حسين, تاپيكتو پيگير نبودم كامل اما اين حرفهاي اخرو خوب خوندم و متاسفم كه اينجوري فكر ميكني, خيليا اومدن و راهنماييت كردن و نميدونم فكر ميكني اينايي كه اومدن يه مشت سنگ و چوبن و تويي كه فقط ميفهمي عشق چيه؟اگه قرار باشه در عشق شکست بخوری، هیچ فرقی نداره چجوری شکست بخوری. احساستو نگی و از دستش بدی، عشق یه طرفه باشه، رابطه ای بهم بریزه و... هرکدومشون واسه کسی که عاشق یکی باشه عذاب آوره!!
فكر ميكني كسي به اين احساسات دچار نشده؟
اتفاقا كسي كه خودش ميدونه ممكنه شكست بخوره بايد روششو عوض كنه و از روش درست تري وارد بشه
و اتفاقا شكست با شكست فرق داره, يكي با سر ميخوره زمين يكي با دستاش جلوي افتادنشو ميگيره و نيم خيز بلند ميشه و...
با اين استراتزي موفق نميشي پسر خوب
بشين و حرفهارو يه بار ديگه و بدون جبهه گيري بخون, ازدواج جاي احساس نيست, استفاده از تجربه ديگران هم ضرري نداره
اول و اول بايد بتوني به خودت و اعمالت مسلط باشي و اعتماد به نفس داشته باشي, تو مسلط نيستي چون دوري ازون به روزي ميندازدت كه اب قند سرحالت مياره!
پس حواستو جمع كن, هر وقت بدون اب قند و احساس عمل كردي موفقي, تو هر مرحله اي كه باشي
موفق باشي






علاقه مندی ها (Bookmarks)