الهام خانم من مشکل شمارو و جواب هاتون رو خوندم
من خودم مردی هستم که رو اندام همسر حساس بودم وهستم.دخترهایی که اندام ظریف و به قول یکی ازدوستان ریزه میزه دارن رو می پسندیدم،به همین دلیل تو خواستگاری هم همیشه به اندازه پا و دست دقت می کردم که یغور و گنده نباشه و از قد بلند هم خوشم نمی اود و هیکلای کوچولو وجمع جور رو دوست داشتم. من با این نوع سلیقم هیچ وقت به چهارشونگی دقت نکردم فقط به قد و قواره و شمای کلی دقت می کردم.اصلا اهمیت موضوع اون قدی نیست خانم که انقدر فکر شو کنید.
باور کنید تا حالا داشتن اندام چهارشونه هیچ وقت از نظرم یک ایراد نبوده،اگر حسن نباشه ایراد نیست
مطمئن باشید
در ثانی شما گفتی قدت 158 هست من قبل اینکه این رو بگی فکر می کردم قدی حدود 175 د اری.این قد مسلتزم استخوان بندی متوسط یا استخوان بندی کوچک هست پس شما قاعدتا نباید اندامی پسرونه داشته باشید
اگر اضافه وزن دارید حتما ورزش کنید که اضافه وزنتون بر طرف شه.







علاقه مندی ها (Bookmarks)