RE: چه کنم تا زندگیم رو دوباره بسازم
سلام آقا آرش
آخه چرا اینقدر به این در و اون در میزنید
به خدا راه حل شما روشن و واضح مقابلتونه
باهاش رو در رو بدون هیچ واسطه ای صحبت کنید
اقا ارش هیچ اتفاقی نمی افته
هر چه زودتر باید خانمتونو ببینید
چرا اینقدر فکر خودتونو با به حاشیه بردن از این مسئله دور می کنید
خانم ها پر از نازند و آقایون نیاز
هیچ مردی هم از اینکه ناز زنش رو بکشه نه غرورش خدشه دار می شه و نه زیر سوال میره
در ضمن من پیشنهاد می کنم این دیدارها در چند جلسه باشه چون قطعا در جلسه اول هردوتون توپتون به اندازه کافی پر و سرشار احساس ناراحتی هستید و نمی تونید منطقی باهم حرف بزنید........
آقا آرش جدال درونتون خلاصه شده تو این چند تا جمله:
غرور گفت:" غیر ممکن است"
تجربه گفت: "خطرناک است"
عقل گفت :"بیهوده است"
دل زمزمه کرد،"امتحانش کن"
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)