روند ناراحتی من بر عکسه..
اول حالت شوک..بعد بی تفاوتی..بعد اندوهی که بزرگ میشه..و بعد ممکنه بتونم کنترلش کنم.
الان اندوهم داره بزرگ میشه...تازه دارم میفهمم چیا به سرم اومده:(
موفق باشید
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
روند ناراحتی من بر عکسه..
اول حالت شوک..بعد بی تفاوتی..بعد اندوهی که بزرگ میشه..و بعد ممکنه بتونم کنترلش کنم.
الان اندوهم داره بزرگ میشه...تازه دارم میفهمم چیا به سرم اومده:(
موفق باشید
بهار.زندگی (چهارشنبه 11 مرداد 91)
تشکرشده 24 در 6 پست
سلام
مگه چی به سرتون اومده که هنوز دلخورین
بدخواه مدخواه داری کافی لب تر کنی بچه ها انجمن بریزن سرش:D
ehsan68 (یکشنبه 15 مرداد 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
مرسی امید جان ازلطفت
نه بدخواه نیست:)
یه دلیلش دزدیده شدن ماشینه..دلایل دیگش هم ...
حرف پنجم
تجربه من
وقتی کسی ناراحته..اگه نگرانشین میتونین بهش اطمینان خاطر بدید که شما هستین و دوست دارین حرفاشو بشنوین اما خواهشا پیله نکنید..تو چته؟چته؟چته؟
اتفاقی که این چند روزه داره برای من زیاد میافته..وقتی میگم هیچی..یا ولم کن..یا حوصله ندارم.
به جای اینکه بذارن با خودم تنها باشم پیله میکنن..پس چته؟
این چته چته رو مخ ادم میره و ادمو عصبانی میکنه..اگه هم بگی حالم خوب نیست باهام بحث نکن یه برچسب اساسی میخوری.
خواهشا اگه ارامش عزیزتون براتون مهمه درکش کنید.
موفق باشید
بهار.زندگی (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 567 در 144 پست
سلام بهار زندگی عزیز و گرامی
من از همون ابتدای باز شدن تاپیکت می دونستم چه احساسی داری و چه انتظاری از ما کاربرا داری
بله حرفهای شما منعکس کننده دنیا و باورهای درونی ما با واقعیات و دنیای بیرونیه که بعضی وقتا که با هم جور نمیشن آدمو آزار میده...
من هم گاهی این حالت بهم دست میده....
من تو یه جمع که هستم بیشترین ارتباط رو با بچه های کوچک برقرار می کنم ،انگار دنیاشون با دنیای درونی من نزدیکتره....
البته همین جا نقطه میذارم قراره شما حرفهای نگفته ات رو بزنی
گوش می دیم
Amiran (جمعه 13 مرداد 91)
تشکرشده 5 در 3 پست
سلام به همه دوستان
بهار خانم مطالب شما را خواند و از بین نظرات با نظر نادیا عزیز و احسان68 جان بیشتر موافقم .به نظر من شما یک دختر کامل هستید و خلا موجود در زندگی شما خلا عشق![]()
bahare.66 (سه شنبه 17 مرداد 91)
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
اسمون دلم شدیدا ابریه...خــــــــیلی:(
بله امیران عزیز درسته..این دنیای ذهنی و اونچه که عملا اتفاق میفته کاملا با هم منطبق نیستن.
تلاش کردم و خیلی جاهاشو دست خودم گرفتم و از این بابت راضیم اما گاهی...
بهاره66 جان..که خیلی اسم قبلیم بهار66 هستی:)!!!!
از لطفت ممنونم.منظورت عشق زمینی و بطور مشخص از نوع جنس مخالفه یا کلی؟؟؟
..........................................
قدرنشناسی میدونید یعنی چه؟؟؟
موفق باشید
بهار.زندگی (چهارشنبه 18 مرداد 91)
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام اسم من ایلگار .میشه یکی لطفا به من بگه کجا باید مشکلم و بگم که همه راهنماییم کنن؟تازه واردم لینک ارسال و نمیبینم؟یعنی منظورم اینه که کجا یه مشکل جدید و عنوان کنم؟
تشکرشده 9,665 در 1,930 پست
سلام.به همدردی خوش اومدی
روی لینک زیر کلیک کن.
http://www.hamdardi.net/index.php
بعد از بین انجمنها اون انجمنی که مربوط به مشکلت هست رو انتخاب کن. و بعد روی گزینه موضوع جدید کلیک کن.
موفق باشی
تشکرشده 5 در 3 پست
سلام بهار جان
منظورم از عشق همین دوست داشتن زیاد یک نفره و اون هم شما رو دوست داشته بشه و احساسات به هم بدین و در گیر هم شین.
به حدی که انرژی مثبت و زیبایی ها این عشق وجود شما رو فرا بگیره که زشتی ها و سختی های پیرامون در آن گم بشه.![]()
bahare.66 (سه شنبه 17 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)