به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 57
  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 11:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,973
    سطح
    26
    Points: 1,973, Level: 26
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    743

    تشکرشده 765 در 189 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: زندگی خوب بعد از بخشش خیانت همسر

    ممنون بهار عزیز

    با دفتر دکتر لواسانی تماس گرفتم و بهم وقت دادند. البته برای اواخر مهر ماه. ممنون از همه لطفتون!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید زیبا کردستانی تشکرکرده است .

    زیبا کردستانی (دوشنبه 17 مهر 91)

  3. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 بهمن 91 [ 17:50]
    تاریخ عضویت
    1390-5-04
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,544
    سطح
    22
    Points: 1,544, Level: 22
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    111

    تشکرشده 109 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگی خوب بعد از بخشش خیانت همسر

    سلام

    من هم یکسال پیش درگیر مشکل خیانت همسر شدم. تاپیک من الان بسته شده.

    www.hamdardi.net/thread-17401.html
    اینم لینکشه با عنوان خیانت همسر....نمیتونم با خودم کنار بیام.

    اما اون روزای سخت گذشت. با استفاده از تجربه دوستای تالار و سعی و تلاش خودم، این مرحله رو پشت سر گذاشتم و تونستم ببخشمش. الان هم داریم نی نی دار میشیم و 10 روز دیگه پسرمون به دنیا میاد.

    شما هم میتونی این مشکلو حل کنی. مطمئنم.

    براتون آرزوی موفقیت میکنم...........

  4. 3 کاربر از پست مفید علی ایرانی تشکرکرده اند .

    علی ایرانی (شنبه 22 مهر 91)

  5. #33
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 فروردین 93 [ 11:38]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    208
    امتیاز
    1,973
    سطح
    26
    Points: 1,973, Level: 26
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    743

    تشکرشده 765 در 189 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: زندگی خوب بعد از بخشش خیانت همسر

    ممنون علی آقا از پیامتون، داستان شما رو خوندم و از جنبه هایی خیلی شبیه ماجرای من بود فقط میخواستم بدونم چه جوری تونستید دوباره به همسرتون اعنماد کنید و مطمئن بشید که دیگه همه چیز تموم شده؟ شوهر من الان خیلی اظهار پشیمونی میکنه و بهم خیلی محبت میکنه ولی قبلا چند بار اینکارو کرده و بعد فهمیدم که هنوز رابطه شو قطع نکرده! الان هم مطمئن نیستم. چه جوری میتونم مطمئن بشم؟ ممنون میشم اگه کمکم کنید.

  6. کاربر روبرو از پست مفید زیبا کردستانی تشکرکرده است .

    زیبا کردستانی (شنبه 22 مهر 91)

  7. #34
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 بهمن 92 [ 21:59]
    تاریخ عضویت
    1391-6-26
    نوشته ها
    286
    امتیاز
    270
    سطح
    5
    Points: 270, Level: 5
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered250 Experience Points
    تشکرها
    1,336

    تشکرشده 1,148 در 268 پست

    Rep Power
    42
    Array

    RE: زندگی خوب بعد از بخشش خیانت همسر

    ممنونم علی آقا
    شما اولین نفری هستید که به عنوان کسی که بهش خیانت شده و الان زندگی خوبی داره؛ توی تاپیک من مطلب نوشتید. خیلی از مطلبت انرژی گرفتم.ممنون، ممنون، ممنون

  8. کاربر روبرو از پست مفید shabe niloofari تشکرکرده است .

    shabe niloofari (شنبه 22 مهر 91)

  9. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 08 بهمن 91 [ 17:50]
    تاریخ عضویت
    1390-5-04
    نوشته ها
    26
    امتیاز
    1,544
    سطح
    22
    Points: 1,544, Level: 22
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 56
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    111

    تشکرشده 109 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگی خوب بعد از بخشش خیانت همسر

    نقل قول نوشته اصلی توسط shabe niloofari
    ممنونم علی آقا
    شما اولین نفری هستید که به عنوان کسی که بهش خیانت شده و الان زندگی خوبی داره؛ توی تاپیک من مطلب نوشتید. خیلی از مطلبت انرژی گرفتم.ممنون، ممنون، ممنون
    خواهش می کنم دوست عزیز...
    خیلی خوشحالم که میبینم شما دارین تلاش میکنین که همسرتونو ببخشین... و این موضوع رو فراموش کنین...

    زیبای عزیز:

    من تا 3-4 ماه بعد از بخشش همسرم، همش درگیر این موضوع بودم... از ذهنم پاک نمیشد. یعنی هیچوقت کامل پاک نمیشه. ولی هر روز کمرنگ تر میشه. این موضوعیه که ممکنه برای هر کسی پیش بیاد. شاید این اتفاق برای منم میفتاد. اونوقت معلوم نیست همسرم چیکار میکرد. شاید هم نمیبخشید. اما یه چیز مهم تر هست، اونم اینه که این زندگی منه. خودم دارم میسازمش و براش تلاش میکنم. هر کاری هم که بکنم نتیجش به خودم بر میگرده. من اگه بخشدیمش، واسه این بود که فقط با این افکار داشتم خودمو از بین میبردم. شایدم بعضی رفتارهای من باعث خیانتش شده باشه. سعی کردم بهتر باشم. بهرحال چیزی رو نمیشه تضمین کرد. هر چیزی ممکنه و هیچ کس علیه السلام نیست!

    تو زندگی خیلی نباید به همسر سخت گرفت. چک کردن های مداوم اصلا خوب نیست و جواب معکوس میده. اینکه رها کنیش به حال خودش هم خوب نیست. هر چیزی باید در حد تعادل باشه.

    واقعیت اینه که این نیاز، ( شایدم بشه بهش گفت تنوع طلبی)، تو وجود همه انسان ها هست. کسی نیست که مدعی بشه، بعد از ازدواجش، حتی برای یک لحظه هم به کسه دیگه ای فکر نکرده باشه. خود منم این احساس نیاز رو دارم. اما مسئله اینه که باید هدایت و کنترلش کرد که به مسیر درستی هدایت بشه. شاید بعضی مرد ها با یه گپ و گفت ساده و بدون منظور حتی با همکار (خانم) این احساس رو کنترل و هدایت کنند. و خانم ها هم همینطور.......

    ولی بازم میگم بعد از اون اتفاق، من هر کاری کردم ( بخشش و کنار اومدن)، فقط به خاطر خودم بود. البته یاد گرفتم که مثل قبل دیگه خیلی وابسته نباشم بهش. که وقتی همچین مشکلاتی پیش میاد، نتونم خودمو جمع و جور کنم. اینا به این معنی نیست که دوسش نداشته باشم. نه مثل همون موقع دوسش دارم و بهش محبت می کنم. و کم نمیذارم. اما زیاده روی هم نمیکنم. افراط و تفریط تو هر زمینه ای سمه.

    زیبا و شب نیلوفری عزیز
    هر کمکی از دست من بر بیاد، در خدمتم.
    به امید روزای روشن تر

  10. 5 کاربر از پست مفید علی ایرانی تشکرکرده اند .

    علی ایرانی (چهارشنبه 26 مهر 91)

  11. #36
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 29 آبان 91 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1391-7-21
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    262
    سطح
    5
    Points: 262, Level: 5
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 38
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگی خوب بعد از بخشش خیانت همسر

    نقل قول نوشته اصلی توسط زیبا کردستانی
    شب نیلوفری عزیز شرایط بقیه ماجرا از این قراره که بعد از رو شدن ماجرا من میخواستم برم شرکتش و دختره رو با فضاحت بیرون کنم ولی شوهرم خیلی باهام صحبت کرد و گفت که پشیمون شده و من خوش خیال هم باور کردم و بخشیدمش. دوباره روابطمون خیلی خوب شد. چند روز بعدش باید یک سفر کاری خارج کشور میرفت و من ساده فکر نکردم کاسه ای زیر نیم کاسه باشه و با خیال راحت راهیش کردم. نمیدونی از اونجا چه ایمیلهای عاشقاده ای برام فرستاد و من هم عاشقانه تر جوابشو دادم. ولی غافل از اینکه در همون موقع برای اون دختره هم ایمیل عاشقانه میفرستاده!! هنوزم باورم نمیشه که شوهرم اینکارارو کرده باشه. توی این 16 سال اصلا اهل دروغ و اینکارا نبود انگار یکی دیگه توی جلدش رفته بود!! بعد هم فهمیدم که میخواسته با دختره دو روز بره دبی ولی در آخرین لحظات کنسلش کرده. خودش میگه که دلم نیومده اینکارو بکنم.ولی خداعالمه. خلاصه من خوش خیال از همه جا بی خبر فکر میکردم همه چیز تموم شده. دو هفته بعد من همیک مسافرت خارج ازکشور برام پیش اومد و رفتم. عافل از اینکه این دو نفر هنوز به رابطه شون ادامه دادند. هنوز هم حسرت میخورم که چرا از همون روز اول دختره رو ازشرکت بیرون نکردم. باید بگم که حریف قدری داشتم یک دختر تحصیل کرده، خوشگل، خوش سروزبون، مطلقه؛ 20 سال از شوهرم جوونتر و بسیار وارد به حال و روز مردا!!!
    خلاصه اواسط خرداد دوباره به اینکه رابطه شون تموم نشده پی بردم و نمیدونی چه حالی داشتم در عرض یک هفته 6 کیلو کم کردم باورم نمیشد که بعد فهمیدن ماجرا توسط من هدوز وقیحانه به رابطه شون ادامه بدند و حتی با هم بخوان مسافرت برن!!!
    باز هم ماجرای من تموم نشده عزیزم بقیه اش رو بعدا میگم که خسته نشی.

  12. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 دی 91 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-07
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    318
    سطح
    6
    Points: 318, Level: 6
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 32 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگی خوب بعد از بخشش خیانت همسر

    سلام واقعا متاسفم که شوهرت اینقدر پسته. من نزدیک به3سال پیش به شوهرم خیانت کردم البته فقط چندبار تلفنی. که طرف اشنا درامد منم طی این مدت در جهنم وجدان خودم میسوزم که چرا این کارو کردم و ای کاشها. البته شوهرم هنوزم هیچی از این ماجرا نمیدونه و منم واقعا نمیدونم برای اینکه از این جهنم درونی بیام بیرون پیشش اعتراف کنم یا نه. به هر حال واقعا امیدوارم زندگیه خوبی در اینده داشته باشی

  13. کاربر روبرو از پست مفید AYTAK تشکرکرده است .

    AYTAK (یکشنبه 23 مهر 91)

  14. #38
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 بهمن 92 [ 21:59]
    تاریخ عضویت
    1391-6-26
    نوشته ها
    286
    امتیاز
    270
    سطح
    5
    Points: 270, Level: 5
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered250 Experience Points
    تشکرها
    1,336

    تشکرشده 1,148 در 268 پست

    Rep Power
    42
    Array

    RE: زندگی خوب بعد از بخشش خیانت همسر

    نقل قول نوشته اصلی توسط AYTAK
    سلام واقعا متاسفم که شوهرت اینقدر پسته. من نزدیک به3سال پیش به شوهرم خیانت کردم البته فقط چندبار تلفنی. که طرف اشنا درامد منم طی این مدت در جهنم وجدان خودم میسوزم که چرا این کارو کردم و ای کاشها. البته شوهرم هنوزم هیچی از این ماجرا نمیدونه و منم واقعا نمیدونم برای اینکه از این جهنم درونی بیام بیرون پیشش اعتراف کنم یا نه. به هر حال واقعا امیدوارم زندگیه خوبی در اینده داشته باشی
    هیچ وقت بهش نگو.هیچ وقت.چون من می دونم که چطوری داغون می شه اگه بفهمه
    اتفاقا کسی که شوهر من باهاش در ارتباط بود یک زن متاهل بود که یه بچه هم داشت.همیشه دلم برای شوهر اون هم خیلی می سوخت. تو رو خدا دیگه این کار و با همسرت نکن
    اگه از زندگیت راضی نیودی یه روزی بشین و صاف و پوست کنده بهش بگو.حتی اگه می بینی نمی تونی باهاش زندگی کنی ازش جدا شو.ولی خیانت، هرگز..

  15. 2 کاربر از پست مفید shabe niloofari تشکرکرده اند .

    shabe niloofari (یکشنبه 23 مهر 91)

  16. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 دی 91 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-07
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    318
    سطح
    6
    Points: 318, Level: 6
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 32 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگی خوب بعد از بخشش خیانت همسر

    ممنونم منم یه دختر3ساله دارم راستش اونقد شوهرم اواخر بارداریم بهم کم محبتی میکرد و چند بار هم سر چیزهای الکی کتکم میزد وحشتناک.که وقتی یاد اون روزها میافتم دلم واسه خودم میسوزه اون همیشه تحقیرم میکرد و میگف از من خیلی سرتره چندین بار هم گفته که خیلی خودشو دست کم گرفته ومیتونست با درجه یکترین کیسها ازدواج کنه همیشه خانواده وفامیلهامو مسخره میکنه البته الان که6سال از زندگی مشترکمون میگذره این رفتارهاش کمرنگتر شده نمیخوام خیانتمو توجیح کنم اما اونم بیتقصیر نبود واما منی که هم تحقیر شدم و هم الان این جریان مث خوره داره نابودم میکنه ما همدیگه رو خیلی خیلی دوس داریم اما دلیل این رفتارهاشو نمی فهمم ونمیخام زندگیم ب خاطر چند مکالمه تلفنی خراب بشه اون موقع که اینکارو کردم زود پشیمون شدم وتوبه کردم و بهیچ مزاحم تلفنی جواب ندادم وباخدای خودم عهد بستم که تا اخر عمر به شوهرم وفادار بمونم چون خیلی دوسش دارم کاش همه ما قدر همو بدونیم وبا رفتارهامون همدیگه رو اذیت نکنیم

    خیلی دوس دارم علی ایرانی بهم بگه چیکار کنم راستش شوهرم چندین بار که گریه های یواشکیمو دیده تهدیدم کرده که اگه چیزی رو ازش مخفی کنم واز کسه دیگه بشنوه ب بدترین شکل باهام برخورد میکنه.جریان منم خیلی از همسایه ها ودوستامون میدونن البته نه کامل چون همه منو گناهکار میدونن وباهام قطع رابطه کردن و اون یکی طرف که پیش همه گفته که اون مزاحمم میشد ومیگف عاشقتم رو بیگناه درحالی که برعکس بود ای کاش قول سرزبونیهاشو نمیخوردم وتلفنو قطع میکردم الان میترسم شوهرم ازکس دیگه بشنوه وباور کنه که من مزاحم بودم

  17. کاربر روبرو از پست مفید AYTAK تشکرکرده است .

    AYTAK (یکشنبه 23 مهر 91)

  18. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 دی 91 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-07
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    318
    سطح
    6
    Points: 318, Level: 6
    Level completed: 36%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    31

    تشکرشده 32 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زندگی خوب بعد از بخشش خیانت همسر

    lاقای علی ایرانی راستش شما خیلی خیلی خوبید ای کاش همه مرد ها مث شما بودن.اگه شوهر من جای شما بود3طلاقم میکرد اون خیلی به ابروش حساسه.بخصوص اینکه طرفش دوستشه که از بچگی هم محله ای بودند اما توف به این جور رفقا که از 100تا دشمنم بدترند.کسی که هم سواستفاده میکنه وهم خودشو پاک جلوه میده از وقتی این بلا سرم امده قدر شوهرمو با تمام توسری زدنهاش بیشتر دونستم.البته شوهرم خیلی رفقاشو قبول داره

  19. کاربر روبرو از پست مفید AYTAK تشکرکرده است .

    AYTAK (یکشنبه 23 مهر 91)


 
صفحه 4 از 6 نخستنخست 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.