سلام پردیس جان
با اوصافی که شما گفتی با فرهنگی که توی شهر شما حاکم هست من اگر جای شما بودم حتما با همراهی کسی از خانه بیرون میرفتم چون شما اینجوری نه تنها دلت باز نمیشه بلکه تا مدتها خاطره بد تو ذهنت میمونه.
فکر نمیکنم راه دیگه ای باشه چون شما نیتونید همه پسرهای اون شهر رو ادب کنید که...
بالاخره روزی از اون شهر میرید و راحت میشید.
من تا الان توی 5 شهر ایران زندگی کردم (به خاطر کار همسرم و تحصیل خودم) هیچ کجا اینجوری که شما توصیف کردید ندیدم (فقط زندگی در شرق و جنوب کشور رو تجربه نکردم) ظاهرا شرایط شهر شما خیلی بد هست برای محافظت از خودتون هم که شده تنها بیرون نرید.
شنیدم در بعصی از شهرهای جنوب کشور وضعیت قوم و قبیله ای به نحوی هست که حتی پلیس هم جرات تذکر دادن به متجاوز ها رو نداره چون با یک قبیله باید دربیفته
ببخشید دوستان من فکر کردم این تاپیک مربوط به پردیس هست و جواب اونو دادم اگر میشه این پست رو حذف کنید
متشکرم







علاقه مندی ها (Bookmarks)