mienoush جان.خودمون رو گوول نزنیم لطفا!!
یک شاخه گل رز (سرخ) در تمامی فرهنگها و کشورها الان معنی عشق و محبت میده!
به جای اینکه با دید مثلا روشنفکرانه(از نوع افراطیش) به قضیه نگاه کنیم بهتر نیست با دید واقع گرایانه ماجرا رو بررسی کنیم!؟
اینکه همکار مرد به یه خانم متاهل (با آگاهی از متاهل بودنش) واسه تولدش گل بده..چیز کاملا عادی و معمولی هست!!!!؟
توی خود آمریکا و اروپاش هم همچین چیزی مرسوم نیست چه برسه به اینجا!
پس لطفا صورت مسئله رو پاک نکنیم!






علاقه مندی ها (Bookmarks)