سعی کن فقط نگی میترسم. نمیتونم .نمیشه .هر کاری یه راحی داره مسئله شما اصلا حاد نیست به نظر من یا زیادی دوست داره که دم به دقیفه بهانه میگیره یا واقعا یه چیزی ناراحتش میکنه مطمئن باش دلیل دیگه ای نداره.سعی کن تو قرار بعدی که همدیگرو میبینید با هم بیرون برید بهتره تو شرایط نرمال باشید خانم گل اگه به خاطر ترس عکس العملی نشون ندی و پاپی مشکل همسرت نشی مطمئن باش در آینده بیشتر با مشکل رو برو میشید چون ترس از مشکلات جزئی از شخصیتتون میشه. مصمم و با اراده عمل کنید یه توصیه به عنوان زنی که دو ساله با یه مرد زیر یک سقف زندگی میکنه براتون دارم.مردا اگه زیادی بهشون محبت کنی یعنی خارج از اعتدالش و یا مواقعی که دوست دارن تنها باشن و همش به پرو پاشون بپیچه موجب سردی رابطه میشه .سعی کن برای حل مشکلت اقدام کنی ولی اگر این به عنوان یه عادت برای همسرت در بیاد که شمارو مثل یه عروسک که هر وقت مایله کوکش میکنه .خیلی براتون بد میشه اینکه هر بار میگه سراغم نگیر تا سراغتو نگرفتم و شما تحم نمیکنی و این شمایی که قبل از تماس همسرت پا پیش میزاری ضعیف بودن خودتو به شوهر ثابت کردی پا پیش گذاشتن خوبه ولی جایی که به شما لطمه نزنه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)