به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 22 , از مجموع 22
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    487
    امتیاز
    1,771
    سطح
    24
    Points: 1,771, Level: 24
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3,685

    تشکرشده 3,700 در 587 پست

    Rep Power
    63
    Array

    RE: راهنمایی ابراز علاقه به همکلاسی که نمیدونه بهش علاقه دارم!


    اگه قرار باشه در عشق شکست بخوری، هیچ فرقی نداره چجوری شکست بخوری. احساستو نگی و از دستش بدی، عشق یه طرفه باشه، رابطه ای بهم بریزه و... هرکدومشون واسه کسی که عاشق یکی باشه عذاب آوره!!
    حسين, تاپيكتو پيگير نبودم كامل اما اين حرفهاي اخرو خوب خوندم و متاسفم كه اينجوري فكر ميكني, خيليا اومدن و راهنماييت كردن و نميدونم فكر ميكني اينايي كه اومدن يه مشت سنگ و چوبن و تويي كه فقط ميفهمي عشق چيه؟

    فكر ميكني كسي به اين احساسات دچار نشده؟

    اتفاقا كسي كه خودش ميدونه ممكنه شكست بخوره بايد روششو عوض كنه و از روش درست تري وارد بشه

    و اتفاقا شكست با شكست فرق داره, يكي با سر ميخوره زمين يكي با دستاش جلوي افتادنشو ميگيره و نيم خيز بلند ميشه و...

    با اين استراتزي موفق نميشي پسر خوب

    بشين و حرفهارو يه بار ديگه و بدون جبهه گيري بخون, ازدواج جاي احساس نيست, استفاده از تجربه ديگران هم ضرري نداره

    اول و اول بايد بتوني به خودت و اعمالت مسلط باشي و اعتماد به نفس داشته باشي, تو مسلط نيستي چون دوري ازون به روزي ميندازدت كه اب قند سرحالت مياره!

    پس حواستو جمع كن, هر وقت بدون اب قند و احساس عمل كردي موفقي, تو هر مرحله اي كه باشي


    موفق باشي

  2. 3 کاربر از پست مفید z o h r e h تشکرکرده اند .

    z o h r e h (یکشنبه 18 تیر 91)

  3. #22
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 20 مرداد 91 [ 17:56]
    تاریخ عضویت
    1391-4-21
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    472
    سطح
    9
    Points: 472, Level: 9
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: راهنمایی ابراز علاقه به همکلاسی که نمیدونه بهش علاقه دارم!

    سلام به همه مخصوصا حسین جان...
    نمی دونم بازم به این مطلب سرمیزنی یانه،ولی امیدوارم که اینکارو بکنیو کامنت منم بخونی...
    راستشو بخوای منم دقیقا !مثل تو بودم(البته با چندتا تفاوت کوچیک)،اصلا به خاطر همین شد که واست نظر گذاشتم همه نظراتم خوندم.
    به نظر من حق هم با بقیست هم با تو..الان دوتا قضیه پیش اومده:یکی اینکه اصلا بری بطرف بگی یا نه،که به نظر من اول باید خودت ببینی چی کاره ای؟یعنی باید به همه چیش ازجمله عواقبش که میتونه هم خوب باشه هم بد،فک کنی(دختره به گه نه تو تحمل می تونی بکنی یا اصلا بگه اره تو برنامت واسه بعدش چیه یا اینکه میگه باید فک کنه و ...)
    دراین رابطه به نظر من اصلا اشکاکی نداره به کسی که دوسش داره ابراز علاقه کنه چون که تو که نمیخوای ادم بکشی که بترسی،دوما این جمله"زندگی را بی عشق سپری کردن غم بزرگی است اما این تقریبا برابر است با غمی که زندگی را ترک کنی بدون اینکه به کسی که عاشقش هستی بگویی که دوستش داری.این از این...
    دوما تو ی مشکلی با خودت داری اونم اینه که روت نمیشه.میدونم این لحظه ی خیلی مهمی تو زندگیته ولی خب عزیز من تا کی میخوای اینجوری باشی،آدمی که بفکر ازدواجو تشکیل زندگیه از الان بخواد انقدر کمرو و خجالتی باشه پس فردا که مسئولیت خانواده به دوشش افتاد دیگه میخواد چی کار کنه؟؟آدم باید پررو باشه(البته نه بی ادب)،البته برای این که مقدمه اینکارو فراهم کنی بنظر من سعی کن اول شمارشو ی جوری بگیری و بعد ی قرار باهاش بذاریو اون موقع دیگه هر چی میخوای بهش بگو...
    امیدوارم موفق باشی...اگه سوالیم بازم موند در خدمتیم...یاعلی
    خدایا به آنان که دوست میداری بیاموز عشق از زندگی کردن بهتر است و به آنان که دوست تر میداری بچشان که دوست داشتن از عشق هم برتر است...شریعتی[/align]


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی در مورد کنکور کارشناسی ارشد
    توسط The Green در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 بهمن 93, 00:57
  2. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: شنبه 14 تیر 93, 16:11
  3. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: سه شنبه 02 مهر 92, 00:43
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10
  5. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 04 بهمن 90, 20:16

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.