سلام
من يكبار ديگه خدمت برخي دوستان عرض كنم كه بنده فقط و فقط نظر خودم رو بيان كردم چرا بايد به عده اي بر بخوره ؟!!!! و در مورد حجاب هم ميگم پوشش مناسب هم براي آقايان هست و هم براي خانمها ، همانطور كه من پوشش مناسب رو براي خانمها خوب مي دونم براي آقايان هم همينطوره چه بسا كه من خودم به شخصه حتي لباس آستين كوتاه در جمع نمي پوشم و اونو در شان خودم نمي دونم ( اين عقيده من هست نه ربطي به مذهبي بودن داره ، نه ربطي به قانون داره) بنده عقيده دارم مرد بايد بسيار سنگين متين متشخص و با وقار باشه و زن هم همينطور .






علاقه مندی ها (Bookmarks)