژه انجمن معارف و مناسبتها.
    توسط keyvan در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 22 تیر 92, 15:56
  2. انسان در جستجوی معنا... ویکتور فرانکل
    توسط بالهای صداقت در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 خرداد 90, 22:58
  3. یک توجه ویژه
    توسط فرشته مهربان در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 27 مرداد 89, 10:48
  4. نامه ویکتور هوگو به فرزندش
    توسط gole maryam در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 17 مرداد 89, 14:05
  5. قابل توجه اعضاء به ویژه اعضاء فعال
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 28 آذر 88, 13:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.